tatra 815 technicke udaje - strana 37
Počet nájdených inzerátov TATRA 815 TECHNICKE UDAJE
: 1000 - strana 37

Predám plne funkčnú Tatru 815 6x6
trojstranný sklápač,
hydraulická ruka,
Motor je po GO.
Cena je 18000€ plus možná dohoda na mieste

Ponúkam na predaj Tatru 815 valník s hydraulickou rukou Hiab 140 r.v.1986.
HR zdvíha do 3ton
Dočasne odhlásená...

Predám Tatru 815 valník klaničiar s hydraulickou rukou PENZ 130, s TP a ŠPZ neplatná STK. Auto je plnepojazdné, nové batérie, dôvod predaja, nevyžité. Cena 12000, niesom platca DPH.

Predám tatru 815 10valec s turbom. Stk ek platné pripravená na sezónu udržiavaná plne pojazdné. V zime robená veľká údržba menené všetky náplne robene brzdy nové turbo. Sadnúť a jazdiť auto v každodennej prevádzke dôvod predaja modernizácia vozového parku.

Predám na tatru 815 ložisko radenia , kulisu pre synchronizovanú prevodovku. Používaná , plne funkčná.

Ponúkam služby traktorbagrom CAT,Tatra 815 terno
-podkopové lyžice 30, 45, 60, 90 cm
- svahovacia lyžica
- čelná nakladacia a zhrňovacia lyžica s paletizačnými vidlami
-odvoz a dovoz stavebného materiálu s Tatrou 815 terno
-búranie starých stavieb
-priprava pozemkov na stavbu
- dokončovacie stavebné práce
-výkop základov
- úpravy terénu
-drenážne žľaby
-kanalizačné prípojky
- výkopy pre IS a prípojky
- výkop žumpy, bazénov, čističiek, pivníc....
-vytrhávanie koreňov
- presun sypkých materialov
- presun materiálov na paletách a ďalšie
- pracujeme aj cez víkend, ceny dohodou, viac informácií po telefóne

Predám Tatru 815 spodný nosič kontajnerov + 2 kontajnery + pláto . Je vyradená z evidencie vozidiel . Plne funkčná .

Predám náhradné diely na tatru 815 tlmič výfuku,bubny obloženie,kapotu,tlmiče,čelné sklá,vidly,posilňovač radenia čapy,elektro budíky vypínače prasiatka na uzávierky,sedačka hadice,plecharinu prednú kapotu,manžety,držiak pera podkovy pier,kardanové kríže atd...len všetko spolu možná dohoda

TECHNICKÉ ÚDAJE
Rok: 1968
Najazdené km: 9 999 999 km
Palivo: diesel
Objem motora: 7 412 cm³ (7.4 l)
Výkon motora: 72 kW (98 PS)
Výbava
praga S5T (Silniční pětitunka, hovorovo espetka, espetéčka,espetona) je nákladný automobil strednej tonáže, ktorý sa začal vyrábať v roku 1956 ako cestná verzia Pragy V3S. Popis: Konštrukčne ide o veľmi podobné vozidlá a najväčšie rozdiely sú na podvozku. Dve nápravy S5T nemajú nápravové prevodovky, rovnako sa zmenila prídavná prevodovka s prevodmi do rýchla a hnaná je iba zadná náprava. Mierne zmeny podstúpila kabína, iný je rozmer kolies i prevody, čo prispelo k zníženiu spotreby a umožnilo zvýšiť maximálnu rýchlosť na 78 km/h. Motor: Rovnaký je i vzduchom chladený štvortaktný radový 6 valcový dieselový motor Tatra 912-1 (neskôr 912-2 a 912-3) s objemom 7 412 cm³ s priamym vstrekovaním paliva a ventilovým rozvodom OHV. Ide prakticky o polovicu vidlicového dvanásťvalca z Tatry 111, ktorý nachádzal široké uplatnenie - napríklad na pohon motorových železničných vozňov Tatra M131, malých letiskových ťahačov a navijákov, či vojenských motorových člnov. Výkon motora je 98, resp. 110 koní pri 2100 otáčkach za minútu. Palivová nádrž má objem 120 litrov. Podvozok: Brzdy sú pneumatické bubnové, ručná brzda pôsobí na zadné kolesá pomocou tiahla. Pomocná, odľahčovacia je výfuková ventilová brzda. Praga S5T bola vyrábaná ako valník, sklápač i ťahač návesov (S5T-2-TN), montovaných bolo niekoľko nadstavieb - skriňové pre rôzne účely, vysokozdvižné plošiny, požiarne rebríky, cisterny, zametacie zariadenia a pod.
Doplňujúce údaje
možná výmena
nehavarované
veterán
Poznámka
Vozidlo je pojazdné, motor je funkčný, možné naštartovanie. Pre viac informácií o vozidle volajte na číslo . K vozidlu sú druhé predné blatníky. Vozidlo v nálezovom stave, pojazdné !.

Najazdené: 9 999 999 km
Ročník: 1968
Výkon motora: 72 kW (98 PS)
Stav: Používané
Lokalita: Svätý Jur
Inzerát č. 19018087
Aktualizované: 01.02.2023
TECHNICKÉ ÚDAJE
Rok: 1968
Najazdené km: 9 999 999 km
Palivo: diesel
Objem motora: 7 412 cm³ (7.4 l)
Výkon motora: 72 kW (98 PS)
Výbava
praga S5T (Silniční pětitunka, hovorovo espetka, espetéčka,espetona) je nákladný automobil strednej tonáže, ktorý sa začal vyrábať v roku 1956 ako cestná verzia Pragy V3S. Popis: Konštrukčne ide o veľmi podobné vozidlá a najväčšie rozdiely sú na podvozku. Dve nápravy S5T nemajú nápravové prevodovky, rovnako sa zmenila prídavná prevodovka s prevodmi do rýchla a hnaná je iba zadná náprava. Mierne zmeny podstúpila kabína, iný je rozmer kolies i prevody, čo prispelo k zníženiu spotreby a umožnilo zvýšiť maximálnu rýchlosť na 78 km/h. Motor: Rovnaký je i vzduchom chladený štvortaktný radový 6 valcový dieselový motor Tatra 912-1 (neskôr 912-2 a 912-3) s objemom 7 412 cm³ s priamym vstrekovaním paliva a ventilovým rozvodom OHV. Ide prakticky o polovicu vidlicového dvanásťvalca z Tatry 111, ktorý nachádzal široké uplatnenie - napríklad na pohon motorových železničných vozňov Tatra M131, malých letiskových ťahačov a navijákov, či vojenských motorových člnov. Výkon motora je 98, resp. 110 koní pri 2100 otáčkach za minútu. Palivová nádrž má objem 120 litrov. Podvozok: Brzdy sú pneumatické bubnové, ručná brzda pôsobí na zadné kolesá pomocou tiahla. Pomocná, odľahčovacia je výfuková ventilová brzda. Praga S5T bola vyrábaná ako valník, sklápač i ťahač návesov (S5T-2-TN), montovaných bolo niekoľko nadstavieb - skriňové pre rôzne účely, vysokozdvižné plošiny, požiarne rebríky, cisterny, zametacie zariadenia a pod.
Doplňujúce údaje
možná výmena
nehavarované
veterán
Poznámka
Vozidlo je pojazdné, motor je funkčný, možné naštartovanie. Pre viac informácií o vozidle volajte na číslo . K vozidlu sú druhé predné blatníky. Vozidlo v nálezovom stave, pojazdné !.

Ročník: 1968
Výkon motora: 72 kW (98 PS)
Stav: Používané
Lokalita: Svätý Jur
TECHNICKÉ ÚDAJE
Rok: 1968
Palivo: diesel
Objem motora: 7 412 cm³ (7.4 l)
Výkon motora: 72 kW (98 PS)
Výbava
praga S5T (Silniční pětitunka, hovorovo espetka, espetéčka,espetona) je nákladný automobil strednej tonáže, ktorý sa začal vyrábať v roku 1956 ako cestná verzia Pragy V3S. Popis: Konštrukčne ide o veľmi podobné vozidlá a najväčšie rozdiely sú na podvozku. Dve nápravy S5T nemajú nápravové prevodovky, rovnako sa zmenila prídavná prevodovka s prevodmi do rýchla a hnaná je iba zadná náprava. Mierne zmeny podstúpila kabína, iný je rozmer kolies i prevody, čo prispelo k zníženiu spotreby a umožnilo zvýšiť maximálnu rýchlosť na 78 km/h. Motor: Rovnaký je i vzduchom chladený štvortaktný radový 6 valcový dieselový motor Tatra 912-1 (neskôr 912-2 a 912-3) s objemom 7 412 cm³ s priamym vstrekovaním paliva a ventilovým rozvodom OHV. Ide prakticky o polovicu vidlicového dvanásťvalca z Tatry 111, ktorý nachádzal široké uplatnenie - napríklad na pohon motorových železničných vozňov Tatra M131, malých letiskových ťahačov a navijákov, či vojenských motorových člnov. Výkon motora je 98, resp. 110 koní pri 2100 otáčkach za minútu. Palivová nádrž má objem 120 litrov. Podvozok: Brzdy sú pneumatické bubnové, ručná brzda pôsobí na zadné kolesá pomocou tiahla. Pomocná, odľahčovacia je výfuková ventilová brzda. Praga S5T bola vyrábaná ako valník, sklápač i ťahač návesov (S5T-2-TN), montovaných bolo niekoľko nadstavieb - skriňové pre rôzne účely, vysokozdvižné plošiny, požiarne rebríky, cisterny, zametacie zariadenia a pod.
Doplňujúce údaje
možná výmena
nehavarované
veterán
Poznámka
Vozidlo je pojazdné, motor je funkčný, možné naštartovanie. Pre viac informácií o vozidle volajte na číslo . K vozidlu sú druhé predné blatníky. Vozidlo v nálezovom stave, pojazdné !.