inzercia, predaj, predám, bazár

Klientsky pracovník regionálneho centra Dário Finanz

Kategória: Administratíva

Prijmeme klientskeho pracovníka Dário Finanz - Michalovce na pozíciu finančný poradca.
Mzda 1200 eur mesačne .Práca na pobočke. Bližšie info osobne na pobočke.
Klientsky pracovník regionálneho centra Dário Finanz
Podobné inzeráty
Administratívno klientský pracovník
Administratívno klientský pracovník
Klientský pracovník na pobočke v Senici - TPP
Pracujte pre spoločnosť, ktorá servisuje už viac ako 40.000 klientov na západnom SR a ďalej rastie. Pre nášho klienta, dlhodobo etablovanú a stabilnú spoločnosť v oblasti sprostredkovania poistenia, hľadáme konzultanta pre klientov do ich vyhľadávanej pobočky v Senici. Práca je so stálou zmluvou na TPP. Nejedná sa o navolávanie klientov a zháňanie obchodu. Na pobočku príde mesačne dostatočný počet klientov. V prípade záujmu nám zašlite Váš životopis na emailovú adresu. Vybraných uchádzačov budeme ďalej kontaktovať. Mzdové podmienky (brutto) Od 1 100 EUR/mesiac Základná fixná mzda je 950,- €/m brutto + variabilná mzda. V priemere sa pracovník po zaškolení a po skúšobnej dobe pohybuje na úrovni cca 1100 - 1800,- €/m brutto. Na Vašej pozícii ako Klientský konzultant pre poistenie budete zastrešovať nasledovné činnosti: - Zabezpečovať kvalitnú starostlivosť a servis pre klientov ohľadom ich poistných potrieb. - Viesť aktívnu konverzáciu s klientmi s cieľom navrhnúť im vhodné produkty a služby. - Poskytovať odborné rady a informácie o poistných produktoch. - Oslovovať súčasných klientov spoločnosti s novými produktmi a návrhmi konsolidácie ich poistného portfólia. - Viesť a riadiť kompletný predajný proces od počiatočného kontaktu s klientom až po uzatvorenie zmluvy. - Sledovať aktuálne trendy v oblasti poistenia a finančných služieb a predkladať návrhy na zlepšenie produktov. - Pracovať v tíme TOP špecialistov. - Podieľať sa na tréningoch a rozvoji svojich odborných zručností. Zamestnanecké výhody, benefity - Transparentný a motivujúci odmeňovací systém - Stabilná práca v spoločnosti, ktorá je vyhľadavaným a oceňovaným sprostredkovateľom poistných produktov - Žiadne navolávanie studených kontaktov - Firemný notebook a telefón - Odborné školenia - Teambuildingy - Skvelý pracovný kolektív TOP profesionálov v obore - Možnosti pre osobnostný a profesijný rast Osobnostné predpoklady a zručnosti - Znalosti z oblasti poistných a bankových služieb sú veľkou výhodou - Skúsenosti s administratívou a spracovaním zmluvnej dokumentácie - Predchádzajúce skúsenosti s priamou komunikáciou s klientom a schopnosť efektívne navrhnúť vhodné riešenia - Zodpovedný prístup k práci a schopnosť dodržiavať sľúbené termíny - Schopnosť riešiť problémy a pomáhať klientom dosiahnuť ich ciele - Vynikajúca znalosť MS Word, Excel a Outlook - Aktívny vodič skupiny B - Chuť učiť sa nové veci - Tímový hráč
Administratívny pracovník/asistent/NJ alebo AJ
Administratívny pracovník/asistent/nemecky ci anglicky jazyk Sme firma pôsobiaca v zahraničí od r. 2009 a hľadáme do nášho tímu v Námestove novú posilu na pozíciu administratívny pracovník/asistent. Práca na začiatok 4h denne, vhodná možno i pre mamičky na materskej, s neskorším navýšením pracovného úväzku na 8h denne. Požiadavky: - znalosť jedného cudzieho jazyka nutná - anglicky alebo nemecky - pokročilý (písanie emailov, telefonovanie) - základný prehľad v ekonomickej oblasti, záujem o vzdelávanie v tejto oblasti - predchádzajúca prax v oblasti účtovníctva vítaná - Excel pokročilý, Word pokročilý Predpokladaný nástup ihneď. Všetky podmienky budú dojednané pri osobnom rozhovore. Životopis a motivačný list prosíme zasielať na: info.@
Pracovník klientského centra
Hľadáme nového člena tímu na pozíciu pracovník klientskeho centra. Práca je jednoduchá, ale dynamická a rôznorodá a vhodná aj pre absolventa SŠ/VŠ. Náplňou práce budú najmä tieto aktivity: • poskytovanie kvalitného poradenstva klientom o produktoch a službách, prostredníctvom telefonickej a e-mailovej komunikácie • prijímanie a spracovávanie podnetov od klientov • uskutočnenie telefonických hovorov s potencionálnymi zákazníkmi • riešenie otázok v rámci zákazníckeho servisu Očakávania od uchádzača: • príjemný telefonický prejav • schopnosť viesť obchodné rozhovory • zodpovednosť, precíznosť, organizačné schopnosti Uvítame skúsenosti so zákazníckym servisom, skúsenosti z telefonického predaja nie sú podmienkou Informácie k pracovnej pozícii: • prac. ponuka je na trvalý pracovný pomer • termín nástupu: od 15.1.2023, resp. dohodou • lokalita pracoviska: práca z domu • Pracovný čas: od 8:00 do 17:00 V prípade záujmu prosíme o zaslanie životopisu. Ďakujeme vopred uchádzačom za záujem.
Pracovník klientského centra
Hľadáme nového člena tímu na pozíciu pracovník klientskeho centra. Práca je jednoduchá, ale dynamická a rôznorodá a vhodná aj pre absolventa SŠ/VŠ. Náplňou práce budú najmä tieto aktivity: • poskytovanie kvalitného poradenstva klientom o produktoch a službách, prostredníctvom telefonickej a e-mailovej komunikácie • prijímanie a spracovávanie podnetov od klientov • uskutočnenie telefonických hovorov s potencionálnymi zákazníkmi • riešenie otázok v rámci zákazníckeho servisu Očakávania od uchádzača: • príjemný telefonický prejav • schopnosť viesť obchodné rozhovory • zodpovednosť, precíznosť, organizačné schopnosti Uvítame skúsenosti so zákazníckym servisom, skúsenosti z telefonického predaja nie sú podmienkou Informácie k pracovnej pozícii: • prac. ponuka je na trvalý pracovný pomer • termín nástupu: od 15.1.2023, resp. dohodou • lokalita pracoviska: práca z domu • Pracovný čas: od 8:00 do 17:00 V prípade záujmu prosíme o zaslanie životopisu. Ďakujeme vopred uchádzačom za záujem.
Pracovník klientského centra
Hľadáme nového člena tímu na pozíciu pracovník klientskeho centra. Práca je jednoduchá, ale dynamická a rôznorodá a vhodná aj pre absolventa SŠ/VŠ. Náplňou práce budú najmä tieto aktivity: • poskytovanie kvalitného poradenstva klientom o produktoch a službách, prostredníctvom telefonickej a e-mailovej komunikácie • prijímanie a spracovávanie podnetov od klientov • uskutočnenie telefonických hovorov s potencionálnymi zákazníkmi • riešenie otázok v rámci zákazníckeho servisu Očakávania od uchádzača: • príjemný telefonický prejav • schopnosť viesť obchodné rozhovory • zodpovednosť, precíznosť, organizačné schopnosti Uvítame skúsenosti so zákazníckym servisom, skúsenosti z telefonického predaja nie sú podmienkou Informácie k pracovnej pozícii: • prac. ponuka je na trvalý pracovný pomer • termín nástupu: od 15.1.2023, resp. dohodou • lokalita pracoviska: práca z domu • Pracovný čas: od 8:00 do 17:00 V prípade záujmu prosíme o zaslanie životopisu. Ďakujeme vopred uchádzačom za záujem.