inzercia, predaj, predám, bazár

Tlmočník/koordinátor pre zamestnancov z Ukrajiny

Kategória: Vzdelávánie a personalistika

Hľadáme konzultanta/koordinátora pre zamestnancov z Ukrajiny.
Miesto výkonu práce: Kriváň
- TPP, nástup možný ihneď
- príjemné a čisté prostredie
- vhodné pre mužov aj ženy
- zabezpečené ubytovanie

V prípade záujmu je potrebné zaslať životopis:
viktoria.harcekova@
alebo nás telefonicky kontaktuje:
☎️
Tlmočník/koordinátor pre zamestnancov z Ukrajiny
Podobné inzeráty
Tlmočník/koordinátor
Hľadáme na TPP tlmočníka/koordinátora s aktívnou ruštinou, ukrajinčinou , angličtinou - vyhľadávanie potencionálnych nových zamestnancov - vybavovanie potrebných náležitostí na cudzineckej polícii s cudzincami - tlmočenie na výberových pohovoroch - administratíva - spracovávanie podkladov, pripravovanie potrebnej dokumentácie Podmienkou je vodičský preukaz skupiny B. Základná mzda je 700eur plus príplatky Prosím aby sa nehlásili cudzinci s prechodným pobytom. Takýchto kandidátov nebudeme ani kontaktovať. Nevieme ich bohužiaľ zamestnať. Hľadáme ľudí s trvalým pobytom na území SR alebo s preukazom zahraničného Slováka. - služobné auto, služobný telefón, služobný notebook - finančný príspevok na stravu - odmena za každého nájdeného nového zamestnanca
Koordinátor pracovnej agentúry pre Českú republiku
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti: -Plnenie úkolov projektového manažéra; -Vyplácanie miezd a záloh; -Transport uchádzačov/zamestnancov; -Koordinácia lekárskych vyšetrení; -Zber dokumentov od zamestnancov; -Distribúcia pracovného oblečenia; -Reporting; -Komunikácia so zamestnancami a s vedúcimi zmenami; -Osobné pohovory/nábor; -Prezentácia pracovnej ponuky. Zamestnanecké výhody, benefity: -Služobný telefón; -Služební automobil; -Možnosť kariérneho rastu. Osobnostné predpoklady a zručnosti -Komunikatívnosť, časová flexibilita, spoľahlivosť, príjemné vystupovanie. Vodičský preukaz -B Mzdové podmienky (brutto) 1 000 - 2 000 EUR/mesiac Tel. +735
Školský psychológ ZŠ
Úväzok: 100% Termín nástupu: i h n e ď (9.1.2023) (do 31.8.2023 s možnosťou predĺženia) Základné požiadavky: Vysokoškolské vzdelanie II. stupňa. Kvalifikačné predpoklady a osobitné kvalifikačné požiadavky v zmysle zákona č. 138/2019 Z. z. o pedagogických a odborných zamestnancoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a podľa vyhlášky č. 1/2020 Z. z., ktorou sa ustanovujú kvalifikačné predpoklady a osobitné kvalifikačné požiadavky pre jednotlivé kategórie pedagogických zamestnancov a odborných zamestnancov. v v znení neskorších predpisov. Bezúhonnosť. Zdravotná spôsobilosť. Prax aspoň 1 rok. Doplňujúce informácie pre uchádzačov: Platové podmienky sú určené podľa zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov vo výkone práce vo verejnom záujme v znení neskorších predpisov v nadväznosti na zákon č. 138/2019 Z. z. Základný tarifný plat bude stanovený podľa dosiahnutého vzdelania a odpracovaných rokov. Žiadosti spolu so štruktúrovaným životopisom zasielajte elektronickou formou na adresu: K žiadosti je potrebné pripojiť písomný súhlas uchádzača so spracovaním svojich osobných údajov pre potreby výberového pohovoru v zmysle zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Učiteľka MŠ
Obec Košický Klečenov Obecný úrad Košický Klečenov 9, 044 45, okres Košice - okolie Obec Košický Klečenov ako zamestnávateľ Materskej školy, Košický Klečenov 43, zastúpená starostom obce Ing. Michalom Kmecom, zverejňuje informáciu o voľnom pracovnom mieste pedagogického zamestnanca – učiteľa materskej školy v zmysle § 84 zákona č. 138/2019 Z. z. o pedagogických zamestnancoch a odborných zamestnancoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Názov a adresa zamestnávateľa Obec Košický Klečenov Košický Klečenov 9 044 45 Kontakt Obec: 055/696 52 69 podatelna@ Kategória učiteľ Podkategória pedagogického zamestnanca učiteľ materskej školy Kvalifikačné predpoklady a stupeň vzdelania na výkon pracovnej činnosti v súlade so zákonom č. 138/2019 Z. z. a vyhláškou č. 1/2020 Z. z. o kvalifikačných predpokladoch pedagogických zamestnancov a odborných zamestnancov (1. diel, 1. časť, oddiely A, B a C) najmenej úplné stredné odborné vzdelanie alebo vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa alebo vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa v študijných odboroch a programoch zameraných na učiteľstvo pre materské školy Zoznam požadovaných dokladov žiadosť o prijatie do zamestnania profesijný životopis, motivačný list doklad o vzdelaní súhlas so spracovaním osobných údajov (Zákon č. 18/2018 Z. z.) čestné vyhlásenie o bezúhonnosti, o skutočnosti, že voči Vašej osobe nie je vznesené obvinenie a o skutočnosti, že na Vašu osobu nie je podaná obžaloba podľa § 15a ods. 7 zákona č. 138/2019 Z. z. (až pred uzatvorením pracovnoprávneho vzťahu) zdravotná spôsobilosť podľa § 16 zákona č. 138/2019 Z. z. (až pred uzatvorením pracovnoprávneho vzťahu) Počet voľných pracovných miest ½, (50 % úväzku) Dĺžka trvania pracovného pomeru na dobu určitú, do 31. 08. 2023 Predpokladaný nástup do práce 01.11.2022 Platové zaradenie v súlade zákonom č. 553/2003 Z. z. najmenej 4. platová trieda, pracovná trieda 1, v závislosti od dosiahnutého stupňa vzdelania a od kariéroveho stupňa Svoje žiadosti a požadované doklady doručte poštou, emailom alebo osobne na Obec Košický Klečenov na vyššie uvedenú adresu do 24. 10. 2022. Uchádzači o pracovné miesto budú pozvaní na pracovné pohovory. Presný termín a čas uvedieme v pozvánke.
Výkonný riaditeľ personálnej agentúty
Personálna agentúra, so sídlom v Bardejove, zaoberajúca sa vysielaním pracovníkov do Nemecka, hľadá do svojho tímu výkonného riaditeľa spoločnosti, s predošlými skúsenosťami v danej oblasti, ktorého hlavnou náplňou bude analýza doterajšieho fungovania firmy, nastavenie vnútorných procesov spoločnosti a dohľad nad ich dodržiavaním, priame podieľanie sa na ďalšom rozvoji firmy a vytvorenie novej divízie spoločnosti, zaoberajúcej sa poskytovaním personálnych služieb na území Slovenska (doposiaľ na tomto trhu spoločnosť nepôsobila). Hlavná náplň práce: * rozvoj aktuálnych projektov v Nemecku, zabezpečenie rastu spoločnosti * vytvorenie novej štruktúry spoločnosti, nastavenie vnútorných procesov a dohľad nad ich dodržiavaním * koordinácia a motivácia interného tímu spoločnosti * neustále zlepšovanie poskytovaných služieb a zabezpečenie nízkej fluktuácie vyslaných pracovníkov * tvorba cenových ponúk a kalkulácií, realizácia obchodných stretnutí a vyjednávanie podmienok spolupráce * zavedenie pravidelného reportingu spoločnosti, naprieč všetkými oddeleniami a ich následne vyhodnocovanie, počas firemných porád interného tímu spoločnosti Zamestnanecké výhody, benefity: * variabilná zložka, počítaná ako podiel z celkovej mesačnej fakturácie spoločnosti * štedré bonusy, za dosiahnutie stanovených ročných cieľov * firemný automobil * firemný notebook a telefón * pre uchádzačov, ktorí budú musieť za prácou dochádzať z iného mesta, poskytujeme ubytovanie zdarma Informácie o výberovom konaní: Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem. Vašim životopisom sa budeme dôkladne zaoberať, avšak dovolíme si kontaktovať len uchádzačov, ktorí spĺňajú nami stanovené kritéria. Jazykové znalosti: Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2) Ostatné znalosti: Microsoft Excel - Pokročilý Vodičský preukaz B Počet rokov praxe 3 Osobnostné predpoklady a zručnosti: * preukázateľné skúsenosti na obdobnej pozícií * príjemný a profesionálny prejav a vystupovanie * zameranie na dosahovanie výsledkov * time management * odolnosť voči stresu * flexibilita * skúsenosť s vedením a riadením tímu * samostatnosť Miesto práce: Bardejov, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu) Druh pracovného pomeru: plný úväzok, živnosť Termín nástupu: ihneď Mzdové podmienky: Výška mzdy bude upresnená po vzájomnej dohode, na osobnom stretnutí Inzerujúca spoločnosť: Royce Agency s.r.o. Stručná charakteristika spoločnosti: Personálna agentúra, s pôsobením prevažne v Nemecku Počet zamestnancov: 100-149 zamestnancov E-mail: royceagency@
Personalista
Personálna agentúra JOBCHECK hľadá pre klienta - českú IT spoločnosť, personalistov na nábor nových zamestnancov. Práca je možná z domu formou home office, alebo priamo v centrále v Brne. Mesačný plat 1.650 euro Taktiež je v ponuke miesto Riaditeľ personálneho oddelenia ohodnotené mesačným platom vo výške 2.888 euro. V prípade záujmu zasielajte životopis na Viac pracovných ponúk na