Upratovačka v Starom Meste V BA, vhodné aj popri TPP
Kategória:
Práca v domácnosti
Pre vlastnú potrebu a pre potreby našich nájomcov hľadáme šikovné a zodpovedné upratovačky pre dlhodobé upratovanie v administratívnych budovách a/alebo vo firemných bytoch v centre Bratislavy.
Vašou náplňou práce upratovačky bude:
- upratovanie spoločných priestorov (schodíšť, vestibulov, vstupných priestorov),
- upratovanie firemných bytov a kancelárií - pravidelné priebežné upratovanie podľa potrieb a dohody (vysávanie, umývanie podláh, utieranie prachu, ručné dočistenie priestorov, práca čistiacimi prostriedkami, čistenie toaliet kompletne + dopĺňanie hygienických prípravkov, umývanie riadu/naloženie/vyloženie umývačky, leštenie sklenených plôch a iné).
Pracovný čas a časový rozsah práce preferujeme nasledovne:
1) Upratovanie administratívnych budov:
jedna pracovníčka pravidelne: každý utorok = 4 hod. práce (so začiatkom práce po 17 hodine), každý štvrtok = 4 hod. práce (so začiatkom práce po 17 hodine), každú sobotu = 7 až 8 hod. práce (so začiatkom práce od 8 hod, alebo od 9 hod ráno podľa dohody).
2) Upratovanie firemných bytov:
jedna pracovníčka pravidelne vo štvrtky (príp. v iný deň podľa dohody) = 8 hod. práce (so začiatkom práce od 9 hod. ráno).
Je možné si vybrať prácu pre iba jednu alebo na obe z ponúkaných alternatív.
Zamestnanecké výhody, benefity
Práca v stabilnej spoločnosti s dlhodobou perspektívou,
- možnosť zvýšenia zárobku upratovaním ďalších priestorov,
- vhodné ako si prilepšiť k hlavnému zárobku,
- motivujúce finančné ohodnotenie.
Informácie o výberovom konaní
Žiadame záujemkyne s vážnym a dlhodobým záujmom o prácu upratovačky, aby ponuky zasielali e-mailom na: K ponuke treba priložiť svoj životopis a uviesť číslo telefónu na dohodnutie termínu pohovoru! Záujemkyne budú na pohovor pozývané iba na vopred dohodnuté termíny! Prosíme neposielajte ponuky poštou ani sa neuchádzajte o prácu osobne, pokiaľ nemáte vopred potvrdený termín pohovoru! Ubytovanie nezabezpečujeme. Vážne záujemkyne pre viac informácií volajte: alebo .
Vašou náplňou práce upratovačky bude:
- upratovanie spoločných priestorov (schodíšť, vestibulov, vstupných priestorov),
- upratovanie firemných bytov a kancelárií - pravidelné priebežné upratovanie podľa potrieb a dohody (vysávanie, umývanie podláh, utieranie prachu, ručné dočistenie priestorov, práca čistiacimi prostriedkami, čistenie toaliet kompletne + dopĺňanie hygienických prípravkov, umývanie riadu/naloženie/vyloženie umývačky, leštenie sklenených plôch a iné).
Pracovný čas a časový rozsah práce preferujeme nasledovne:
1) Upratovanie administratívnych budov:
jedna pracovníčka pravidelne: každý utorok = 4 hod. práce (so začiatkom práce po 17 hodine), každý štvrtok = 4 hod. práce (so začiatkom práce po 17 hodine), každú sobotu = 7 až 8 hod. práce (so začiatkom práce od 8 hod, alebo od 9 hod ráno podľa dohody).
2) Upratovanie firemných bytov:
jedna pracovníčka pravidelne vo štvrtky (príp. v iný deň podľa dohody) = 8 hod. práce (so začiatkom práce od 9 hod. ráno).
Je možné si vybrať prácu pre iba jednu alebo na obe z ponúkaných alternatív.
Zamestnanecké výhody, benefity
Práca v stabilnej spoločnosti s dlhodobou perspektívou,
- možnosť zvýšenia zárobku upratovaním ďalších priestorov,
- vhodné ako si prilepšiť k hlavnému zárobku,
- motivujúce finančné ohodnotenie.
Informácie o výberovom konaní
Žiadame záujemkyne s vážnym a dlhodobým záujmom o prácu upratovačky, aby ponuky zasielali e-mailom na: K ponuke treba priložiť svoj životopis a uviesť číslo telefónu na dohodnutie termínu pohovoru! Záujemkyne budú na pohovor pozývané iba na vopred dohodnuté termíny! Prosíme neposielajte ponuky poštou ani sa neuchádzajte o prácu osobne, pokiaľ nemáte vopred potvrdený termín pohovoru! Ubytovanie nezabezpečujeme. Vážne záujemkyne pre viac informácií volajte: alebo .
