inzercia, predaj, predám, bazár
Domov > Administratíva

Administratíva - inzercia, predaj, predám, bazár - strana 15

Hľadáme do tímu nového kolegu / kolegyňu
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti - Hľadáme nového kolegu/kolegyňu na podporu spracovania klientskych požiadaviek. Tvojou prácou bude najmä vybrať správny produkt podľa potrieb klienta a to prostredníctvom interných simulačných nástrojov, modelov či porovnávačov. Všetko je to veľmi jednoduché, keďže 90% práce za teba spraví náš online systém - Nakoľko žijeme v rýchlo sa meniacej dobe, v práci budeš teda vykonávať najmä audit aktuálnych klientskych zmlúv a hľadať vhodnejšie riešenia zodpovedajúce aktuálnym potrebám a nárokom. - O klientov u nás núdzu mať nebudeš, nakoľko tvoju aktivitu podporujú naši telefonický operátori. Osobnostné predpoklady a zručnosti - Bezúhonnosť (čistý register trestov) - Komunikačné zručnosti - Príjemné vystupovanie - Schopnosť obsluhy PC - Schopnosť učiť sa nové veci - dosiahnuté stredoškolské vzdelanie (minimálne výučný list ) Druh pracovného pomeru plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť Práca sa vykonáva v meste Košice Pre rýchlu komunikáciu nám prosím zašlite: VAŠE MENO A TEL. ČÍSLO na e-mail typu viac info nereagujeme, pretoze sa nám uvoľnili 2 voľne pracovné miesta a potrebujeme ich zaplniť. !!!PRÁCA SA VYKONÁVA V MESTE KOŠICE!!!
Manažérka - projektová manažérka Nemecko
Si priebojná , cieľavedomá, komunikatívna a ovládaš nemecký jazyk na veľmi dobrej úrovni? Potom máš všetky elementárne predpoklady stať sa členom nášho tímu. Čo bude tvoja náplň práce? - denná komunikácia s už existujúcimi klientmi v Nemecku (emailová , telefonická ) - vyhľadávanie nových partnerov a zákazok pre našich živnostníkov ( stavebné práce pre elektrikárov , zváračov a pod. ) - vytváranie zmlúv Čo by mali byť tvoje silné stránky? - zodpovednosť - dochvíľnosť - flexibilita - schopnosť predať ( obchodný duch ) - komunikatívnosť na výbornej úrovni - schopnosť zvládať stres - dať si poradit ak niečo robíš zle ( v našom tíme sa denne učíme jeden od druhého ) Čo ti vieme ponúknuť my ? - kvalitné finančné ohodnotenie - systém odmeňovania, mesačné bonusy - príjemné pracovné prostredie ( nová , priestranná zrekonštruovaná kancelária ) - príjemný kolektív ktorý je nepretržite k dispozícii pomôcť jeden druhému - zabezpečený pitný režím , taktiež káva , čaj a podobne -profesionálny , zároveň priateľský prístup od vedenia našej spoločnosti až po kolegov - služobný smartphone , notebook V našej spoločnosti ti pri obojstrannej spokojnosti garantujeme stabilitu, zázemie a patričné ohodnotenie. Ak ťa ponuka zaujala , pošli mi svoj životopis aj krátky sprievodný email. Tešíme sa na novú kolegyňu. office@ ( administratíva , práca v administratíve, práca v nemeckom jazyku )
Recepčná/ný - rodinný penzión v Bratislave
Ahoj, hľadáme milého, pracovitého a slušného človeka na pozíciu recepčná/ný do peziónu Hviezda v Bratislave, ktorý sa k svojej práci bude stavať zodpovedne a s nasadením. Práca si vyžaduje samostatnosť a ochotu učiť sa novým veciam. Predchádzajúca prax v obore nie je nutná avšak znalosť angličtiny je nevyhnutná pre každodennú komunikáciu so zahraničnými zákazníkmi. Medzi hlavné úlohy našej budúcej kolegyne/ kolegu patrí: •Ubytovanie a vybavovanie požiadaviek hostí •Príjem telefonických a emailových objednávok na ubytovanie •Vystavovanie faktúr a účtov pre hostí •Príjemné vystupovanie a komunikácia so zákazníkom •Dôkladný prehľad o situácii v Penzióne •Asertívny prístup k riešeniu problémov •Rôzne iné úlohy priradené nadriadeným, ktoré napomáhajú chodu Penziónu (kontrola izieb, udržiavanie čistoty recepcie, príprava raňajkovej miestnosti, skladanie uterákov ...) Mzdové podmienky (brutto) 1 350 EUR/mesiac V prípade skráteného úväzku je hodinová mzda(brutto) 6,50 € / hodinu.
Asistentka konateľa -administratívny pracovník
Stavebno - obchodná spoločnosť FERIBAU,spol.s.r. o. hľadá do svojho tímu novú posilu. Náplň práce: - vytváranie cen.ponúk -spravovanie firemnej dokumentácie - plánovanie a organizovanie pracovných schôdzok, stretnutí a porád - administratívna podpora - e-mailová a telefonická komunikácia s klientmi -evidencia došlých faktúr, -spravovanie firemných webových stránok, facebook, instagram, -zabezpečenie plynulého chodu kancelárie - back office (objednávanie kancelárskych potrieb a ďalších potravín pre obsluhu návštev), -zodpovednosť za kancelárske priestory (office management), -prijímanie a uvádzanie návštev. -plnenie úloh podľa pokynov konateľa Požiadavky: *Vodičský preukaz skupiny B *Znalosť ekonom.programu POHODA,OFFICE WORD,EXCEL *stredoškolské s maturitou *nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie *vysokoškolské I. stupňa *vysokoškolské II. stupňa *vysokoškolské III. stupňa *Osobnostné predpoklady a zručnosti zodpovednosť, precíznosť, organizačná schopnosť, komunikatívnosť, lojálnosť Práca je na skrátený, alebo plný úväzok podľa dohody .
Administratíva, služby zákazníkom s nemeckým jazykom
Do nášho tímu hľadáme administratívneho pracovníka so znalosťou nemeckého jazyka. Náplň práce, právomoci a zodpovednosti: - telefonická a mailová komunikácia so spolupracovníkmi a zákazníkmi v slovenskom a nemeckom jazyku, - koordinácia pracovníkov, - administratívna činnosť súvisiaca s agendou zákazníkov a pracovníkov, - práca s Microsoft Office a internetom. Platové podmienky: od 800 € (navýšenie mzdy po skúšobnej dobe)
Administratívný pracovník/čka
Dobrý deň. Príjmeme na TPP do dopravnej firmy v Šoporni ekonomického pracovníka/čku na podvojné účtovníctvo. Pri nedostatočných znalostiach/skúsenostiach zaučíme 1 mesiac. Flexibilná pracovná doba dohodou. Nástup možný ihneď aj pre začiatočníkov. Bližšie info na :
Sekretarka s Nemeckým jazykom
Sekretarka s Nemeckým jazykom a nástupom ihneď. Práca sa môže vykonať z domu. Od 8:30 do 14-15stej. Mesacny príjem 650-900€ Ak ovládaš Nemecký jazyk, ozvi sa. Zaškolime si ťa. Kontaktuj má hneď
Klientský pracovník v callcentre
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti Si človek, ktorý rád komunikuje? Baví ťa pracovať s ľuďmi? Nevzdávaš sa a rád príjmaš nové výzvy? Potom hľadáme práve Teba do nášho tímu. Predstavujeme si ťa ako človeka, ktorý chce naplno uplatniť svoje komunikačné schopnosti, máš príjemné vystupovanie v telefóne, práca s ľuďmi ťa baví a chceš sa v nej zdokonaľovať. Vyhodou je predchádzajúce skúsenosti na podobnej pozícii Po zapracovaní je možnosť pracovať aj z domu. Pošlite nám svoje meno, telefóne číslo a budeme vás kontaktovať. Na e- maily ako viac info nereagujeme, potrebujeme zaplniť len jedno pracovne miesto.
Účtovníčka na 4 hodiny poprípade dohodou
Hľadám účtovníčku k nám do kancelárie. - účtovanie miezd - podvojné účtovanie - tvorba faktúr - kancelárske práce Pracovná doba : na 4 h denne poprípade dohodou. Plat dohodou.
Asistent/ka manažéra
Ak máš záujem o celoročnú brigádu v administratíve a si študent VŠ v Prešove ( ideálne 1.-2. ročník ) Druh pracovného pomeru: na dohodu (študentská brigáda) Termín nástupu: Apríl - Máj 2023 Mzdové podmienky: 6 EUR/hod. (s odvodovou odpočítateľnou položkou ) Náplň práce, právomoci a zodpovednosti: akvizícia nových klientov, telefonovanie, komunikácia s existujúcimi klientmi, písanie emailov, práca v MS Office (Word, Excel), administratívne úkony, vybavovanie pošty. Kontaktná osoba: Anton Longauer Životopis zasielať na: longauer@
hľadám prácu
Dobrý deň, hľadám akúkoľvek prácu, ktorú je možné z časti vykonávať formou home office. Bližšie informácie poskytnem e-mailom. Uprednostňujem prácu na TPP. Na ponuky práce, kde je potrebná živnosť, prácu na dohodu a privyrobenie si nereagujem! Ďakujem
Ekonómka, účtovníčka
Firma Vodomont SK s.r.o. prijme ekonómku na TPP, spracovávanie miezd, mesačné výkazy, spolupráca s úradmi, spracovávanie DPH priznaní, štatistík, DP PO. Životopis posielajte na valalik@
Hľadám pracu
Hľadám prácu na doma v internetovom obchode, nahadzovanie textov a obrázkov na eshop,prípadne niečo podobné. Za ponuku ďakujem. Kontakt mailom lumix1@ alebo na čísle
Asistent/asistentka
Súrne hľadám asistenta/asistentku brigádne, alebo aj popri zamestnaní.V prípade spokojnosti je možnosť dlhodobej práce(dohoda,prac.pomer...) Platobné podmienky:4eur/hod.+dohoda Životopis zasielať na k.pisonova@
Inžiniering - poradenstvo,stavebné konania, projekty, stavba
Pomôžem a poradím pred kúpou Vami vybratého pozemku pre rodinný dom, chatu (resp. poradenstvo s rekonštrukciou bytu - stavebne konania na stavebnom úrade), právne poradenstvo ohľadom aj katastra nehnuteľností, overenie vhodnosti pozemku na stavebné účely alebo záhradu, vyňatie z pôdneho fondu, geodetické práce, zistím geológiu podložia s možnosťou vlastnej studne s vodou na pozemku, možnosti napojenia sa na inžinierske siete - prostredníctvom prípojok voda, kanál, plyn, elektrika a zistím všetko, čo je potrebné, aby ste nekupovali "mačku vo vreci" - či je tam vôbec možná výstavba, resp. za akých podmienok. Následne Vám poradím a zabezpečím: štúdiu, projektovú dokumentáciu a statiku ( pre Váš dom / chatu / drobnú stavbu / jednoduchú stavbu - prístrešok na auto, komín, studňu, čistiareň odpadových vôd, resp. inú vodnú stavbu, atď. ..., prípadne na rekonštrukciu Vášho bytu) a zabezpečím doklady potrebné na schválenie vrátane stavebného povolenia a následne po výstavbe kolaudačného povolenia, prípadne ďalších stavebných konaní súvisiacich s danou stavbou, resp. čiernou neskolaudovanou stavbou. Vrátane realizácie výstavby so stavebným dozorom. Poradenstvo ak máte neskolaudovanú stavbu a chcete ju predať, čo je potrebné urobiť. Viem poradiť s fotovoltaikou. Oblasť pôsobenia: Stredné a západné Slovensko. Cena dohodou.
administratívneho pracovníka
Hľadáme administratívneho pracovníka • 500 eur (brutto) + výkonnostný bonus • na čiastočný úväzok Chcete pracovať v mladom, dynamickom, anglicky hovoriacom tíme? Ste komunikatívny/a a zvládate administratívne úlohy? Neváhajte nás kontaktovať! Náplň práce • Vedenie kancelárie a showroomu; • Vybavovanie telefonických hovorov (zákazníci, dodávatelia); • Písomná komunikácia; • Spracovávanie objednávok; • Fakturácia a administratívna podpora; • Správa kalendára a úloh; Zamestnanecké výhody • zamestnanecký balíček zo sortimentu spoločnosti, • odborné a osobné školenia, • mobilný telefón na služobné a súkromné účely Požiadavky • stredná škola s maturitou • ďalšie vzdelávanie / HBO • študent vysokej školy • vysokoškolské vzdelanie I. stupňa • vysokoškolské vzdelanie II. stupňa Jazyk • Anglický jazyk - stredne pokročilý (B2) • Slovenský jazyk - pokročilý (C1) Odborné zručnosti • Obchodná korešpondencia - pokročilý • Pokladňa - pokročilý • Typografia - základy • Skladové hospodárstvo - základy • Fakturácia - základná znalosť systému KROS • Microsoft Excel - pokročilý • Microsoft Outlook - pokročilý • Microsoft Word - pokročilý • Vodičský preukaz B Osobné zručnosti • samostatnosť, • komunikatívnosť, • priateľský prístup, • schopnosť zvládať stres, • dôslednosť pri plnení pridelených úloh, • plynulá komunikácia v anglickom jazyku Štruktúrovaný životopis s motivačným listom zasielajte na adresu Vhodných uchádzačov pozveme na osobný pohovor.
Hľadám prácu
Dobrý deň. Hľadám si prácu/brigádu/skrátený úväzok popri MD. Prosím žiadny katalógový predaj ani finančné poradenstvo,reality. Som zodpovedná, samostatná, spoľahlivá a vo veciach mám rada poriadok, nemám problém s dodržiavaním termínov a precíznosťou v práci. Viem pracovať 2-3 hod aj mimo domu, v prípade potreby.
Asistentka - administratívna pracovníčka
Do našej firmy BENEmont s.r.o. hľadáme administratívnu pracovníčku - fakturantku. Náplň práce: - kancelárske práce (práca s PC) - príprava podkladov pre účtovníčku - dohadovanie termínov - vytváranie cenových ponúk a rozpočtov (ovládanie programu CENKROS výhodou) - vyhotovenie faktúr (ovládanie programu OMEGA výhodou) Termín nástupu apríl - máj prípadne po zaškolení. Miesto výkonu práce Košice. V prípade záujmu poprosím o zaslanie životopisu na emailovú adresu: info@
Administratívna pracovníčka/Fakturantka
Veľkoobchod s ovocím a zeleninou Základná zložka mzdy (brutto) 700,-€ + odmeny Náplň práce: - administratívne práce - fakturácia - pokladňa - telefonická a písomná komunikácia s odberateľmi - práca s dokumentáciou - zakladanie, triedenie, vyhľadávanie, evidovanie - práca s PC - príjemné vystupovanie Požiadavky na zamestnanca: - stredoškolské vzdelanie s maturitou - nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie - vysokoškolské vzdelanie I. stupňa Osobnostné predpoklady a zručnosti: - zodpovednosť a spoľahlivosť - logické myslenie - flexibilita - komunikatívnosť - samostatnosť, precíznosť
PETRA Virtuálna Asistentka - konzultantka pre tvoj business
Volám sa Petra. Pracujem ako asistentka už 15 rokov. Presuňte na mňa postupne všetky úlohy, ktoré Vás zdržujú, zaberajú Vám čas pri práci, úlohy ktoré neznášate, činnosti, ktoré Vás obťažujú no mňa bavia. Doprajte vyššiu úroveň Vášmu biznisu. Začne sa Vám ľahšie dýchať. Som tu pre Vás. Pomôžem, poradím. Vybavím Vám letenky, ubytovanie, cestovné poistenie, víza, budem spravovať Váš osobný kalendár aj manažment stretnutí s klientami. Zistím Vám hneď informácie, ktoré potrebujete, obvolám každého koho potrebujete kontaktovať. Spravím prieskum, budem Vám spravovať emailovú schránku, odpoviem na emaily, spravím textové a jazykové korektúry, vypĺňaním databázu, spracujem data vo Word, PowerPointe a Exceli, vypracujeme interné smernice a podklady, inzeráty, vytvorím leták, propagačný materiál, firemný hlavičkový papier, pozvánku, vizitku, pripravím príspevok na sociálne siete. Ak je niečo s čím potrebujete pomôcť a neviete či ponúkam takéto služby, napíšte mi email. Vždy odpoviem, poradím. Teším sa na to, že Vás odbremením a doprajem Vám viac času na prácu, ktorá Vás baví. Petr@
inzercia, predaj, predám, bazár, Administratíva