inzercia, predaj, predám, bazár
Domov > Administratíva

Administratíva - inzercia, predaj, predám, bazár - strana 16

Administratívny pracovník
Miesto výkonu práce: Stará Ľubovňa Termín nástupu: ihneď Druh pracovného pomeru: v rámci národného projektu „Prax pre mladých“ Mzdové podmienky: 234, 42 €/mesiac (20 hod. týždenne) - vypláca Úrad práce sociálnych vecí a rodiny Získavanie a prehlbovanie pracovných zručností a praktických skúseností, ktoré zodpovedajú dosiahnutému stupňu vzdelania formou praxe. Prax sa môže vykonávať len na základe uzatvorenej písomnej dohody medzi uchádzačom o zamestnanie, vedeným v evidencii uchádzačov o zamestnanie najmenej 1 mesiac a Úradom práce sociálnych vecí a rodiny a na základe uzatvorenej písomnej dohody medzi zamestnávateľom a Úradom práce sociálnych vecí a rodiny. Prax sa vykonáva najmenej 3 a najviac 6 mesiacov, bez možnosti jej predĺženia a opakovaného vykonávania, v rozsahu 20 hodín týždenne (4 hodiny denne). Základné podmienky Úradu práce sociálnych vecí a rodiny, ktoré musí kandidát spĺňať: -v deň nástupu na vykonávanie praxe musí mať uchádzač o zamestnanie vek do 29 rokov -v deň nástupu na vykonávanie praxe musí byť uchádzač o zamestnanie vedený v evidencii uchádzačov o zamestnanie najmenej 1 mesiac -dosiahnutý stupeň vzdelania Náplň práce: -kopírovanie, skenovanie a zakladanie určenej dokumentácie -práca s počítačom a internetom -administratívne práce -príprava a expedícia odoslanej pošty -asistencia pri rôznych projektoch Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním: -stredoškolské s maturitou Osobnostné predpoklady a zručnosti: -práca s počítačom a internetom -Microsoft Excel – pokročilý -Microsoft Word – pokročilý -komunikatívnosť V prípade, že máte záujem a zároveň spĺňate vyššie uvedené požiadavky zašlite nám svoj životopis na adresu: profesia@ Sme rýchlo rastúca firma zameraná na zber kuchynského a potravinového odpadu s najväčším pokrytím poskytovaných služieb na celom Slovensku. Viac informácií na
Hľadáme administratívneho pracovníka
Do našej spoločnosti hľadáme komunikatívneho pracovníka s dobrou znalosťou nemeckého jazyka, ktorý bude vyhľadávať zákazky pre našich živnostníkov. Žiaden home-office. Nástup ihneď. V prípade záujmu ma kontaktujte. ( administrativa , praca v kancelarii, pracovnik s nemeckym jazykom, administrativny pracovnik )
Administratívny pracovník, veľkosklad s prémiovým alkoholom
Hľadáme práve teba! Voľná pozícia: Administratívny pracovník - Office referent, Veľkosklad s prémiovým alkoholom Kubbo Select (Trvalý pracovný pomer) Adresa pracoviska: (Rastislavova 88, Košice) stručný popis pracovnej pozície: • vybavovanie telefonických a emailových dopytov od našich zákazníkov, • vystavovanie dodacích listov a faktúr, príprava ponúk • komunikácia s expedíciou, objednávanie prepráv Predpoklady: • ukončené stredoškolské vzdelanie, • bezproblémová telefonická komunikácia, • znalosť PC programov (MS WORD), • znalosť skladového hospodárstva výhodou, Pracovná doba: PO-PIA od 7:45 do 16:15hod. (víkendy voľné) //////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// Ponúkame: - nástupný plat od 900eur v hrubom (podľa pracovných skúseností), s možnosťou rastu (mimo základného platu viaceré benefity a bonusy) - Silná firemná kultúra, - Priateľská atmosféra. Ak Vás ponuka zaujala svoj životopis posielajte na info@ a nezabudnite do emailu stručne napísať prečo by sme si mali vybrať vás. Uzávierka: 20.4.2023 //////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// Kubbo Select už viac ako 13rokov sprevádza svojich zákaznikov svetom gurmánstva. V rámci našej veľkoobchodnej činnosti sa venujeme dovozu a distribúcii prémiového alkoholu, vína a nealko nápojov. Kvalita, chuť a príbeh sú naše základne priority pri výbere produktov.
Administratívny pracovník/asistent/nemecky ci anglicky jazyk
Sme firma pôsobiaca v zahraničí od r. 2009 a hľadáme do nášho tímu v Námestove novú posilu na pozíciu administratívny pracovník/asistent. Práca na začiatok 4h denne, vhodná možno i pre mamičky na materskej, s neskorším navýšením pracovného úväzku na 8h denne. Požiadavky: - znalosť jedného cudzieho jazyka nutná - anglicky alebo nemecky - pokročilý (písanie emailov, telefonovanie) - základný prehľad v ekonomickej oblasti, záujem o vzdelávanie v tejto oblasti - predchádzajúca prax v oblasti účtovníctva vítaná - Excel pokročilý, Word pokročilý Predpokladaný nástup: ihneď. Všetky podmienky budú dojednané pri osobnom rozhovore. Životopis a motivačný list prosíme zasielať na: info.@
práca telefonistka
Prijmem na živnosť telefonistku na dohadovanie obchodných stretnutí v oblastí finančného sektoru.Nejedna sa o predaj produktov. Pracovná doba 7 hodín denne. Bližšie info vybraným uchádzačom. Poprosím vyslovene posielať len životopisy s minimálnou praxou dva roky. Kontaktovať len emailom poslaním životopisu. email: telefonistkasro@ Suma základnej zložky mzdy bude upravená v súlade s vašimi odbornými znalosťami a schopnosťami.
Hľadám si vedľajšiu prácu (iba HOME OFFICE)
Hľadám si vedľajšiu prácu ako privyrobenie popri hlavnému zamestnaniu. NEHĽADÁM ŽIADNE: - predaje (kozmetiky, výživových doplnkov atď.) - vypĺňanie dotazníkov/prieskumov/ankiet - telefonický support (call centrá a pod.) - poisťovníctvo ani nič, čo treba ľuďom núkať aby ste z nich mali províziu - ani žiadne podvodné činnosti, kde si treba niečo stiahnuť/klikať/pozerať videá/naháňať lajky a pod. Som spoľahlivá, seriózna, zodpovedná, a preto hľadám rovnako serióznu ponuku. Čo teda hľadám? Ideálne nejakú nekomplikovanú administratívnu prácu, ktorá vám zbytočne berie čas, no je nutné ju urobiť, a zároveň ju bez problémov viete zveriť niekomu ďalšiemu. Vyštudovala som právnickú fakultu, ale netrvám na tom, aby náplň práce bola nutne v tejto oblasti. Ovládam Word, Excel a pôsobím aj v oblasti scenáristiky, takže veľmi rada pomôžem v korektúre gramatiky či štylistiky v rámci slovenského jazyka, prípadne preložím stredne náročné texty z angličtiny do slovenčiny (napríklad titulky pod videá). Mám tiež skúsenosti s písaním článkov a pomerne kreatívnu myseľ. Mám záujem iba o prácu, ktorú môžem robiť z domu, a ktorej vykonávanie si budem vedieť flexibilne plánovať poďla môjho času. Na určitých časových kritériách a deadlineoch sa samozrejme vieme dohodnúť. Kontaktujte ma prosím mailom. Vopred ďakujem za vaše ponuky.
Daňové priznanie typu A
Dobrý deň, ponúkam vypracovanie daňového priznania typu A. Pre viac informácií ma prosím kontaktujte emailom na emailovú adresu miroslavavajdova13@ Ďakujem
Administratívny pracovník
Do firmy KONNEX s.r.o., hľadáme študenta / študentku na administratívnu výpomoc. Jedná sa o nenáročné práce. Všetko radi vysvetlíme na pohovore. Podmienka: študent vysokej školy Plat:4,00 € / hod. Životopis zasielajte na mailová adresu: zakaznickyservis@ , alebo vera@
Ponúkam výpomoc v administracií
Príjemný deň prajem. Hľadám prácu možnú vykonávať z domu po večeroch, resp. vypomáhanie pri administratívnej činnosti v poobedňajších hodinách.
Vyplnenie dotazníkov
Hľadáme komunikatívnych a milých ľudí do tímu. Ide o vypĺňanie dotaznikov a rôznych ankiet s klientmi. Odmena je za splnenú úlohu 10€/dotazník, časom sa provízie za dotaznik zvyšujú. Vhodné pre: - mamičky na MD / RD - študentov (18r+) - ľudí, ktorí si chcú privyrobiť/vytvoriť druhý zdroj príjmu - ľudí, ktorí hľadajú Full-Time job Ponúkané výhody - Finančné bonusy
Hľadám novú pracovnú príležitosť
Momentálne hľadám nové pracovné príležitosti v oblasti administratívy. V prípade iných, zaujímavých pracovných pozícii, ktoré ma zaujmú, sa dokážem všetko potrebné zaškoliť, nakoľko ma baví získavať nové skúsenosti a posúvať sa v živote. Som komunikatívna, maximálne zodpovedná, viem vybaviť, zariadiť, ak napr. pracujete sám / sama vedela by som Vám udržiavať napr. kanceláriu, nehnuteľnosť v poriadku a v činnosti. Mám 34 rokov, pochádzam z NMNV. NEMÁM ZÁUJEM O PRÁCU V OBLASTI FINANČNÍCTVA, POISŤOVNÍCTVA A PREDAJA KOZMETIKY A PODOBNE. ĎAKUJEM ZA POCHOPENIE! V prípade záujmu o moje CV a odoslanie pracovnej ponuky ma neváhajte kontaktovať.
Asistentka do účtovnej kancelárie.
Hľadáme na dohodu asistentku (vhodné aj pre študentku) do účtovnej kancelárie. Náplň: • triedenie a zakladanie dokumentov, • nahadzovanie dodávateľských faktúr, odberateľských faktúr, pokladničné doklady, ban. výpisu, archivácia dokumentov. . . . . pod dohľadom senior účtovníka • ďalšie administratívne práce podľa pokynov nadriadených, • udržiavanie zdvorilej a profesionálnej osobnej komunikácie resp. komunikácie prostredníctvom telefónu a e-mailu s klientmi. Požiadavky: Vzdelanie: stredoškolské s maturitou, nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie, študent vysokej školy, vysokoškolské I. stupňa, vysokoškolské II. stupňa. Zameranie, odbor: ekonomické, účtovníctvo. Administratívne a ekonomické znalosti: Podvojné účtovníctvo - základy, Mzdové účtovníctvo - základy, Jednoduché účtovníctvo - základy Ostatné znalosti: Personalistika - základy, Microsoft Excel - pokročilý, Microsoft Word - pokročilý, Microsoft Outlook - pokročilý Microsoft Excel - Mierne pokročilý Microsoft Word - Mierne pokročilý Uchádzač prejde zaučením do systému práce a chodu firmy. Odmena:4,10 €/hod.(nástup). Žiadosti prosíme posielať na email:office@
Chceš si privyrobiť? Práca z domu
Prijmeme pracovníkov na výpomoc s administratívou. Flexibilný čas, 1-2 hod denne aj popri zamestnaní, MD. Komunikácia, vybavenie emailov, chuť pracovať. Len vážny záujem.
TOP PONUKA PRACE ADMINISTRATIVA
Ponúkame prácu administratívnej pracovníčky v Súkromnej bezpečnostnej službe Pondelok-Piatok 8:00-16:00 Možnosť kariérneho postupu Služobné auto, telefon, notebook
Prijmem zamestnanca
Prijmem zamestnanca Vykon prace - prace s vysokozdviznym vozikom - mensie drobne upravy oravy na prevadzke Na dohodu
Administratívny pracovník skladu
Hľadáme administratívneho pracovníka skladu, ktorý by rozšíril náš tím. Jedná sa o prácu v prestížnej firme zaoberajúcej sa predajom, prenájom a servisom stavebných strojov a náhradných dielov. V čom spočíva táto práca? - zabezpečovať obstarávanie, evidenciu, skladovanie, príjem a výdaj tovaru zo skladu podľa požiadaviek jednotlivých obchodov - vykonávať fyzickú inventarizáciu, - vykonávať mesačné uzávierky skladov - fyzická manipulácia s tovarom Platobné podmienky dohodou. Viac pri osobnom pohovore. Máte záujem alebo viete o niekom? Dajte nám vedieť do správy, alebo nám pošlite svoj životopis na info@ Ďakujeme!
Daňové priznanie za rok 2022
Ak neviete, či sa Vám oplatí podať DP, alebo či máte povinnosť DP podať, poradím zadarmo. Ak následne budete mať záujem o vypracovanie DP, cena: typ A = príjmy zo zamestnania (SR alebo zahraničie) od 10€, typ B = živnosť (paušálne výdavky) od 25€ vrátane elektronického podania DP (je potrebné mať vybavenú elektronickú komunikáciu s daňovým úradom/ finančnou správou). Doklady nafotíte, zašlete mi emailom, takže táto ponuka platí pre celú SR. Kontaktujte ma emailom alebo telefonicky.
Ponuka práce
Obchodná spoločnosť príjme obchodno – technického poradcu a asistentku na 2 – 4 hodiny denne. Prácu je možné vykonávať aj popri hlavnom zamestnaní, prípadne pre mamičky na materskej dovolenke. Odmena je 800 € – 1 600 €. V prípade ďalších informácií ma prosím kontaktujte.
Administratívna Práca Košice
Pre našu firmu mefin s.r.o hľadáme administratívnu pracovníčku. Nutnosť mať vodičský preukaz skupiny B. Práca je na dlhodobo plat od 1000€ podľa dohody
Hľadám kolegyňu do kancelárie Zvolen
Ponúkam miesto v kancelárii priamo vo Zvolene. Hľadám do kancelárie ženu, ktorá má prácu na PC / telefonistky nie/ najlepšie ak máš prácu na pc práca v online priestore a nechceš už pracovať z domu. Pre viac info volajte. .
inzercia, predaj, predám, bazár, Administratíva