inzercia, predaj, predám, bazár
Domov > Administratíva

Administratíva - inzercia, predaj, predám, bazár - strana 34

Sociálna Práca
Ponúkame voľné pracovné miesto pre absolventa vysokej školy, odbor Sociálna Práca, požiadavky vodičský preukaz. Prax v zariadení sociálnych služieb je výhodou. V prípade záujmu vyplňte dotazník uchádzača o zamestnanie na stránke: praca. a následne si s Vami dohodneme termín pracovbného pohovoru.
Administrativa part time
Mám záujem o prácu v administratíve part time bud ako zamestnanec alebo na živnosť. Ak potrebujete niekoho na pár hodím, part time / home office, angličtina, taliančina, maďarčina aktívne.
Administratívne práce:písanie dokumentov, faktúr a iné
Hľadám si popri práci brigádu, na admistratívne práce z domu. Písanie faktúr, listov, domunentov, tvorba tabuliek, písanie a odosielanie emailov, práca v power pointe a iné. Pre viac info kontaktujte ma na emaily Nikotim1170@
Tlmočník/nemčinár
Ponúkam tlmočenie a preklady pre firmy a inštitúcie v rámci košického kraja. Jazykové vzdelanie.
administratívny pracovník/čka
Si šikovný/á, máš chuť pracovať a učiť sa? Práca v administratíve, pomoc pri príprave podkladov pre rôzne úrady, komunikácia s nimi, zodpovednosť za agendu sociálneho podniku. Prihlasovanie/odhlasovanie zam. do poistovní, telefonovanie a pod. Hľadáme kolegu/gyňu do sociálneho podniku so zdravotným znevýhodnením. Sme novozaložená firma Unicarback SLovakia, s.r.o. zo Žiliny, poskytujúca služby údržby exteriérov: v lete upravené a v zime bezpečné areály zákazníkov, na celom území SR. Našim cieľom je pomáhať zdravotne znevýhodneným občanom. Mzda(6,5h/d - 4,25€/h).
Práca na PC
Touto cestou hľadám prácu na doma, kontrola gramatických chýb v texte, kontrola bakalárskej práce, úprava, formátovanie...tvorba prezentácií v programe PowerPoint. Referencie na profil helenka1234, profi predajca, mzda dohodou. Kontaktujte ma prosím najprv e-mailom. Za ponuky vopred ďakujem.
Administratívny pracovník
Dobrý deň hľadám si prácu na pozíciu administratívny pracovník alebo ako pomocná účtovníčka.Viem vystaviť faktúry,vypisovať rôzne dokumenty pre úrady a iné,ktoré sa rada naučím. Mam účtovnícky kurz a viem spracovať daňové..Som spoľahlivá,so zmyslom na detail a chuť kariérne rásť....nie katalógový predaj a ....dotazníky...ďakujem
administratívne práce, vedenie mzdovej agendy
Vykonávam administratívne práce , vypracovanie miezd, účtovanie. cena : dohodou
Asistent/ka manažéra
*** MOMENTÁLNE OBSADENÉ *** Ak máš záujem o celoročnú brigádu v administratíve a si študent VŠ v Prešove Druh pracovného pomeru: na dohodu (študentská brigáda) Termín nástupu: SEPTEMBER 2022 Mzdové podmienky (brutto) 5 EUR/hod. Náplň práce, právomoci a zodpovednosti: komunikácia s existujúcimi klientmi, písanie emailov, práca v MS Office (Word, Excel), administratívne úkony, vybavovanie pošty. Druh pracovného pomeru na dohodu (brigády) Termín nástupu dohodou Mzdové podmienky (brutto) 5 EUR/hod. Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednosti Akvizícia nových klientov, príprava databázy spoločnosti, komunikácia s existujúcimi klientmi, písanie emailov, práca v MS Office (Word, Excel), administratívne úkony, vybavovanie pošty. Kontaktná osoba: Anton Longauer Životopis zasielať na: longauer@
Administratíva
Holdingová spoločnosť OK Group a.s. ponúka pracovnú pozíciu administratívneho pracovníka s fixným platom. Pre viac informácií ma telefonicky kontaktujte.
Asistentka
Dobrý deň,hľadám si prácu v administratíve.Mám 46 rokov skončenú strednú odbornú školu s maturitou.Rada by som pracovala v kancelarii,ambulancii a iné...V prípade záujmu viem zaslať životopis.Poprosím iba seriózne ponuky.Ďakujem
Pracovnik recepcie na Ubytovni (Vhodné aj pre dôchodcu)
Prijmeme do pracovného pomeru lojálneho pracovníka/čku recepcie na Ubytovni Vranovská 6 v Bratislave - Petržalke. Pracovná náplň bude operatívna agenda pri prenájme izieb ako napríklad ukazovanie izieb záujemcom, komunikácia s existujúcimi nájomcami, riešenie problémov, inkasovanie nájomného. Pracovný čas je flexibilný (4-12 hod/denne podľa dohody). Ponúkame hodinovú mzdu 5-7 €/hod. brutto. Celková mesačná mzda cca 950 € brutto. Pracovná doba je len cez deň, práca cez víkend nie je podmienkou. Osobnostné predpoklady a zručnosti samostatné konanie, zodpovednosť, dôslednosť, flexibilita, komunikatívnosť. Prosíme o zaslanie Vášho životopisu e mailo: office@
Administratívny pracovník / asistent
Do nášho tímu hľadáme šikovnú posilu na pracovnú pozíciu : ADMINISTRATÍVNY PRACOVNÍK/ASISTENT Miesto výkonu práce : Kysucké Nové Mesto - Lopušné Pažite Náplň práce: - Zaúčtovanie faktúr, pokladničných dokladov, bankových výpisov a interných dokladov, podľa pokynov hlavného účtovníka - Zakladanie dokladov a administratívne práce s tým súvisiace (skenovanie, kopírovanie a triedenie dokumentov, zmlúv, archivácia) - Príprava podkladov pre účtovníctvo, príprava podkladov pre fakturáciu - Príprava mzdovej agendy, evidencia dochádzky - Vedenie hotovostnej pokladne Mzdové podmienky: 900€/brutto Požiadavky: - výborné komunikačné a organizačné schopnosti - výborná znalosť MS Office - dôslednosť a samostatnosť pri práci - praktickosť, systematický prístup k práci Microsoft Word - Pokročilý Microsoft Excel - Pokročilý Microsoft Outlook - Pokročilý Strojopis - Pokročilý ❗Úspešný uchádzač by mal mať skúsenosti v administratíve (asistent/ka, office manager, pomocný účtovník). V prípade záujmu, prosíme, ZASIELAŤ ŽIVOTOPISY NA EMAIL: ranilus@ Vhodní uchádzači budú telefonicky oslovení a pozvaní na osobné výberové konanie.
Administratívna pracovníčka
Dobrý deň. Vyštudovala som Ekonomickú fakultu UMB v Banskej Bystrici. Mám dvojročnú prax na pozícii administratívny pracovník, referent rozpočtu, metodik pre školy a školské zariadenia v ekonomickej oblasti. Som zodpovedná a spoľahlivá. Rada by som pracovala na pozícii administratívny pracovník - prácu si hľadám v okolí Novej Bane. Nástup možný od 1. júla 2022. Nech sa páči kontaktovať ma e-mailom anna.vicianov@
Práca na doma
Hladam si pracu na doma v ramci MD...administrativa,eshop,online chat,vyrobna cinnost proste nieco co je mozne vykonavat z domu.Nemam zaujem o katalogovy predaj, financne poradenstvo, hladanie klientov a pod.Pripadne ponuky/napady prosim zaslat emailom.Dakujem
Náborár/ka s nemeckým jazykom Žilina, plat: 1 200-1 500€
Náplň práce: - nábor nových pracovníkov na požadované projekty - telefonická komunikácia a pohovory s uchádzačmi - komunikácia s uchádzačmi v nemeckom jazyku - tvorba databázy, - starostlivosť už o existujúce projekty - aktívne oslovovanie obchodných kontaktov - hľadanie ubytovania pre zamestnancov a iné administratívne práce. Pracovný čas: PO-PIA od 7.30 -16.00 Zamestnanecké výhody, benefity Dlhodobá stabilná práca v mladom kolektíve Firemný telefón Notebook Možnosť kariérneho a finančného rastu Plat od 1 200€ do 1 500€ Informácie o výberovom konaní V prípade záujmu nám pošlite svoj životopis prostredníctvom profesie s možnosťou absolvovať pracovný pohovor v kancelárii v Žiline. Pozíciu obsadzujeme do nášho interného teamu pracovníkov. Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské bez maturity stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie vysokoškolské I. stupňa Vzdelanie v odbore nerozhoduje Jazykové znalosti Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Slovenský jazyk - Stredne pokročilý (B2) Ostatné znalosti Strojopis - Pokročilý Microsoft Word - Pokročilý Microsoft Excel - Pokročilý Microsoft Outlook - Pokročilý Vodičský preukaz B Pozícia je vhodná pre absolventa Áno Osobnostné predpoklady a zručnosti - komunikatívnosť - nemecký jazyk na komunikatívnej úrovni - samostatnosť - spoľahlivosť - odolnosť voči stresu
UCTOVNICTVO, MZDY, DANE, ISO, METROLOGIA
SPRACUJEME ELEKTRONICKE UCTOVNICTVO, MZDY, PERSONALISTIKU, PODVOJNE UCTOVNICTVO, JEDNODUCHE UCT., FINANCNE ANALYZY, PODKLADY NA ISO, GDPR, ANALYZY A FIN. PLANY PRE UVER. DOKUMENTACIU KU NAKLADNEJ DOPRAVE, METROLOGIU. NIKAM NEMUSITE CHODIT, PO DOKLADY SI PRIDEME. KONTAKT: MAIL: UCTOVNICTVOKOMPLEXNE@ WWW.
Ponuka služieb
Odišla vám pracovníčka na MD, neviete si nájsť spoľahlivého zamestnanca,...? Ponùkame vám naše služby. V našej ponuke služieb preferujeme administratívne-kancelárske a asistenčné práce, no po dohode sa vieme dohodnúť aj na iných pozíciach vhodných pre ženu, napr. obchod-predaj, vrátnik-informátor, a pod. Spolupráca je formou B2B, takže neriešite nahlasovania do poisťovní, odvody, hlásenia. Garantujeme serióznosť, spoľahlivosť, zodpovednosť. V prípade záujmu nás prosím kontaktujte výhradne e-mailom, každému odpíšeme alebo zavoláme späť. Len Košice
office manažérka
Ponúkam prácu office manažérky v nemčine. Miesto: Prešov. Náplňou je najmä komunikácia v nemčine slovom aj písmom. Oblasť pôsobenia firmy: stavebná a montážna činnosť v Nemecku a na Slovensku. Druh pracovného pomeru a plat sú vecou dohody na osobnom pohovore. V prípade záujmu prosím pošlite CV na adresu zen.baumont@
Hľadám pracovníka, pracovníčku ZŤP
Hľadám pracovníčku (a) pre administratívne práce ZŤP, ktorá je evidovaná na úrade práce. Miesto zamestnania : Ružomberok, nástup od 01.11.2022.
inzercia, predaj, predám, bazár, Administratíva