inzercia, predaj, predám, bazár
Domov > Administratíva

Administratíva - inzercia, predaj, predám, bazár - strana 36

Bakalárske, diplomové, rigorózne, seminárne práce
Ponúkam vypracovanie podkladov pre napísanie seminárnych, ročníkových, bakalárskych, diplomových, rigoróznych a iných prác. Preferujem oblasti ako sociálna práca, ekonomické, účtovné, daňové oblasti, manažment, financie, marketing, atď. Po dohode aj iné odbory – závisí od témy. Túto činnosť vykonávam 10 rokov a mám v nej bohaté skúsenosti a veľmi dobré referencie. O mojej práci hovoria známi, priatelia a ľudia, ktorým som práce spracovala a takto sa väčšinou dostávam ku zákazkám. Reklamu mi robí spokojnosť, dobré meno, spolupráca – čiže moji klienti. Zaručujem kvalitu, diskrétnosť, originalitu (nerobím plagiáty-to by mi urobilo zlé meno), dohodnutý termín, kontrola štylizácie, vypracovanie abstraktu v cudzom jazyku bez štylistických chýb. Ku prácam viem vypracovať podklad pre obhajobu a prezentáciu. Cena vždy závisí od náročnosti práce, témy, obsahu, výskumu a času, ktorý na to mám. Čím viac času-tým nižšia cena. Vždy sa viem dohodnúť ku spokojnosti oboch strán. Mám ukončené VŠ vzdelanie II. stupeň a ukončené daňové služby, veľa absolvovaných školení v oblasti účtovníctva, daní a ekonómie, certifikáty z tejto oblasti a certifikát hospodárskej korešpondencie a kancelárskeho písania na PC. Práce riešim celoslovensky prostredníctvom e-mailov. Knižnice a čitárne navštevujem v mieste bydliska a blízkom okolí. Prvé informácie podávam e-mailom (sledujem viackrát do dňa). V prípade záujmu ma kontaktujte. To, čo nie je uvedené v inzeráte, rada vysvetlím. Pýtajte sa. Ďakujem.
Práca z domu alebo z kanc.
Hľadáme kolegu/kolegyňu na pozíciu - administratíva Home office. Práca vhodná pre študentov, dôchodcov, mamičky na MD, pre nezamestnaných v stabilnej spoločnosti na 3 hod. denne. Administratívna práca na personálnom alebo na obchodnom odd. Flexibilná pracovná doba so zaujímavým finančným ohodnotením./200 - 1500€ +/ Všetky informácie osobne, nie písomne, ako aj platobných podmienok sú súčasťou pohovoru. Len vážny záujem. Pohovor sa vykonáva v Košiciach.
Práca na PC
Hľadáme spoľahlivých a pracovitých uchádzačov na prácu na PC. Jedná sa o prácu v najväčšom E-shope s lyžiarskym sortimentom na SR. Administrácia eshopu, spravovanie inzertných portálov. Prácu zaškolíme. POŽIADAVKY: Rýchlosť a precíznosť Práca s možným nástupom ihneď. Systém 12hod zmien 7-19:30hod ( krátky/dlhý týždeň ) Nadčasy a práca cez víkendy a sviatky je preplácaná. Práca je dlhodobá a je na TPP. Plat 850 v čistom + mesačné odmeny z predaja. Naš sklad a kancelárske priestory sú v BUDIMÍRI. 8min cesta z centra Košíc. Pokiaľ chceš byt v našom tíme neváhaj poslať životopis na mardolyze@
Administratíva do školskej jedálne
Príjmeme administratívnu pracovníčku do súkromnej školskej jedálne (zástupkyňu vedúcej jedálne) v Bratislave - Novom meste. Vyžadujeme stredoškolské vzdelanie, prax v gastro a práca s počítačom. Jedná sa o trvalý pracovný pomer, pracovná doba 7.00 - 15,30. Požadujeme serióznosť a pracovitosť.
HLADAM SI OBCASNU PRACU
som szco,ovladam anglicky,taliansky,vp
Administratívna pracovníčka
Dobrý deň hľadám si touto cestou prácu na pomocné administratívne prace, prax v tomto odbore mám. Na prácu kde je plat formou provízií nemám záujem. Ďakujem za všetky ponuky, môj životopis viem poslať na mail. Najlepšie okolie NR, LV, ZM.
MK Rationes, s.r.o. - Účtovníctvo a mzdy
Celoročné komplexné vedenie podvojného a jednoduchého účtovníctva. Spracovanie mesačnej a ročnej závierky / DPH, Daň z MV, Daňové priznanie FO, PO Komplexné vedenie miezd/personalistika. Cena je individuálna, dohodou. V prípade záujmu ma neváhajte kontaktovať email: uctovnictvobrissova@ tel. č.:
Pracovník klientského prostredia - hľadáme nových kolegov
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti - Hľadáme nového kolegu/kolegyňu na podporu spracovania klientskych požiadaviek. Tvojou prácou bude najmä vybrať správny produkt podľa potrieb klienta a to prostredníctvom interných simulačných nástrojov, modelov či porovnávačov. Všetko je to veľmi jednoduché, keďže 90% práce za teba spraví náš online systém - Nakoľko žijeme v rýchlo sa meniacej dobe, v práci budeš teda vykonávať najmä audit aktuálnych klientskych zmlúv a hľadať vhodnejšie riešenia zodpovedajúce aktuálnym potrebám a nárokom. - O klientov u nás núdzu mať nebudeš, nakoľko tvoju aktivitu podporujú naši telefonický operátori. Osobnostné predpoklady a zručnosti - Bezúhonnosť (čistý register trestov) - Komunikačné zručnosti - Príjemné vystupovanie - Schopnosť obsluhy PC - Schopnosť učiť sa nové veci Druh pracovného pomeru plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť Práca sa vykonáva v meste Košice Pre rýchlu komunikáciu nám prosím zašlite: VAŠE MENO A TEL. ČÍSLO na e-mail typu viac info nereagujeme, pretoze sa nám uvoľnili 2 voľne pracovné miesta a potrebujeme ich zaplniť.
SF Účtovníctvo
Ponúkame široký sortiment účtovných služieb pre Vaše podnikanie. Vyberte si z našej ponuky nasledovných služieb: a) Jednoduché účtovníctvo b) Podvojné účtovníctvo c) Mzdy a personalistika S radosťou privítame firmy a živnostníkov aj s vyšším počtom zamestnancov. Nájdete nás na stránke , neváhajte nás kontaktovať aj telefonicky .
Spracovanie účtovníctva
Ponúkame kompletné služby v oblasti vedenia jednoduchého a podvojného účtovníctva, personalistiky a miezd. Vedenie účtovníctva a miezd zabezpečujeme v mieste nášho podnikania v našom účtovnom programe. Účtovnícke práce sú zabezpečované na základe dodaných dokladov, ktoré účtovne spracujeme. Tieto je možné zasielať aj elektronicky. Táto forma je vhodná hlavne pre živnostníkov, ktorí vedú jednoduché účtovníctvo a spoločnosti, ktoré vedú podvojné účtovníctvo a nechcú sa zaťažovať nákupom softvéru, jeho aktualizáciami a sledovaním účtovno-právnych predpisov. Programové vybavenie MONEY S4. V prípade záujmu prosím kontaktovať emailom na Stará Turá a široké okolie. Cena dohodou.
Práca z domu na pozícii Online Virtuálny Asistent
Môžete v najbližších dňoch začať pracovať online z domu? Ak áno, odporúčam medzinárodnú spoločnosť so sídlom v USA, ktorá hľadá domácich Virtuálnych Asistentov na prácu online. Táto spoločnosť hľadá najmä nových pracovníkov zo Slovenska a z Česka. Táto práca spočíva v pomoci malým podnikom pri rôznych úlohách a projektoch, ako napríklad: • Zadávanie údajov/vstupných dát • Zákaznícky servis • Písanie & zapisovanie • Správa sociálnych médií • Online výskum • Ďalšie úlohy spojené v súvislosti s pozíciou „Online Virtuálny Asistent“ Môžete zarobiť 25 € a viac na hodinu. Ak máte záujem získať ďalšie informácie a dozvedieť sa viac o kompletnej ponuke, prosím, napíšte mi cez kontaktný formulár. Taktiež mi môžete zaslať SMS správu v tvare VA-01--sk na uvedené telefónne číslo. Napíšte mi hneď teraz!, pretože očakávam veľký záujem a rýchle obsadenie miest.
Virtuálna asistentka / Virtual assistant
Hľadám si prácu, ktorú môžem vykonávať z domu (anglicky alebo slovensky). Som špecializovaná administratívna asistentka s praxou. Pracovala som na množstve pozícií, čo mi umožňuje uľahčiť efektívny pracovný tok a zlepšiť komunikáciu medzi viacerými oddeleniami. Mám odbornú úroveň znalosti Microsoft Office. Vykonávala som rôzne druhy prác, recepcia, osobný asistent, právny asistent, správca sociálnych sietí a teraz som ekzekutívna asistentka na plný úväzok. Mzdu si predstavujem 20€/h
Hľadám prácu
Hľadám prácu v administratíve. Vhodné ponuky poprosím zaslať emailom.
Administratívny pracovník s Nemeckým jazykom
Do nášho tímu hľadáme novu posilu na pozíciu administratívny pracovník. Naplň prace: - Telefonická a emailová komunikácia s nemeckými partnermi - Zabezpečovanie ubytovania pre zamestnancov - Príprava podkladov k fakturácii - Práca s Microsoft Office a internet Požiadavky : - Znalosť Nemeckého jazyka (slovom aj písmom) - Prijemne a profesionálne vystupovanie - Flexibilita - Zodpovednosť - Odolnosť voči stresu - Optimizmus - Vodičky preukaz B Výhody : - Možnosť kariérneho rastu - Flexibilný pracovný čas - 95% práca z domu - Vhodne pre ženy na materskej dovolenke poprípade ZŤP Cena prace bude dohodnutá na osobnom pohovore. V prípade záujmu nás kontaktujte nižšie uvedeným formulárom.
Poradca klienta - Allianz
Práca obchodného zástupcu či manažéra rozvíjajúceho svoj vlastný obchodný tím? Časovo obmedzená ponuka grantovaného prijmu. Na obchodníckych pozíciách určených mandátnou zmluvou ponúkame okrem zázemia silnej a stabilnej medzinárodnej spoločnosti aj možnosť profesionálneho rozvoja a sebarealizácie, prepracovaný systém školení obchodných a manažérskych zručností, ako aj nadpriemerné finančné ohodnotenie podľa dosiahnutých výsledkov. Aktuálne obsadzujeme tieto pozície: • manažér obchodnej skupiny • klientsky poradca/obchodný zástupca Čo Vám ponúkame: - portfólio zmlúv našich klientov, ktoré aktualizujete do moderného riešenia - nadštandardný zárobok s možnosťou garancie predchádzajúceho príjmu obchodníkov až do výšky 2500 eur po dobu 18 mesiacov - fixný bonus pre manažéra až do výšky 4000 eur - jednorázový príspevok na agentúrnu kanceláriu vo výške od 2500 eur do 5000 eur garancia prijmu do 1000€/ mesiac Podmienky na uchádzača: - ukončené min.SŠ vzdelanie - čistý výpis z registra trestov - komunikatívnosť Životopis posielať na Topoľčany , Partizanske, Nitra
Referent/ka pozemkového oddelenia
Spoločnosť TONHOL, s.r.o. zaoberajúca sa poskytovaním administratívnych a podporných služieb pre poľnohospodárov prijme do svojho kolektívu referenta/tku pozemkového oddelenia. Náplň práce: - Administratívna príprava nájomných zmlúv a podkladov k vlastníckym a užívacím vzťahom - Komunikácia s vlastníkmi poľnohospodárskych a lesných pozemkov - Komunikácia s úradmi (PPA, ÚKSUP, NPPC, Okresné úrady, obecné úrady a pod.) - Príprava žiadostí o priame platby - Príprava podkladov pre výpočet dane z nehnuteľností - Čiastočne práca v teréne (meranie, fotenie, vytyčovanie hraníc a pod.) Zamestnanecké výhody, benefity - férové ohodnotenie - stabilný tím, veľmi nízka fluktuácia v spoločnosti - priateľská a otvorená kultúra - pekné a príjemné pracovné prostredie Odborné a vedomostné predpoklady: Nevyhnutnosťou je: - aspoň základná znalosť a orientácia v problematike pozemkovej evidencie a katastra nehnuteľností - počítačové zručnosti – word, excel – mierne pokročilý - Vodičský preukaz sk. B Výhodou je orientácia v oblasti problematiky priamych platieb, registra pôdy LPIS, registra JPRL. Osobnostné predpoklady: - pozitívne myslenie - ochota a chuť učiť sa nové veci - samostatnosť a zodpovednosť - dobré komunikačné schopnosti - dôveryhodnosť a diskrétnosť. Druh pracovného pomeru: - Trvalý pracovný pomer - Plný úväzok Mzdové podmienky: 1300 – 1500 €
Administratívna práca z domu
Hladáme spolupracovníkov na prácu z domu. Hlavnou činnosťou firmy je pomoc ľuďom zlepšiť si život finančne aj zdravotne. Ide o jednoduchú prácu vykonávanú z domu na pár hodín denne. Náplň práce: -Administratívne úkony na PC alebo telefóne -Písomná komunikácia, odpovedanie na otázky -Pridávanie inzercie -Poskytovanie informácií o produktoch -Neskôr zaučenie nových spolupracovníkov do práce online Firma ponúka plnohodnotné zaučenie do práce ktoré prebieha online. Priebežne je možné sa zúčastňovať online školení. Pracovná doba je flexibilná, každý pracuje kedy to jemu vyhovuje. V priemere je vhodné prácu vykonávať 2-3 hodiny denne. Výška zárobku je premenlivá, v priemere 200-1000 € a neskôr aj viac. Výplata na bankový účet. Práca vhodná pre celé SR. Požiadavky: - notebook alebo telefón, internet - základné znalosti práce na PC, pravopis, texty, kopírovanie, vkladanie inzercie - znalosť slovenskej gramatiky - kultivovaný spôsob písomného vyjadrovania - ochota pracovať a ochota pri komunikácii s ľuďmi V prípade záujmu ma kontaktuje písomne. Nie telefonicky
Sekretárka, ekonomka
Hľadáme šikovnú sekretárku alebo ekonómku do stavebnej firmy výhodou je vodičský preukaz B práca s PC, word, excel kancelária je v Sabinove platobné podmienky osobne
Práca v kancelárií ale aj možnosť osobnostného rozvoja
Ponúkam prácu v kancelárii. Keďže otvárame nové pobočky na strednom Slovensku (DT, ZV, LC). Príjem na HPP (600-1500€) v čistom, VPP (100-500€), práca je vhodná aj pre osoby na materskej dovolenke alebo popri štúdiu. Náplňou práce sú administratívne činnosti, práca s databázou, vypisovanie tlačív pre inštitúcie, telefonáty klientom a inštitúciám. Časovo flexibilná pracovná doba v zaujímavej sfére. Samozrejmosťou je možnosť kariérneho rastu a využite benefitov firmy a osobného rozvoja. V prípade záujmu posielajte životopis: katkapurdekova@ . Vybraní uchádzači budú telefonicky kontaktovaní.
Hľadám prácu
Hľadám prácu Dobrý deň, Hľadám prácu/brigádu v akejkoľvek oblasti. Mam 36 rokov Budem vdačná za ponuky. PROSIM LEN SERIOZNE PONUKY ! ĎAKUJEM.
inzercia, predaj, predám, bazár, Administratíva