inzercia, predaj, predám, bazár
Domov > Financie a ekonomika

Financie a ekonomika - inzercia, predaj, predám, bazár - strana 2

Finančný konzultant, poisťovací agent
Láka Vás práca vo finančnom poradenstve? Zamestnávateľ: Allianz a.s. Chceli by ste zvýšiť svoju finančnú gramotnosť, ale stále nebol ten správny čas? Máte skúsenosti s predajom a klientmi a chceli by ste ich zúročiť u stabilného zamestnávateľa? Chcete sa spolu s nami stať poradcami najsilnejšej poisťovne na trhu? Druh pracovného pomeru -živnosť. Byt sám sebe pánom. TERAZ NASTAL VÁŠ ČAS Rozširujeme náš obchodných tím a hľadáme nové posily. Oblasť Galanta, Dunajská Streda, Nitra, Senec. Vašou úlohou bude: • vykonávanie aktívnej predajnej a poradenskej činnosti • ponuka a predaj poistných a bankových produktov s orientáciou na potreby klienta • servis pre prichádzajúcich klientov na miestach prvého kontaktu spoločnosti • starostlivosť o pridelenú databázu existujúcich klientov Ponúkame flexibilný pracovný čas, školenia a vzdelávanie on-line. Každému sa venujeme jednotlivo dokym nie je pripravený a samostatný. Osobnostné predpoklady a zručnosti Kto sa môže stať v našej firme úspešným poradcom? • Kandidát s minimálne stredným odborným vzdelaním • So zmyslom pre pochopenie potrieb klienta a schopnosťou navrhnúť adekvátne riešenia • S komunikačnými schopnosťami a príjemným vystupovaním, čo považujeme pri našich kandidátoch za samozrejmosť • Kandidát s orientáciou na výkon a nadštandardné finančné ohodnotenie • Podmienkou je bezúhonnosť • Predchádzajúca skúsenosť s predajom je výhodou Pre nováčikov zaujímavé finančne ohodnotenie. Fix+provízia počas zaucania na 6 mesiacov. Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa Vodičský preukaz B Prax na pozícii/v oblasti obchod Počet rokov praxe 1 Pozícia je vhodná pre absolventa- mamičky na materskej? - Áno Ak Vás ponuka zaujala, pošlite nám prosím motivačný list spolu so štruktúrovaným životopisom. Email:
Daňové priznanie typu A a B
Vypracujem DP typu A 15 eur, zahraničie 20 eur, typu B od 35 eur.
Ekonómka
Prijme ekonómku na TPP (práca pod dohľadom audítora), spracovávanie miezd, mesačné výkazy, spolupráca s úradmi, spracovávanie DPH priznaní, štatistík, DP PO a spravovanie logistiky so 4 kamiónami. (Ľahká práca zaučíme) Mzda dohodou možnosť rastu. Životopis posielajte na viktoria.latta@
Ponuka
Ponúkam spracovanie mzdového účtovníctva pre firmy resp. živnostníkov .Zároveň sa zaoberám personalistikou a administratívnou činnosťou.Bližšie informácie pošlem mailom
Učtovnicka
Firma Schelling s.r.o. hľadáme účtovníčku k nám do kancelárie. - účtovanie miezd - podvojné účtovanie - tvorba faktúr - kancelárske práce - spracovanie dph Spolupráca je možná na TPP (čiastočný alebo polovičný uväzok), živnosť, dohodu.
Hľadám asistenta/asistentku , finančníka
Požiadavky : - min.učňovské vzdelanie - telefonovanie - práca 3-4 hod. denne od pondelka do štvrtka - je potrebné mať počítač alebo notebook - min.prax v používaní pc Čo ponúkame : - sektor finančníctvo - jednoduchá nenáročná práca -podrobne zaškolíme aj bez praxe - dlhodobá stabilná práca - kvartálne a ročné odmeny - portfólio existujúcich klientov - zázemie úspešnej a silnej medzinárodnej spoločnosti - príjemné pracovné prostredie - moderný systém vzdelávania podporujúci osobný a kariérny rast - zaujímavé finančné ohodnotenie Mzda a pracovná zmluva po dohode na pohovore Mzda/plat: V texte V prípade záujmu mi pošlite Váš životopis na e-mailovú adresu cintulapalo1@ V prípade otázok ma kontaktujte na tel.čísle : od 8:30hod. - 18hod.
účtovníctvo
Ponúkam spracovanie účtovníctva- jednoduché aj podvojné, celej firemnej agendy vrátane miezd aj daňových priznaní. Mám 22 ročnú prax a VŠ vzdelanie.
účtovník
Spracujem jednoduché a podvojné účtovníctvo, mzdy a komunikáciu s úradmi (SP,ZP,Fin. správa), spracovanie daňových priznaní, DPH, DP PO, DP FO pre menšie firmy.
Finančný analytik a obchodník
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti: Komunikácia s klientmi a obchodnými partnermi Príprava a prezentácia navrhovaných riešení pre klienta Zodpovednosť za plnenie cieľov a finančných plánov Administratívna práca Obchodný vedúci: Koordinácia obchodného tímu Školenie a vedenie spolupracovníkov Vyparcovanie finančných plánov Personalistiku Zamestnanecké výhody, benefity: Bezplatné a profesionálne zaškolenie (aj ONLINE) Flexibilný pracovný čas Možnosť využitia kancelárie, alebo HOME OFFICE KNOW HOW v medzinárodnej spoločnosti Garantovaný karierny rast Možnosť aktívne ovplyvniť výšku svojho príjmu Motivačné odmeny Možnosť zúčastniť sa firemných dovoleniek a firemných akcii Práca v mladom a dynamickom kolektíve Možnosť využiť CRM systém - starostlivosť už o existujúcu databázu klientov Našim klientom poskytujeme služby elitného finančného plánovania na najvyššej úrovni podľa prestížnej európskej certifikácie EFA. Informácie o výberovom konaní Ak hľadáte nové povolanie, brigádu alebo prípadne chcete zmenu, zašlite nám svoj životopis na mailovú adresu: monikamadarcikova@ Prijímacie pohovory sú rozdelené na 2 kolá: 1.Kolo- osobný pohovor 2.Kolo- vstupný online webinár Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním: Stredoškolské s maturitou Nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie Študent vysokej školy Vysokoškolské I. stupňa Vysokoškolské II. stupňa Vysokoškolské III. Stupňa Pozícia je vhodná pre absolventa - Áno Ostatné znalosti Microsoft Word - Základy Microsoft Excel - Základy Internet ( e-mail) - Základy Mzdové podmienky (brutto) od 300-2500 EUR/mesiac Hodnotenie výkonu prebieha na základe povízneho systému, ktorý umožňuje získať výrazne vyšší zárobok. Monika Maďarčíková Reprezentant pre OVB Allfinanz Slovensko, a.s.
Naučím  podvojné účtovníctvo Galanta, Sereď a okolie
Naučím podvojné účtovníctvo , info mailom 10 EUR/ hodina kontakt: po 15 hodine
Personalista,  mzdový účtovník
Do našej firmy hľadáme Emilove Sady v Dvoroch nad Žitavou hľadáme personalistu / mzdového účtovníka/čku. Náplň práce: - samostatné zabezpečenie a spracúvanie mzdovej agendy - komunikácia so štátnymi inštitúciami (SP, ZP, ÚPSVaR,...) - spracovanie miezd, príprava podkladov - orientácia v mzdovej problematike výhodou - sledovanie dochádzky, uzávierka dochádzky, evidencia dokladov - rôzna iná administratíva Zamestnanecké výhody, benefity: - práca v príjemnom prostredí - zamestnanecká zľava na naše produkty - čerstvé ovocie k výplate - pracovný pomer uzatvorený na dobu neurčitú Predpoklady na uchádzača Vzdelanie: stredoškolské s maturitou Ostatné znalosti: - Programy MS office (word, excel, ...) - používateľ - znalosť ekonomického softwaru Aurus a Kros omega výhodou Osobnostné predpoklady a zručnosti: - finančná a ekonomická gramotnosť - samostatnosť - komunikácia (jednanie s ľuďmi) - prax v odbore vítaná Výberové konania budeme riešiť priebežne, nakoľko potrebujeme človeka na túto pozíciu ihneď. Inzerát platí do zmazania.
Hľadám externého samostatného účtovníka / účtovníčku
účtovníctvo: Hľadám externého samostatného účtovníka / účtovníčku na spoluprácu
Hľadám prácu z domu - mzdová účtovníčka
Dobrý deň. Hľadám prácu z domu ako mzdová účtovníčka. Prax v mzdovom účtovníctve a personalistike 20 rokov. Ponúkam zodpovedný a precízny prístup k práci. Ďakujem za ponuky.
Špecialista plánovania a reportingu
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti -ročné kalkulácie a rozpočty, operatívne kalkulácie a mesačné rozpočty - vypracúva a predkladá operatívny plán pre príslušné obdobie -vypracováva podklady a analýzy ,súvisiace s plnením operatívneho a ročného plánu -vypracováva rozbory a štatistiku za príslušné obdobia -rozpis úloh na príslušný rok vrátanie zmien a úprav, metodicky riadi plánovacie činnosti -všetky činnosti súvisiace o zabezpečením spracovania ročných a operatívnych kalkulácií a rozpočtov -analýzy mimoriadnych dopadov na náklady, dopad zo zmeny cien surovín, energií, kurzov, cien výrobkov, štruktúry sortimentov, vývoja fixných nákladov -evidenciu, likvidáciu a párovanie materiálových faktúr - vnútropodnikové doklady – rozúčtovanie energií, aktivácie, prínos fixných nákladov Zamestnanecké výhody, benefity - trvalá a stabilná práca s perspektívou kariérneho rastu, - komplexné zaškolenie, - spravodlivé a motivujúce platové ohodnotenie, - flexibilná pracovná doba, - možnosť práce z domu, - motivačný príspevok za dochádzku, - bohatý sociálny program vyplývajúci z kolektívnej zmluvy, - poskytovanie čerstvej varenej stravy v priestoroch spoločnosti, - príspevok pri narodení dieťaťa zamestnancovi, - príspevok pre darcov krvi, - zdravotná starostlivosť o zamestnancov, - poskytovanie ochranných pracovných prostriedkov, - zamestnanecké eventy, - zľavy na nákup tovarov a služieb u zmluvných partnerov po predložení zamestnaneckého preukazu, - ľudský prístup, priateľské pracovné prostredie, demokratická firemná kultúra. Počet rokov praxe 2 Pozícia je vhodná pre absolventa Áno Osobnostné predpoklady a zručnosti - prax v oblasti plánovania a reportingu výhodou, - skúsenosť práce so SAPom výhodou (moduly FI a CO), - zodpovednosť, lojálnosť, spoľahlivosť, samostatnosť, precíznosť, flexibilita - organizačné a komunikačné schopnosti, odolnosť voči stresu. Ostatné znalosti Microsoft Word - Expert Microsoft Excel - Expert Microsoft PowerPoint - Expert SAP FI/CO - Základy Vzdelanie v odbore ekonomický Jazykové znalosti Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Spracujem účtovníctvo
Spracujem účtovníctvo-jednoduché, podvojné, mzdy. Mesačné výkazy, DPH, dane, odvody,… Košice a Košice-okolie. Kaderníčky, kozmetičky, stavbári, murári,…
Účtovníctvo
Hľadáte účtovníka, ktorý vám pomôže viesť vašu účtovnú evidenciu efektívne a správne? Som tu pre vás! Mám dlhoročné skúsenosti v oblasti podvojného účtovníctva a ovládania programov Word a Excel na vyššej úrovni. Taktiež sa venujem komplexnému vedeniu účtovníctva pre firmy v rôznych odvetviach, vrátane vypracovania daňových priznaní pre fyzické osoby a mikro účtovné jednotky. Okrem toho, ponúkam aj službu zasielania výkazov a prípravu prehľadov zo závislej činnosti. Všetky vaše doklady a účtovnícke potreby môžete zasielať online, čo znamená, že som k dispozícii pre klientov v celej krajine. Moja filozofia je poskytnúť vám profesionálnu a spoľahlivú pomoc s vašimi účtovníckymi potrebami, aby ste sa mohli zamerať na svoje podnikanie a zároveň dosiahli lepšie výsledky. Ak hľadáte účtovníka, ktorý sa postará o vašu účtovnú evidenciu a ponúkne vám kompletné účtovnícke riešenia, neváhajte ma kontaktovať mailom!
Účtovnícke a ekonomické služby
Ponúkame Vám komplexné služby v oblasti účtovníctva, daňového poradenstva a ekonomiky. Naši skúsení účtovníci sú pripravení poskytnúť Vám kvalitné a spoľahlivé služby, ktoré pomôžu zlepšiť finančnú situáciu Vašej spoločnosti. Naše služby zahŕňajú: Spracovanie jednoduchého účtovníctva podľa platnej legislatívy Spracovanie podvojného účtovníctva Spracovanie miezd Spracovanie daňových priznaní pre fyzické a právnické osoby Spracovanie DPH Poradenstvo v oblasti ekonomiky a riadenia podniku Pomoc pri zostavovaní ročných závierok a účtovných závierok Sme si vedomí, že každá spoločnosť má odlišné potreby a požiadavky, preto stanovujeme ceny individuálne podľa rozsahu práce a potrieb zákazníka. Kontaktujte nás a urobte si život jednoduchším. Zabezpečíme Vám všetky náležitosti ohľadom účtovníctva a poradenstva v oblasti ekonomiky, takže sa môžete plne venovať svojmu podnikaniu Cena sa stanovuje individuálne podľa rozsahu práce a potrieb zákazníka.
Ekonóm/ka - Zvolen- ihneď
Náplň - druh - práce: - znalosť podvojného účtovníctva - znalosť mzdovej oblasti - vedenie pokladne - spracovanie štatistických výkazov - daňové priznanie Ponúkané výhody: - poskytnutie služobného telefonu - pružný pracovný čas - možnosť vzdelávania sa - stravovacia karta - pracovné miesto je vhodné aj pre uchádzača so zníženou pracovnou schopnosťou nad 41% - invalidný Mzda : 1100,-€/mesiac Požadovaná prax - min 3 roky - vedenie 2 účtovníčok Všeobecné spôsobilosti: - analyzovanie a riešenie problémov - ekonomická a finančná gramotnost - komunikácia - jednanie s ľuďmi - kultivovaný písomný prejav - organizovanie a plánovanie práce - tímová práca - informačná gramotnosť - pružnosť v myslení /adaptabilita, flexibilita, improvizačné spôsobilosti/ - samostatnosť Ďalšie požiadavky: - na pohovor budú pozvaní len uchádzači spĺňajúci požiadavky. Osobnostné predpoklady: - pozornosť - praktické myslenie - trpezlivosť - spoľahlivosť KONTAKT na zamestnávateľa - miesto výkonu práce : SENIORKA n.o. Námestie SNP 35/48 960 01 Zvolen Mgr.Alena Hulinová - personalistka tel.: , mail.: administrativa@, www:
Samostatný účtovník / účtovníčka - Office
Hľadáme samostnatného účtovníka alebo účtovníčku. Mzdové ohodnotenie: 1400€ brutto/mesiac + kvartálne odmeny do výšky 300€. Náplň práce, právomoci a zodpovednosti • Komplexné spracovanie podvojného účtovníctva • Zodpovednosť za správne zaúčtovanie • Vypracovanie KV, DPHv, SV, DzMV • Kvartálne uzávierkové operácie • Digitalizácia účtovníctva • Iné pridružené práce danej pracovnej pozície • Účtovníctvo spracovávame v programe Money S3 Zamestnanecké výhody, benefity • stravné lístky hradené v plnej výške • moderné IT vybavenie • práca v stabilnej a rýchlo rozvíjajúcej sa spoločnosti • možnosť sebarealizácie a pracovného postupu, • mladý kolektív • možnosť využitia fitka priamo v budove a free Výber pracovnej doby: od 8:00 - 16:00 alebo od 9:00 - 17:00 Osobnostné predpoklady a zručnosti • precíznosť • presnosť • analytické myslenie • príjemné vystupovanie • spoľahlivosť • kultivovaný písomný prejav Miesto práce: Bratislava - Petržalka Prosíme o zaslanie životopisu spolu so súhlasom na spracovanie OÚ na email Vybraných uchádzačov radi privítame u nás na pohovore.
Ponuka práce uctovnik / uctovnicka
Do mladého kolektívu hľadáme šikovnú samostatnú účtovníčku alebo účtovníka. Podvojné účtovníctvo, program OMEGA,cca 1500 vydaných faktúr mesačne, 200 prijatých...Export do tretích krajín. Mzdy do 20 zamestnancov. TPP,skrátený alebo dohodou. AJ výhodou. Životopis poprosím na admin@
inzercia, predaj, predám, bazár, Financie a ekonomika
123456 .. 19