inzercia, predaj, predám, bazár
Domov > Financie a ekonomika

Financie a ekonomika - inzercia, predaj, predám, bazár - strana 19

účtovníctvo: Hľadám samostatného účtovníka/čku na spoluprácu
účtovníctvo: Hľadám externého samostatného účtovníka/účtovníčku na spoluprácu
Hľadám prácu z domu
Dobrý deň, Hľadám nejakú overenú prácu z domu...
Pomocná účtovníčka
Prijmeme do TPP pomocnú účtovníčku, ktorej úlohou bude spracovávanie podvojného účtovníctva a vykonávanie účtovných a administratívnych prác pod odborným vedením hlavnej účtovníčky. Požadujeme znalosť: • podvojného účtovníctva, • skladového hospodárstva, • hospodárskej korešpondencie, • ovládanie programov Word, Excel na vyššej úrovni. Osobnostné predpoklady a zručnosti: • Stredoškolské alebo vysokoškolské vzdelanie ekonomického smeru, pozícia je vhodná aj pre absolventa Zamestnanecké benefity: • práca v stabilnej firme, • výplata vždy v stanovenom termíne, • stravné lístky v hodnote 4,80 €. Finančné ohodnotenie zodpovedajúce náročnosti • od 4,379 € hod./ brutto, • osobné ohodnotenie od 0- 800 € brutto Miesto výkonu práce sú Košice. Nástup ihneď. Očakávame flexibilitu, zodpovednosť, dôslednosť, ochotu vzdelávať sa. V prípade záujmu nám pošlite profesijný životopis a žiadosť o prijatie do zamestnania na e-mail: Kontaktovať budeme len vybraných kandidátov.
Hľadáme ekonómku, účtovníčku
Do stabilnej firmy v Banskej Bystrici (vznik 1991) hľadáme pre ekonomické odd. pracovníčku EKONÓMKA - účtovníčka. požiadavky: ekonomické vzdelanie, skúsenosti s vedením podvojného účtovníctva, bezúhonnosť, spoľahlivosť miesto práce : ALFEX a.s., Zvolenská cesta 5, Banská Bystrica
Obchodný zástupca
Miesto práce Košice Druh pracovného pomeru živnosť Termín nástupu 01.1.2022 Mzdové podmienky (brutto) 1 250 EUR/mesiac Pre seniorných ľudí so skúsenosťami ponúkame fixnú zložku 1000 EUR/mesiac + variabilnú zložku od 250 EUR bez obmedzenia hornej hranice. Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednosti Analýza potrieb a prianí klientov, tvorba finančného plánu a návrh vhodného riešenia pre klientov, Získavanie odporúčaní od klientov a následne dohodnutie termínov s nimi, Poskytovanie komplexných finančných služieb existujúcim aj novým klientom, Starostlivosť o vlastný klientský kmeň, Vzdelávanie vo financiách, aby si bol všeobecný odborník vo všetkých segmentoch financií – bankovníctvo, poisťovníctvo, investície aj úvery. Zamestnanecké výhody, benefity Fixný a nadštandardný príjem za výkon, Zaujímavé a rastúce platové ohodnotenie, vyplácanie obchodných bonusov štvrťročne a aj následných provízií od začiatku, Unikátny a rýchlo sa rozvíjajúci projekt s možnosťou sebarealizácie a kariérneho rastu, V prípade zodpovedného prístupu určitá časová flexibilita, príp. práca z domu, Možnosť vypracovať sa na manažéra pobočky a prekonať aj max. výšku príjmu, Príjemný kolektív, ľudský prístup, Moderná a nová pobočka, Škála benefitov v oblasti vzdelávania a firemných akcií, víkendových či viacdenných poznávacích ciest, Sme plne digitalizovaní a odpadá tak papierová agenda (s výnimkou žiadostí o hypotéku), Nepracujeme s hotovosťou, naša banka bude plne digitalizovaná. Informácie o výberovom konaní Pre spoločnosť SB-KOŠICE I. z našej skupiny hľadáme šikovných a skúsených ľudí s príjemným vystupovaním, ktorí sa chcú venovať bankovo – poradenskej činnosti. Predpokladaný termín ukončenia výberového konania 20.12.2022 Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie študent vysokej školy vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa vysokoškolské III. stupňa Pozícia je vhodná pre absolventa Áno Inzerujúca spoločnosť Stručná charakteristika spoločnosti Naša spoločnosť ponúka komplexné služby v oblasti podnikania, financií a investícií. Informácie o práci Vyberáme šikovných ľudí s chuťou učiť a rozvíjať sa. Či už si na začiatku svojej kariéry, alebo skúsený špecialista - naša ponuka je práve pre Teba. Žiadne tlačenie na mesačné plány či predávanie nepotrebných produktov. Sme súčasťou českej finančnej skupiny, ktorá má vlastnú sieť pobočiek, poisťovňu, investičnú a dôchodkovú spoločnosť. Finalizuje sa veľký projekt novej fintechovej banky, vďaka čomu na jednom mieste dokážete dostať tú najlepšiu službu zo všetkých možností na trhu. Na našich pobočkách máme pohodovú rodinnú atmosféru, všetci sa dobre poznáme a fungujeme ako tím. Svoju prácu máme radi, robíme ju s nadšením, zodpovedne a profesionálne. Kontakt Kontaktná o
Reprezentant - Vedúci pobočky - Pezinok -Bratislava - Trnava
Do svojho obchodného týmu hľadám nových ľudí na viacero pracovných pozícií - reprezentant spoločnosti - vedúci pobočky . Práca je vhodná pre nezamestnaných, mamičky na materskej dovolenke , študentov VŠ , ale aj popri práci . Mzdové podmienky od 500eur ( záleží od výkonu a kariérneho stupňa ) Ponúkam vám : Spoluprácu s medzinárodnou firmou,flexibilný čas, kariérny rast, vzdelávanie a odbornú prípravu + rôzne benefity . Pre viac informácií ma neváhajte kontaktovať cez email .
Mzdová účtovníčka - externe, online
Ponúkam komplexné spracovanie miezd a personálnej agendy externým spôsobom. Som skúsená mzdárka s VŠ ekonomickým vzdelaním a dlhoročnou praxou. Pracujem v softwari MRP. Iný program nie je problém. Keďže pracujem online, ponuka spracovania miezd platí pre celú SR. V prípade záujmu ma prosím kontaktujte cez formulár tu na bazosi. Ďakujem pekne. Príjemný deň
účtovníčka
Hľadám prácu ako externá účtovníčka (aj s.r.o. aj SZČO) - Nitra a okolie. Spracujem mzdy, jednoduché, aj podvojné účtovníctvo (DPH, daňové priznanie FO a PO, daň z motorových vozidiel...) Pre podklady nie je problém prísť. Preferujem prácu z domu, resp. vlastnej kancelárie. Cena dohodou, v závislosti od objemu dokladov, prípadne dohody na paušálnej platbe.
ÚČTOVNÍK/ÚČTOVNÍČKA
Realitná kancelária SANTA Real, s.r.o. v Leviciach, ponúka prácu pre účtovníka/účtovníčku. Náplň práce: - vedenie podvojného, jednoduchého, mzdového účtovníctva, fakturácia, personalistika Požadujeme: - minimálne úplné stredné odborné vzdelanie - znalosť účtovných programov - finančná a ekonomická gramotnosť - zodpovedný prístup a príjemné vystupovanie voči klientom - komunikatívnosť, dochvíľnosť, spoľahlivosť - samostatnosť Mzdové ohodnotenie: 1.000,-€ V prípade záujmu nám pošlite Váš životopis na: gafrik@, santareal@ prípadne kontaktujte tel. č.
Mzdy
Ponúkam komplexné spracovanie miezd a personálnej agendy externým spôsobom.Nestaráte sa o nič.Od prihlásenia zamestnanca až po zápočtový list.Od vystavenia výkazu pre SP,ZP,DU až po prípravu príkazov na úhradu. Cena dohodou.
Samostatný účtovník / Účtovníčka
WELDING s.r.o., Topoľčany Náplň práce, právomoci a zodpovednosti - samostatné účtovanie v podvojnom účtovníctva, archivácia a likvidácia faktúr (dodávateľských /odberateľských) - príprava podkladov pre spracovanie finančných výkazov a rozborov výsledkov spoločnosti - účtovanie na účtoch hlavnej knihy - spracovanie hlásení DPH, KV, SV - účtovanie zákazkovej výroby - rozúčtovanie miezd - vystavovanie odberateľských faktúr - spracovanie štatistických hlásení - spolupráca na inventarizácii - evidencia a účtovanie majetku, zatrieďovanie do odpisových skupín - spolupráca na vyhotovení účtovných smerníc - skladová evidencia - ďalšie úlohy súvisiace s vedením účtovníctva Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa Vzdelanie v odbore Ekonomika; Účtovníctvo Ostatné znalosti Fakturácia - Mierne pokročilý Podvojné účtovníctvo - Mierne pokročilý Skladové hospodárstvo - Základy Microsoft Excel - Pokročilý Microsoft Outlook - Pokročilý Microsoft Word - Pokročilý Hospodárska korešpondencia - Základy Osobnostné predpoklady a zručnosti - prax v podvojnom účtovníctve - skúsenosti s programom ABRA výhodou - samostatnosť, precíznosť a zodpovedný prístup k práci - komunikatívnosť, tímový duch a lojálnosť Mzdové podmienky (brutto) Od 1200,-€ v závislosti aj od pracovných skúseností, po skúšobnej dobe prehodnotenie mzdy. Kontakt: cagalova@
Finančný sprostredkovateľ
Dobrý deň, hľadám kolegov na pracovné pozície od administratívy až po manažment. Náplň práce: -online a osobná komunikácia so zákazníkom -audit existujúcich riešení -plánovanie existujúcich riešení -práca s počítačom -administratíva Benefity: -nemusíte mať skúsenosti (máme školiaci systém a všetko vás naučíme) -kariérny a platový rast -neustále vzdelávanie -flexibilný pracovný čas -mladý kolektív -víkendové akcie a rekreácia a mnoho ďalších Podmienky pre uchádzačov: -ukončené stredoškolské vzdelanie -skúsenosť s Microsoft Word Platové podmienky: - v závislosti od pozície Poznámka: Práca je na dohodu- živnosť. V prípade záujmu poprosím o zaslanie životopisu na nižšie uvedený e-mail. Ďakujem
inzercia, predaj, predám, bazár, Financie a ekonomika