homme office - strana 40
Počet nájdených inzerátov HOMME OFFICE
: 1000 - strana 40

Máš výborné manažérske a leaderské schopnosti? Vieš si samostatne riadiť pracovníkov vo výrobe? Chceš kariérne rásť a popri tom máš elektrikársku vyhlášku aspoň paragraf 21 a dohovoríš sa anglicky?
Potom si tu správne! Pridaj sa k nám do tímu a podieľaj sa na rozvoji a napredovaní našej spoločnosti. Za odmenu budeme pretvárať tvoje sny a plány na skutočnosť.
Náplň tvojej práce spočíva:
-Riadenie a vedenie pracovníkov výroby
-Priame zastupovanie manažéra výroby počas neprítomnosti so všetkými príslušnými zodpovednosťami a právomocami
-Tvorba a dohľad nad plnením výrobného plánu a dodacích termínov, aktívna komunikácia s oddelením plánovania a logistiky
-Prideľovanie práce a rozmiestňovanie pracovníkov na jednotlivé strediská, výkony, zmeny
-Sledovanie a evidencia dochádzky podriadených pracovníkov
-Hodnotenie pracovníkov
-Tvorba, udržiavanie a spravovanie matice zručností
-Spolupráca s oddelením kvality na riešení zákazníckych a materiálových reklamácií a inými oddeleniami spoločnosti
-Spolupráca so zahraničným partnerom
Operatívne zaisťovanie pomocných materiálov a nástrojového vybavenia i s náhradnými dielmi do výroby
-Vykonávanie vhodného výberu, nákupu, inštalácie, správy, údržby, evidencie výrobného náradia a ESD zabezpečenia
Tvoje zamestnanecké výhody a benefity:
Nástupný bonus 600 €
13. plat
Prítomnostný bonus
Príspevok na cestovné
Kvartálne odmeny
Príplatky nad rámec Zákonníka prace
Vernostný bonus už po 1. odpracovanom roku
Každoročná valorizácia miezd
Pracovná zmluva na TPP
Perspektívny vývoj a rast spoločnosti
Stravovanie vo vlastnej jedálni
Príjemné pracovné prostredie
a mnohé ďalšie
Čo od teba požadujeme :
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Vzdelanie v odbore
elektrotechnické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Office - Pokročilý
Elek.vyhláška § 21
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
3
Počet rokov praxe
5
Ak si sa tu našiel a pracovná pouka Ťa oslovila, neváhaj nás kontaktovať ihneď.
Možno práve si to ty, ktorého uvítame v našom kolektíve.
Výkon práce Nová Dubnica, okres Ilava

Predám krásnu pohodlnú kancelársku / konferenčnú stoličku Nowy Styl SAIL 7A. Super stav. Farba: strieborná / čierna / béžová. Stolička je na kolieskám a má integrované opierky. S automatickým návratom do pôvodného stavu (v prípade výšky aj otočenia). Používaná občasne na Home Office. Momentálne sme už kupovali detské stoličky. Osobne odovzdám v Bratislave.

Máte pokazený, alebo pomalý počítač, notebook/laptop? Prehrieva sa? Mrzne? :-)
-Oprava počítača, notebooku/laptopu
-Zrýchlenie počítača, notebooku/laptopu výmenou komponentov ako klasický disk (HDD)
za rýchly SSD disk bez straty dát navýšenie RAM pamäte, ak je to technicky možné tak aj upgrade procesoru
-Inštalácia Windows-u, licenčné kľúče, Office(word,excel,powerpoint,onenote,outlook)
-Záloha pôvodných dát, po inštalácii obnova dát späť na nový disk ako sú fotky,
filmy, hudba, dokumenty a podobne
-Inštalácia programov podľa želania, nastavenie, vymazanie nepotrebných súborov
-Cena dohodou po diagnostike
Telefón: 0950 33 11 22 Mail: ivan.dedinsky@
WhatsApp, Viber, Messenger

Ponúkame veľký výber parfémov, inšpirované svetovými značkami. Na trhu sme už 7rokov. Za kvalitu 100% ručíme, najdlhšia výdrž. Webová stránka: Sme aj na FB: Dobrý Parfém Prevádzka: OC Retro, Bratislava. Parfémy sú vyrobené podľa francúzskych receptov, čo zaručuje identickú inšpirujúcu vôňu. Naše Parfémy sa vyrábajú z rovnakých ingrediencií a rovnakým postupom ako originálne Parfémy známych značiek. Nejde o žiadnu lacnú napodobneninu, základne zložky - esenciálne oleje - sú vyrobené vo Francúzsku s vizitkou International Beauty Office
Najpredávanejšie TOP 3 dámske:
Chloe Love
Victoria Secret Bombshell
Paco Rabanne Olympea
Najpredávanejšie TOP 3 pánske:
Creed Aventus
Abercrombie Fitch
Paco Rabanne Invictus
Všetky vône nájdete na

Dobrý deň,
ponúkam servis počítačov a notebookov / laptopov, vrátane diagnostiky softwarových a hardwarových chyb v prostredí Windows, Linux a Android
Medzi najčastejšie požiadavky klientov patria:
Opravy a upgrade hardvéru:
- Riešenie problémov s prehrievaním notebooku/PC
- Výmena obrazovky notebooku
- Výmena klávesnice
- Výmena zlomeného pántu
- Výmena vstavanej batérie
- Výmena / vyčistenie klávesnice alebo touchpadu
- Výmena harddisku (napr. kvôli zrýchleniu PC)
- Výmena RAM (napr. kvôli zrýchleniu PC)
- Vyčistenie počítača (prach, nečistoty)
- Pomoc pri skladaní stolového PC
- prepastovanie PC teplovodivou pastou
Opravy softvér:
- Inštalácia, update operačného systému: Windows (vrátane downgradu na Windows 8, 8,1 alebo 10), Linux, Android
- Inštalácia programov (antivírusový program, Microsoft Office, Adobe Acrobat, Acrobat Reader, Photoshop atď.)
- Inštalácia ovládačov (drivers)
- Nastavenie routeru, tlačiarne a inej výpočtovej techniky
- upgrade BIOS
- zálohovanie dát (na externý harddisk alebo iný typ úložiska)
- Pomoc s výberom nového PC/NTB podľa kritérií zákazníka
Výjazd k oprave alebo servisu PC/NTB v Považskej Bystrici a okolí - 5€
Taktiež ponukám kurz skladania PC, inštalácie softwaru na PC/NTB alebo smartphone (Android)

Hľadáme aktívnych, energických ľudí s chuťou dosiahnuť viac, učiť sa novým veciam, získavať skúsenosti, rozvíjať sa a stať sa finančne a časovo nezávislými.
Hľadáme budúce manažérky a budúcich manažérov, ktorí sa budú podieľať na svojom osobnom rozvoji a taktiež rozvoji firmy.
Máš viac ako 18 rokov?
Máš chuť dosiahnuť viac?
Kvitneš kreativitou?
Chceš rozbehnúť svoj biznis naplno?
Máš manažérskeho ducha a cieľavedomosť je tvoje druhé meno?
Spoločnosť LR H&BS s.r.o. dáva možnosť práve takýmto ľuďom!
Staň sa súčasťou rodiny a využívaj benefity ako:
● Firemné auto aj na súkromné účely ( výber z rôznych modelov Mercedes, VW, Audi a BMW)
● Profesionálne zaškolenie a prevedenie celým systémom - Váš mentor Vám bude k dispozícii aj po úplnom zaškolení
● Semináre, školenia, webináre podľa aktuálnych príležitostí
● Digitálne obchodné nástroje ako vlastný online office a pod.
● Odborná infolinka LR lekárov
● Firemné akcie ako Deň detí, Športový deň, Power day, splav a rôzne iné
● Flexibilná pracovná doba
● Finančné ohodnotenie /500€-2000€+/
● Práca z domu
Životopis zasielajte e-mailom na hanastierankova@

Ponúkam správu a servis PC, notebookov i periferií.
Som nadšenec IT s dlhoročnými skúsenosťami, HW a SW špecialista, ktorý si poradí s každým Vašim IT problémom. Pomáham ľuďom ktorý túžia po bezproblémovom chode PC/Ntb, ľuďom, ktorí nie sú v IT ako doma, ale aj nadšencom herných kútikov.
Moje služby:
- Predaj a servis počítačov (skladanie PC zostáv, v prípade záujmu komplet návrh so zariadením ´´dizajnové´´ k novému PC-stôl,
stolička,atď...), predaj a servis NTB
- Servis výpočtovej a kancelárskej techniky
- Zvýšenie výkonu a životnosti PC/NTB
- Odvírovanie a zabezpečenie
PC/NTB(antivírus)
- Zálohovanie a obnova dát
- Oprava, obnova, a reinštalácia operačných
systémov Windows
- Inštalovanie/Reinstal
programov(napr.OFFICE), všetkých súčastí a
systémového príslušenstva
- Upgradovanie PC/Notebookov
- Poradenstvo
Ak som na niečo zabudol, stačí sa spýtať, som tu pre Vás.
midenservis@
Výjazd v rámci kraja podľa dohody.

⭕️Predám antivírus ESET Cyber Security Pro
{Na objednávku viem zohnať aj iné antivírusy
prípadne ESET verziu na 2 roky}
◾️Špecifikácie:
- dostupné len pre verziu macOS
- možnosť objednať kód aj na viacero PC
- platnosť 3 roky
✅Doručenie: Do 30 minút
◾️Cena za 1 kľúč na ESET Cyber Security Pro 3 roky je 15€
◾️Platbu preferujem bankovým prevodom prípadne cez PayPal. Po obdržaní potvrdenia o platbe Vám bude zaslaný kód s návodom na aktiváciu
☎️Kontaktovať ma môžete prostredníctvom e-mailu: samuel119954@ alebo cez telefónne číslo:
❗️BLACK FRIDAY AKCIA❗️
Office 2021 H&B macOS + ESET Cyber Security Pro (3 roky) = 38€

Potrebujete navrhnúť interiér ? Bez zbytočných stresov či bude Vaše predstavy technicky možné realizovať a či budú jednotlivé prvky dizajnovo sedieť ? V tomto prípade sme tu pre Vás.
Ponúkame návrhy kompletných interiérov:
-Bytov
-Rodinných domov
-Komerčných priestorov (Reštaurácie, Holičstvá..)
-Nebytových priestorov (Office, kancelárie..)
Ponúkame 3D foto-realistické vizualizácie na prezentáciu:
-predaja bytov, domov, chát
-nábytku alebo produktov
-stavebných konštrukcií
Prosím prejdite si našu Webstránku, kde nájdete informácie o presnom postupe.
Neváhajte nás kontaktovať. Konzultácia je úplne nezáväzná a zdarma. :-)

Dobrý deň!
Do nášho mladého a rozrastajúceho sa tímu hľadáme človeka, ktorý:
• ovláda SLOVENSKÝ a SLOVINSKÝ jazyk na materinskej úrovni (dôležitá je aj znalosť gramatiky, nakoľko budete často prekladať texty)
• má v sebe ducha marketéra, veľmi rád komunikuje a nemá problém „vykecať“ sa z akejkoľvek situácie
• je trpezlivý, systematický a samostatný a dokáže s chladnou hlavou vyriešiť akúkoľvek situáciu
• orientuje sa v sociálnych sieťach a pozná mená známych aj menej známych influencerov.
Prácu je možné vykonávať aj z domu. A čo všetko by bolo Vašou náplňou?
• prekladanie textov zo slovenského do slovinského jazyka, prípadne opačne
• zabezpečenie zákazníckej podpory v slovinskom jazyku (mailová komunikácia, telefonáty, správy na sociálnych sieťach)
• vedenie databázy influencerov a jeho aktualizácia
• komunikácia s existujúcimi influencermi, hľadanie nových tvárí
• dohadovanie a zabezpečenie spoluprác, príprava a koordinácia marketingových kampaní
Skúsenosti so zákazníckou podporou, sociálnymi sieťami a prekladmi sú vítané, ak ich však nemáte, veľmi radi vás zaučíme.A čo od Vás očakávame?
• Slovinský jazyk na úrovni C1/C2
• Anglický jazyk na úrovni B1/B2
• Samostatnosť
• Komunikatívnosť
• Príjemné vystupovanie
• Schopnosť pracovať aj v tíme
• Microsoft Office - mierne pokročilý
• sociálne siete - mierne pokročilý
Tak čo, budete ďalším článkom nášho dynamického a priateľského tímu? Tešíme sa na Vás!

Pre živnostníkov ponúkame dlhodobú prácu v Nemecku s okamžitým nástupom vo výrobe drevených obalov.
- možné pracovať10 hodín denne a 6 x do týždňa t.j. 240 hodín mesačne
- odmena: 2640,- Eur pri 240 hodinách mesačne
- vyplácanie na týždennej báze
- platené ubytovanie
- platená preprava z a do Nemecka, turnus 4+1
Požadujeme: zručnosť, chuť do práce, formulár A1.
Skúsenosti v drevovýrobe sú vítanie - nie nevyhnutné
Životopisy posielajte na: office@ alebo na WhatsApp na číslo: ????????

Do komplexného klientskeho centra prijímame dvoch pracovníkov:
Fixný plat 1000Eur + variabilná zložka.
Pracovná náplň:
- osobný kontakt s klientmi na pobočke
- telefonický kontakt s klientmi
- komplexná starostlivosť o klienta
- administratívna činnosť
- práca s databázou spoločnosti
- spolupráca s manažérom pobočky
- možnosť home office - práca z domu
- možnosť kariérneho rastu už po 6. mesiacoch
Fixná zložka mzdy + variabilná zložka.
Bezplatné profesionálne zaškolenie.
V prípade záujmu, prosím, poslať Váš životopis mailom:
Ponuka platná do zmazania.
Ponúkané výhody
- kvartálne bonusy od 333 Eur do 999 Eur + ročná odmena
- zvýšenie príjmu už po 3 mesiacoch
- teambuildingové akcie
- pozícia je vhodná aj pre ľudí bez skúseností
- výnimočné platové ohodnotenie v rámci najsilnejšej spoločnosti a možnosť kariérneho rastu
- zázemie jednej z najväčších spoločností
- možnosť prispôsobenia pracovnej doby – flexibilita
- všetky školenia úplne bezplatné
- finančné a materiálne benefity
- podpora realizácie nápadov, ktoré by boli obojstranne prospešné
- bližšie informácie a detaily odmeňovacieho systému na osobnom pohovore
Pracovné podmienky
Pracovný čas: od 8:00 do 16:00
Práca na zmeny: jednozmenný pracovný režim
Požiadavky na zamestnanca
Požadované vzdelanie
Stredné odborné vzdelanie
Dĺžka praxe
bez požiadavky na odbornú prax
Zručnosti, schopnosti
Ďalšie požiadavky:
- zodpovednosť
- flexibilita
Osobnostné predpoklady
komunikatívnosť
spoľahlivosť

Fixný plat 1000Eur + variabilná zložka.
Pracovná náplň:
- osobný kontakt s klientmi na pobočke
- telefonický kontakt s klientmi
- komplexná starostlivosť o klienta
- administratívna činnosť
- práca s databázou spoločnosti
- spolupráca s manažérom pobočky
- možnosť home office - práca z domu
- možnosť kariérneho rastu už po 6. mesiacoch
Fixná zložka mzdy + variabilná zložka.
Bezplatné profesionálne zaškolenie.
V prípade záujmu, kontaktovať na tel. čísle.

Predám novú striebornú korálku na náramok - The Office aj s originálnou krabičkou. Je to americká značka OHM BEADS, pasuje na Pandoru.
Cena 25 Eur (pôvodná cena 95 Eur). Jedná sa o limitovanú edíciu, na svete len 2222 kusov.
Osobný odber v Bratislave

Náplň práce:
Kontakt s ľuďmi
Dlhodobé plánovanie s klientami
Finančná analýza, servis zmlúv
Profesionálne finančné sprostredkovanie
Administratívna práca
Práca s počítačom, e-mailová a osobná komunikácia s klientmi a s partnerskými spoločnosťami,
servisné telefonáty a stretnutia aj online cez aplikáciu Zoom.
Vedenie ľudí
Zamestnanecké výhody, benefity:
Po skúšobnej dobe odmena 300euro
Flexibilný pracovný čas
Individuálnu možnosť kariérneho rastu
Vzdelávanie
Podporu a pomoc od centrály
Benefitný program firmy
Teambuilding
Pracovné cesty, dovolenky
Požiadavky:
stredoškolské vzdelanie s maturitou
Microsoft Office 365 - Pokročilý
Internet, Zoom - Pokročilý

Ponúkame možnosť privyrobenia si popri zamestnaní, VŠ, alebo rod. dovolenke ....
hľadáme na doplnenie prac. kolektívu klientskeho poradcu, finančného konzultanta
ponúkame:
-flexibilný prac. čas
-možnosť home office
-bezplatné profesionálne zaškolenie
-odovzdávanie osobných skúseností a znalostí z praxe
-využívanie kancelárie/ práce v teréne
-mladý priateľský kolektív
požadujeme:
-ukončené sš vzdelanie
-komunikatívnosť
-flexibilitu
-zodpovednosť
-samostatnosť
náplň práce:
-práca s databázou spoločnosti
-administratíva
-vypracovávanie ponúk pre klientov
-príprava zmlúv
-telefonická, mailová a osobná komunikácia s klientmi formou konzultácií
plat 500eur/mesačne a viac, záleží podľa počtu odpracovaných hodín a aktivít
pre ambicióznych uchádzačov aj možnosť kariérneho rastu
v prípade záujmu nás kontaktujte na tel. čísle

Pracovná náplň:
- práca v kancelárii a možnosť home office - práca z domu
- administratívna činnosť
- kontakt s klientmi
- práca s databázou
- príprava podkladov pre manažéra
Zamestnanecké výhody, benefity
- kvartálne bonusy od 333 Eur do 999 Eur a ročné odmeny
- zvýšenie príjmu už po 6 mesiacoch
- pridelenie už existujúcich klientov
- teambuildingové akcie
- pozícia je vhodná aj pre ľudí bez skúseností
- výnimočné platové ohodnotenie v rámci najsilnejšej spoločnosti a možnosť kariérneho rastu
- zázemie jednej z najväčších spoločností
- možnosť prispôsobenia pracovnej doby – flexibilita
- všetky školenia úplne bezplatné
- finančné a materiálne benefity
- podpora realizácie nápadov, ktoré by boli obojstranne prospešné
- flexibilná zložka výplaty
- bližšie informácie a detaily odmeňovacieho systému na osobnom pohovore
V prípade záujmu prosím zaslať Váš životopis :
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- prax v oblasti predaja je vítaná
- komunikácia (jednanie s ľuďmi)
- empatia
- cieľavedomosť
- komunikatívnosť
- spoľahlivosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Allianz a. s., vznikla v roku 2003 zlúčením dvoch samostatných subjektov - Allianz a. s. a Slovenskej poisťovne, a. s. Ako univerzálna komerčná poisťovňa je dlhodobo jednoznačným lídrom na slovenskom poistnom trhu. Viac ako 1300 zamestnancov a 3100 obchodných zástupcov na Slovensku sa stará o vývoj, zlepšovanie a predaj kvalitných poistných produktov a služieb v oblastiach životného a úrazového poistenia, poistenia privátneho majetku a motorových vozidiel, poistenia zodpovednosti a tiež v oblasti poistenia priemyslu a podnikateľov. Od marca 2006 je súčasťou siete prvej európskej spoločnosti Allianz Sociates Europea (SE), ktorá má v regióne strednej Európy viac ako dva milióny klientov.

Asistent obchodného vedúceho - administratívna práca, telefonická, mailová a osobná komunikácia,
spracovanie agendy .....
Vedúci obchodnej skupiny - koordinácia, vedenie tímu, zaškolenie nových pracovníkov
- príprava projektov
- nutné zaškolenie
Podmienky - komunikatívnosť, profesionálne vystupovanie
- kreativita, bezúhonnosť,
- minimálne stredoškolské vzdelanie
- znalosti MS OFFICE, EXCEL, WORD, platforma ZOOM
Ponúkame: - kancelársky priestor - možná i práca z domu
- bezplatné profesionálne vzdelávanie
- variabilná pracovná doba,
- firemné akcie a dovolenky, firemný mobil.
- vhodné na hlavnú, vedľ.činnosť, absolventskú prax
- kariérny rast,
Odmena je v závislosti od vykonanej práce a vykonávanej pozície,
- zvyšovanie príjmu už po treťom mesiaci
V prípade záujmu životopis zašlite e-mailom na adresu: blaskovavlasta@, vybratých uchádzačov budeme kontaktovať na osobný pohovor.

Spracujem mzdy Vašich zamestnancov, TPP aj dohodári, vrátane evidencie, mesačných výkazov, pomôžem Vám s administratívnymi prácami, na ktoré nemáte čas a chuť, napr:
- prihlášky, odhlášky do Sociálnej poisťovne, zdravotnej poisťovne
- elektronická komunikácia s daňovým úradom
- daňová evidencia
- zapisovanie údajov
- vedenie databázy
- prepis textov do elektronickej podoby,
aj z rukopisov
Máte odložené daňové priznania? pomôžem vám ich spracovať.
Pomôžem Vám s výberom produtov finančného trhu, úvermi, PZP, II. pilier, III. pilier, refinancovanie hypotéky, konsolidácia úverov, refinancovanie.
Rada budem súčasťou vašich finančných rozhodnutí.
Som mzdová účtovníčka s 25ročnou praxou.
Môže byť home office, dohoda, čiastočný úväzok, živnosť
Na odmene sa určite dohodneme.

Ponúkam prácu ako projektant na živnosť. Mám 7 rokov praxe ako projektant plynovodov a regulačných staníc plynu alebo aj oceľových konštrukcií a tlakových nádob. Mám skúsenosti s riadením výrobných procesov v strojárskej výrobe. Pracujem v programoch AutoCad, Proingeneer a Inventor + MS office. Mám skúsenosti ako vedúci zamestnanec v prevádzke výroby tepla a údržby tepelnej sústavy. Komunikujem v AJ na pokročilej úrovni a mierne pokročilej v NJ. Kontakt