nábor zamestnancov - strana 36
Počet nájdených inzerátov NÁBOR ZAMESTNANCOV
: 1000 - strana 36

Na prenájom skladová hala v uzavretom skladovom areály s administratívnym zázemím, garážami a rozsiahlou betónovou plochou v priemyselnej lokalite mesta Malacky, s vynikajúcim prístupom na diaľnicu D2.
Sklad:
Rozloha 860 m2, svetlá výška 3,80 m, 3x brána 3 x 3,3 m, 1x brána 2,7 x 2,7m, zázemie pre zamestnancov /2x WC, 1x sprcha, šatňa/. Cena: 4 €/ m2/ mesiac + DPH
Admin. budova: Rozloha 90 m2, 3x kancelária, kuchynka, kúpeľňa /WC, sprcha, umývadlo/. Kúrenie – elektrický kotol. Cena: 8 €/ m2/ mesiac + DPH
Betónová plocha: 1500 m2. Cena: 1 €/ m2/ mesiac
Garáže murované 7x
Cena celého komplexu: 5.660,- €/ mesiac + DPH + energie
TOPPONUKA
Dodatok k cene: , +energie, +DPH
Obytná plocha: 860m²
Celková rozloha: 2500m²
Úžitková plocha: 860m²
Vlastníctvo: firemné
Odvoz odpadu: áno - separovaný
Voda: verejný vodovod
El. napätie: 230/400V
Plyn: nie
Kanalizácia: áno
Kúpeľňa: áno
Garáž: áno - 5 áut
Parkovanie: áno
Inžinierske siete: áno
Postavené z: tehla
Zariadenie: čiastočne
Zateplený objekt: áno
Prístupová cesta: asfaltová cesta

Predám učebnice práva, ktoré sú kompatibilné so štúdiom na Trnavskej univerzite v Trnave. Stav kníh je úplne ako nový, do niektorých však bolo zasiahnuté zvýrazňovačmi (zohľadnené v cene).
Právo Európskej únie (Karas, 2012)- 22eur*
Dejiny štátu a práva na území Slovenska I. (Mosný, 2015)- 6ur*
Základy kánonického práva (Nemec, 2006) - 5eur*
Obchodné právo (Kubíček, 2018)- 15eur*
Praktikum k dejinám štátu a práva na Slovensku I. zväzok (Laclavíková, 2015) - 10eur
Praktikum k dejinám štátu a práva na Slovensku II. zväzok (Laclavíková, 2016) - 10eur (na boku škvrna od kávy)
Praktikum k dejinám štátu a práva na Slovensku III. zväzok (Laclavíková, 2019) - 14eur
Praktikum z rímskeho práva (Kleňová, 2016) - 9eur
Správne právo procesné (Vrabko, 2018)- 16eur
Združenia a sloboda združovania (Gajdošová, 2019)- 30eur
Medzinárodné právo verejné 1. časť (Jankuv, 2015) - 12eur*
Teória práva (Káčer, 2019) - 20eur*
Práva zamestnancov a skončenie pracovného pomeru (Olšovská, 2013) - 5eur
Kriminológia (Dianiška, 2016) - 17eur
Pracovné listy a prípadové štúdie z občianskeho práva hmotného (Jurčová, 2011)- 13eur
Správne právo hmotné (Košičiarová, 2017)- 20eur
Ceny označené *, sú ceny za knihy, do ktorých bolo zvýrazňované.
V prípade odberu viacerých kníh (viac ako tri) sa vieme ešte na cene dohodnúť.
V prípade odberu všetkých kníh naraz - cená 170eur.
Len osobný odber! V prípade záujmu prosím písať SMS!

Typ: Výrobné priestory
Ulica: Nová Stráž
Obec: Komárno
Predstavujeme Vám administratívnu budovu spolu s opravárenskou dielňou pre nákladné vozidlá a rodinným domom na jednom pozemku s rozlohou 1112 m2. Ide o objekt postavený z tehál a zateplený čiernym polystyrénom v energetickej triede B.
Vchod do administratívnej budovy a dieľne je priamo z prednej časti objektu. Administratívna budova má v dolnej časti kanceláriu, za ktorou je kuchyňa a WC. Na poschodí sa nachádzajú dve priestranné miestnosti, ktoré sú momentálne využívané na bývanie a kúpeľňa so sprchovacím kútom a WC. Vykurovanie môže byť kombinované v kancelárii je kozub, odkiaľ sú vyvedené prieduchy aj na poschodie. Okná sú plastové. Úžitková plocha budovy je130 m2.
Do dieľne, obytnej časti a na dvor vedie z administratívnej budovy spoločná chodba.
Dielňa má úžitkovú plochu 370 m2. Je prispôsobená na opravu nákladných aj osobných automobilov. Je plne vybavená. Nachádza sa tu vzduchotechnika, kúrenie, odsávanie spalín motorov. Zdvižné vozíky, náhradné diely, miestnosť PHM, denná miestnosť pre zamestnancov, sprcha, záchody, dve obytné miestnosti pre vodičov a všetko potrebné pre riadne fungovanie prepravnej spoločnosti.
Na dvore sa nachádza betónová dlažba a parkovacie miesta pre nákladné a osobné vozidlá. Samostatná studňa a ovocné stromy. Brána do dvora je automatická na diaľkové ovládanie. Objekt je zabezpečený kamerovým systémom a dvojzónovým poplašným zariadením.
Rodinný dom sa nachádza v zadnej časti objektu s prístupom od zadnej cesty. Úžitková plocha je 2 x 205 m2, spolu 410 m2. Prístup je môžný z dvora cez dva vchody. Jeden vchod vedie do spoločnej chodby s administratívnou budovou a dielňou. Druhý priamo do predsiene so schodiskom do podkrovia.
Prízemie rodinného domu tvorí miestnosť cca 80 m2 sektorovo oddelená kuchynská časť, od jedálenskej časti a obývacej časti s kozubom. Pri tejto miestnosti je veľká kúpelňa s dvomi vaňami /jedna je obyčajná a druhá dvojmiestna s masážnými triskami/, sprchovacím kútom a fínskou saunou pre pre 8 až 10 osôb. Ďalšou miestnosťou v tejto časti domu je izba, momentálne zariadená ako detská izba.
Z predsiene sa dostaneme na WC, šatníka a barovej miestnosti s biliardom a kartárskym stolom.
V podkrovnej časti sa nachádzajú okrem kúpeľne ďalšie miestnosti, ktoré slúžia jednak ako hosťovská izba a druhá ako priestranná detská izba. Okná na dome sú hliníkové. Strecha je šindlová a odizolovaná niekoľkými vrstvami, strop je sádrokartonový. Rekonštrukcia bola pred 7 rokmi. Podlahy sú mramorové, keramické a plávajúca podlaha. Kúrenie je zabezpečené kombinovane podlahovým kúrením - vodným, pevným palivom v kozube, z ktorého vedú prieduchy do ostatných izieb a v ktorých sú ventilátory. Teplá voda je zabezpečená jednak plynovým kotlom ako aj elektrickým bojlerom. Žiarivky sú všade LED úsporné. Celý objekt je klimatizovaný.
Status: aktívne
Vlastníctv

Typ: Zvláštne nehnuteľnosti
Ulica: Kolárovo
Obec: Kolárovo
Možno uvažujete o tom, aké by to bolo vlastniť auto a pneuservis s možnosťou bývať v jeho tesnej blízkosti...
Takúto možnosť poskytuje nehnuteľnosť, v ktorej táto činnosť trvá nepretržite od roku 1990 takže má vybudovanú sieť zákazníkov ako aj zamestnancov a dodávateľov pneumatík, čo je jeho pridanou hodnotou a navyše je súčasťou celého know - how fungujúci e-shop s penaumatikami.
Hala má kapacitu tri osobné automobily alebo dve nákladné vozidlá súčasne. Pneuservis sa špecializuje na veľké typy kolies (nákladné automobily, poľnohospodárske stroje), ale aj pneumatiky pre osobné motorové vozidlá a motocykle.
Pred halou pneuservisu sa nachádza dvor s vysporiadaným pozemkom. Novostavba servisu bola dokončená a skolaudovaná v roku 2015. Plocha budovy pneuservisu má rozmery 18 x 12 m /216 m2/, výška haly je 4,3 m. V budove sa nachádza na prízemí kancelária a toalety. Druhá kancelária je na poschodí. Súčasťou servisu je aj dvojpodlažný sklad s rozlohou cca 18 x 6 m /110 m2/.
Súčasťou ponuky je komplet technické vybavenie servisu vrátane všetkých strojov a zariadení. Vybavenie budovy: el. energia, vodovod, teplá voda, elektrické vykurovanie kancelárií a toaliet, servis – teplovzdušný agregát na kvapaliny ( starý olej, nafta ), kanalizácia, kamerový systém, klimatizácia v kanceláriách.
K dispozícii v prípade záujmu je aj nadštandardne vybavený rodinný dom 90 m2 v bezprostrednom susedstve k servisu, v ktorom v súčasnosti býva majiteľ autoservisu.
Zavolajte a spýtajte sa na detaily, alebo môžeme isť priama na miesto, aby ste si prezreli nehnuteľnosti a v cítiť sa do pozície majiteľa.
Status: aktívne
Vlastníctvo: osobné
Stav: úplne prerobený
Celková plocha: 364 m2

Ponúkame prácu vhodnú pre študentov alebo pre aktívnych ľudí/zamestnancov popri práci ale aj na fulltime. Jedná sa o práce pri realizácií a údržbe záhrad, parkov, ihrísk. Ak ťa baví práca na čerstvom vzduchu a si manuálne zručný pridaj sa k nám! :-) Práca možná od pondelka do soboty - podľa dohody.
Záhradníctvo/firma sa nachádza v Bytči, no záhrady realizujeme v širokom okolí - všetko je to o dohode. 6,00 €/hod. V prípade záujmu volať na tel.č. 0908
939690

Na prenájom NEBYTOVÉ PRIESTORY v Starom Meste, Bratislava
Ponúkame na prenájom priestory vhodné pre reštauráciu, kaviareň, cestovnú kanceláriu, resp. ako kancelárske priestory na Sládkovičovej ulici v Bratislave.
Dispozícia pozostáva z hlavnej vstupnej haly, kde je možné zabezpečiť recepciu so šatňou.
Pôdorys je rozdelený na dve časti. Prvá časť ( vpravo) pozostáva z veľkej klenbovej jedálne spojenej so sociálnym zariadením - 3x samostatné WC , miestnosť so samostatným sprchovacím kútom. Druhá časť (vľavo) pozostáva z malej jedálenskej časti so zázemím pre reštauráciu kde je samostatná kuchyňa, 2 sklady, 1 WC pre zamestnancov, časť pre umývanie riadov a technický sklad.
Úžitková plocha priestoru je 152 m2.
Priestory sa nachádzajú v suteréne bytového domu a hlavný vstup majú z ulice.
Mesačné náklady: 100€ správa, elektrina a voda podľa reálnej spotreby.
Nebytový priestor sa dáva do prenájmu zariadený (ako na fotografiách).
Cena nájmu: 2.500,-Eur + DPH + inkaso.
Provízia jednorazovo: vo výške mesačného nájmu bez energií.
Lokalita:
Nebytový priestor sa nachádza v úplnom centre v jednej z najlukratívnejšej časti Starého Mesta s výnimočnou polohou a výbornou dopravnou infraštruktúrou.
V pešej dostupnosti je kompletná občianska vybavenosť, historické centrum mesta, nákupné centrum Tatracentrum, prezidentsky palác so záhradou.
Aneta Liptáková
RADO Reality Group
Tel.:+421 911 82 00 20
E-mail: liptakova@
Uvedená cena je konečná, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak a nenavyšuje sa o odmenu sprostredkovateľa, v cene je zahrnuté právne poradenstvo, vyhotovenie kúpnych zmlúv, hypotekárne poradenstvo a uhradenie správneho poplatku za návrh na vklad do katastra nehnuteľností.
Dodatok k cene: , +energie, +DPH
Obytná plocha: 152m²
Úžitková plocha: 152m²
Vlastníctvo: osobné
Postavené z: tehla
Zariadenie: zariadený
Prístupová cesta: asfaltová cesta

Repasovaný kancelársky kontajner. Vhodný ako kancelárske priestory, záhradné chatka, priestory pre zamestnancov alebo ako modulárna stavba. Rozmery: 6,05 m x 2,44 x 2,8 m / 15m2 Stav ako na fotke, všetko nové.
Kontajner vo veľmi dobrom stave:
-Vonkajší rozmery: 6,05 x 2,44 x 2,6 H [m]
-2 x plastové okno + rolety / umiestnenie na kratkej strane
- elektrická inštalácia
- 1 x elecktrický radiátor
- dvere so zámkom
- vodotesná podlahová doska
- PVC podlaha
Možnosť zmeny umiestnenia okien a dverí na krátku stranu kontajnera.
Cena je uvedená bez DPH a bez dopravy. Dopravu zaisťujeme po dohode.

Miesto práce
The Face Club - Boženy Němcovej 28,040 01 Košice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- príprava, výdaj jedál
- dodržiavanie štandardu kuchyne, receptúr a stanovených noriem
- zodpovednosť za kvalitu pripravovaných jedál
- zodpovednosť za správne zaobchádzanie s potravinami a tovarom
- zavádzanie nových trendov v gastronómií, príprava receptúr
- dodržiavanie hygienických predpisov
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca počas prac. týždňa v zmenách krátkeho a dlhého týždňa
- priateľské pracovné prostredie v mladom kolektíve
-získanie pracovných skúseností
Informácie o výberovom konaní
- prosíme o zaslanie štrukturovaného životopisu
- vyhradzujeme si právo kontaktovať iba vybraných uchádzačov
Ak poznáte niekoho, kto hľadá prácu práve v gastro oblasti alebo sami uvažujete nad zmenou, neváhajte, pošlite CV a príďte sa presvedčiť na osobnom stretnutí
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
Vzdelanie v odbore
gastronómia
Jazykové znalosti
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Požadujeme:
-skúsenosť s prácou v kuchyni
- zodpovednosť
-zmysel pre poriadok
-tímový hráč
- výbornú pracovnú disciplínu
- hospodárenie so surovinami,
- znalosť HCCP, hygienické návyky
- dochvíľnosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
spoločnosť podnikajuca v oblasti gastronómie a iných služieb
Počet zamestnancov
12
Kontakt:
Kontaktná osoba:
JALC s.r.o.

Máš rád leto, slnko, pláže a kontakt s ľuďmi?
Ak áno, ponúkame ti jedinečnú príležitosť stráviť leto 2023 prácou na slnečnom pobreží Španielska.
Pre nášho španielskeho partnera hľadáme čašníkov, barmanov, recepčných a iných zamestnancov na prácu v 4-hviezdičkovom kemping rezorte na východnom pobreží Španielska pri meste Tarragona.
Absolvuj online pohovor so zamestnávateľom 15.12.2022 v aplikácii Zoom a získaj prácu v Španielsku na rok 2023.
Práca je vhodná aj pre študentov, skupinky a páry, ktorých vieme umiestniť spolu a zabezpečiť spoločné ubytovanie.
Zamestnanecké výhody, benefity
zmluva na plný úväzok
plat 1140 v čistom mesačne
stravovanie v rezorte zdarma
ubytovanie v rezorte zdarma
zdravotné a sociálne poistenie
práca v medzinárodnom tíme v peknom prostredí pri mori
nové kontakty
zlepšenie jazykových znalostí
asistenčné služby našej agentúry pri práci v zahraničí
práca vhodná aj pre študentov, minimálne na 1 mesiac počas leta
možný nástup najskôr od apríla, následne až do júla
maximálne trvanie zmluvy od apríla do konca októbra
minimálne trvanie zmluvy od polovice júla do polovice/konca augusta
Osobnostné predpoklady a zručnosti
konverzačná znalosť anglického jazyka
konverzačná znalosť španielskeho jazyka
skúsenosti na rovnakej alebo podobnej pozícií
Informácie o výberovom konaní
Ako získať prácu v Španielsku:
reaguj na tento inzerát
zaregistruj sa v našej databáze na
absolvuj online pohovor cez aplikáciu Zoom so španielskym zamestnávateľom 15.12.2022 o 10:00 hod.
ak si ťa vyberú, balíš kufre a letíš do Španielska!

Hľadáme nových šikovných ľudí na prípravu jedál a ich dekoráciu, servírovanie zákazníkom a obsluhovanie cestujúcich vo vlaku.
Náplň práce:
- príprava jedál
- servírovanie pripravovaných pokrmov s vysokým dôrazom na estetickú stránku
servírovania
- dekorovanie servírovaných jedál
- obsluha cestujúcich
- práca s pokladničným systémom
- objednávanie tovaru
- účasť na inventúrach
Zamestnanecké výhody, benefity:
- zaujímavé finančné ohodnotenie
- možnosť kariérneho rastu
- príjemné pracovné prostredie v priateľskom kolektíve
Upresňujúce informácie:
za odpracovaný mesiac predpokladaná priemerná mzda od 1 000,00 € v čistom (základ+odmeny+diéty)
Informácie o výberovom konaní:
Práca si vyžaduje cestovanie po Slovensku s centrálou v Košiciach s možnosťou bezplatného ubytovania pre mimokošických zamestnancov.
- práca bude vykonávaná počas výkonu vlaku priamo v
reštauračnom vozni
- práca bude vykonávaná na zmeny podľa výkonov vlakov.
- pracovná doba bude bližšie určená na osobnom pohovore
- práca bude vykonávaná na trase vlakov medzi KE a BA.
- nástup a ukončenie zmeny je vždy v Košiciach/Bratislava,
nástup v iných miestach Slovenska nie je možný
- pre prácu v reštauračnom vozni je potrebný nielen
zdravotný preukaz, ale aj hygienické minimum-
resp. osvedčenie o spôsobilosti, tj. výučný list, maturita z potravinárskeho odboru - podmienkou prijatia je
absolvovanie vstupnej preventívnej prehliadky.
Požiadavky na zamestnanca:
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:
- stredoškolské s maturitou
- nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
- študent vysokej školy
Vzdelanie v odbore:
- kuchár, čašník
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
- predajné zručnosti
- tímová práca
- flexibilita
- ochota cestovať
- hospodárenie so surovinami
- hygienické návyky
Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Kontaktovať budeme iba vybratých kandidátov, na základe zaslaných materiálov.
Zaslaním Vášho životopisu zároveň dávate súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov za účelom výberu kandidátov v zmysle Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov.
Kontaktné údaje na zasielanie žiadostí spolu so životopisom:
email: thbusiness888@

Medzinárodná rozvíjajúca sa fotografická spoločnosť so sídlom v Bardejove príjme do pracovného pomeru zamestnancov na pozície : asistent fotografa, administratívne práce, obchodných zástupcov.
Hľadáme mužov aj ženy, prípadne manželské páry.
Požiadavky: komunikatívnosť, dochvíľnosť, chuť pracovať,výhodou vodičský preukaz skup.B +prax. Práca na územi celého Slovenska, vyžaduje sa cestovanie.
Platové ohodnotenie : 750 - 1200 brutto
V prípade záujmu nás kontaktujte na tel. čísle v čase 8.00 - 15.00 od pondelka do piatku a životopisy prosím zasielajte na : manager@

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Práca špeditéra/dispečera:
• Práca je časovo náročná – štandardná pracovná doba je od 08:00 do 16:00, no bežne sa stáva, že kvôli dopytu po našich službách ostávajú zamestnanci aj po pracovnej dobe.
• Vyžadujeme od všetkých zamestnancov, aby boli dostupní na telefóne 24/7, v prípade, že by niečo súrne vyskočilo. (Z praxe to je skôr výnimka ako pravidlo.)
• Sme kolektív mladých ľudí a hľadáme ľudí, ktorí by k nám zapadli. V práci prirodzene trávime väčšinu nášho aktívneho času v priebehu dňa, preto je pre nás dôležité budovať tím ľudí, ktorí nám budú hodnotovo blízki, aby nám čas na pracovisku plynul rýchlejšie a hlavne príjemnejšie a práca šla viac od ruky.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
• Organizovanie a plánovanie vnútroštátnej a medzinárodnej prepravy tovarov nákladnou cestnou dopravou.
• Komunikácia s dopravcami.
o Vypracovanie on spot cenových ponúk na dopyty ohľadom prepráv tovaru od klientov,
o Komunikácia, vyjednávanie cien a podmienok prepravy s dopravcom v anglickom jazyku,
o Sledovanie dostupnosti vozidiel,
o Plánovanie trás vozidiel, priama komunikácia s vodičmi,
o Zodpovednosť za bezproblémový priebeh prepravy.
• Zadávanie údajov do interného informačného systému a overovanie správnosti informácií.
• Zabezpečenie plynulosti prepravných procesov a aktívne riešenie vzniknutých problémov.
• Aktívna spolupráca v rámci celého tímu.
Zamestnanecké výhody, benefity
• príležitosť na osobný aj kariérny rozvoj,
• služobný telefón aj na súkromné účely,
• odmena na základe výkonu
• do budúcna možnosť práce z domu a flexibilnej pracovnej doby.
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• proaktívny prístup k práci a riešeniu problémov,
• zmysel pre zodpovednosť,
• chuť učiť sa nové veci,
• organizačné a komunikačné schopnosti,
• zvládanie stresových situácií,
• flexibilita,
• dostupnosť 24/7,
• tímovosť a čestnosť,
Stručná charakteristika spoločnosti (údaj prevzatý z firemného konta na )
Sme mladý, dynamický tím, ktorý je Vám neustále k dispozícii.
Vkladáme všetko úsilie do spolupráce s Vami, aby ste boli vždy spokojní s našimi službami.
Skúsenosti v medzinárodnej preprave nám umožňujú využiť všetky dostupné prostriedky k realizácii klientovej požiadavky.
Náš tím každoročne rozširujeme o nových členov, čo nám neustále zvyšuje flexibilitu a aktuálny prehľad o dianí na trhu v celej Európe.
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1) alebo Nemecký jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
eCargo - Základy

Ponúkame na predaj reštauráciu HLAVNÁ v centre mesta Košice.
Reštaurácia sídli v budove patriacej mestu Košice.
3D PREHLIADKA ►
- pozostáva z:
PRÍZEMIE : kompletne vybavený bar , miestnosť reštaurácie, kompletne zariadená kuchyňa, miestnosť pre zriadenie predajne, WC pre imobilných
- súčasťou reštaurácie je honosná záhrada s vonkajšími altánkami a palmami a vstupom do pivničných priestorov reštaurácie s kapacitou cca 100 miest
PRVÉ POSCHODIE: štyri salóniky rôznych veľkostí, sprcha, 2 x WC, kumbál, šatňa pre zamestnancov a miestnosť pre vytvorenie ďalšieho salónika,
DRUHÉ POSCHODIE: 1 x kancelária, 2 x izba pre personál, 1 x zariadený dvojizbový apartmán pre V.I.P. hostí
Celková kapacita reštaurácie je cca 130 miest
Priestory sú ideálne pre rôzne akcie - veľké firemné, svadby, večierky, slávnostné obedy, aj romantické posedenie ......
Viac informácií ako aj cena predaja pri osobnom stretnutí priamo s majiteľom , pri prehliadke objektu.
Ak máte záujem o obhliadku prípadne potrebujete viac informácii nájdete nás v realitnom centre na Mäsiarskej 53 v Košiciach, kontakt.ke@, , .

Dom pre viac generácií, prípadne ako sídlo firmy, ubytovňa.
Rodinný dom sa nachádza v obci Tešedíkovo.
Obytná plocha je cca 330 m2, je vhodný na viacero účelov: bývanie pre 2 rodiny, sídlo firmy, ubytovanie pre pracovníkov a pod.
Doteraz bol využívaný ako ubytovanie pre zamestnancov firmy.
Dispozícia:
Prízemie má 4 miestnosti + kuchyňa, 3x kúpeľňa
Poschodie má 5 izieb + kuchyňa, 2x kúpeľňa
V suteréne sú 3 izby + 3x kúpeľňa
IS:
Kúrenie - ústredné (kotol plynový)
Voda - rozvody vody z verejného vodovodu
Elektrina menená
Odpad - verejná kanalizácia

380-12-JAS
Ponúkame Vám na predaj pekný rekonštruovaný hotel v obci Oščadnica. Poloha je lukratívna v priamom centre obce s dostupnými službami, občianskou vybavenosťou a dostupnosťou k známemu lyžiarskemu stredisku Oščadnica - Veľká Rača. Hotel má prízemie a 2 poschodia a disponuje 50 lôžkami - 2 posteľové a 4 posteľové izby s vlastným sociálnym zariadením. Na 1. poschodí sú izby rekonštruované. Klientom je k dispozícii na prízemí spoločenská miestnosť, bar so sedením, recepcia, kuchyňa, sociálne zariadenie, ďalej sa tu nachádza kancelária, skladové priestory, priestory a sociálne zariadenie pre zamestnancov. Na poschodí je ďalšia spoločenská miestnosť s biliardom. Relax nájdu klienti hotela vo wellness centre vybavenom vírivkou, soláriom a saunou nachádzajúcimi sa v pivničných priestoroch hotela.Súčasťou hotela je vonkajšia časť vybavená lavicami a stolmi. Za hotelom sú priestory na parkovanie, ktoré budú spojené prístreškom.
Hotel prešiel veľkou rekonštrukciou - zateplenie, nové plastové okná, kúrenie - plynové a ústredné, radiátory znížené stropy, elektrika v medi, medená strecha, podlaha mramor, nové omietky, nový nábytok a dvere na 1. poschodí. Objekt je možné využiť na gastronomické účely, príp. zariadenie pre dôchodcov, deti a iné komerčné účely Okolie ponúka veľké možnosti v oblasti turistiky, cykloturistiky, lyžovania, zberu hríbov a lesných plodov. ďalšími možnosťami je návšteva kysuckej dediny vo Vychylovke, Orloj v Novej Bystrici, kamenné gule v časti Milošová.
Cena: 700.000 Eur (v cene právny servis, zmluvy spojené s prevodom vlastníckych práv, kúpno-predajné zmluvy, finančné poradenstvo). Bonus: Zľavová poukážka pobytový,či poznávací zájazd

ponúkame na prenájom dobovo kompletne zariadený nebytový reštauračný priestor v podzemí meštianskeho domu priamo v centre mesta Košíc.
Plocha priestorov: 215m2, kapacita 60 miest na sedenie
Poschodie: - 1 podlažie
Lokalita: centrum mesta v blízkej vzdialenosti od Hlavnej ulice a domu sv. Alžbety, historická budova (meštiansky dom)
Popis: Priestor bol zrekonštruovaný pred 10 rokmi, vstup do priestorov po schodoch, v hlavnej časti sa nachádza barová časť, za ňou 2 reštauračné miestnosti delené stenou, detský kútik, menší sklad, kuchyňa za barom je vybavená zariadením, sklady na potraviny, WC pre zamestnancov, 2 x WC pre zákazníkov, kotolňa je spoločná. Priestor nemá okná, iba svetlíky. Celý priestor je kompletne zariadený. Pri vstupe sa nachádza výťah na potraviny. Na podlahe sa nachádza dlažba.
Priestory sa dajú prevádzkovať ako reštaurácia, pub, bistro prípadne iný podnikateľský zámer.
Meštiansky dom má viaceré nebytové priestory , obchody a služby.
Cena mesačného nájmu 900 Eur (zálohy na médiá odhadom vo výške 900Eur).
V prípade záujmu o prevádzku a viacero informácií k prenájmu a cenu za odkúpenie vybavenia: REOS estate, Krkošková tel.:

Ponúkaná pozícia: Skladník/Operátor v DHL
Miesto práce:
Nemecko, Nohra
Mzda:
od €13.00 n/h Brutto
Príplatky:
€16.25 Nočná zmena (+25%)
€19.50 Nedeľa (+50%)
€26 Sviatok (+100%)
Výplata:
Mesačne s možnosťou záloh
Pracovné zmeny:
06.00-14.00 14.00-22.00 22.00-06.00
Ubytovanie:
- Býva sa na hoteli po 2 na izbe za 250 € osoba /mesiac/
- Hotel je kompletne zariadený + wifi + parkovisko + všetky energie v cene
- Stravu si zabezpečuje každý sám ľubovoľne alebo možnosť stravy vo
firemnej kantíne cena sa pohybuje do €4,50 obed
Doprava do práce:
-Do prace sa dochádza approx. 10 minút pešo z ubytovania /Hotela
Požiadavky na zamestnanca:
- čistý register trestov
- Bez znalosti cudzích jazykov
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
• Hľadáme pracovníkov (ženy, muži, páry), ktorí budú pracovať s
rôznymi balíkmi v DHL sklade
• Manipulácia s výrobkami, balenie, pickovanie balíkov
• Obsluha strojov, práca aj na linke
• Náplňou práce je aj nakladanie a
vykladanie kamiónov
• Triedenie a príprava balíkov na expedíciu podľa objednávok za pásom
• Triedenie obálok
Benefity:
- Práca na Nemeckú pracovnú zmluvu
- Overený Nemecký zamestnávateľ
- Slovenský Koordinátor /zamestnávateľ
- 27-30 dní platenej dovolenky /ročne
- Zamestnanecké zľavy
- Uniformu poskytuje zamestnávateľ za zvýhodnené ceny
- Zamestnávateľ za Vás platí dane a odvody (sociálna, zdravotná a príspevok na penziu)
- Poskytujeme asistenciu pri vybavovaní Nemeckého bankového účtu, ale nie je podmienkou
- Možnosť vrátenia daní po návrate z Nemecka
- Cestuje sa v skupinách
- Možnosť nadčasov
- Asistencia zo zakúpením autobusu a s dopravou v Nemecku
- Odchody sú každý týždeň do zaplnenia voľných miest
Doplňujúce informácie:
Prosím kontaktujte Nás, ak hľadáte prácu v zahraničí. Naša spoločnosť hľadá zamestnancov do skladov, hotelierstvo ale aj kvalifikované práce v rôznych štátoch.
Ak by ste mali akékoľvek dodatočné otázky ohľadom pracovných ponúk, alebo prípade záujmu Nás neváhajte kontaktovať telefonicky alebo emailom.
Monika Schwarzová 0430
info@
Najdete Nás aj na Facebooku

ID: N016-18-SAHR3
Ponúkame Vám na predaj dobre zabehnutú kaviareň/bar, v skvelej lokalite pri obchodnom centre STOP SHOP. Priestor je veľký 85,6m2 plus kancelária na hornom poschodí. K priestoru patrí aj vonkajšia pekne upravená a osvetlená teraska na sedenie. V prevádzke je podlaha z dlažby čo je praktické a pekné. V interiéri sú pekné sedenia z pohodlných gaučov a drevených stolíkov. Interiér je krásne prerobený s kombináciu dreva a doplnkami a svetlami ktoré vytvárajú príjemnú, pohodlnú atmosféru. Prekvapujúce sú nízke náklady na prevádzku. Tiež sa tu nachádzajú toalety pre zákazníkov. Určite veľká výhoda je parkovisko pre zamestnancov ktoré má vlastnú rampu a tiež sa tu nachádza veľké parkovisko pre zákazníkov priamo pred prevádzkou. Hľadáte kaviareň/bar, ktorí má skvelú polohu a je známi u množstva ľudí ? Ak áno, máme pre Vás túto skvelú ponuku.
Pozrite si našu 3D prezentáciu na našom webe: my./show/?m=KkJFE2zRSW2