inzercia, predaj, predám, bazár

práca nitra administratíva - strana 25

Počet nájdených inzerátov PRÁCA NITRA ADMINISTRATÍVA : 1000 - strana 25

Fotovoltaická elektrareň na kľúč
Sme spoločnosť zaoberajúca sa predajom a montážou Fotovoltaických elektrární na kľúč, od vybavenia až po montáž a spustenie. Spolupracujeme s kvalitnými a spoľahlivými partnermi v dodávkach panelov (LONGI, CANADIAN SOLAR, JA SOLAR, JINKO SOLAR) a meničov (HUAWEI, SOLAX, SUNWAYS, FOXESS) 10 ročnou zárukou !!! Navrhneme a zrealizujeme Vám optimálny systém pre Váš rodinný dom, chatu, bytový dom či firmu za bezkonkurenčnú cenu. AKCIOVÁ PONUKA: 10kW systém - 9200Wp (20ks panelov 460W, 10kW menič zn FOXESS, konštrukcia na sikmu skridlovu strechu, práca, administratíva a podružný materiál) za 9200€ PRI POUŹITÍ INÝCH MENIČOV ZNAČKY SOLAX, HUAWEI, SUNWAYS prípadne HYBRIDNÝCH MENIČOV je cena na vyžiadanie! PRE FIRMY platí - čim väčšia fotovoltaická elektráreň - tým nižšia cena za WP inštalovaného výkonu (už od 0,85€/Wp bez DPH) Pre viac informácii a cenách nás kontaktujte na tel:
Klientský pracovník ASP centrum Topoľčany
Hľadám do svojho tímu šikovného, komunikatívneho človeka. Ak sa rád učíš nové veci a pracuješ s ľuďmi tak ťa veľmi radi privítame v našom kolektíve v kancelárií. Náplň práce: -Poskytovanie poradenstva klientovi -administratíva -podpisovanie zmlúv s klientmi -komunikácia s klientom -starostlivosť o existujúcich klientov, servis klientom - bežné administratívne práce - hlásenie poistných udalostí Ponúkame: -výborné pracovné ohodnotenie, bez finančného stropu -bezplatný systém vzdelávania a odborných školení -flexibilný pracovný čas -možnosť kariérneho rastu - možnosť flexibilného pracovného času podľa vzájomnej dohody - práca na klientskom centre na adrese AC Moyzesova 4, 95501 Topoľčany Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie študent vysokej školy vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa vysokoškolské III. stupňa Vodičský preukaz B výhodou Pozícia je vhodná pre absolventa Mamičku na materskej dovolenke Osobnostné predpoklady a zručnosti - komunikatívnosť - príjemné vystupovanie - pozitívny prístup k práci - ochota učiť sa nové veci Ak Vás moja pracovná ponuka zaujala, ochotne sa s Vami stretnem na pracovnom pohovore a poskytnem Vám všetky informácie týkajúce sa pracovnej ponuky .Životopis zasielať na
Finančný sprostredkovateľ
Náplň práce: -online a osobná komunikácia so zákazníkom -audit existujúcich riešení -plánovanie nových riešení (ak sú neaktuálne) -práca s počítačom -administratíva Benefity: -nemusíte mať skúsenosti (máme školiaci systém a všetko vás naučíme) -garantovaný kariérny a platový rast (žiadne rodinkárstvo ako je zvykom) -neustále vzdelávanie -flexibilný pracovný čas -mladý kolektív -víkendové akcie a rekreácia -výhodnejšie paušály -zľavy na nové autá - bezplatné dovolenky v zahraničí za odmenu -žiadny platový strop -spravodlivý systém odmeňovania, t. j. dostanem zaplatené presne koľko spravím -príjem už počas školiacej doby V prípade záujmu volať, poslať sms alebo email.
Hľadáme administratívneho pracovníka
Do našej spoločnosti hľadáme komunikatívneho pracovníka s dobrou znalosťou nemeckého jazyka, ktorý bude vyhľadávať zákazky pre našich živnostníkov. Žiaden home-office. Nástup ihneď. V prípade záujmu ma kontaktujte. ( administrativa , praca v kancelarii, pracovnik s nemeckym jazykom, administrativny pracovnik )
poradca na pobočke Allianz Žarnovica
Hľadám do svojho tímu šikovného, komunikatívneho človeka. Ak sa rád učíš nové veci a pracuješ s ľuďmi tak ťa veľmi radi privítame v našom kolektíve v kancelárií. Náplň práce: -Poskytovanie poradenstva klientovi -administratíva -podpisovanie zmlúv s klientmi -komunikácia s klientom -starostlivosť o existujúcich klientov, servis klientom - bežné administratívne práce - hlásenie poistných udalostí Ponúkame: -výborné pracovné ohodnotenie, bez finančného stropu -bezplatný systém vzdelávania a odborných školení -flexibilný pracovný čas -možnosť kariérneho rastu - možnosť flexibilného pracovného času podľa vzájomnej dohody - práca na klientskom centre na adrese Nám. SNP 21, Žarnovica Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie študent vysokej školy vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa vysokoškolské III. stupňa Vodičský preukaz B výhodou Pozícia je vhodná pre absolventa Mamičku na materskej dovolenke Osobnostné predpoklady a zručnosti - komunikatívnosť - príjemné vystupovanie - pozitívny prístup k práci - ochota učiť sa nové veci Ak Vás moja pracovná ponuka zaujala, ochotne sa s Vami stretnem na pracovnom pohovore a poskytnem Vám všetky informácie týkajúce sa pracovnej ponuky .Životopis zasielať na
Predajca / Predajkyňa jazdených vozidiel
AVV Auto - Autobazar Kapušany pri Prešove hľadá skúsenú Predajkyňu, skúseného Predajcu, ktorý si vie samostatne koordinovať, vie využiť svoje predajné schopnosti. Tvoja práca bude riešiť so zákaznikmi predaj vozidiel a všetky úkony spojené s predajom áut, komunikácia s potencionálnymi záujemcami o vozidlá, administratíva, Predaj úverov a poistenia pre vozidlá... Aké by si mal/a mať vlastnosti: - samostatnosť - zodpovednosť - ochota učiť sa nové veci - cieľavedomosť - orientácia na výsledky - komunikatívnosť - zdravé sebavedomie - skúsenosti s obchodovanim - príjemné vystupovanie Podmienky: - vodičský preukaz - skúsenosti v obchode - Vzdelanie s maturitou Upresnenie platových podmienok: 1200€ / mesiac + výkonová zložka Zivotopis poprosime zaslat na Email: info@ , bockoomario@ Tel.č.:
Predavač/ka
Dobry den, do prevadzky potravin Zabka na Mierovej ulici hladame zamestnanca na poziciu predavac. Môže byť aj brigádnik. Napln prace: obsluha zakaznikov - praca s kasou preberanie a dokladanie tovaru zakladna administrativa (velmi jednoducha) udrziavanie cistoty na predajni Mzda - 5,50eur/hod netto. Nastup ihned. Volať na číslo
Administratíva, služby zákazníkom s nemeckým jazykom
Do nášho tímu hľadáme administratívneho pracovníka so znalosťou nemeckého jazyka. Náplň práce, právomoci a zodpovednosti: - telefonická a mailová komunikácia so spolupracovníkmi a zákazníkmi v slovenskom a nemeckom jazyku, - koordinácia pracovníkov, - administratívna činnosť súvisiaca s agendou zákazníkov a pracovníkov, - práca s Microsoft Office a internetom. Platové podmienky: od 800 € (navýšenie mzdy po skúšobnej dobe)
Administratíva
Chcete si prilepšiť popri zamestnaní, štúdiu, MD, dôchodku? Máte čas 2-3 hod. denne doobeda alebo poobede v pohodlí domova? Jednoduchá administratívna práca pre všetkých, ktorý sú aktívny na internete. Nejedná sa o predaj. Možnosť zárobku od 200-400 eur týždenne. Bližšie informácie budú poskytnuté na osobnom pohovore. V prípade záujmu nám zašlite svoj životopis na adresu:
Hľadám prácu na doma/z domu (home office)
Dobrý deň, hľadám si prácu z domu (homeoffice) najlepšie v oblasti administratívy napr. zadávanie údajov do systému, fakturácia, administratíva, spracovanie e-mailov, práca v e-shope, zákaznícky servis, služby virtuálnej asistentky a podobne. Mám skúsenosti s fakturáciou, nahrávaním produktov do e-shopu, správou sociálnych sietí, základné skúsenosti s vedením účtovníctva a tvorbou tabuliek. Ovládam anglický jazyk na mierne pokročilej úrovni. Rýchlo sa učím a budem vďačná za akúkoľvek vašu ponuku. Nemám záujem o finančné sprostredkovanie, predaj produktov a vypĺňanie dotazníkov. Ďakujem.
Praca na vikend
Hladam si pracu na vikend, administrativa, alebo vypomahanie v oblasti gastronomie na svadbach, rodinnych oslavach. Som aktivna vodicka. balazovarenata@
DoBPŠ - asistentka k účtovníčke.
Ponúkame pre študentov VŠ prácu (dlhodobého charakteru) v oblasti účtovníctva. Podmienky: Obchodná akadémia. Ovládanie programu OMEGA, ALFA alebo POHODA - základy. WORD, EXCEL - pokročilý. Náplň práce: pomocné účtovnícke práce bez uzávierok a DP, - administratíva - spracovanie mesačných podkladov k účtovníctvu, triedenie dokladov a pod. . Práca pod dohľadom. Odmena 4,10€/hod.(na začiatok). Životopis posielajte na: Telefonicky budú pozvaní na pohovor vybraní záujemcovia.
Administratívna pracovníčka/pracovník
Hľadáme pracovníka na administratívnu prácu na autovrakovisku v Bratislave Náplň práce - Odpadové hospodárstvo, administratíva spojená s recykláciou vozidiel. Kontakt so zákazníkmi a odberateľmi, objednávky materiálu. Práca s PC. Zivotopis poprosime poslat na wip@ Nástup možný ihneď
Administratíva z domu
Súkromná firma Katex príjme spolupracovníkov a brigádnikov administratívneho smeru - asistenta/ku, obchodno - technického poradcu. Práca z domu zaberie 2-3 hod. denne. Odmena 800,- až 1 600€. Všetky informácie na osobnom pohovore a nie písomne.
Administratíva/Komunikácia
Práca s dátami vo finančnom sektore, zisťovanie, overovanie informácií v zmluvnej dokumentácii klientov a na portáloch partnerských spoločností. Komunikácia s klientmi a obchodnými partnermi. Analýza finančných zmlúv. Možno pracovať i popri práci. Je potrebné absolvovať školiaci proces. Možnosť práce z domu. Viac info na osobnom pohovore.
Fotovoltaická elektrareň na kľúč - STREDNÉ SLOVENSKO
Sme spoločnosť zaoberajúca sa predajom a montážou Fotovoltaických elektrární na kľúč, od vybavenia až po montáž a spustenie. Spolupracujeme s kvalitnými a spoľahlivými partnermi v dodávkach panelov (LONGI, CANADIAN SOLAR, JA SOLAR, JINKO SOLAR) a meničov (HUAWEI, SOLAX, SUNWAYS, FOXESS) 10 ročnou zárukou !!! Navrhneme a zrealizujeme Vám optimálny systém pre Váš rodinný dom, chatu, bytový dom či firmu za bezkonkurenčnú cenu. AKCIOVÁ PONUKA: 10kW systém - 9200Wp (20ks panelov 460W, 10kW menič zn FOXESS, konštrukcia na sikmu skridlovu strechu, práca, administratíva a podružný materiál) za 9900€ PRI POUŹITÍ INÝCH MENIČOV ZNAČKY SOLAX, HUAWEI, SUNWAYS prípadne HYBRIDNÝCH MENIČOV je cena na vyžiadanie! PRE FIRMY platí - čim väčšia fotovoltaická elektráreň - tým nižšia cena za WP inštalovaného výkonu (už od 0,85€/Wp bez DPH) Pre viac informácii a cenách nás kontaktujte na tel:
Administratívny pracovník v dopravnej spoločnosti
Príjmeme administratívneho pracovníka do dopravnej spoločnosti. Náplň práce : evidencia a vybavenie objednávok, evidencia vozového parku - STK TK, objednávky náhradných dielov, ostatná administratíva podľa potreby. Požiadujeme: Prax min. 3 roky ,práca s PC, mail ,excel ,word , apsoň jeden cudzí jazyk ,komunikačné schopnosti, logické myslenie,schopnosť zvládať stresové situácie , skúsenosti v doprave výhodou. Životopis prosím posielať na : obchod@ Nastupný plat od 1100,- eur. Ostatné info na osobnom pohovore. Ďakujem .
Administratíva
Ponúkame brigádu pre ženu. Oslovenie a aktívne vyhladávanie nových zákaznikov v autodoprave. -Vyhladávanie a oslovenie nových zákaznikov vrámci SK -Ponuka a využitie našich služieb a vozidiel -Kancelária v Púchove -V prípade potreby návštevy zákaznika,vozidlo k dispozíci -PC Podmienky: -Práca s pc -Vodičské oprávnenie B/výhodou Plat: -4€/hod -Jednorázová odmena pri získani nového zákaznika 50€ -Brigáda zatial na mesiac,dalej zaleží od šikovnosti. V prípade záujmu napíšte na info@,alebo
Ekonóm/ka - Zvolen- ihneď
Náplň - druh - práce: - znalosť podvojného účtovníctva - znalosť mzdovej oblasti - vedenie pokladne - spracovanie štatistických výkazov - daňové priznanie Ponúkané výhody: - poskytnutie služobného telefonu - pružný pracovný čas - možnosť vzdelávania sa - stravovacia karta - pracovné miesto je vhodné aj pre uchádzača so zníženou pracovnou schopnosťou nad 41% - invalidný Mzda : 1100,-€/mesiac Požadovaná prax - min 3 roky - vedenie 2 účtovníčok Všeobecné spôsobilosti: - analyzovanie a riešenie problémov - ekonomická a finančná gramotnost - komunikácia - jednanie s ľuďmi - kultivovaný písomný prejav - organizovanie a plánovanie práce - tímová práca - informačná gramotnosť - pružnosť v myslení /adaptabilita, flexibilita, improvizačné spôsobilosti/ - samostatnosť Ďalšie požiadavky: - na pohovor budú pozvaní len uchádzači spĺňajúci požiadavky. Osobnostné predpoklady: - pozornosť - praktické myslenie - trpezlivosť - spoľahlivosť KONTAKT na zamestnávateľa - miesto výkonu práce : SENIORKA n.o. Námestie SNP 35/48 960 01 Zvolen Mgr.Alena Hulinová - personalistka tel.: , mail.: administrativa@, www:
Personalista,  mzdový účtovník
Do našej firmy hľadáme Emilove Sady v Dvoroch nad Žitavou hľadáme personalistu / mzdového účtovníka/čku. Náplň práce: - samostatné zabezpečenie a spracúvanie mzdovej agendy - komunikácia so štátnymi inštitúciami (SP, ZP, ÚPSVaR,...) - spracovanie miezd, príprava podkladov - orientácia v mzdovej problematike výhodou - sledovanie dochádzky, uzávierka dochádzky, evidencia dokladov - rôzna iná administratíva Zamestnanecké výhody, benefity: - práca v príjemnom prostredí - zamestnanecká zľava na naše produkty - čerstvé ovocie k výplate - pracovný pomer uzatvorený na dobu neurčitú Predpoklady na uchádzača Vzdelanie: stredoškolské s maturitou Ostatné znalosti: - Programy MS office (word, excel, ...) - používateľ - znalosť ekonomického softwaru Aurus a Kros omega výhodou Osobnostné predpoklady a zručnosti: - finančná a ekonomická gramotnosť - samostatnosť - komunikácia (jednanie s ľuďmi) - prax v odbore vítaná Výberové konania budeme riešiť priebežne, nakoľko potrebujeme človeka na túto pozíciu ihneď. Inzerát platí do zmazania.