práca nitra administratíva - strana 25
Počet nájdených inzerátov PRÁCA NITRA ADMINISTRATÍVA
: 1000 - strana 25

Sme spoločnosť zaoberajúca sa predajom a montážou Fotovoltaických elektrární na kľúč, od vybavenia až po montáž a spustenie.
Spolupracujeme s kvalitnými a spoľahlivými partnermi v dodávkach panelov (LONGI, CANADIAN SOLAR, JA SOLAR, JINKO SOLAR) a meničov (HUAWEI, SOLAX, SUNWAYS, FOXESS) 10 ročnou zárukou !!!
Navrhneme a zrealizujeme Vám optimálny systém pre Váš rodinný dom, chatu, bytový dom či firmu za bezkonkurenčnú cenu.
AKCIOVÁ PONUKA:
10kW systém - 9200Wp (20ks panelov 460W, 10kW menič zn FOXESS, konštrukcia na sikmu skridlovu strechu, práca, administratíva a podružný materiál)
za 9200€
PRI POUŹITÍ INÝCH MENIČOV ZNAČKY SOLAX, HUAWEI, SUNWAYS prípadne HYBRIDNÝCH MENIČOV je cena na vyžiadanie!
PRE FIRMY platí - čim väčšia fotovoltaická elektráreň - tým nižšia cena za WP inštalovaného výkonu (už od 0,85€/Wp bez DPH)
Pre viac informácii a cenách nás kontaktujte na tel:

Hľadám do svojho tímu šikovného, komunikatívneho človeka. Ak sa rád učíš nové veci a pracuješ s ľuďmi tak ťa veľmi radi privítame v našom kolektíve v kancelárií.
Náplň práce:
-Poskytovanie poradenstva klientovi
-administratíva
-podpisovanie zmlúv s klientmi
-komunikácia s klientom
-starostlivosť o existujúcich klientov, servis klientom
- bežné administratívne práce
- hlásenie poistných udalostí
Ponúkame:
-výborné pracovné ohodnotenie, bez finančného stropu
-bezplatný systém vzdelávania a odborných školení
-flexibilný pracovný čas
-možnosť kariérneho rastu
- možnosť flexibilného pracovného času podľa vzájomnej dohody
- práca na klientskom centre na adrese AC Moyzesova 4, 95501 Topoľčany
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vodičský preukaz
B výhodou
Pozícia je vhodná pre absolventa
Mamičku na materskej dovolenke
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- komunikatívnosť
- príjemné vystupovanie
- pozitívny prístup k práci
- ochota učiť sa nové veci
Ak Vás moja pracovná ponuka zaujala, ochotne sa s Vami stretnem na pracovnom pohovore a poskytnem Vám všetky informácie týkajúce sa pracovnej ponuky .Životopis zasielať na

Náplň práce:
-online a osobná komunikácia so zákazníkom
-audit existujúcich riešení
-plánovanie nových riešení (ak sú neaktuálne)
-práca s počítačom
-administratíva
Benefity:
-nemusíte mať skúsenosti (máme školiaci systém a všetko vás naučíme)
-garantovaný kariérny a platový rast (žiadne rodinkárstvo ako je zvykom)
-neustále vzdelávanie
-flexibilný pracovný čas
-mladý kolektív
-víkendové akcie a rekreácia
-výhodnejšie paušály
-zľavy na nové autá
- bezplatné dovolenky v zahraničí za odmenu
-žiadny platový strop
-spravodlivý systém odmeňovania, t. j. dostanem zaplatené presne koľko spravím
-príjem už počas školiacej doby
V prípade záujmu volať, poslať sms alebo email.

Do našej spoločnosti hľadáme komunikatívneho pracovníka s dobrou znalosťou nemeckého jazyka, ktorý bude vyhľadávať zákazky pre našich živnostníkov.
Žiaden home-office.
Nástup ihneď.
V prípade záujmu ma kontaktujte.
( administrativa , praca v kancelarii, pracovnik s nemeckym jazykom, administrativny pracovnik )

Hľadám do svojho tímu šikovného, komunikatívneho človeka. Ak sa rád učíš nové veci a pracuješ s ľuďmi tak ťa veľmi radi privítame v našom kolektíve v kancelárií.
Náplň práce:
-Poskytovanie poradenstva klientovi
-administratíva
-podpisovanie zmlúv s klientmi
-komunikácia s klientom
-starostlivosť o existujúcich klientov, servis klientom
- bežné administratívne práce
- hlásenie poistných udalostí
Ponúkame:
-výborné pracovné ohodnotenie, bez finančného stropu
-bezplatný systém vzdelávania a odborných školení
-flexibilný pracovný čas
-možnosť kariérneho rastu
- možnosť flexibilného pracovného času podľa vzájomnej dohody
- práca na klientskom centre na adrese Nám. SNP 21, Žarnovica
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vodičský preukaz
B výhodou
Pozícia je vhodná pre absolventa
Mamičku na materskej dovolenke
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- komunikatívnosť
- príjemné vystupovanie
- pozitívny prístup k práci
- ochota učiť sa nové veci
Ak Vás moja pracovná ponuka zaujala, ochotne sa s Vami stretnem na pracovnom pohovore a poskytnem Vám všetky informácie týkajúce sa pracovnej ponuky .Životopis zasielať na

AVV Auto - Autobazar Kapušany pri Prešove hľadá skúsenú Predajkyňu, skúseného Predajcu, ktorý si vie samostatne koordinovať, vie využiť svoje predajné schopnosti.
Tvoja práca bude riešiť so zákaznikmi predaj vozidiel a všetky úkony spojené s predajom áut, komunikácia s potencionálnymi záujemcami o vozidlá, administratíva, Predaj úverov a poistenia pre vozidlá...
Aké by si mal/a mať vlastnosti:
- samostatnosť
- zodpovednosť
- ochota učiť sa nové veci
- cieľavedomosť
- orientácia na výsledky
- komunikatívnosť
- zdravé sebavedomie
- skúsenosti s obchodovanim
- príjemné vystupovanie
Podmienky:
- vodičský preukaz
- skúsenosti v obchode
- Vzdelanie s maturitou
Upresnenie platových podmienok:
1200€ / mesiac + výkonová zložka
Zivotopis poprosime zaslat na Email: info@ , bockoomario@
Tel.č.:

Dobry den,
do prevadzky potravin Zabka na Mierovej ulici hladame zamestnanca na poziciu predavac.
Môže byť aj brigádnik.
Napln prace:
obsluha zakaznikov - praca s kasou
preberanie a dokladanie tovaru
zakladna administrativa (velmi jednoducha)
udrziavanie cistoty na predajni
Mzda - 5,50eur/hod netto.
Nastup ihned.
Volať na číslo

Do nášho tímu hľadáme administratívneho pracovníka so znalosťou nemeckého jazyka.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
- telefonická a mailová komunikácia so spolupracovníkmi a zákazníkmi v slovenskom a nemeckom jazyku,
- koordinácia pracovníkov,
- administratívna činnosť súvisiaca s agendou zákazníkov a pracovníkov,
- práca s Microsoft Office a internetom.
Platové podmienky: od 800 € (navýšenie mzdy po skúšobnej dobe)

Chcete si prilepšiť popri zamestnaní, štúdiu, MD, dôchodku? Máte čas 2-3 hod. denne doobeda alebo poobede v pohodlí domova? Jednoduchá administratívna práca pre všetkých, ktorý sú aktívny na internete. Nejedná sa o predaj. Možnosť zárobku od 200-400 eur týždenne. Bližšie informácie budú poskytnuté na osobnom pohovore. V prípade záujmu nám zašlite svoj životopis na adresu:

Dobrý deň,
hľadám si prácu z domu (homeoffice) najlepšie v oblasti administratívy napr. zadávanie údajov do systému, fakturácia, administratíva, spracovanie e-mailov, práca v e-shope, zákaznícky servis, služby virtuálnej asistentky a podobne.
Mám skúsenosti s fakturáciou, nahrávaním produktov do e-shopu, správou sociálnych sietí, základné skúsenosti s vedením účtovníctva a tvorbou tabuliek. Ovládam anglický jazyk na mierne pokročilej úrovni.
Rýchlo sa učím a budem vďačná za akúkoľvek vašu ponuku.
Nemám záujem o finančné sprostredkovanie, predaj produktov a vypĺňanie dotazníkov.
Ďakujem.

Hladam si pracu na vikend, administrativa, alebo vypomahanie v oblasti gastronomie na svadbach, rodinnych oslavach. Som aktivna vodicka. balazovarenata@

Ponúkame pre študentov VŠ prácu (dlhodobého charakteru) v oblasti účtovníctva.
Podmienky: Obchodná akadémia.
Ovládanie programu OMEGA, ALFA alebo POHODA - základy.
WORD, EXCEL - pokročilý.
Náplň práce: pomocné účtovnícke práce bez uzávierok a DP,
- administratíva
- spracovanie mesačných podkladov k účtovníctvu,
triedenie dokladov a pod. .
Práca pod dohľadom.
Odmena 4,10€/hod.(na začiatok).
Životopis posielajte na:
Telefonicky budú pozvaní na pohovor vybraní záujemcovia.

Hľadáme pracovníka na administratívnu prácu na autovrakovisku v Bratislave
Náplň práce - Odpadové hospodárstvo, administratíva spojená s recykláciou vozidiel.
Kontakt so zákazníkmi a odberateľmi, objednávky materiálu. Práca s PC.
Zivotopis poprosime poslat na
wip@
Nástup možný ihneď

Súkromná firma Katex príjme spolupracovníkov a brigádnikov administratívneho smeru - asistenta/ku, obchodno - technického poradcu. Práca z domu zaberie 2-3 hod. denne. Odmena 800,- až 1 600€. Všetky informácie na osobnom pohovore a nie písomne.

Práca s dátami vo finančnom sektore, zisťovanie, overovanie informácií v zmluvnej dokumentácii klientov a na portáloch partnerských spoločností.
Komunikácia s klientmi a obchodnými partnermi.
Analýza finančných zmlúv.
Možno pracovať i popri práci.
Je potrebné absolvovať školiaci proces.
Možnosť práce z domu.
Viac info na osobnom pohovore.

Sme spoločnosť zaoberajúca sa predajom a montážou Fotovoltaických elektrární na kľúč, od vybavenia až po montáž a spustenie.
Spolupracujeme s kvalitnými a spoľahlivými partnermi v dodávkach panelov (LONGI, CANADIAN SOLAR, JA SOLAR, JINKO SOLAR) a meničov (HUAWEI, SOLAX, SUNWAYS, FOXESS) 10 ročnou zárukou !!!
Navrhneme a zrealizujeme Vám optimálny systém pre Váš rodinný dom, chatu, bytový dom či firmu za bezkonkurenčnú cenu.
AKCIOVÁ PONUKA:
10kW systém - 9200Wp (20ks panelov 460W, 10kW menič zn FOXESS, konštrukcia na sikmu skridlovu strechu, práca, administratíva a podružný materiál)
za 9900€
PRI POUŹITÍ INÝCH MENIČOV ZNAČKY SOLAX, HUAWEI, SUNWAYS prípadne HYBRIDNÝCH MENIČOV je cena na vyžiadanie!
PRE FIRMY platí - čim väčšia fotovoltaická elektráreň - tým nižšia cena za WP inštalovaného výkonu (už od 0,85€/Wp bez DPH)
Pre viac informácii a cenách nás kontaktujte na tel:

Príjmeme administratívneho pracovníka do dopravnej spoločnosti. Náplň práce : evidencia a vybavenie objednávok, evidencia vozového parku - STK TK, objednávky náhradných dielov, ostatná administratíva podľa potreby. Požiadujeme: Prax min. 3 roky ,práca s PC, mail ,excel ,word , apsoň jeden cudzí jazyk ,komunikačné schopnosti, logické myslenie,schopnosť zvládať stresové situácie , skúsenosti v doprave výhodou. Životopis prosím posielať na : obchod@ Nastupný plat od 1100,- eur. Ostatné info na osobnom pohovore. Ďakujem .

Ponúkame brigádu pre ženu.
Oslovenie a aktívne vyhladávanie nových zákaznikov v autodoprave.
-Vyhladávanie a oslovenie nových zákaznikov vrámci SK
-Ponuka a využitie našich služieb a vozidiel
-Kancelária v Púchove
-V prípade potreby návštevy zákaznika,vozidlo k dispozíci
-PC
Podmienky:
-Práca s pc
-Vodičské oprávnenie B/výhodou
Plat:
-4€/hod
-Jednorázová odmena pri získani nového zákaznika 50€
-Brigáda zatial na mesiac,dalej zaleží od šikovnosti.
V prípade záujmu napíšte na info@,alebo

Náplň - druh - práce:
- znalosť podvojného účtovníctva
- znalosť mzdovej oblasti
- vedenie pokladne
- spracovanie štatistických výkazov
- daňové priznanie
Ponúkané výhody:
- poskytnutie služobného telefonu
- pružný pracovný čas
- možnosť vzdelávania sa
- stravovacia karta
- pracovné miesto je vhodné aj pre uchádzača so zníženou pracovnou schopnosťou nad 41% - invalidný
Mzda : 1100,-€/mesiac
Požadovaná prax - min 3 roky
- vedenie 2 účtovníčok
Všeobecné spôsobilosti:
- analyzovanie a riešenie problémov
- ekonomická a finančná gramotnost
- komunikácia - jednanie s ľuďmi
- kultivovaný písomný prejav
- organizovanie a plánovanie práce
- tímová práca
- informačná gramotnosť
- pružnosť v myslení /adaptabilita, flexibilita, improvizačné
spôsobilosti/
- samostatnosť
Ďalšie požiadavky:
- na pohovor budú pozvaní len uchádzači spĺňajúci požiadavky.
Osobnostné predpoklady:
- pozornosť
- praktické myslenie
- trpezlivosť
- spoľahlivosť
KONTAKT na zamestnávateľa - miesto výkonu práce :
SENIORKA n.o.
Námestie SNP 35/48
960 01 Zvolen
Mgr.Alena Hulinová - personalistka
tel.: , mail.: administrativa@,
www:

Do našej firmy hľadáme Emilove Sady v Dvoroch nad Žitavou hľadáme personalistu / mzdového účtovníka/čku.
Náplň práce:
- samostatné zabezpečenie a spracúvanie mzdovej agendy
- komunikácia so štátnymi inštitúciami (SP, ZP, ÚPSVaR,...)
- spracovanie miezd, príprava podkladov
- orientácia v mzdovej problematike výhodou
- sledovanie dochádzky, uzávierka dochádzky, evidencia dokladov
- rôzna iná administratíva
Zamestnanecké výhody, benefity:
- práca v príjemnom prostredí
- zamestnanecká zľava na naše produkty
- čerstvé ovocie k výplate
- pracovný pomer uzatvorený na dobu neurčitú
Predpoklady na uchádzača
Vzdelanie: stredoškolské s maturitou
Ostatné znalosti:
- Programy MS office (word, excel, ...) - používateľ
- znalosť ekonomického softwaru Aurus a Kros omega výhodou
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
- finančná a ekonomická gramotnosť
- samostatnosť
- komunikácia (jednanie s ľuďmi)
- prax v odbore vítaná
Výberové konania budeme riešiť priebežne, nakoľko potrebujeme človeka na túto pozíciu ihneď. Inzerát platí do zmazania.