prenájom obchodných priestorov košice - strana 8
Počet nájdených inzerátov PRENÁJOM OBCHODNÝCH PRIESTOROV KOŠICE
: 1000 - strana 8

Hľadáme obchoďáka. Pracuj kedy chceš a zarábaj koľko chceš. Na živnosť.
Informácie o spoločnosti
Sme reklamná agentúra. Tvoríme weby, e-shopy a grafiku pre firmy/podnikateľov.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
– aktívne vyhľadávanie a získavanie nových zákazníkov na trhu , vytváranie partnerskej siete .
– prezentácia portfólia produktov a služieb, príprava cenových kalkulácií
– optimalizácia portfólia ponúkaných služieb v súlade s vývojom trhu a konkurencie
– vedenie obchodných stretnutí, vyjednávanie obchodných podmienok a udržiavanie obchodných štandardov
– vytváranie, vyhodnocovanie a optimalizácia obchodnej stratégie s cieľom maximalizovať objem predaja a výnosov, súčinnosť pri príprave a aktualizácií plánov predaja
– plnenie individuálnych a tímových cieľov
– aktívna osobná , telefonická a elektronická komunikácia s klientmi za účelom upevnenia a rozvoja obchodných vzťahov, predaja nových služieb
Zamestnanecké výhody, benefity:
– pracujete kedykoľvek chcete a odkiaľkoľvek zo sveta
– príjemné pracovné pracovné prostredie s profesionálnou podporou
– práca v mladom kolektíve
– zaujímavé finančné ohodnotenie za každú uzavretú zakázku
Požiadavky:
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
nezáleží
Ostatné znalosti:
Microsoft Excel – Pokročilý
Microsoft Word – Pokročilý
Microsoft PowerPoint – Pokročilý
Microsoft Outlook – Pokročilý
Vodičský preukaz B
Pozícia je vhodná pre absolventa Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
– aktívna znalosť anglického a českého veľkou výhodou
– vynikajúce prezentačné a vyjednávacie schopnosti
– schopnosť kreatívneho myslenia a proaktívny prístup k práci
– obchodné zručnosti , znalosť obchodného protokolu
– príjemné vystupovanie, veľmi dobré komunikačné a organizačné schopnosti, – výborný písomný prejav
– orientácia na výsledky
– tímovosť, flexibilita, lojálnosť
– odolnosť voči stresu, schopnosť vidieť priority
– rýchla identifikácia a vyriešenie problému
– ochota cestovať
Druh pracovného pomeru:
Živnosť. Nie je stanovená fixná mzda. Zárobok máte z každej uzavretej zakázky na základe provízie.
Miesto práce:
Z domova alebo odkiaľkoľvek zo sveta – nie je stanovené pevné miesto
V prípade záujmu nás kontaktujte na info@

Hľadáme obchoďáka. Pracuj kedy chceš a zarábaj koľko chceš. Na živnosť.
Informácie o spoločnosti
Sme reklamná agentúra. Tvoríme weby, e-shopy a grafiku pre firmy/podnikateľov.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
– aktívne vyhľadávanie a získavanie nových zákazníkov na trhu , vytváranie partnerskej siete .
– prezentácia portfólia produktov a služieb, príprava cenových kalkulácií
– optimalizácia portfólia ponúkaných služieb v súlade s vývojom trhu a konkurencie
– vedenie obchodných stretnutí, vyjednávanie obchodných podmienok a udržiavanie obchodných štandardov
– vytváranie, vyhodnocovanie a optimalizácia obchodnej stratégie s cieľom maximalizovať objem predaja a výnosov, súčinnosť pri príprave a aktualizácií plánov predaja
– plnenie individuálnych a tímových cieľov
– aktívna osobná , telefonická a elektronická komunikácia s klientmi za účelom upevnenia a rozvoja obchodných vzťahov, predaja nových služieb
Zamestnanecké výhody, benefity:
– pracujete kedykoľvek chcete a odkiaľkoľvek zo sveta
– príjemné pracovné pracovné prostredie s profesionálnou podporou
– práca v mladom kolektíve
– zaujímavé finančné ohodnotenie za každú uzavretú zakázku
Požiadavky:
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
nezáleží
Ostatné znalosti:
Microsoft Excel – Pokročilý
Microsoft Word – Pokročilý
Microsoft PowerPoint – Pokročilý
Microsoft Outlook – Pokročilý
Vodičský preukaz B
Pozícia je vhodná pre absolventa Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
– aktívna znalosť anglického a českého veľkou výhodou
– vynikajúce prezentačné a vyjednávacie schopnosti
– schopnosť kreatívneho myslenia a proaktívny prístup k práci
– obchodné zručnosti , znalosť obchodného protokolu
– príjemné vystupovanie, veľmi dobré komunikačné a organizačné schopnosti, – výborný písomný prejav
– orientácia na výsledky
– tímovosť, flexibilita, lojálnosť
– odolnosť voči stresu, schopnosť vidieť priority
– rýchla identifikácia a vyriešenie problému
– ochota cestovať
Druh pracovného pomeru:
Živnosť. Nie je stanovená fixná mzda. Zárobok máte z každej uzavretej zakázky na základe provízie.
Miesto práce:
Z domova alebo odkiaľkoľvek zo sveta – nie je stanovené pevné miesto
V prípade záujmu nás kontaktujte na info@
reklama, marketing, obchod, podnikanie, zárobok, peniaze, príjem

Hľadáme obchoďáka. Pracuj kedy chceš a zarábaj koľko chceš. Na živnosť.
Informácie o spoločnosti
Sme reklamná agentúra. Tvoríme weby, e-shopy a grafiku pre firmy/podnikateľov.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
– aktívne vyhľadávanie a získavanie nových zákazníkov na trhu , vytváranie partnerskej siete .
– prezentácia portfólia produktov a služieb, príprava cenových kalkulácií
– optimalizácia portfólia ponúkaných služieb v súlade s vývojom trhu a konkurencie
– vedenie obchodných stretnutí, vyjednávanie obchodných podmienok a udržiavanie obchodných štandardov
– vytváranie, vyhodnocovanie a optimalizácia obchodnej stratégie s cieľom maximalizovať objem predaja a výnosov, súčinnosť pri príprave a aktualizácií plánov predaja
– plnenie individuálnych a tímových cieľov
– aktívna osobná , telefonická a elektronická komunikácia s klientmi za účelom upevnenia a rozvoja obchodných vzťahov, predaja nových služieb
Zamestnanecké výhody, benefity:
– pracujete kedykoľvek chcete a odkiaľkoľvek zo sveta
– príjemné pracovné pracovné prostredie s profesionálnou podporou
– práca v mladom kolektíve
– zaujímavé finančné ohodnotenie za každú uzavretú zakázku
Požiadavky:
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
nezáleží
Ostatné znalosti:
Microsoft Excel – Pokročilý
Microsoft Word – Pokročilý
Microsoft PowerPoint – Pokročilý
Microsoft Outlook – Pokročilý
Vodičský preukaz B
Pozícia je vhodná pre absolventa Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
– aktívna znalosť anglického a českého veľkou výhodou
– vynikajúce prezentačné a vyjednávacie schopnosti
– schopnosť kreatívneho myslenia a proaktívny prístup k práci
– obchodné zručnosti , znalosť obchodného protokolu
– príjemné vystupovanie, veľmi dobré komunikačné a organizačné schopnosti, – výborný písomný prejav
– orientácia na výsledky
– tímovosť, flexibilita, lojálnosť
– odolnosť voči stresu, schopnosť vidieť priority
– rýchla identifikácia a vyriešenie problému
– ochota cestovať
Druh pracovného pomeru:
Živnosť. Nie je stanovená fixná mzda. Zárobok máte z každej uzavretej zakázky na základe provízie.
Miesto práce:
Z domova alebo odkiaľkoľvek zo sveta – nie je stanovené pevné miesto
V prípade záujmu nás kontaktujte na info@

Hľadáme obchoďáka. Pracuj kedy chceš a zarábaj koľko chceš. Na živnosť.
Firma MOZAIQ s.r.o. je drevospracujuca firma, hlavnou cinnostou je vyroba nabytku z massivu a CNC obrabanie dreva
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
– aktívne vyhľadávanie a získavanie nových zákazníkov na trhu
– vedenie obchodných stretnutí, vyjednávanie obchodných podmienok a udržiavanie obchodných štandardov
– aktívna osobná, telefonická a elektronická komunikácia s klientmi za účelom upevnenia a rozvoja obchodných vzťahov
Zamestnanecké výhody, benefity:
– pracujete kedykoľvek chcete a odkiaľkoľvek zo sveta
– zaujímavé finančné ohodnotenie za každú uzavretú zakázku
Druh pracovného pomeru:
Živnosť. Nie je stanovená fixná mzda. Zárobok máte z každej uzavretej zakázky na základe provízie

XEMAR (xemar5@, alebo ) ponúka na predaj, prenájom skladový objekt. Vzhľadom na variabilitu priestorov a svojou polohou v meste Lučenec je vhodný na rôzne využitie skladovania.
Zastavaná plocha skladového objektu je 1173 m2.
Jedná sa o veľmi dobre dispozične riešený, jednopodlažný objekt. Je rozdelený na priestranné miestnosti pre skladovanie rôzneho tovaru a materiálu, miestnosti pre personál vrátane kancelárií, sociálnych miestností a predajnej časti.
Dispozičné riešenie:
6 x kancelárske miestnosti, 2 x sociálne zariadenie, 8 skladovacích priestorov, predajná časť, 2 x chladiace boxy
Objekt má po oboch pozdĺžnych stranách nakladacie a vykladacie rampy. Vstup do objektu a kancelárskych priestorov je z bočnej strany. Vstup do skladových priestorov je cez posúvacie oceľové vráta – 2 x 6 ks a cez rampu. Výhodou je veľmi dobrá prístupnosť k objektu nákladnými autami a kamiónovou dopravou. Ďalšou výhodou je možnosť využívania železničných koľajníc na prevoz materiálu.
Objekt je v zime vykurovaný podľa potreby a je napojený na všetky inžinierske siete.
Skladové priestory je možné aj prenajať, či už priestory celej budovy, alebo len časti podľa dohody.
Prenájom: Cena prenájmu je 3000,- € včetne energií.
Predaj: Pri rýchlom jednaní pri kúpe je tu priestor na dohodu o cene.
Voľný a k dispozícií ihneď.
LOKALITA:
Objekt sa nachádza v Lučenci, na Železničnej ulici, priamo v areáli železničnej stanici, vo veľmi dobrej blízkosti napojenia na obchvat. Leží na okraji centra v obchodnej zóne okresného mesta a pre svoj účel – skladovanie má ideálnu polohu. Spĺňa teda všetky podmienky na prevádzkovanie skladovacích a kancelárskych priestorov z hľadiska výbornej dostupnosti a kompletnej občianskej vybavenosti.
ODPORÚČANIE MAKLÉRA:
Objekt je zaujímavý svojou dispozíciou, polohou, dostupnosťou a primeraným obslužným priestorom. Objekt prešiel čiastočnou rekonštrukciou, preto je možné zachovať a využívať jeho súčasný stav, alebo ho upraviť podľa potreby a účelu. Je vhodný na využívanie skladu pre spoločnosti s rôznym tovarom a materiálom.

Možnosť využitia priestorov: kancelária, predajňa, kaderníctvo, manikúra, pedikúra, advokát, masérka a pod.
Výborná posledná možnosť využiť voľné priestory v budove s modernými službami a na perfektnom mieste v centre mesta.
Ponúkame vám prenájom 5 posledných priestorov v centre mesta na ulici Kalinčiakova 878.
Kancelárske priestory majú rôzne výmery plochy od 7 m2 viď fotku pôdorysu.
Nachádzajú sa na prízemí a na prvom podlaží budovy.
Ponúkané priestory sa nachádzajú v budove bývalého katastrálneho úradu geodézie hneď vedľa bývalej OTP banky a DEPEČKA.
INTERNET k nájmu ZDARMA !!!
Veľkou výhodou priestorov je množstvo bezplatných parkovacích miest priamo pri budove.
Taktiež výhoda je poloha nehnuteľnosti v centre mesta to znamená že ste poruke svojim zákazníkom/klientom.
Do budovy bude zabezpečený prístup 24 hodín 7 dní v týždni.
Uvedené ceny sú orientačné vrátane energií tepla elektriny a vody .
Všetky priestory sú na novo vymaľované.
V niektorých kanceláriách je vlastné umývadlo.
Na základe dohody možnosť montáže novej podlahy alebo úpravy priestorov podľa vašich predstáv.
Nižšie príkladne ceny uvedených priestorov vrátane tepla a elektriny.
PRÍZEMIE
Priestor č.1 26m2 PRENAJATÝ
Priestor č.2 10m2 120,-€ VOĽNÝ
Priestor č.3 68me 680,-€ VOĽNÝ
Priestor č.4 48m2 480,-€ VOĽNÝ
1. POSCHODIE
Priestor č.10 17m2 PRENAJATÝ
Priestor č.11 17m2 PRENAJATÝ
Priestor č.12 10m2 100,-€ VOĽNÝ
Priestor č.13 10m2 100,-€ VOĽNÝ
- priestor č.12 a č.13 sú prepojené
Priestor č.14 21m2 PRENAJATÝ
Priestor č.15 21m2 PRENAJATÝ
Priestor č.16 25m2 PRENAJATÝ
Priestor č.17 34m2 PRENAJATÝ
Priestor č.18 24m2 PRENAJATÝ
Priestor č19 48m2 PRENAJATÝ
Priestor č.20 15m2 PRENAJATÝ
TEL. KONTAKT:

Na prenájom škoda fabia combi II 1.6 tdi. Možnosť pohybu vozidla len po Slovensku, nie do zahraničia.
Preferuje sa dlhodobý nájom. Cena za mesiac 285 €. Nutný depozit 200€. Možnosť prenájmu aj krátkodobo min. však 7 dní.
7 - 10 dní 17 eur na deň
11 - 20 dní 13 eur na deň
21 - 30 dní 10 eur na deň
V cene diaľničná známka, servis. Nepožičiava sa za účelom TAXI.
Prenájom, dlhodobý prenájom, požičiam auto, škoda , leasing, car rental , autopozicovna kosice, pozicovna aut kosice,kosice autopozicovna, prenajom aut kosice, požičovňa áut košice,auta kosice, požičovňa áut

Hľadáte priestor pre svoj rast a úspech v oblasti krásy? Máme pre vás skvelú správu!
Ponúkame prenájom krásnych priestorov na Bajkalskej ulici 22 v Bratislave, v hoteli Aston, ktoré sú ideálne pre manikérku, pedikérku a kaderníčku, ktoré hľadajú miesto, kde môžu svojim zákazníkom poskytnúť špičkové služby v príjemnom prostredí.
Tieto priestory budú k dispozícii na dlhodobý prenájom od 1. apríla. Súčasťou nášho prenájmu sú výhody, ako napríklad marketingová podpora vrátane vytvorenia web-stránky a propagácie na sociálnych sieťach. Navyše, tieto priestory sú zrekonštruované a nadizajnované tak, aby splnili vaše očakávania a potreby.
Rozmery:
Pracovať sa bude v open space, a rozmery budú presne zodpovedať hygienickým požiadavkám.
cena: 500,-EUR mesačne + DPH
Lokalita Bajkalskej ulice 22 v Bratislave je vynikajúcou voľbou pre vaše podnikanie. Nachádza sa v tichej časti mesta, ktorá je dobre dostupná z rôznych častí Bratislavy. Okolie ponúka množstvo služieb a obchodov, ako aj rôzne stravovacie možnosti, čo ocenia nielen vaši zákazníci, ale aj vy.
Okrem toho, ponúkame aj parkovanie zdarma pre vašich zákazníkov (2 hodiny), ktoré je veľkou výhodou v tejto lokalite.
Ak máte záujem o prenájom týchto priestorov a chcete sa stať súčasťou nášho komunitného prostredia, neváhajte nás kontaktovať.
Tel.kontakt:
Tešíme sa na vás a vaše úspešné podnikanie!

Hľadáte prenájom len jednej malej alebo veľkej kancelárie? Alebo väčšie priestory napríklad pre call centrum, prípadne priestory pre jazykovú školu, vzdelávacie centrum atď atď? Potrebujete pre vaše podnikanie jedno celé podlažie? Chcete sídliť v lokalite ktorá je ľahko dostupná, na frekventovanom a viditeľnom mieste s dostupným súkromným parkovaním? Páčia sa Vám moderné, vzdušné a luxusné priestory kde sa budú vaši klienti cítiť príjemne? V tom prípade čítajte ďalej..U9 a.s. ponúka exkluzívne na prenájom lukratívne novo zrekonštruované kancelárske a obchodné priestory v meste Prievidza, ulica Nadjazdová. Priestory sa nachádzajú v modernej administratívnej budove situovanej na hlavnej ceste za čerpaciou stanicou Slovnaft v smere na Nováky na jednom z najfrekventovanejších cestných ťahov v rámci mesta, čo zaručuje vysokú viditeľnosť a dostupnosť pre všetkých. Budova prešla komplexnou rekonštrukciou, všetky priestory sú nové ešte nepoužívané.Dispozične pozostáva z 2 nadzemných podlaží a prízemia.Voľné priestory:Prízemie - voľný priestor situovaný do hlavnej cesty ideálny ako predajňa. Jedná sa o plochu cca 175 m2 z toho 100 m2 predajná plocha a 75 m2 skladový priestor. Súčasťou priestoru je sociálne zariadenie1NP - 12 kancelárií každá s plochou 14 m2 a väčšia kancelária s plochou 60 m2. Príslušenstvo ku kancelárskym priestorom tvorí kuchynka s chladničkou, dámske a pánske sociálne zariadenie vrátane sprchy.2NP - priestor s plochou 140m2 + 95m2 podľa potreby. Vhodné na call centrum, fitness, salón, show room, sklady - menšia kancelária s plochou 95 m2 Príslušenstvo ku kancelárskym priestorom tvorí kuchynka s chladničkou, dámske a pánske sociálne zariadenie vrátane sprchy. Toto podlažie je klimatizované.Všetky priestory majú samostatné- podružné merače elektrickej energie, ponúkajú možnosť využitia optického internetu DSI dáta vrátane digitálnej televízie, budova je monitorovaná kamerovým systémom, napojená na poplašný systém, každý nájomník ma k dispozícií vonkajšiu poštovú schránku, samozrejmosťou je priestorné monitorované parkovisko za budovou k dispozícií pre všetkých nájomníkov aj zákazníkov. Po dohode možnosť využitia upratovacej služby, možnosť prispôsobenia priestorov podľa potreby konkrétneho nájomníka. Možnosť umiestnenia vonkajších reklamných pútačov na budovu.Cena prenájmu sa pohybuje v rozpätí 10 - 12 e/m2 v závislosti od veľkosti podlahovej plochy, v prípade záujmu o prenájom väčšej plochy je možnosť osobnej dohody pri obhliadke priestorov. Cena malej kancelárie je 150e/mesiac.Neváhajte nás kontaktovať na telefónnom čísle , radi Vám osobne predstavíme celú nehnuteľnosť a poradíme s výberom vhodnej kancelárie. Tešíme sa na Vás.

Hľadáte priestor pre svoj rast a úspech v oblasti krásy? Máme pre vás skvelú správu!
Ponúkame prenájom krásnych priestorov na Bajkalskej ulici 22 v Bratislave, v hoteli Aston, ktoré sú ideálne pre manikérku, pedikérku a kaderníčku, ktoré hľadajú miesto, kde môžu svojim zákazníkom poskytnúť špičkové služby v príjemnom prostredí.
Tieto priestory budú k dispozícii na dlhodobý prenájom od 1. apríla. Súčasťou nášho prenájmu sú výhody, ako napríklad marketingová podpora vrátane vytvorenia web-stránky a propagácie na sociálnych sieťach. Navyše, tieto priestory sú zrekonštruované a nadizajnované tak, aby splnili vaše očakávania a potreby.
Rozmery:
Pracovať sa bude v open space, a rozmery budú presne zodpovedať hygienickým požiadavkám.
cena: 350 ,-EUR mesačne + DPH
Lokalita Bajkalskej ulice 22 v Bratislave je vynikajúcou voľbou pre vaše podnikanie. Nachádza sa v tichej časti mesta, ktorá je dobre dostupná z rôznych častí Bratislavy. Okolie ponúka množstvo služieb a obchodov, ako aj rôzne stravovacie možnosti, čo ocenia nielen vaši zákazníci, ale aj vy.
Okrem toho, ponúkame aj parkovanie zdarma pre vašich zákazníkov (2 hodiny), ktoré je veľkou výhodou v tejto lokalite.
Ak máte záujem o prenájom týchto priestorov a chcete sa stať súčasťou nášho komunitného prostredia, neváhajte nás kontaktovať.
Tel.kontakt:
Tešíme sa na vás a vaše úspešné podnikanie!

Hľadáte prenájom len jednej malej alebo veľkej kancelárie? Alebo väčšie priestory napríklad pre call centrum, prípadne priestory pre jazykovú školu, vzdelávacie centrum atď atď? Potrebujete pre vaše podnikanie jedno celé podlažie? Chcete sídliť v lokalite ktorá je ľahko dostupná, na frekventovanom a viditeľnom mieste s dostupným súkromným parkovaním? Páčia sa Vám moderné, vzdušné a luxusné priestory kde sa budú vaši klienti cítiť príjemne? V tom prípade čítajte ďalej..U9 a.s. ponúka exkluzívne na prenájom lukratívne novo zrekonštruované kancelárske a obchodné priestory v meste Prievidza, ulica Nadjazdová. Priestory sa nachádzajú v modernej administratívnej budove situovanej na hlavnej ceste za čerpaciou stanicou Slovnaft v smere na Nováky na jednom z najfrekventovanejších cestných ťahov v rámci mesta, čo zaručuje vysokú viditeľnosť a dostupnosť pre všetkých. Budova prešla komplexnou rekonštrukciou, všetky priestory sú nové ešte nepoužívané.Dispozične pozostáva z 2 nadzemných podlaží a prízemia.Voľné priestory:Prízemie - voľný priestor situovaný do hlavnej cesty ideálny ako predajňa. Jedná sa o plochu cca 175 m2 z toho 100 m2 predajná plocha a 75 m2 skladový priestor. Súčasťou priestoru je sociálne zariadenie1NP - 12 kancelárií každá s plochou 14 m2 a väčšia kancelária s plochou 60 m2. Príslušenstvo ku kancelárskym priestorom tvorí kuchynka s chladničkou, dámske a pánske sociálne zariadenie vrátane sprchy.2NP - priestor s plochou 140m2 + 95m2 podľa potreby. Vhodné na call centrum, fitness, salón, show room, sklady - menšia kancelária s plochou 95 m2 Príslušenstvo ku kancelárskym priestorom tvorí kuchynka s chladničkou, dámske a pánske sociálne zariadenie vrátane sprchy. Toto podlažie je klimatizované.Všetky priestory majú samostatné- podružné merače elektrickej energie, ponúkajú možnosť využitia optického internetu DSI dáta vrátane digitálnej televízie, budova je monitorovaná kamerovým systémom, napojená na poplašný systém, každý nájomník ma k dispozícií vonkajšiu poštovú schránku, samozrejmosťou je priestorné monitorované parkovisko za budovou k dispozícií pre všetkých nájomníkov aj zákazníkov. Po dohode možnosť využitia upratovacej služby, možnosť prispôsobenia priestorov podľa potreby konkrétneho nájomníka. Možnosť umiestnenia vonkajších reklamných pútačov na budovu.Cena prenájmu sa pohybuje v rozpätí 8-9/m2 v závislosti od veľkosti podlahovej plochy, v prípade záujmu o prenájom väčšej plochy je možnosť osobnej dohody pri obhliadke priestorov. Cena malej kancelárie je 125e/mesiac vrátane vody a kúrenia.Neváhajte nás kontaktovať na telefónnom čísle , radi Vám osobne predstavíme celú nehnuteľnosť a poradíme s výberom vhodnej kancelárie. Tešíme sa na Vás.

Tieto všetky služby vykonávame už 13 rokov.Takže vieme Vám na Vaše otázky a požiadavky odpovedať profesionálne.Ponúkame Vám prenájom tepovačov, párnych čističov KARCHER a prenájom profesionálnych čistiacích rohoží. Prenájom tepovačov KARCHER na 24 hod 25 e.Vrátna záloha je 100 e.Prenájom párneho čističa KARCHER na 24 hod 15 e.Vrátna záloha je 50 e.Prenájom profesionálnych čistiacích rohoží je podľa veľkosti rozmerov rohoží.Rohože sú vyrobené z kvalitných materiálov. Rohože sú vhodné do všetkých vnútorných priestorov bytov,domov, reštaurácií, hotelov, kancelárií, chát,kostolov, benziniek a inde. Takéto rohože sa nachádzajú aj pri vstupe do nákupných obchodných centier. Ďalej ponúkame tepovacie a upratovacie služby všetkého druhu. Tepovanie sedačiek, kobercov, postelí, matracov, stoličiek, taburetiek, áut, autobusov, kamiónov, rohových lavíc a iné. Upratovanie rodinných domov, chát, bytov, reštaurácií, hotelov, kancelárií, novostavieb a iné. Ďalej ponúkame strojové čistenie kobercov a tvrdých dlažobných plôch.Všetkými ponúkanymi službami sa vieme prispôsobiť Vaším časovým požiadavkám (víkendy SO-NE) po dohode.Všetky tieto služby vykonávame pomocou profesionálnych strojov KARCHER. Tieto služby sa vykonávajú v lokalitách SABINOV, STARÁ ĽUBOVŇA, PREŠOV, KOŠICE ako aj v iných lokalitách podľa požiadaviek zákazníka. Bližšie informácie, ktoré Vás budú zaujímať radi poskytneme po telefóne .

Ponúkame na prenájom znovu spustenú administratívnu budovu so skladom
Aktuálne sú voľné k prenajatiu takmer všetky priestory. Na prízemí sú kancelárske aj skladové priestory. Na poschodí sú kancelárske priestory.
V prípade záujmu o viacero priestorov cena dohodou.
Sklady - cena od 4 eur/m2 :
1. Plechová hala 100m2
2. Sklad 1 – 300m2
3. Sklad 2 – 120m2
Prístup pre kamióny je komfortný.
Kancelárie:
Spolu 30 kancelárií rôznych veľkostí s celkovou plochou - výmerou 580m2. Jednotlivé výmery kancelárií sú v rozmedzí od 11m2 do 40m2, sú uvedené na obrázkoch.
Kancelárie sú štandardnej úrovne, plastové okná, klimatizované. Kúrenie plynom, prípadne sa dá aj klimatizačnými jednotkami.
Prenájom Kancelárií ------ cena od 7 eur bez dph/m2
Možnosť prenájmu už od jednej kancelárie.
Objekt je v Barci, hneď pri vstupe do Košíc smerom od Maďarska, len 400m od hlavného ťahu. Strategicky veľmi výhodná poloha k diaľnici R4 a Industrial parku Valaliky - len 5 minút, kde sa už realizuje príprava terénu pre fabriku Volvo.
Príjazdová asfaltová komunikácia od hlavného ťahu je staršia, ale túto jar sa bude rekonštruovať.
Parkovanie:
V okolí areálu sú parkovacie miesta bezplatné. V areáli je k dispozícii 30 platených parkovacích miest. Cena za parkovacie miesto je 40eur bez dph/mesiac
Relax:
Pri budove je altánok s malým zeleným parkom, k dispozícií iba pre nájomníkov.
V areáli sa nachádzajú 3 firmy. Areál je uzavretý.
Adresa : Podnikateľská 2, Barca , Košice
Podnikateľský objekt Barca Košice, podnikateľské centrum, business centrum, sklad, skladová hala, skladový objekt Barca Košice, skladové priestory Barca Košice, kancelárie Barca Košice, kancelárske priestory, podnikateľský areál Barca Košice

Ponúkam na prenájom dodávku Opel Movano 2.5 CDTI.
Dĺžka ložnej plochy 3,6m.
Cena:
3 hodiny -30 eur (max 100km)
1 deň - 50 eur (max 300km)
Nad limit sa účtuje 0,10 eur na 1 km.
Dodávka sa odovzdáva s plnou nadrzou a takisto sa s plnou nadrzou vracia spät alebo náklady na naftu klient preplatí podľa počtu kilometrov cca 9 litrov na 100 km.
Vrátna záloha vo výške 200 eur.
V cene prenajmu:
diaľničná známka v rámci SR
Objednávky na tel. čísle .
Vyhľadávanie: prenájom dodavky, požičanie dodavky Košice, prenájom dodávok,prenajom dodavky košice, prenajom uzitkovych vozidiel, autodoprava košice, stahovanie košice, rent car košice...

Ponúkam na prenájom dodávky Citroen Jumper a Peugeot Boxer 2.0 HDI 120 kw ročník 2020. Sú to verzie L4H2 (najdlhšia verzia). Dĺžka loznej plochy 4,1m.
Nove a spoľahlivé dodávky. Bez problémov požičanie po celej EÚ.
Cena:
3 hodiny -35 eur (max 150km)
1 deň - 70 eur (max 300km)
Nad limit sa účtuje 0,10 eur na 1 km.
Dodávka sa odovzdáva s plnou nadrzou a takisto sa s plnou nadrzou vracia spät.
Vrátna záloha vo výške 200 eur.
V cene prenájmu :
diaľničná známka v rámci SR
zákonné a havarijne poistenie
Nonstop asistenčné služby
Objednávky na tel. čísle .
Vyhľadávanie: prenájom dodavky, požičanie dodavky Košice, prenájom dodávok,prenajom dodavky košice, prenajom uzitkovych vozidiel, autodoprava košice, stahovanie košice, rent car košice...

Ponúkam na prenájom dodávky Citroen Jumper a Peugeot Boxer 2.0 HDI 120 kw ročník 2021. Sú to verzie L4H2 (najdlhšia verzia). Dĺžka loznej plochy 4,1m.
Nove a spoľahlivé dodávky. Bez problémov požičanie po celej EÚ.
Cena:
3 hodiny -30 eur (max 150km)
1 deň - 60 eur (max 300km)
Nad limit sa účtuje 0,10 eur na 1 km.
Dodávka sa odovzdáva s plnou nadrzou a takisto sa s plnou nadrzou vracia spät.
Možnosť parkovania vášho vozidla u nás na súkromnom mieste.
Vrátna záloha vo výške 200 eur.
V cene prenájmu :
diaľničná známka v rámci SR
zákonné a havarijne poistenie
Nonstop asistenčné služby
Objednávky na tel. čísle .
Vyhľadávanie: prenájom dodavky, požičanie dodavky Košice, prenájom dodávok,prenajom dodavky košice, prenajom uzitkovych vozidiel, autodoprava košice, stahovanie košice, rent car košice...

Ponúkam na prenájom dodávku Opel Movano 2.5 CDTI.
Dĺžka ložnej plochy 3,6m.
Cena:
3 hodiny -25 eur (max 100km)
1 deň - 50 eur (max 200km)
Nad limit sa účtuje 0,10 eur na 1 km.
Možnosť parkovania vášho vozidla u nás na súkromnom mieste.
Dodávka sa odovzdáva s plnou nadrzou a takisto sa s plnou nadrzou vracia spät alebo náklady na naftu klient preplatí podľa počtu kilometrov cca 9 litrov na 100 km.
Vrátna záloha vo výške 200 eur.
V cene prenajmu:
diaľničná známka v rámci SR
Objednávky na tel. čísle .
Vyhľadávanie: prenájom dodavky, požičanie dodavky Košice, prenájom dodávok,prenajom dodavky košice, prenajom uzitkovych vozidiel, autodoprava košice, stahovanie košice, rent car košice...

Ponúkam na prenájom dodávky Citroen Jumper a Peugeot Boxer 2.0 HDI 120 kw ročník 2021. Sú to verzie L4H2 (najdlhšia verzia). Dĺžka loznej plochy 4,1m.
Nove a spoľahlivé dodávky. Bez problémov požičanie po celej EÚ.
Cena:
3 hodiny -30 eur (max 150km)
1 deň - 60 eur (max 300km)
Nad limit sa účtuje 0,10 eur na 1 km.
Dodávka sa odovzdáva s plnou nadrzou a takisto sa s plnou nadrzou vracia spät.
Možnosť parkovania vášho vozidla u nás na súkromnom mieste.
Vrátna záloha vo výške 200 eur.
V cene prenájmu :
diaľničná známka v rámci SR
zákonné a havarijne poistenie
Nonstop asistenčné služby
Objednávky na tel. čísle .
Vyhľadávanie: prenájom dodavky, požičanie dodavky Košice, prenájom dodávok,prenajom dodavky košice, prenajom uzitkovych vozidiel, autodoprava košice, stahovanie košice, rent car košice...

Ponúkame Vám na prenájom kancelárie o výmere od 13 m2 až 1120 m2 v obci Žilina, lokalita Závodie.
Ponúkame Vám na prenájom klimatizovaný štýlový pracovný priestor o rôznej výmere v rekonštruovanej budove v administratívno-obchodnej časti mesta Žilina s vynikajúcou dopravnou dostupnosťou a bezproblémovým parkovaním.
Na prízemí sú k dispozícii kancelárske priestory o výmere 415 m2 , ktoré je možné stavebne upraviť podľa požiadaviek na mešie priestory alebo pre jedného nájomníka.
Na 1. poschodí sú na prenájom taktiež k dispozícii kancelárske priestory. Môžete si prenajať jednu alebo niekoľko z 16 presvetlených kancelárií, miestnosti sa dajú navzájom prepojiť. Vo výškovej budove na 7.poschodí máme pripravený priestor 290 m2 so zariadením a vybavením s nárokmi pre IT spoločnosti.
V spoločných priestoroch budovy s nadštandardným vybavením sú k dispozícii:
- dámske a pánske toalety;
- kuchynka s linkou;
- Kúpelňa so sprchou;
Cena za prenájom zahŕňa:
- prenájom vybraného kancelárskeho priestoru;
- využívanie spoločných priestorov;
- parkovacie miesta 130 ks
- 24-hodinová strážna služba;
- elektronický vstup do budovy;
- upratovanie spoločných priestorov.
Cena:
10,00 €/m2 bez DPH - prenájom priestorov
2,30 €/m2 bez DPH - servisný poplatok, upratovanie, strážna služba, vrátnik
2,70 €/m2 bez DPH - energie, internet
25,00 €/ks bez DPH - Parkovacie miesto
Ďalšie technické špecifikácie :
- Všetky priestory klimatizované modernými klimatizáciami DAIKIN
- Zálohovanie vybraných zásuviek centrálnym batériovým systémom
- Zálohovanie napájania dieselagregátom
- Veľká kuchynka na každom poschodí
- Všetky poschodia chránené kamerovým systémom a EPS
- Non-stop recepcia
- Kontrolovaný prístup digitálnym vrátnikom z každej kancelárie
- Vstup do budovy a na parkovisko čítačkou čipových kariet
- Možnosť využitia zasadacej miestností
- Moderné priestory sú po rekonštrukcii
- Celkový počet parkovacích miest pre návštevy – cca 12
- Výhodná poloha – dobrá dopravná dostupnosť, autobusová zastávka, vlaková zastávka
Nájdete na stránke pod ID ZA013370.
Call centrum tel: 0910 86 11 86.

Ponúkame Vám na prenájom kancelárie o výmere od 13 m2 až 830 m2 v obci Žilina, lokalita Závodie.
Ponúkame Vám na prenájom klimatizovaný štýlový pracovný priestor o rôznej výmere v rekonštruovanej budove v administratívno-obchodnej časti mesta Žilina s vynikajúcou dopravnou dostupnosťou a bezproblémovým parkovaním.
Na prízemí sú k dispozícii kancelárske priestory o výmere 415 m2 , ktoré je možné stavebne upraviť podľa požiadaviek na mešie priestory alebo pre jedného nájomníka.
Na 1. poschodí sú na prenájom taktiež k dispozícii kancelárske priestory. Môžete si prenajať jednu alebo niekoľko z 16 presvetlených kancelárií, miestnosti sa dajú navzájom prepojiť.
V spoločných priestoroch budovy s nadštandardným vybavením sú k dispozícii:
- dámske a pánske toalety;
- kuchynka s linkou;
- Kúpelňa so sprchou;
Prenájom zahŕňa:
- prenájom vybraného kancelárskeho priestoru;
- využívanie spoločných priestorov;
- parkovacie miesta 130 ks
- 24-hodinová strážna služba;
- elektronický vstup do budovy;
- upratovanie spoločných priestorov.
Cena:
10,00 €/m2 bez DPH - prenájom priestorov
2,30 €/m2 bez DPH - servisný poplatok, upratovanie, strážna služba, vrátnik
2,70 €/m2 bez DPH - energie, internet
25,00 €/ks bez DPH - Parkovacie miesto
Ďalšie technické špecifikácie :
- Všetky priestory klimatizované modernými klimatizáciami DAIKIN
- Zálohovanie vybraných zásuviek centrálnym batériovým systémom
- Zálohovanie napájania dieselagregátom
- Veľká kuchynka na každom poschodí
- Všetky poschodia chránené kamerovým systémom a EPS
- Non-stop recepcia
- Kontrolovaný prístup digitálnym vrátnikom z každej kancelárie
- Vstup do budovy a na parkovisko čítačkou čipových kariet
- Možnosť využitia zasadacej miestností
- Moderné priestory sú po rekonštrukcii
- Celkový počet parkovacích miest pre návštevy – cca 12
- Výhodná poloha – dobrá dopravná dostupnosť, autobusová zastávka, vlaková zastávka
Nájdete na stránke pod ID ZA013483.
Call centrum tel: 0910 86 11 86.