inzercia, predaj, predám, bazár

separator oleja

Počet nájdených inzerátov SEPARATOR OLEJA: 1000

Aditívum ATOMIUM Active Diesel Plus 90ml
Predám aditívum do oleja ATOMIUM Active Diesel Plus 90ml. Mazací prípravok Atomium Active Diesel + je určený na ošetrenie dieselových motorov osobných automobilov a ľahkých nákladných vozidiel s kilometrážou CEZ 50 000 km. Spôsob použitia: 1. fáza: Pridajte mazivo Atomium Active Diesel + do motorového oleja plniacim hrdlom oleja (výpočet dávky – viď tabuľka) 500–1000 km pred výmenou oleja, s vozidlom potom jazdite až do najbližšej pravidelnej výmeny oleja (najmenej však 500 km). V prípade značného znečistenia oleja (možné rozpoznať podľa farby oleja na mierke alebo podľa olejových škvŕn na filtračnom papieri) ihneď začnite s druhou fázou ošetrenia. Odporúčanie (po 1. fáze): Vymeňte olej. Vymeňte olejový a vzduchový filter. 2. fáza: Pridajte mazivo Atomium Active Diesel + do nového motorového oleja (viď tabuľka) a s vozidlom jazdite v bežnom režime až do nasledujúcej výmeny oleja. 3. fáza: Pridajte mazivo Atomium Active Diesel + do nového motorového oleja (viď tabuľka) a s vozidlom jazdite v bežnom režime až do nasledujúcej výmeny oleja. Účinky použitia: V 1. fáze čistí trecie plochy od lakov a usadenín, vrátane dekarbonizácie dráhy piestnych krúžkov; Zvyšuje a stabilizuje kompresiu vo valcoch spaľovacieho motora (sformovaním novej vrstvičky a utesnením vôlí pri trecích súčastiach); Obnovuje správny tlak oleja v mazacej sústave motora; Znižuje spotrebu oleja; Predlžuje životnosť motora 1,5–2 krát (vďaka zníženiu intenzity opotrebovania); Zvyšuje účinný výkon motora (v dôsledku zlepšenia priebehu spaľovania, obmedzenia úniku spalín do karteru a zníženia trecích strát); Znižuje spotrebu oleja v motore až 3 krát (zvýšením plynotesnosti drážok pre piestne krúžky); Zaisťuje maximálnu ochranu motora v extrémnych prevádzkových podmienkach, pri preťažovaní alebo prehrievaní a behom studených štartov; Značne zjednodušuje štartovanie pri nízkych teplotách; Nezhoršuje prevádzkové parametre všetkých tesnení; Znižuje spotrebu paliva u spaľovacieho motora o 8–10 % (v dôsledku obnovy správnej kompresie a zlepšenia priebehu spaľovania); Znižuje hluk a vibrácie pri dieselovom motore o 5–10 dB (vďaka sformovaniu silného a odolného mazacieho „vankúša“ a optimalizácii vôlí); Znižuje emisie CO/CH vo výfukových plynoch až o 50 % (v dôsledku zlepšenia priebehu spaľovania); Umožňuje jazdu na krátku vzdialenosť pri nedostatku oleja alebo úplnej strate (tlaku) oleja; Obnovuje správnu funkciu hydraulických zdvíhadiel ventilov.
Separátor - odstredivka mlieka "Motor Sich-100-18"
Ponúkam nový nepoužívaný elektrický separátor mlieka "Motor Sich-100-18" je domáci separátor-smotanový separátor ukrajinskej výroby. Hoci zariadenie patrí do triedy pre domácnosť, má vysokú produktivitu 80-100 l / h. Vysoké otáčky bubna umožňujú získať smotanu z kozieho aj kravského mlieka. Pri výrobe domáceho separátora "Motor Sich-100-18" sa používajú hliníkové komponenty: -prijímač mlieka s objemom 12 l; -plavákové komory; -samostatné zásobníky smotany a odstredeného mlieka; -kryt s elektromotorom; -bubon; -deliace disky (12 ks). Kovové časti robia separátor odolným a zjednodušujú jeho starostlivosť. Model "Motor Sich-100-18" zároveň váži 5,6 kg. technické údaje Kapacita nádoby na mlieko 12 litrov Produktivita 80-100 l/h Čas nepretržitej prevádzky pred čistením bubna 30 min. Optimálna teplota pripraveného mlieka pred oddelením 35-40 °C Rozsah regulácie obsahu tuku v smotane od 1/4 do 1/10 Vyberá sa tuk nie viac ako 0 Typ motora - Elektrické Frekvencia otáčania bubna - 9 500-11 500 ot./min Počet tanierov v bubne - 12 ks. V ponuke aj iné modely.....viac info e-mail alebo telefon....platné do zmazania....pri odbere viac Ks je poštovné v cene.
BMW separator oleja
BMW separátor oleja originál Predám BMW originálny bezúdržbový separátor oleja (odvetranie kľukovej skrine) vhodný pre motorizácie: BMW 3 E46: 330d (135kW aj 150kW) BMW 3 E90, E91: 325d, 330d BMW 5 E60, E61: 525d, 525xd, 530d, 530xd BMW 7 E38: 730d (135kW) BMW 7 E38: 730d (142kW) BMW X5 E53: 3.0d (150kW, 160KW)
Kompresor olejový, trojpiestový 300L, 400V + separátor
Kompresor olejový, trojpiestový 300L, 400V + separátor NR TA311B TAGRED Cena je s dph, možnosť poslať aj na dobierku alebo osobný odber u nás na predajni. Olejový kompresor 3 piesty 300L, 400V so separátorom Grátis 2 flaše špeciálneho kompresorového oleja 0,6L. Kompresor je určený pre automobilové servisy, ponohospodárske a iné výrobné dielne. Kompresor je vyrobený z vysoko kvalitných materiálov. Medzi výhody kompresora patria: nízke prevádzkové náklady, multitasking, presnosť a kultúra práce. Vďaka primeranej hmotnosti je kompresor vemi ergonomický, má tiež automatický mazací systém, filtráciu vzduchu, redukciu tlaku a kolesá pre ahkú manipuláciu. Garantujeme, že pri zachovaní najvyšších štandardov a noriem splní tento kompresor vaše očakávania. Vlastnosti: - Nádrž je vyrobená z hrubého certifikovaného oceového plechu, vnútro nádrže je chránené antikoróznym ELASTOMEROM. - Je ideálny pre vačšinu pneumatických zariadení - nafukovanie, čistenie, lakovanie povrchov. - Kompresor má redukčný ventil vybavený inovatívnym mechanizmom na reguláciu dolného a horného tlaku, 2 veké kovové manometre umiestnené na kompresore v polohe, ktorá uahčuje čítanie parametrov, a pohodlný odtokový ventil. - Vačší priemer a vysoký prietok vzduchu zabraujú upchávaniu nečistot. - 2v1 - Kompresor je vybavený odlučovačom oleja s redukčným ventilom. - Kompresor je vybavený guovým ventilom a mosadznou rýchlospojkou, ktoré sú vemi odolné proti korózii a mechanickému poškodeniu a sú priamo zaskrutkované do valca! Súčasťou balenia kompresora pre vlastnú montáž. Tento kompresor je výnimočný s moderným rozstupom skrutiek zaisťujúcich hlavu. Nová technológia rozstupov skrutiek typu X umožuje kompresoru pracovať bez poškodenia tesnení. Čapy hlavy sú navyše vystužené (tvrdosť 10,8). Konkurencia má kompresory s upevnením hlavy so 4 skrutkami, v takom prípade sa po zahriatí hlavy vyfúkne tesnenie. Technické údaje: Napájanie zo zásuvky: trojfázové Počet piestov: 3 Nádrž: 300 litrov Napájacie napatie: 400 V / 50 Hz Maximálny tlak v nádrži: 10 BAR Pracovný tlak čerpadla: 8 BAR Výkon motora: 9,5 kW - 12 HP Testovaný skutočný výstupný výkon pri 8 baroch je 1190 l - min. Testovaná skutočná výstupná kapacita pri 1 baru je 1500 l - min. Otáčky motora: 2 840 ot./min. Separátor: ÁNO
Škoda SuperB 2.0TDi DSG výmena oleja
Škoda SuperB 2.0TDi DSG výmena oleja Máte problém s automatickou prevodovkou? Trhá? Hučí? Neradí? Prešmykuje? Nechcene vyraďuje? Uniká olej? Alebo sa Vám zobrazuje informácia „Závada automatickej prevodovky“... Zavolajte nám a pokúsime sa Vám poradiť už po telefóne alebo si dohodneme kontrolu u nás s diagnostikou a fyzickou kontrolou ZDARMA! Vykonávame servis všetkých automatických prevodoviek, CVT prevodoviek, DSG prevodoviek či robotizovaných prevodoviek. Základom správneho fungovania prevodovky je kvalitná olejová náplň a filter! Vykonávame výmenu prevodového oleja s preplachom alebo dynamickú výmenu oleja ktorej sa môžete priamo zúčastniť. V sa špecializujeme na profesionálnu údržbu, servis, opravu a predaj náhradných dielov pre automatické prevodovky, vrátane špeciálnych olejov. Ak ste spozorovali akúkoľvek zmenu v preraďovaní, rozbiehaní alebo počujete atypický zvuk z prevodovky, prvým a najlacnejším krokom pre jej záchranu je výmena oleja ale kompletná, čiže s preplachom a čistením. Najčastejšie chybové kódy: P0810 – pre toyota mmt clutch P0722 – snímač výstupných otáčiek (hlavne mercedes W169 / W245 / CVT 722.8) P 175E - spojka K1, P 176F - spojka K2, P0841 – tlak oleja pre DSG7 0AM / DQ200 P1814 - regulačný tlakový ventil N215 alebo N216 pre DSG DQ250 / 02e P1735 – snímač tlaku spojky K1, P1736 – snímač tlaku spojky K2 pre DQ381 / DQ500 A mnoho iných... Kalibrácia robotizovaných prevodoviek VAG DSG, Fiat, Toyota, Smart, Peugeot a iné... Pozrite si ako prebieha strojová výmena oleja v automatických prevodovkách na našom YouTube kanále AutoSearch. Najčastejším dôvodom probémov s automatickou prevodovkou je nedostatočná údržba a teda výmena oleja s filtrom. Nič také ako doživotná náplň neexistuje a ak chcete najazdiť viac ako 200.000km alebo chcete kúpiť auto s nájazdom 150.000km a neznámym servisom, treba bezodkladne vymeniť olej... ak už nebude neskoro! Do môžete prísť aj na diagnostiku, či posúdenie aktuálneho stavu prevodovky a doporučíme vám optimálne riešenie. Viac info nájdete na našej stránke Uvedená cena je platná pre výmenu oleja s preplachom pre prevodovku DSG6 DQ250 / 02e - 275Eur
separátor granulátu, recyklácia káblov
Dobrý deň. Predám nový gravitačný separátor / mokrý splav. Pracovná plocha 450x2000 ,výkon 250-450kg/ ,podľa materiálu. Najviac sa používa na recykláciu káblov ale oddelí akýkolvek iný materiál s rozdielnou hmotnosťou. Je vhodný aj na pranie odpadu zo suchého separátoru na recykláciu káblov. Nastavenie sklonu ,nastavenie prietoku vody. Možnosť zmeny rozmerov/výkonu ,farby atd. výroba trvá 3-4 týždne. Separátor na foto je k odberu okamžite.
Bubnový separátor, separátor obilia BS-30
✅ Dodávka stroja na čistenie obilia BS obsahuje: bubnový separátor, vysávač, ovládací panel, sadu sít a odsávací systém (ventilátor a cyklón s ventilom). ✅ Bubnové separátory BS-50 sa používajú na čistenie obilia z rôznych plodín s rôznou úrovňou znečistenia a vlhkosti. ✅ Ošetrené plodiny: - Obilniny; - Strukoviny; - Technické plodiny; - Olejniny. ✅ Charakteristika: Produktivita: až 100 t/hod. Výkon motora: 4 kW Dĺžka: 5640 mm Výška: 2300 mm Šírka: 3360 mm ✅ Bubnový odlučovač BS-100 vykonáva nasledujúce funkcie: 1. Predbežné čistenie Odstraňovanie ľahkých častíc pomocou odsávacej jednotky bez sita. Tento typ čistenia sa zvyčajne používa na miestach príjmu plodín. 2. Primárne čistenie. Ľahké častice sa odstraňujú odsávacou jednotkou, zatiaľ čo hrubé častice sa odstraňujú sitom a bubnovou časťou v tom istom cykle. 3. Oddelenie na obrazovke Odstraňovanie ľahkých častíc pomocou odsávacej jednotky, pričom prvé dve sitá sa používajú na čistenie a všetky ostatné sitá sa používajú na triedenie. Tento typ čistenia sa zvyčajne používa pred čistením úrody. 4. Triedenie Odstraňovanie ľahkých častíc pomocou odsávacej jednotky s tromi sitami na jemné čistenie. 5. Kalibrácia Odstraňovanie ľahkých častíc pomocou odsávacej jednotky, pričom všetky sitá sa používajú na jemné čistenie. Náš sklad sa nachádza v Poľsku. Dodáme vám tovar do ktorejkoľvek časti Francúzska v čo najkratšom čase. Existujú modely s rôznymi parametrami produktivity a konfigurácie (od 30 do 200 ton za hodinu). Spoločnosť AG Energy Group Ltd. pozýva distribútorov a obchodných zástupcov z celej Európy na spoluprácu za výhodných podmienok.
Odlučovač obilí, separátor obilí BISS-12
✅ Sitový separátor BISS 12 je určený na čistenie zrna (pšenice, raže, ovsa atď.) od nečistôt, ktoré sa líšia geometrickými rozmermi a aerodynamickými vlastnosťami. ✅ Zrno sa čistí tak, že prechádza cez sito určitého tvaru a veľkosti. Dokonale čistí a triedi! Separátor môže pracovať v dvoch režimoch v závislosti od typu použitého sita: predbežné čistenie produktu a konečné čistenie zrna. Na čistenie zrna v separátore sa môžu použiť sitá s okrúhlymi, podlhovastými alebo trojuholníkovými otvormi, ktoré zodpovedajú tvaru a veľkosti hlavného zrna. ✅ Vlastnosti zariadenia BISS 12 (13 t/h): 1. Produktivita, t/h : - predčistenie: 13 - záverečné čistenie: 3,5 2. Čistiaci pomer, % : - predčistenie: 20 - záverečné čistenie: 80 3. Inštalovaný výkon, kW: 0,75. 4. Rozmery, mm : - dĺžka: 1455 - šírka: 1320 - výška: 1365 5. Hmotnosť, kg: 600. ✅ Oddeľovač sa dodáva so sadou obrazoviek zdarma! K dispozícii sú modely s rôznymi parametrami produktivity a konfigurácie (od 13 do 160 ton za hodinu). Možná doplnková funkcia odsávacej komory Súčasťou je voľná sada sít. Náš sklad sa nachádza v Poľsku.
Separator / odstredivka mlieka Original "Motor-Sič"
Ponúkam nový nepoužívaný separátor mlieka originálnej výroby Motor-Sič SCM 100-18 Elektrická odstredivka mlieka celokovová Záruka! Pošlem aj na dobierku. Výrobná kapacita spracovania mlieka - nie menej ako 100 litrov/hodinu Frekvencia otáčania bubna - 10500±1000 otáčok/min Počet misiek bubna - 10...12 kusov Kapacita zásobné nádrže pre mlieko - 12 litrov Obsah tuku v odstredenom mlieku - nie viac ako 0,05% Regulácia objemového pomerov tuku a odstredeného mlieka - 1:4 až 1:10 Napájacie napätie - 230 V Kmitočet napájacieho napätia - 50Hz Teplota mlieka podrobujícího sa separáciu - 35...40 °C Rozmery: priemer misky - 365mm výška - 520mm Váha separátora - 6kg Výkon motora - 60W Všetky diely, ktoré počas práce oddeľovača prichádzajú do styku s mliekom sú vyrobené z hliníka v potravinárskej kvalite. Všetky tieto materiály prešli všetky potrebné testy zdravotnej nezávadnosti v slovenskej štátnej skúšobni. Dokonale čistí - odstraňuje všetky cudzie látky ako je krv, blato alebo burinu, ktorý môže byť v plnotučnom mlieku počas separácie. Tento separátor môže byť použitý pre mlieko kravské, kozie alebo ovčie. Tento model má motor novej generácie s pomalým štartom, ktorý zvyšuje produkciu separátora a jeho životnosť. Čas nepretržitej prevádzky separátora - 60 minút, prestávka - 30 minút.
Výmena oleja v automatickej prevodovke s preplachom
V sa špecializujeme na profesionálnu údržbu, servis, opravu a predaj náhradných dielov pre automatické prevodovky, vrátane špeciálnych olejov. Máte problém s automatickou prevodovkou? Trhá? Hučí? Neradí? Prešmykuje? Nechcene vyraďuje? Uniká olej? Alebo sa Vám zobrazuje informácia „Závada automatickej prevodovky“... Zavolajte nám a pokúsime sa Vám poradiť už po telefóne alebo si dohodneme kontrolu u nás s diagnostikou a fyzickou kontrolou ZDARMA! Vykonávame servis všetkých automatických prevodoviek, CVT prevodoviek, DSG prevodoviek či robotizovaných prevodoviek. Základom správneho fungovania prevodovky je kvalitná olejová náplň a filter! Vykonávame výmenu prevodového oleja s preplachom alebo dynamickú výmenu oleja ktorej sa môžete priamo zúčastniť. Ak ste spozorovali akúkoľvek zmenu v preraďovaní, rozbiehaní alebo počujete atypický zvuk z prevodovky, prvým a najlacnejším krokom pre jej záchranu je výmena oleja ale kompletná, čiže s preplachom a čistením. Najčastejšie chybové kódy: P0810 – pre toyota mmt clutch P0722 – snímač výstupných otáčiek (hlavne mercedes W169 / W245 / CVT 722.8) P 175E - spojka K1, P 176F - spojka K2, P0841 – tlak oleja pre DSG7 0AM / DQ200 P1814 - regulačný tlakový ventil N215 alebo N216 pre DSG DQ250 / 02e P1735 – snímač tlaku spojky K1, P1736 – snímač tlaku spojky K2 pre DQ381 / DQ500 A mnoho iných... Kalibrácia robotizovaných prevodoviek VAG DSG, Fiat, Toyota, Smart, Peugeot a iné... Pozrite si ako prebieha strojová výmena oleja v automatických prevodovkách na našom YouTube kanále AutoSearch. Najčastejším dôvodom probémov s automatickou prevodovkou je nedostatočná údržba a teda výmena oleja s filtrom. Nič také ako doživotná náplň neexistuje a ak chcete najazdiť viac ako 200.000km alebo chcete kúpiť auto s nájazdom 150.000km a neznámym servisom, treba bezodkladne vymeniť olej... ak už nebude neskoro! Do môžete prísť aj na diagnostiku, či posúdenie aktuálneho stavu prevodovky a doporučíme vám optimálne riešenie. Viac info nájdete na našej stránke Uvedená cena je platná pre výmenu oleja s preplachom pre prevodovku DSG6 DQ250 / 02e
Výmena oleja v DSG s preplachom - automatická prevodovka
V sa špecializujeme na profesionálnu údržbu, servis, opravu a predaj náhradných dielov pre automatické prevodovky, vrátane špeciálnych olejov. Máte problém s automatickou prevodovkou? Trhá? Hučí? Neradí? Prešmykuje? Nechcene vyraďuje? Uniká olej? Alebo sa Vám zobrazuje informácia „Závada automatickej prevodovky“... Zavolajte nám a pokúsime sa Vám poradiť už po telefóne alebo si dohodneme kontrolu u nás s diagnostikou a fyzickou kontrolou ZDARMA! Vykonávame servis všetkých automatických prevodoviek, CVT prevodoviek, DSG prevodoviek či robotizovaných prevodoviek. Základom správneho fungovania prevodovky je kvalitná olejová náplň a filter! Vykonávame výmenu prevodového oleja s preplachom alebo dynamickú výmenu oleja ktorej sa môžete priamo zúčastniť. Ak ste spozorovali akúkoľvek zmenu v preraďovaní, rozbiehaní alebo počujete atypický zvuk z prevodovky, prvým a najlacnejším krokom pre jej záchranu je výmena oleja ale kompletná, čiže s preplachom a čistením. Najčastejšie chybové kódy: P0810 – pre toyota mmt clutch P0722 – snímač výstupných otáčiek (hlavne mercedes W169 / W245 / CVT 722.8) P 175E - spojka K1, P 176F - spojka K2, P0841 – tlak oleja pre DSG7 0AM / DQ200 P1814 - regulačný tlakový ventil N215 alebo N216 pre DSG DQ250 / 02e P1735 – snímač tlaku spojky K1, P1736 – snímač tlaku spojky K2 pre DQ381 / DQ500 A mnoho iných... Kalibrácia robotizovaných prevodoviek VAG DSG, Fiat, Toyota, Smart, Peugeot a iné... Pozrite si ako prebieha strojová výmena oleja v automatických prevodovkách na našom YouTube kanále AutoSearch. Najčastejším dôvodom probémov s automatickou prevodovkou je nedostatočná údržba a teda výmena oleja s filtrom. Nič také ako doživotná náplň neexistuje a ak chcete najazdiť viac ako 200.000km alebo chcete kúpiť auto s nájazdom 150.000km a neznámym servisom, treba bezodkladne vymeniť olej... ak už nebude neskoro! Do môžete prísť aj na diagnostiku, či posúdenie aktuálneho stavu prevodovky a doporučíme vám optimálne riešenie. Viac info nájdete na našej stránke Uvedená cena je platná pre výmenu oleja s preplachom pre prevodovku DSG6 DQ250 / 02e
Benzínová elektrocentrála generátor agregát MAJSTER 6kW 230V
1-fázová benzínová elektrocentrála generátor agregát MAJSTER s elektrickým štartovaním pomocou kľúča. + 2ks 0,6L ORIGINÁL OLEJ BRIGGS&STRATTON. Zabudovaný 12V 17Ah AKUMULÁTOR. Generátor má 2 kolieska aj sklopnú rúčku pre ľahšiu prepravu a manipuláciu. Motor má pochrómovaný piest, preto sa vyznačuje tichým a rovnomerným chodom, len 76dB. Gumové tlmiče veľmi dobre redukujú prenos vibrácií z motora na konštrukciu agregátu. Vybavený voltmetrom a poistkami. Motor má zabudovaný snímač hladiny - tlaku oleja, ktorý automaticky vypne motor, ak je jeho hladina príliš nízka. Generátor má aj manuálny štart – ručne, lankom. Vstavaný regulátor napätia AVR - vhodný je aj pre jemnú elektroniku. Popis: Konštantný - trvalý výkon: 6 kW / 230V Maximálny výkon: 6,8 kW / 230V Menovité výstupné napätie: 2x 230V / 50Hz DC výstupný konektor: 12V 8.3A Motor: 4-taktný vzduchom chladený Objem valca: 389 cm³ Maximálny výkon motora (pozor nie generátora): 10kW/13HP Palivo: bezolovnatý benzín 95 Štartovanie: manuálne aj elektrické Bezpečnostný spínač Palivová nádrž: 25 L Objem olejovej nádrže: 1,1 L Zapaľovacia sviečka: F7TC Rozmery: 69,6 x 52,5 x 54,5 [cm] Hmotnosť: 82 kg Motor je dodávaný bez oleja, pred spustením je potrebné naliať motorový olej 10W-30. Bez oleja alebo pri poklese hladiny oleja motor sa vypne, nedá sa ani naštartovať, sviečka nedáva iskru - zabudovaná ochrana pred zničením motora ! POZOR ! V motory je potrebné dodržiavať pravidelnú výmenu oleja. Prvá výmena sa musí uskutočniť po 8 hodinách prevádzky. Každá ďalšia výmena oleja po 30 hodinách prevádzky. Pri nepretržitej prevádzke je potrebná výmena oleja po každých 11 hodinách. Pred každým štartovaním motora je treba dodržať kontrolu správnej hladiny oleja ! NOVÝ, nepoužitý, originál zabalený v krabici s dokladom. Možnosť zaslania kurierom na dobierku, poštovné: 60 EUR. .
F0RD S-MAX 2.0 TDCi 103kw/140k, r. 2014, A/T, Business X
Predám Ford S-Max 2.0 TDCi, 103kw, diesel, r. 11/2014, 6 stupňová automatická prevodovka, najazdené 149550km, 5 miest Ako nové kúpené v SR, druhý majiteľ. STK/EK do 10/2024 servisna historia: * 03/2022 (pri 145000 km): vymena oleja, olejoveho a vzduchoveho filtra * 03/2021 (pri 130500 km): vymena oleja, olejoveho a vzduchoveho filtra * 10/2020 nova autobateria * 04/2020 vymena prednych a zadnych brzdovych kotucov a platniciek * 03/2020 (pri 117500 km): vymena prevodoveho oleja, motoroveho oleja (plus olejovy, pachovy a vzduchovy filter), brzdovej kvapaliny * 03/2019 (pri 103700km): vymena oleja, olejoveho filtra, plus olejovy a pachovy filter * 03/2018 (pri 84000 km): vymena oleja, olejoveho filtra, plus olejovy a pachovy filter, brzdovej kvapaliny * 06/2017 (pri 63000 km): vymena prevodoveho oleja, motoroveho oleja (plus olejovy, pachovy a vzduchovy filter)
e46 330ci/i sanie
Predam sanie z BMW e46 330Ci. Sanie bolo v aute s LPG, cize bohuzial ma navrtane diery na vstreky a vakuum. Vhodne pre niekoho kto ma LPG alebo si zaplata diery. Inak je bez problemov. Na sani, je separator oleja, krory neviem kolko ma najazdene (ak povodny tak 284 000km) ale auto nedymelo a nemalo ani spotrebu oleja vysoku. Sanie by malo mat 284 000 km. Za 5 eur k tomu pribalim minimalne rovnako dobry separator co ma by mal mat 160 000 km.
REZERVOVANÉ Škoda Fábia 3, 1,2 TSI 81Kw, DSG
Technické údaje: r.v.:10/2014,1197cm3 ,4valec, benzín, 81kW ,95 450 KM, 7stupnové DSG, Modrá metalíza, STK /EK platná do 15.11.2024 Komfort: Centrálne uzamykanie, Zabezpečovací systém VAM, Tempomat , El. predné a zadné okná, El. zrkadlá, Digitálná klimatizácia, vyhrievané predné sedačky, Diaľkové ovládanie, Rádio Mp3, Vonkajší teplomer, Ostrekovače svetlometov, Indikátor tlaku pneu, Multifunkčný volant Ostatné: Disky z ľahkej zliatiny, LED denné/stretávacie svetlá,Hmlové svetlomety, Imobilizér, Palubný počítač, Vyhrievané spätné zrkadlá, Dažďový senzor, Disky z ľahkej zliatiny, Hmlové svetlomety, Palubný počítač, Svetelný senzor, tmavé folie vzadu Predám svoje autíčko kupované na Slovensku ktoré vlastním od 27 400km Nikdy ma nikde nenechalo a slúži až do teraz. Servisnú históriu mám celú zdokumentovanú ktorú rád ukážem a posuniem spolu s autom. Auto je na 17 elektronoch s novými letnými pneumatikami značky NEXEN jazdené jedno Leto , a zimné na 15 plechových diskoch nových ktoré dávam ku autu. Auto má bezpečnostný systém VAM montovaný v Nitre v hodnote 380e Servis auta: 8.11.2016- výmena oleja ,kabínový a olejový filter pri 17777km potom som už auto vlastnil ja Môj servis : 29.7.2019- výmena oleja 5w30,olejový filter BOSCH, peľový filter BOSCH pri 27 400km hneď keď som ho kúpil 5.2.2020-výmena Lambda sondy BOSCH za katalyzátorom 20.5.2020-výmena oleja 5w30,olejový filter BOSCH 11.3.2021-výmena oleja 5w30, olejový filter BOSCH, vzduchový filter BOSCH, palivový filter UFI, peľový filter BOSCH, zapaľovacia sviečka NGK 20.4.2021-brzdové kotúče zadné ATE, brzdové platničky HELLA PAGID 15.10.2021-vymena oleja 5w30, olejový filter BOSCH 18.1.2022-brzdové kotúče predné ATE, brzdové platničky HELLA PAGID 25.6.2022-výmena oleja 5w30 olejový filter BOSCH Najbližší servis za cca 7000 km výmena oleja a filtrov. Kozmetické chybičky sa nájdu ako na každom ako od kamienkov na prednej kapote. Nejdem sem písať básničky rád sa stretnem a ukážem. Dôvod predaja kúpa väčšieho rodinného auta .Kontaktuje ma na Email erik.tegler123@ ,tel. určite sa dohodneme. Pri záujme viem pomôcť aj s financovaním .AAA Auto a podobný špekulanti nevolať Ďakujem
Náhradné diely do automatickej prevodovky
V sa špecializujeme na profesionálnu údržbu, servis, opravu a predaj náhradných dielov pre automatické prevodovky, vrátane špeciálnych olejov. Máte problém s automatickou prevodovkou? Trhá? Hučí? Neradí? Prešmykuje? Nechcene vyraďuje? Uniká olej? Alebo sa Vám zobrazuje informácia „Závada automatickej prevodovky“... Zavolajte nám a pokúsime sa Vám poradiť už po telefóne alebo si dohodneme kontrolu u nás s diagnostikou a fyzickou kontrolou ZDARMA! Vykonávame servis všetkých automatických prevodoviek, CVT prevodoviek, DSG prevodoviek či robotizovaných prevodoviek. Základom správneho fungovania prevodovky je kvalitná olejová náplň a filter! Vykonávame výmenu prevodového oleja s preplachom alebo dynamickú výmenu oleja ktorej sa môžete priamo zúčastniť. Ak ste spozorovali akúkoľvek zmenu v preraďovaní, rozbiehaní alebo počujete atypický zvuk z prevodovky, prvým a najlacnejším krokom pre jej záchranu je výmena oleja ale kompletná, čiže s preplachom a čistením. Najčastejšie chybové kódy: P0810 – pre toyota mmt clutch P0722 – snímač výstupných otáčiek (hlavne mercedes W169 / W245 / CVT 722.8) P 175E - spojka K1, P 176F - spojka K2, P0841 – tlak oleja pre DSG7 0AM / DQ200 P1814 - regulačný tlakový ventil N215 alebo N216 pre DSG DQ250 / 02e P1735 – snímač tlaku spojky K1, P1736 – snímač tlaku spojky K2 pre DQ381 / DQ500 A mnoho iných... Kalibrácia robotizovaných prevodoviek VAG DSG, Fiat, Toyota, Smart, Peugeot a iné... Pozrite si ako prebieha strojová výmena oleja v automatických prevodovkách na našom YouTube kanále AutoSearch. Najčastejším dôvodom probémov s automatickou prevodovkou je nedostatočná údržba a teda výmena oleja s filtrom. Nič také ako doživotná náplň neexistuje a ak chcete najazdiť viac ako 200.000km alebo chcete kúpiť auto s nájazdom 150.000km a neznámym servisom, treba bezodkladne vymeniť olej... ak už nebude neskoro! Do môžete prísť aj na diagnostiku, či posúdenie aktuálneho stavu prevodovky a doporučíme vám optimálne riešenie. Viac info nájdete na našej stránke Uvedená cena je platná pre výmenu oleja s preplachom pre prevodovku DSG6 DQ250 / 02e
Ford PowerShift 6DCT450
Vlastníte alebo plánujete kúpiť auto s prevodovkou PowerShift 6DCT450? Napríklad Ford S-MAX / KUGA / MONDEO... V oboch prípadoch pozor na servis či údržbu prevodovky! Základnú kontrolu či je všetko v poriadku môžete skontrolovať aj sami a to hlavne kontrolou úniku oleja v mieste spojenia motora a prevodovky. Pokiaľ tu bude aj malé množstvo bledého prevodového oleja, už je drahý problém na svete. Ďalším príznakom je atypický zvuk zotrvačníka a to hrkotanie kovových segmentov. Prevodovka PowerShift 6DCT450 je označenie pre vozidlá Ford avšak používajú ju aj ďalšie značky ako Renault DW6, Volvo MPS6, Fiat Freemont, Dodge Journey, Mitsubishi Outlander… Pokiaľ si netrúfate na kontrolu stavu tejto prevodovky, navštívte nás s autom a vykonáme odbornú kontrolu u nás v Prevodovku skontrolujeme na počkanie, odoberieme vzorku oleja a posúdime jej stav. Pokiaľ už vlastníte auto s touto prevodovkou, výrazne odporúčame meniť olej v skrátenom termíne a to max. 45t. km / 3 roky a kontrola oleja pri každej výmene motorového oleja. Vyhnete sa tak nákladným opravám alebo aspoň ích oddialite. Ešte jedna rada, ak je vozidlo vybavené systémom START/STOP treba ho deaktivovať, vypínať, nepoužívať... Výrazne si tak predĺžite životnosť zotrvačníka a tým aj oddialite problémy s tým spojené. V vykonávame údržbu aj týchto prevodoviek a v prípade záujmu o kontrolu alebo výmenu oleja sme vám k dispozícii. Pre viac informácii nás kontaktujte telefonicky alebo mailom @ Video s výmenou oleja PowerShift si môžete pozrieť tu:
Benzínový generátor elektrocentrála Kraftech 3fázy
Predám benzínový generátor elektrocentrála Kraftech KF-8500 3fázový. Pre generovanie striedavého napätia 220V / 380V s OHV motorom, japonským karburátorom, 4-taktný motor o výkone 6,5 HP a generátorom 2500W. Motor má chrómový piest a preto sa vyznačuje tichou a rovnomernou prevádzkou. Gumové stabilizátory a držiaky motora zaisťujú tlmenie vibrácií a znižovanie hluku. Elektrocentrála je vybavená voltmetrom a regulátorom napätia, ako aj 12V výstupom na nabíjanie batérie. TECHNICKÉ ÚDAJE: • Značka: KRAFTECH KF-8500 • Motor: 4-taktný, chladený vzduchom, palivo: benzín 95 • Počet zásuviek: 3 x 230 V, 1 x 380 V, 1 x 12 V • Max. výkon generátora: 2800 W na 3-fázovú 380 V zásuvku ! alebo Max. výkon generátora: 2500 W na 230 V ale len v prípade odberu z jednej zásuvky ! • Max. možné zaťaženie - max. odber elektriky: 2500 W v prípade odberu elektriky z jednej zásuvky, v prípade odberu elektriky z dvoch zásuviek, tak max. odber 2500 W sa delí na polovicu, čiže 1250 W z jednej a 1250 W z druhej zásuvky, ak je odber elektriky zo všetkých troch zásuviek, tak max. odber 2500 W sa delí na tri, čiže po 830 W z každej zásuvky • Regulátor napätia: ÁNO • Štartovanie: Ručné • Voltmeter: ÁNO • Ukazovateľ stavu nádrže: ÁNO • Objem pal. nádrže: 15 L (cca 11-12 hodín nepretržitej prevádzky) • Váha: 40 kg Zásuvka na 12 V / 8,3 A plní funkciu aj ako nabíjačka akumulátorov. Výstupné napätia: 12V / 220-230V / 380-400V / 50-60Hz. Druh paliva - benzín 95 Spotreba: 1,3 L / hod. POZOR: Generátor nemá zabudovanú ochranu proti preťaženiu ! Má iba hlavný vypínač. Preto v prípade preťaženia väčším odberom ako je max. výkon 2500 W generátor sa poškodí - zhorí vinutie statora aj rotora. Benzínový motor bude bežať, ale generátor nebude vyrábať a dodávať elektriku ! Motor je dodávaný bez oleja, pred spustením je potrebné naliať motorový olej 10W-30. Objem olejovej nádrže: 0,6 L. Bez oleja alebo pri poklese hladiny oleja motor sa vypne, nedá sa ani naštartovať, sviečka nedáva iskru - zabudovaná ochrana pred zničením motora ! POZOR ! V motory je potrebné dodržiavať pravidelnú výmenu oleja. Prvá výmena sa musí uskutočniť po 8 hodinách prevádzky. Každá ďalšia výmena oleja po 30 hodinách prevádzky. Pri nepretržitej prevádzke je potrebná výmena oleja po každých 11 hodinách. Pred každým štartovaním motora je treba vykonať kontrolu správnej hladiny oleja ! Generátor dáva málo ampérov, preto nie je vhodný pre zváračky! POZOR ! Generátor je nový, nepoužitý, originál zabalený, ale bol kupovaný v zahraničí, preto nie je naňho záruka ! GENERATOR NEMA GARANCIU ! Poštovné dobierka kurierom: 10 EUR. .
oil catch tank separator oleja olejovej hmly stredný
Predám oil catch tank separator olejovej hmly a ranného kondenzu na dieslove aj benzínové motory 100% funkčnosť nový nikdy nenamontovany Účinný prostriedok proti zanašaniu intercollera a sania Vyhoda voči iným je dostatočný prietok vzduchu nakoľko vstup aj výstup je väčšieho priemeru Vhodný aj pre vyšší objem motora Vyskusal som veľa dostupnych separatorov na trhu-pozor preto na podobné produkty ktoré majú malé priemery vstupu aj výstupu- pravdepodobnosť tlakovania v systéme!!! u tohto separatora to nehrozí Mam ho na 2.5 tdi a funguje tak ako ma!každých cca 2000km vylievam čierny maglajz ktorý by ste inak spätne nasali cez turbo (posledná foto ) možnosť dobierky +5€ alebo osobne kazdy deň v Mochovciach,prip. piatky na trase do Zvolena Diel skladom odosielam okamžite
Separátor mlieka
Predám separátor mlieka, vyrobené v Prahe, cca v roku 1945, pravdepodobne kompletnom stave, nakoľko som neskúšal funkčnosť, trocha od oleja, potrebné očistiť. Kontakt , pozri moje ďalšie inzercie.