inzercia, predaj, predám, bazár

kolko stoji uctovnicka - strana 11

Počet nájdených inzerátov KOLKO STOJI UCTOVNICKA : 1000 - strana 11

Účtovníčka na 4 hodiny poprípade dohodou
Hľadám účtovníčku k nám do kancelárie. - účtovanie miezd - podvojné účtovanie - tvorba faktúr - kancelárske práce Pracovná doba : na 4 h denne poprípade dohodou. Plat dohodou.
Novozrekonštruovaná budova na predaj v blízkosti Popradu
Popradská Realitná Spoločnosť - Váš miestny špecialista! vám ponúka exkluzívne na predaj reprezentatívnu novozrekonštruovanú budovu v blízkosti mesta Poprad. *BUDOVA: so zastavanou plochou 276 m2 na pozemku o rozlohe 3692 m2 pozostáva z troch nadzemných podlaží a suterénu. Prvé a druhé podlažie bolo zrekonštruované v roku 2019. Prízemie sa využíva ako 2 izbový byt s kuchynkou a sociálnym zariadením. Prvé podlažie je rozčlenené na viaceré miestnosti s rôznou dispozíciou. Druhé podlažie o úžitkovej ploche cca 200 m2 pozostáva: - kuchynka vybavená spotrebičmi, zasadacia miestnosť, sociálne zariadenia rozdelené na dámske/pánske, 5 x kancelárie rôznych veľkostí, z ktorých niektoré poskytujú možnosť prepojenia podľa potreby. Tretie podlažie s rozlohou 92 m2 pozostáva: - vstupná chodba, terasa s výhľadom na Vysoké Tatry, sociálne zariadenie, veľká kancelária /openoffice/ o veľkosti 62 m2 vybavená kancelárskymi stolmi, vstavanými skriňami na šanóny a dokumenty, samostatná kancelária o veľkosti cca 13 m2 V celom objekte je zabezpečovacie zariadenie a kamerový systém. Na parkovisku pred budovou je možnosť parkovania viacerých vozidiel. Objekt je oplotený a prístupný 24 hodín 7 dní v týždni. Priestory sú vhodné na využitie: telemarketing, call centrum, účtovnícka firma, poisťovne, projektantské firmy, reklamné spoločnosti prípadne všetky firmy, ktoré sa zaoberajú administratívnymi službami a iné. *LOKALITA: Budova sa nachádza iba 5 minút jazdy autom od centra Popradu. Ľahký prístup z hlavnej cesty. K budove je možnosť odkúpenia samostatného pozemku, ktorý sa nachádza hneď vedľa o veľkosti 2537 m2. Viac fotografií a video nájdete na *Cena: 500.000,-€ pre bližšie informácie nás neváhajte kontaktovať na tel.č. / Energetický certifikát k budove nebol vypracovaný. Náš finančný odborník Vám pomôže vybaviť tú najvýhodnejšiu hypotéku rýchlo a kvalitne. Cena je konečná, zahŕňa províziu RK, vypracovanie kompletnej zmluvnej dokumentácie v advokátskej kancelárii, poplatok pri podaní návrhu na vklad vlastníckeho práva a poplatky spojené s úradným overením podpisov na zmluvách. POPRADSKÁ REALITNÁ SPOLOČNOSŤ ® je členom Realitnej únie Slovenskej Republiky a riadi sa Realitným kódexom vydaným Realitnou úniou. © Text a fotografie sú autorským dielom a majetkom Popradskej Realitnej Spoločnosti s.r.o.®
Prenájom  kancelária Novostavba KAMENCE  Kysucké Nové Mesto
Ponúkame na prenájom prízemný byt s predzáhradkou na ulici Viliama Galvánka v bytovom komplexe Kamence v Kysuckom Novom meste - prvá etapa. Priestor je aktuálne využívaný ako kancelária. Jeho vhodné využitie je pre : -administratívne činnosti - učtovníčka - finačné poradenstvo - realitná kancelária - projekčná kancelária - nechtové štúdio....... atď. - prípadne po dohode na bývanie Priestor má slnečnú juhozápadnú orientáciu so štedrou výmerou 37m2 a predzáhradku o výmere 12m2. K dispozícií je priestranná kúpeľňa s WC a veľkou vaňou, vstupná chodba, hlavná miestnosť s chladničkou a východom do predzáhradky. Nový nájomík má možnosť využitia komunitnej záhrady s krásnym výhľadom na okolie. Cena nájmu vrátane jedného parkovacieho miesta pri vchode je 290 EUR + 100 eur energie. Pojekt Kamence je novo vznikajúce obľúbené miesto pre život, či podnikanie. Táto lokalita s kompletnou infraštruktúrou, nákupnými možnosťami a voľnočasovými aktivitami, je to najlepšie pre bývanie, či podnikanie, čo Kysucké Nové Mesto ponúka. Poprechádzajte sa po priestore vďaka 3D virtuálnej prezentácií z roku 2021 tesne po kolaudácií a dohodnite si so mnou osobnú obhliadku. Priložené fotografie sú aktuálne Február 2023. Tešíme sa na Vás.
Daňové priznanie FO  AaB rok 2022 za rozumnú cenu celá SR
Účtovníčka s ekonomickým vzdelaním a 10-ročnou praxou Vám ponúka vypracovanie daňového priznania za rok 2022 za rozumné ceny. Daňové priznania pre zamestnancov, študentov, dôchodcov, živnostníkov a dohodárov. Daňové priznania typ B odosielam elektronicky do finančnej správy - kópiu na Váš email alebo osobne. Typ A odosielam elektronicky na Váš email alebo osobne. Odklad daňového priznania vybavím za Vás. Platba po vykonaní práce, resp. pri odovzdaní vypracovaného DP k Vašim rukám - osobne alebo na Váš email. Cena: Typ A (študenti, dôchodcovia, dohodári) - 10€ Typ A (príjmy zo zamestnania prac.zmluva)- 15€ Typ A (príjmy zo zamestnania + príjmy zo zamestnania zo zahrančia) - od 20€ podľa náročnosti Typ B (živnosť paušálne výdavky) - od 25€ Typ B (príjmy zo zamestnania + príjem zo živnosti - paušálne výdavky) - 30€ Typ B (príjem zo zamestnania + príjem z predaja nehnuteľnosti) - 30€ Typ B (rodičovský príspevok + živnosť paušálne výdavky+daňový bonus) - 25€ Skončenie pracovného pomeru: 10€ Iné administratívne činnosti - dohodou. Cenu Vám vždy poviem vopred. Pomôžem tiež s inými administratívnymi prácami. Potrebujete skončiť v zamestnaní a neviete ako? Ozvite sa, poradím Vám a vypracujem Vám spôsob rozviazania pracovného pomeru v zmysle Zákonníka práce. Viac info emailom po telefone. Po Vašom kontakte Vám napíšem, ktoré doklady budem od Vás potrebovať - emailom alebo telefonicky. Trenčín + celá SR.
Účtovníčka - externe
Hľadáme účtovníčku na pomocné účtovné práce, práca na 2 dni v mesiaci. Podmienka : prax s účtovaním v prog. OMEGA .
Pomocná účtovníčka - OPAKOVANÁ INZERCIA
Výrobno-obchodná spoločnosť prijmeme do TPP pomocnú účtovníčku, ktorej úlohou bude spracovávanie podvojného účtovníctva a vykonávanie účtovných a administratívnych prác pod odborným vedením hlavnej účtovníčky. Požadujeme znalosť: • podvojného účtovníctva • mzdy a personalistika • hospodárskej korešpondencie • znalosti zákona o DPH • ovládanie programov Word, Excel na vyššej úrovni. Osobnostné predpoklady a zručnosti: • Stredoškolské alebo vysokoškolské vzdelanie, pozícia je vhodná aj pre absolventa Zamestnanecké benefity: • práca v stabilnej firme • výplata vždy v stanovenom termíne Miesto výkonu práce sú Košice. Nástup : JÚL / AUGUST Očakávame flexibilitu, zodpovednosť, dôslednosť, ochotu vzdelávať sa. V prípade záujmu nám pošlite profesijný životopis a žiadosť o prijatie do zamestnania na e-mail: gohoslovensko@
Mzdová účtovníčka - Michalovce
Prijmeme do pracovného pomeru mzdovú účtovníčku v Michalovciach. Informácie o pracovnom mieste: Náplň práce, právomoci a zodpovednosti - mzdové účtovníctvo, fakturácia, - administratívne práce - práca s MRP atď., Zamestnanecké výhody, benefity - práca v malom zohratom kolektíve - keď sa pre niekoho rozhodneme, tak nám na ňom naozaj záleží - otvorená obojstranná komunikácia - finančné benefity na základe dosiahnutých výsledkov (mimoriadne, koncoročné) - možnosť vzdelávať sa Predpokladaný termín ukončenia výberového konania 31.3.2023 Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie študent vysokej školy vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa vysokoškolské III. stupňa Ostatné znalosti Mzdové účtovníctvo - Expert Fakturácia - Expert Microsoft Excel - Pokročilý Microsoft Word - Pokročilý Vodičský preukaz B Počet rokov praxe 1 Osobnostné predpoklady a zručnosti - zodpovednosť, spoľahlivosť, dôslednosť, samostatnosť, komunikatívnosť - záujem o prácu a vzdelávanie sa v danej oblasti - aktívny prístup - MRP výhodou - príjemné vystupovanie Mzdové podmienky 850€ (brutto) V prípade záujmu prosíme zasielajte svoje životopisy na avalbeta@ Budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov. Ďakujeme za pochopenie.
Administratívna pracovníčka – účtovníčka
Pracovná náplň : ekonomika , analytická evidencia , postupne preberanie agendy hlavnej účtovníčky firmy . Pracovne predpoklady : vzdelanie v príslušnom smere , ovládanie min. základov podvojného účtovníctva , ovládanie min anglického jazyka , komunikačné schopnosti , Ponúkame : mzda minimálne 1100 Eur po zaškolení a viacero firemných benefitov nastavených podlá konkrétnych potrieb Miesto výkonu práce : Spišská Nová Ves , možnosť flex prac času . Nástup : ASAP Prosím pripadne uchádzačky aby posielali svoje žiadosti na cv@
Účtovníčka PU
Hľadám účtovníčku na vedenie podvojného účtovníctva, s praxou, nástup ihneď. Bližšie info tel.
Účtovníčka - výpomoc
Dobrý deň, hľadáme účtovníčku na výpomoc, ktorá je zamestnaná a rada by si ešte niečo privyrobila v poobedňajších hodinách. Miesto výkonu práce: Nová Dubnica Odmena: určite sa dohodneme
Ponúkam Vám vypracovanie daňového priznania za rok 2022
Som akreditovaná účtovníčka, ktorá ponúka vypracovanie daňového priznania pre FO TYP A a B a pre PO. Daňové priznanie vypracujem a zašlem na mail v príslušnom formáte pripravenom na podanie alebo po dohode v papierovej forme na adresu. Cena dohodou záleží od počtu dokladov a potvrdení. Pre bližšie info ma kontaktujte na email - humajova.s@ alebo tel. č
daňové priznanie za rok 2022
Dobrý deň, som dlhoročná účtovníčka, ktorá ponúka vypracovanie daňového priznania za rok 2022 pre Trenčín a okolie, Dubnicu, Ilavu, prípadne cez email aj pre iné okresy, a to pre fyzické osoby a živnostníkov : typ A aj B - zamestnanci (príjem v tuzemsku ale aj v tuzemsku a zároveň v Českej republike), študenti, mamičky na materskej, na rodičovskej, dôchodcovia invalidní aj starobní, brigádnici, športovci, prenájom nehnuteľností, živnosť-paušálne výdavky a iné. TYP A - príjmy zo závislej činnosti (SR) - 20€ TYP A - príjmy zo závislej činnosti (SR+ČR) - 30€ TYP B - živnostníci (paušálne výdavky) resp. ostatné príjmy podľa §6-§8 - 40€ TYP B - živnostníci (paušálne výdavky) resp. ostatné príjmy podľa §6-§8 + príjmy zo závislej činnosti - 50€ Iné typy príjmov, resp. ich kombinácie po dohode. Daňové priznanie vypracujem a zasielam cez email v príslušnom formáte pripravenom na podanie na finančnú správu, alebo v PDF cez email, alebo pri osobnom stretnutí.
Účtovníčka- ekonómka
Hľadáme účtovníčku- ekonómku do samosprávy. Nástup a mzda dohodou.
Účtovníčka pre DPH / účt.program POHODA /  BA5
Do kancelárie v Bratislave-Petržalka hľadáme účtovníčku s praxou na 1/2 úväzok, prípadne živnosť / dohoda možná. Pracovná náplň: mesačné zaúčtovanie dokladov v podvojnom účtovníctve, spracovanie DPH.
externé účtovníctvo
externá účtovníčka s viac ako 25 ročnou praxou ponúkam služby v oblasti spracovania podvojného účtovníctva, príprava a podanie daňového priznania k dani z motorových vozidiel, dane z príjmov FO, PO a k DPH. Spracovanie personalistiky a miezd, komunikácia s úradmi a ročné zúčtovanie dane. Účtovníctvo spracovávam v programe Omega a mzdy v programe Olymp od firmy KROS. Dodanie dokladov osobne, alebo mailom. Oblasť Galanta, Sereď, Šaľa, Nitra, Trnava, Dunajská Streda, pri mailovom doručení dokladov celé Slovensko. Teším sa na spoluprácu. kontakt: uctovnictvosaga@
Účtovník/ účtovníčka
Hľadáme spoľahlivého účtovníka alebo účtovníčku, ktorý sa chce ďalej učiť nové veci, má rád výzvy a baví ho práca. Ako benefit poskytujeme možnosť pracovať aj z domu a možnosť odborne napredovať. Podmienkou je samostatnosť, znalosť legislatívy, účtovníctva, dani z príjmov a DPH. Samozrejme rýchlosť, presnosť a pro-klientsky prístup.
Samostatná účtovníčka/ Samostatný účtovník
Do výrobnej spoločnosti v Modre hľadáme samostatného účtovníka s praxou min. 5 rokov. Termín nástupu: ihneď Druh pracovného pomeru: TPP Ponúkaný plat: 2000€ Náplň práce, právomoci a zodpovednosti • zodpovednosť za podvojné účtovníctvo spoločnosti • zabezpečenie dodržiavania predpisov o DPH • zodpovednosť za prípravu a podanie daňových priznaní • dohľad nad platbami a príjmami a zabezpečenie včasného vykonania platieb • účtovanie miezd • spracovanie dochádzky a podkladov do miezd • zodpovednosť za mesačné, štvrťročné a koncoročné uzávierky • odsúhlasovanie zásob a inventarizácia • finančné výkazy a daňové reporty, štatistika • spolupráca s poradenskými spoločnosťami a externými audítormi • príprava správ pre manažment spoločnosti, aj na medzinárodnej úrovni Pozícii vyhovejú uchádzači so stredoškolským alebo vysokoškolským vzdelaním. Ekonomické zameranie výhodou. Nutnosť ovládať Anglický jazyk na stredne pokročilej úrovni. Ďalšie požiadavky na uchádzača: Výborné ovládanie účtovníctva/výkazníctva a podvojného účtovníctva MS Office Skúsenosti s prácou v MS Navision výhodou Znalosť aktuálnych právnych predpisov v oblasti účtovníctva a daní Proaktívna osobnosť s proklientskou orientáciou, so zameraním na riešenie problému a zameraním na výsledok Skvelé organizačné a plánovacie schopnosti, analytické myslenie, flexibilita Schopnosť pracovať samostatne aj ako súčasť multifunkčného tímu Každodenná komunikácia v anglickom jazyku Chuť vzdelávať sa v ďalších oblastiach Žiadosti spolu so štruktúrovaným životopisom zasielajte na adresu: Odpovieme vybraným uchádzačom.
Mzdová účtovníčka
- Spracovanie a vedenie komplexnej mzdovej agendy (účtovníctvo) - Administratívne práce a práca s kancelárskymi programami (word a excel) - doprava zdarma - odvoz a dovoz do práce - stravovanie zdarma - raňajky, obedy - vianočný večierok - vianočný balíček Plat : 1000€
Webstránka firmy Účtovnícka spoločnosť
Predám web s doménou za 250 € - perfektná doména - vzácna a univerzálna pre hociakú účtovnícku firmu - dá sa využiť pre účtovníka / affiliate / magazín (pre backlinky) - dávam do pozornosti ten magazín - dajú sa tam vkladať články na tému účtovníctvo, dane....a získavať cez ten web zákazníkov, alebo proste odkazy vrámci SEO - linkbuilding - postavené na systéme joomla - cena je 250€ čo zohľadňuje hlavne super názov domény a web je ako keby " k tomu zdarma"
Účtovníčka, administratívna pracovníčka
Pre firmu K.T.L. s.r.o a TomiCars s.r.o. hľadáme účtovníčku (zároveň administratívnu pracovníčku). Možnosť práce na skrátený úväzok, plný úväzok alebo dohodou. Účtovníctvo náplň práce: vedenie kompletného účtovníctva, fakturácia, administratívne práce v odbore autodoprava, autoservis. Administratívne práce spojené s chodom kancelárie, telefonická a mailová komunikácia, evidencia privezených vozidiel, evidencia prepráv, fakturácia. Scanovanie, kopírovanie a rôzne pomocné práce. Nákup kancelárskych potrieb. MZDA: dohodou (podľa druhu pracovného úväzku) Miesto výkonu práce Trnava. V prípade záujmu zašlite životopis na uvedenú emailovú adresu: info@