online kurz účtovníctva s certifikátom - strana 11
Počet nájdených inzerátov ONLINE KURZ ÚČTOVNÍCTVA S CERTIFIKÁTOM
: 1000 - strana 11

Ponúkame Vám služby v oblasti účtovníctva a daní:
- Vedenie jednoduchého a podvojného účtovníctva pre fyzické (SZČO) a právnické osoby s.r.o. (obchodné spoločnosti, družstvá, občianske združenia, nadácie, neziskové organizácie, či iné právne formy účtovných jednotiek, MÚJ )
- Zostavenia riadnej alebo mimoriadnej účtovnej závierky
- Vypracovanie daňového priznania k dani z príjmov fyzických osôb (typ A, typ B)
- Vypracovanie daňového priznania k dani z príjmov právnických osôb
- Vypracovanie daňového priznania k dani z pridanej hodnoty
- Vypracovanie daňového priznania k dani z motorových vozidiel
- Zastupovanie klienta pred správcom dane pri daňovom konaní
- Ekonomické poradenstvo
Účtovníctvo je zabezpečené na základe dodaných dokladov, ktoré účtovne spracujem. Doklady môžete zasielať aj online formou, možnosť spracovania v rámci celého Slovenska
Mám dlhoročnú prax v ekonomickej oblasti , ponúkam aj obchodné poradenstvo a účtovníctvo spracovávam v programoch od spoločnosti Kros.
V prípade záujmu ma kontaktujte na tel. číslo

Hľadáte účtovníčku, ktorá Vám pomôže s vaším podnikaním? Nemáte čas a ani chuť viesť si účtovníctvo sami?Zabezpečím Vám spracovanie podvojného účtovníctva, miezd a personalistiky,DPH a DPPO. Komunikácia s daňovým úradom a poisťovňami, podávanie výkazov elektronicky. Odmena podľa rozsahu prác a množstva dokumentov na spracovanie ale tiež možný aj mesačný paušál vhodný pre obe strany(všetko je dohodou).Som flexibilná a na spolupráci sa vieme dohodnúť podľa potreby klienta v BA aj TT. Tiež možnosť spracovať účtovníctvo priamo vo vašej firme alebo zaslaním dokumentov online.
Kontaktovať ma môžete na:0948 48 58 31 alebo info@ a vypracujeme vám obratom cenovú ponuku.

Súčasné spoločnosti sú z hľadiska svojho fungovania ako stvorené pre využitie pokroku v IT technológiách, v rámci transformácie účtovníctva do digitálnej doby vďaka čomu je možné výrazné zvýšenie efektivity pri spracovávaní veľkého množstva podkladov do potrebných výstupov.
Ekonomicko-konzultačná spoločnosť TOP Clerks aktívne pôsobiaca na území SR a ČR ponúka možnosť využitia služieb vedenie účtovníctva, ekonomického/daňového poradenstva, auditu.
Efektivita
Úspora finančných prostriedkov a času vďaka inteligentným IT riešeniam. Naše služby sú dostupné kedykoľvek a odkiaľkoľvek prostredníctvom online prístupu
Výkonnosť
Tisíce položiek spracované hromadne využitím robotizácie procesov. Výstupy/reporting podľa požiadaviek klienta
Odbornosť
Spolupracujúci experti na účtovníctvo a IT špecialisti, ktorý prinášajú optimálne riešenie na mieru konkrétnemu klientovi
Spoľahlivosť
Pre našich klientov sme dlhodobým a spoľahlivým partnerom. Naše služby sú Vám vďaka zastupiteľnosti vždy k dispozícií

Súčasné spoločnosti sú z hľadiska svojho fungovania ako stvorené pre využitie pokroku v IT technológiách, v rámci transformácie účtovníctva do digitálnej doby vďaka čomu je možné výrazné zvýšenie efektivity pri spracovávaní veľkého množstva podkladov do potrebných výstupov.
8 krokov k časovej a finančnej efektivite pre každého klienta.
1. krok - podpísanie NDA - zmluvy o mlčanlivosti
2. krok - získanie vzorových dát
3 - faktúry v PDF za testovacie obdobie mesiac, rôznorodé formáty faktúr, export účtovného denníka za obdobie 1 mesiaca
3. krok - naimplementujeme chýbajúce formáty, urobíme analýzu vyťažovania faktúr a výber vhodnej platformy (úspešnosť vs. cena)
4. krok - predloženie aktualizovanej ponuku našich služieb a návrhu zmlúv
(v prípade rozhodnutia sa pre spoluprácu)
5. krok - implementácia zákazky na našej strane (do 30 dni)
6. krok - 1 mesiac testovacia prevádzka, paralelne so súčasnou účtovnou firmou (neplatí pre novovzniknutý subjekt bez súčasnej účtovnej agendy), náklady cca 30% z ostrej ponuky. Doladenie detailov/vygenerovanie reportov/odsúhlasenie
7. krok - nastavenie výstupov od súčasnej účtovnej firmy
8. krok – zahájenie/spustenie spolupráce na ostro - od 1. dňa v mesiaci (po splnení všetkých krokov)
Ekonomicko-konzultačná spoločnosť TOP Clerks aktívne pôsobiaca na území SR a ČR ponúka možnosť využitia služieb vedenie účtovníctva, ekonomického/daňového poradenstva, auditu.
Efektivita
Úspora finančných prostriedkov a času vďaka inteligentným IT riešeniam. Naše služby sú dostupné kedykoľvek a odkiaľkoľvek prostredníctvom online prístupu
Výkonnosť
Tisíce položiek spracované hromadne využitím robotizácie procesov. Výstupy/reporting podľa požiadaviek klienta
Odbornosť
Spolupracujúci experti na účtovníctvo a IT špecialisti, ktorý prinášajú optimálne riešenie na mieru konkrétnemu klientovi
Spoľahlivosť
Pre našich klientov sme dlhodobým a spoľahlivým partnerom. Naše služby sú Vám vďaka zastupiteľnosti vždy k dispozícií

Eshopy sú z hľadiska svojho fungovania odvetvím ako stvoreným pre využitie pokroku v IT technológiách, v rámci transformácie účtovníctva do digitálnej doby vďaka čomu je možné výrazné zvýšenie efektivity pri spracovávaní veľkého množstva podkladov do potrebných výstupov.
8 krokov k časovej a finančnej efektivite pre každý eshop.
1. krok - podpísanie NDA - zmluvy o mlčanlivosti
2. krok - získanie vzorových dát
3 - faktúry v PDF za testovacie obdobie mesiac, rôznorodé formáty faktúr, export účtovného denníka za obdobie 1 mesiaca
3. krok - naimplementujeme chýbajúce formáty, urobíme analýzu vyťažovania faktúr a výber vhodnej platformy (úspešnosť vs. cena)
4. krok - predloženie aktualizovanej ponuku našich služieb a návrhu zmlúv
(v prípade rozhodnutia sa pre spoluprácu)
5. krok - implementácia zákazky na našej strane (do 30 dni)
6. krok - 1 mesiac testovacia prevádzka, paralelne so súčasnou účtovnou firmou (neplatí pre novovzniknutý eshop bez súčasnej účtovnej agendy), náklady cca 30% z ostrej ponuky. Doladenie detailov/vygenerovanie reportov/odsúhlasenie
7. krok - nastavenie výstupov od súčasnej účtovnej firmy
8. krok – zahájenie/spustenie spolupráce na ostro - od 1. dňa v mesiaci (po splnení všetkých krokov)
Ekonomicko-konzultačná spoločnosť TOP Clerks aktívne pôsobiaca na území SR a ČR ponúka možnosť využitia služieb vedenie účtovníctva, ekonomického/daňového poradenstva, auditu.
Efektivita
Úspora finančných prostriedkov a času vďaka inteligentným IT riešeniam. Naše služby sú dostupné kedykoľvek a odkiaľkoľvek prostredníctvom online prístupu
Výkonnosť
Tisíce položiek spracované hromadne využitím robotizácie procesov. Výstupy/reporting podľa požiadaviek klienta
Odbornosť
Spolupracujúci experti na účtovníctvo a IT špecialisti, ktorý prinášajú optimálne riešenie na mieru konkrétnemu klientovi
Spoľahlivosť
Pre našich klientov sme dlhodobým a spoľahlivým partnerom. Naše služby sú Vám vďaka zastupiteľnosti vždy k dispozícií

Rada pomozem s uctovnictvom studentom i pracujucim zacinajucim uctovnikom.
Doucujem podvojne uctovnictvo:
- studentov strednych i vysokych skol, ktori potrebuju pochopit podstatu/logiku/pravidla uctovania.
Vysvetlim skolske ucivo - uctovanie v jednotlivych uctovych triedach, suvisle priklady a podobne.
- pracujucich - zacinajucich uctovnikov, ktori si chcu osvojit principy uctovania a potrebuju sa zdokonalit v uctovani v praxi.
Naucim, vysvetlim zasady a logiku uctovania ako aj uctovanie v jednotlivych uctovych triedach.
Zodpoviem otazky a preberiem s Vami konkretne temy (od jednoduchsich po narocnejsie) podla potreby.
Poskytnem podporu a konzultacie pre buducich aj zacinajucich uctovnikov, vratane tipov na zefektivnenie prace uctovnika.
Moje vzdelanie: stredna skola - obchodna akademia & vysoka skola - Ekonomicka univerzita v Bratislave.
Mam zaroven aj pedagogicke vzdelanie na vyucovanie odbornych ekonomickych predmetov, prax s vedenim uctovnictva vo firmach
a tiez bohate skusenosti s doucovanim. Uctovnictvu sa venujem od roku 2001 a neustale sa vzdelavam.
Uctovnictvo doucujem velmi rada. Je to prakticky predmet a mozete sa ho naucit aj Vy.
Hodiny (vyucbu) prisposobim individualne na mieru podla Vasich potrieb.
Ak hladate doucovatela / ucitela / skolitela / mentora / kouca uctovnictva, som tu pre Vas :)
Cena od 15,- Eur / hod (60 min).
Doucovanie prebieha online s tym, ze distancnu formu vzdelavania sa snazim prisposobit tak, aby sa co najviac priblizila k prezencnej forme.

Ponúkam komplexné služby v oblasti podvojného, jednoduchého a mzdového účtovníctva - vedenie účtovnej agendy, spravovanie miezd, personalistika, daňové priznanie k dani z príjmu FO a PO, daňové priznanie k DPH, daňové priznanie k dani z motorových vozidiel, rôzne registračné formuláre, elektronická komunikácia s inštitúciami (finančná správa, SP, ZP). Spracovanie účtovníctva v ekonomickom systéme POHODA. Všetko za prijateľné ceny aj online formou, bez starostí z pohodlia domova (možnosťou spracovania v rámci celého Slovenska).
E-mail: info@, mobil: , web:

Účtovníctvo , poradenstvo 2023 - 21.11. - 15:02
Ponúkame Vám služby v oblasti účtovníctva a daní:
- Vedenie jednoduchého a podvojného účtovníctva pre fyzické (SZČO) a právnické osoby s.r.o. (obchodné spoločnosti, družstvá, občianske združenia, nadácie, neziskové organizácie, či iné právne formy účtovných jednotiek, MÚJ )
- Zostavenia riadnej alebo mimoriadnej účtovnej závierky
- Vypracovanie daňového priznania k dani z príjmov fyzických osôb (typ A, typ B)
- Vypracovanie daňového priznania k dani z príjmov právnických osôb
- Vypracovanie daňového priznania k dani z pridanej hodnoty
- Vypracovanie daňového priznania k dani z motorových vozidiel
- Zastupovanie klienta pred správcom dane pri daňovom konaní
- Ekonomické poradenstvo
Účtovníctvo je zabezpečené na základe dodaných dokladov, ktoré účtovne spracujem. Doklady môžete zasielať aj online formou, možnosť spracovania v rámci celého Slovenska
Mám dlhoročnú prax v ekonomickej oblasti , ponúkam aj obchodné poradenstvo a účtovníctvo spracovávam v programoch od spoločnosti Kros.
V prípade záujmu ma kontaktujte na tel. číslo

Ponúkam komplexné vedenie externého účtovníctva pre právnické osoby (s.r.o., a.s., k.s.), spracovanie miezd a daní. Preferujem účtovníctvo zodpovedajúce 21. storočiu - všetko online. V prípade potreby samozrejme aj osobné konzultácie.
Komplexnému vedeniu účtovníctva sa venujem od roku 2015. Špecializujem sa na účtovníctvo obchodných spoločností a reporting. Mám skúsenosti s rôznymi spoločnosťami napr. IT služby, marketing, organizovanie eventov, reštaurácia, potravinársky výrobný podnik, sanačná firma, predaj CNG paliva, servis a rôzne iné.
V prípade záujmu ma kontaktujte na čísle alebo na uctovnictvo.ev@

Spoločnosť K.F.B. mont, s.r.o. ponúka komplexné spracovanie podvojného alebo jednoduchého účtovníctva, miezd a personalistiky pre živnostníkov a s.r.o.
Účtovnícke práce sú zabezpečované na základe dodaných dokladov, ktoré účtovne spracujeme. Doklady môžete zasielať aj online formou, bez starostí z pohodlia domova.
Ponúkame:
- vedenie účtovníctva, personálnej a mzdovej agendy
- vypracovanie daňových priznaní
- spracovanie výkazov DPH
- zasielanie výkazov
- komunikáciu so sociálnymi a zdravotnými poisťovňami, daňovým úradom
- štatistiku či iné administratívne služby pre Vašu firmu
- daňové a ekonomické poradenstvo
Všetko za prijateľnú cenu, ktorá je vypracovaná priamo pre Vás.
V prípade záujmu nás neváhajte kontaktovať na mailovú adresu kfbmont@

Ponúkam online doučovanie účtovníctva pre 1.-3. ročník stredných škôl. Ponúkam doučovanie ručných predkontacii od základov, takiež účtovanie v programe Omega, Olymp a Alfa +. Vyučovaciu hodinu predstavuje 45minút. Doučovanie prebieha cez aplikáciu Zoom.

Ponúkam komplexné vedenie externého účtovníctva pre právnické osoby (s.r.o., a.s., k.s.), spracovanie miezd a daní. Preferujem účtovníctvo zodpovedajúce 21. storočiu - všetko sa dá vybaviť aj online. V prípade potreby samozrejme aj osobné konzultácie.
Komplexnému vedeniu účtovníctva sa venujem od roku 2015. Špecializujem sa na účtovníctvo obchodných spoločností a reporting. Mám skúsenosti s rôznymi spoločnosťami napr. IT služby, marketing, organizovanie eventov, reštaurácia, potravinársky výrobný podnik, sanačná firma, predaj CNG paliva, servis a rôzne iné.
V prípade záujmu ma kontaktujte na čísle alebo na uctovnictvo.ev@

Dobrý deň,
Netrápte sa v zákonoch a zmenách v legislatíve a v účtovníctve.
Ponúkam vám vedenie jednoduchého a podvojného účtovníctva pre fyzické (SZČO) a právnické osoby (obchodné spoločnosti, družstvá, občianske združenia, nadácie, neziskové organizácie, či iné právne formy účtovných jednotiek, MÚJ )
Účtovníctvo je zabezpečené na základe dodaných dokladov, ktoré účtovne spracujem. Doklady môžete zasielať aj online formou, možnosť spracovania v rámci celého Slovenska
Ponúkam:
- vedenie účtovníctva
- vypracovanie daňových priznaní pre fyzické osoby a mikro účtovné jednotky
- zasielanie výkazov
Individuálny prístup, všetko za prijateľnú cenu.
Mám dlhoročnú prax v ekonomickej oblasti, ponúkam aj obchodné poradenstvo a účtovníctvo spracovávam v programoch od spoločnosti Kros.
V prípade záujmu ma kontaktujte na tel. číslo uvedenom v inzeráte.

Hľadáte účtovníka, ktorý vám pomôže viesť vašu účtovnú evidenciu efektívne a správne? Som tu pre vás!
Mám dlhoročné skúsenosti v oblasti podvojného účtovníctva a ovládania programov Word a Excel na vyššej úrovni. Taktiež sa venujem komplexnému vedeniu účtovníctva pre firmy v rôznych odvetviach, vrátane vypracovania daňových priznaní pre fyzické osoby a mikro účtovné jednotky.
Okrem toho, ponúkam aj službu zasielania výkazov a prípravu prehľadov zo závislej činnosti. Všetky vaše doklady a účtovnícke potreby môžete zasielať online, čo znamená, že som k dispozícii pre klientov v celej krajine.
Moja filozofia je poskytnúť vám profesionálnu a spoľahlivú pomoc s vašimi účtovníckymi potrebami, aby ste sa mohli zamerať na svoje podnikanie a zároveň dosiahli lepšie výsledky. Ak hľadáte účtovníka, ktorý sa postará o vašu účtovnú evidenciu a ponúkne vám kompletné účtovnícke riešenia, neváhajte ma kontaktovať mailom!

Ponúkam na predaj nasledujúce ražby obecnej meny:
1 Šs obehový, ročník 2010 (3100 ks) – 7 €
1 Šs obehový, ročník 2014 (1240 ks) – 9 €
1 Šs leštený s certifikátom, ročník 2014 (310 ks) – 17 €
1 Šs obehový, ročník 2015 (1350 ks) – 9 €
1 Šs leštený s certifikátom Proof like, ročník 2015 (100 ks) – 20 €
2 Šs obehový, ročník 2015 (1350 ks) – 11 €
2 Šs leštený s certifikátom Proof like, ročník 2015 (100 ks) – 20 €
5 Šs obehový, ročník 2015 (1350 ks) – 13 €
5 Šs leštený s certifikátom Proof like, ročník 2015 (100 ks) – 20 €
1 grajciar Spišská Nová Ves - kostol , Mária Terézia - 9 eur
2 grajciar Spišská nová Ves - Reduta , Mária Terézia - 9 eur
1 grajciar Pieštany – 9 eur
Možný osobný odber, alebo poštou (poštovné podľa cenníka Slovenskej pošty)

Ponúkam na predaj nasledujúce ražby obecnej meny:
1 Šs obehový, ročník 2010 (3100 ks) – 7 €
1 Šs obehový, ročník 2014 (1240 ks) – 9 €
1 Šs leštený s certifikátom, ročník 2014 (310 ks) – 17 €
1 Šs obehový, ročník 2015 (1350 ks) – 9 €
1 Šs leštený s certifikátom Proof like, ročník 2015 (100 ks) – 20 €
2 Šs obehový, ročník 2015 (1350 ks) – 11 €
2 Šs leštený s certifikátom Proof like, ročník 2015 (100 ks) – 20 €
5 Šs obehový, ročník 2015 (1350 ks) – 13 €
5 Šs leštený s certifikátom Proof like, ročník 2015 (100 ks) – 20 €
1 grajciar Spišská Nová Ves - kostol , Mária Terézia - 8 eur
2 grajciar Spišská nová Ves - Reduta , Mária Terézia - 8 eur
1 grajciar Pieštany - 8 eur
Možný osobný odber, alebo poštou (poštovné podľa cenníka Slovenskej pošty)

Agentúra VM Recruitment Vám ponúka zaujímavú pracovnú pozíciu v Holandsku:
Montážnik železných konštrukcií
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Montáž konštrukcií na mieru podľa stavebných výkresov.
Benefity:
- práca na holandskú zmluvu, u certifikovaného zamestnávateľa s možnosťou
prechodu na prácu TPP
- zabezpečené ubytovanie, ktoré netreba platiť dopredu
- zamestnávateľ za vás odvádza dane a prídavky podľa platnej legislatívy
- asistencia s vybavením BSN čísla, bankovým účtom a zdravotným poistením
- mzda každý týždeň
- pomoc pri hľadaní dostupných možností pri vycestovaní zo Slovenska a ČR
- nástupy sú možné každý týždeň"
- v prípade potreby zabezpečíme auto na cestovanie do práce/26e týždenne
Požiadavky na zamestnanca:
-Čistý register trestov -Vodičský preukaz, -Znalosť holandského alebo anglického jazyku -Pracovné skúsenosti ako montážnik železných konštrukcií výhodou - -Základný kurz s certifikátom VCA (možnosť spraviť si kurz popri práci ) -Flexibilný prístup k pracovnej dobe -Schopnosť pracovať samostatne aj v tíme

V našom jednodňovom intenzívnom kurze kladieme dôraz na získanie praktických zručností a odborných znalostí pre výkonávanie bezpečného piercingu.
Po absolvovaní tohto kurzu budeš schopná/ý bez problémov začať a zarábať.
Teoretická časť kurzu:
• O piercingu (história, súčasné trendy, typy piercingov a ich umiestnenie)
• Základy hygieny, dezinfekcie a sterilizácie.
• Starostlivosť o hotový piercing, hojenie.
• Riziká a kontraindikácie.
• Ako a kde zohnať potrebné vybavenie a šperky.
Praktická časť kurzu
• Anatomická konzultácia.
• Príprava pracovnej plochy, šperkov a používaných nástrojov.
• Príprava miesta vpichu na aplikáciu.
• Postupy, techniky a bezpečná Aplikácia.
S čím budete odchádzať:
S motiváciou a chuťou vrhnúť sa rovno do práce!
S certifikátom o absolvovaní kurzu od AVHgold Academy.
Návratnosť je veľmi rýchla, pretože zo strany zákazníkov je o piercing neustály záujem.
PODMIENKY KURZU: Pre tento kurz je nutné si zabezpečiť 2-3 modelky.

Mesačne predplatný kurz zameraný na Financie
Vstupný poplatok 147€
následne 50€ mesačne
Zameraný na Online Business
Potrebné základy Angličtiny
26 metód zárobku od predaj na Amazone , po email marketing , freelancing , crypto , trading a omnoho viac
Potrebný je prístup na internet, mobil, PC
Pre viac informácií ma kontaktujte
Emailom alebo Telefonicky