práca nitra administratíva - strana 9
Počet nájdených inzerátov PRÁCA NITRA ADMINISTRATÍVA
: 1000 - strana 9

Do skladu s elektronikou hľadáme šikovných vodičov VZV.
Tvojou náplňou práce bude:
- práca v 3-smennej prevádzke,
- práca na VZV :
- nakládka, vykládka kamiónov,
- zaskladňovanie/vyskladňovanie regálov,
- práca so scanerom,
- práca na HLAVNÝ pracovný pomer,
- Pozícia vhodnejšia pre mužov.
- ODPORUČTE NÁM ZNÁMEHO A ZÍSKAJTE ODMENU 75€!
Zamestnanecké výhody, benefity:
- mzda 6,13 €/hod. + bonusy + príplatky podľa Zákonníka práce, mesačne až 1.300€,
- mesačné BONUSY až do výšky 10%,
- naviac bonusy za nadčasy,
- ubytovania ZADARMO,
- príspevok na dopravu do práce,
- stravné v hodnote 4,80€/deň ZADARMO,
- zálohy poskytujeme týždenne,
- výplata vždy načas.
V prípade záujmu nás kontaktujte telefonicky alebo emailom presov@

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Práca pomocou nízkozdvižného vozíka
nakládky/vykládky kamiónov - zaskladňovanie/vyskladňovanie skladu
práca so skenerom
manuálne práce v sklade
ďalšie činnosti podľa pokynov nadriadeného
Práca v 2 zmennej prevádzke (ranná, poobedná) pondelok až piatok, víkendy voľné
Týždenné vyplácanie - každý piatok
Doprava na trase Nitra- Cabaj Trnovec nad Váhom - Močenok - Šaľa- Galanta - Veľké Úľany - Sládkovičovo- Sereď - Jánovce - Hrubá Borša - Senec zabezpečená ZDARMA!
Zabezpečujeme ubytovanie
Dlhodobá práca s istotou.
Pomoc pri vybavení/ predĺžení preukazu na obsluhu motorových vozíkov

Dobrý deň, hľadám kolegov na pracovné pozície od administratívy až po manažment.
Náplň práce:
-online a osobná komunikácia so zákazníkom
-audit existujúcich riešení
-plánovanie existujúcich riešení
-práca s počítačom
-administratíva
Benefity:
-nemusíte mať skúsenosti (máme školiaci systém a všetko vás naučíme)
-kariérny a platový rast
-neustále vzdelávanie
-flexibilný pracovný čas
-mladý kolektív
-víkendové akcie a rekreácia
a mnoho ďalších
Podmienky pre uchádzačov:
-ukončené stredoškolské vzdelanie
-skúsenosť s Microsoft Word
Platové podmienky:
- v závislosti od pozície
Poznámka:
Práca je na dohodu- živnosť.
V prípade záujmu poprosím o zaslanie životopisu na nižšie uvedený e-mail.
Ďakujem

Náplň práce: administratíva -80%, práca z domu, kancelárie.
1x mesačne vycestovať mimo okr.
-práca poradcu so zameraním na tvorbu majetku.
Hľadáme kolegov na rôzne pozície.
Požiadavky: komunikatívnosť, veselá povaha, tímovosť, vytrvalosť, túžba kariérne rásť, cieľavedomosť
- užívateľské ovládanie PC
- výhoda vodičský preukaz
Ponúkame:
-kvartálne ohodnotenie a odmeny
-flexibilný pracovný čas
-firemné dovolenky ako odmenu
-mentoring, teda profesionálne vedenie
- kariérny rast až po pozíciu riaditeľa
- uľahčenie práce s pomocou vedúceho
- viacero finančných produktov bez poplatku
- výborné platové podmienky súčasťou plánu kariéry
Sme súčasťou nadnárodnej skupiny pôsobiacej 52 rokov na európskych trhoch, na Slovensku s výborným zázemím 29 rokov. Stojíme na strane klienta a plníme mu ciele.
Poďte si splniť aj tie Vaše!
Životopis: lududasova@

Hľadám mladé dievča, ženu na výpomoc: práca na PC, aspoň základné účtovné znalosti, príp. prax s programom OMEGA veľmi vítaná.
Najlepšie z Rudiny, Kysuckého Nového Mesta.
Prosím volajte na t.č.:

PRIJMEM ASISTENTKU
Náplň práce administratíva, pošta, aj niečo viac... platové ohodnotenie je 1500€ cistom. Prvý kontakt cez mail. Životopis + 2 fotografie. Potom Vás budem kontaktovať ohľadom pohovoru.--
Práca vhodná pre mladú osobu (vek 19-30, bez záväzkov) Flexibilná pracovná doba. Práca je Vhodna pre student VŠ, prípadne popri inej práci
V prípade záujmu, pošlite životopis a dve fotky na tento email.
wowjob15@

Hľadám do svojho tímu šikovného, komunikatívneho človeka. Ak sa rád učíš nové veci a pracuješ s ľuďmi tak ťa veľmi radi privítame v našom kolektíve v kancelárií.
Náplň práce:
-Poskytovanie poradenstva klientovi
-administratíva
-podpisovanie zmlúv s klientmi
-komunikácia s klientom
-starostlivosť o existujúcich klientov, servis klientom
- bežné administratívne práce
- hlásenie poistných udalostí
Ponúkame:
-výborné pracovné ohodnotenie, bez finančného stropu
-bezplatný systém vzdelávania a odborných školení
-flexibilný pracovný čas
-možnosť kariérneho rastu
- možnosť flexibilného pracovného času podľa vzájomnej dohody
- práca na agentúrnej kancelárii
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vodičský preukaz
B výhodou
Pozícia je vhodná pre absolventa
Mamičku na materskej dovolenke
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- komunikatívnosť
- príjemné vystupovanie
- pozitívny prístup k práci
- ochota učiť sa nové veci
Ak Vás moja pracovná ponuka zaujala, ochotne sa s Vami stretnem na pracovnom pohovore a poskytnem Vám všetky informácie týkajúce sa pracovnej ponuky .Životopis zasielať na

Dobrý deň, ponúkam prácu pre človeka, ktorý sa chce vzdelávať v oblasti finančného trhu, chce poskytovať profesionálne finančné služby a chce sa osobnostne ako i komunikačne rozvíjať. Pracovné pozície sú obsadzované v BNB, TN.
Náplň práce finančného sprostredkovateľa:
Kontrola existujúcich zmlúv na finančnom trhu
Práca s PC a firemných systémom
Komunikácia s klientom a obchodnými partnermi
Jednoduchá administratíva
Náplň práce na pozícii manažéra pobočky:
Vedenie a riadenie ľudí
Personalistika ( pracovné pohovory, školenia a rozvoj ľudí na pobočke)
Benefity:
Práca v mladom a dynamickom kolektíve
Garantovaný plán kariery
Firemné benefity
Nadštandardné finančné ohodnotenie
Flexibilný pracovný čas
Požiadavky: komunikatívnosť, cieľavedomosť, učenlivosť
V prípade záujmu ma kontaktuje telefonicky prípadne zašlite váš životopis na email: mdauda70@

Súrne hladam prácu na TPP. Nakolko NEVHODNÁ je premna DLHODOBÁ PRÁCA V STOJI tak jedine pracovná oblasť administratíva alebo niečo podobné. Iba SERIÓZNE PONUKY.ZIADNA PRÁCA Z DOMU. e-mail:

Do nášho tímu hľadáme skúseného koordinátora/ku s praxou pre pobočku na Morve (Ostrava).
Náplň práce:
- nábor a výber nových zamestnancov
- starostlivosť o pridelených zamestnancov
- zabezpečenie objednávok od klienta
- koordinácia nástupov u klienta
- administratíva
Benefity:
- zabezpečené a hradené ubytovanie
- možnosť týždenných turnusov
- služobný automobil
- služobný mobil
- notebook
- práca v stabilnej spoločnosti
- výhodné platové podmienky
- možnosť záloh
Kontakt:
praca@

Home office práca/brigáda-administratíva
Flexibilný pracovný čas
Prax nie je potrebná, budete zaučení.
Všetky bližšie informácie budú poskytnuté na osobnom pohovore, čo je podmienkou.

Ponúkame voĺné pracovné miesto Poliakovi žijúcemu na Slovensku alebo Slovákovi ktorý ovláda aktívne poľštinu Slovom aj písmom.
Jedná sa o komunikáciu na zákazke so zákazníkom z Poľska, dlhodobo.
Pracuje sa 4 dni do týždňa, možná práca z domu odkiaľkoľvek.
Nástupná mzda 900€ brutto, možnosť rastu.

Firma zaoberajúca sa obchodom (predaj, montáž, administratíva...) hľadá obchodných zástupcou z celého SK.
Práca aj pre pracujúcich, ktorý si chcú prívyrobiť, študentov ale aj dôchodcov, mamičky na materskej- chytťe sa šance si zaobstarať prácu a hlavne zarobiť , čo je v dnešnej dobe obtiažne!
Požiadavky:
-živnosť
-vlastné auto
-PC/ tablet
-samozrejme mobilný telefón
-chuť zarábať
-skúsenosť s obchodom len uvítame, ale k nie aj zaučíme - školenie zdarma
Výhody:
- flexibilná pracovná doba
- stabilná a dlhodobá spolupráca
- práca vo vlastnom regióne
- naozaj nadštandardný príjem!
- bezplatné školenia a firemné akcie
Viac na tel. čísle alebo e-maily.
Nečakajte a podťe ZARÁBAŤ !!!

Príjmem 4 asistentky/ov - brigádnikov na administratívne práce v kancelárii na 4 hod. denne. Práca na pozícii - administratívny pracovník na náborovom oddelení, ktorá sa vykonáva z domu. Náplň práce: telefonická, e-mailová komunikácia, práca na internete. Osobný pohovor je nutný pre viac informácie, nie písomne. Ponuka hlavne pre lokalitu Košice, Košice - okolie. Odmena od 100€ až 1000,-€ + /, podľa šikovnosti aj viac. Príď medzi nás!

Hľadám do svojho tímu šikovného, komunikatívneho človeka. Ak sa rád učíš nové veci a pracuješ s ľuďmi tak ťa veľmi radi privítame v našom kolektíve v kancelárií.
Náplň práce:
-Poskytovanie poradenstva klientovi
-administratíva
-podpisovanie zmlúv s klientmi
-komunikácia s klientom
-starostlivosť o existujúcich klientov, servis klientom
- bežné administratívne práce
- hlásenie poistných udalostí
Ponúkame:
-výborné pracovné ohodnotenie, bez finančného stropu
-bezplatný systém vzdelávania a odborných školení
-flexibilný pracovný čas
-možnosť kariérneho rastu
- možnosť flexibilného pracovného času podľa vzájomnej dohody
- práca na agentúrnej kancelárii na adrese OC Šípok, Malinovského 1706
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vodičský preukaz
B výhodou
Pozícia je vhodná pre absolventa
Mamičku na materskej dovolenke
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- komunikatívnosť
- príjemné vystupovanie
- pozitívny prístup k práci
- ochota učiť sa nové veci
Ak Vás moja pracovná ponuka zaujala, ochotne sa s Vami stretnem na pracovnom pohovore a poskytnem Vám všetky informácie týkajúce sa pracovnej ponuky .Životopis zasielať na

Príjmeme šikovných ľudí na pozíciu administratívny pracovník. Práca v stabilnej spoločnosti na personálnom alebo obchodnom odd. Výhodou je že to môžete vykonávať z domu. Flexibilná pracovná doba. Práca vhodná popri práci, pre študentov, dôchodcov, mamičky na MD 2-3 hod. denne. Len vážny záujem. Nutnosť prijímacieho pohovoru v Košiciach alebo v Bratislave.

Hľadám študenta/študentku VŠ odbor právo, vhodné pre nižšie ročníky bc. štúdia na brigádnickú prácu.
Nápĺň práce: administratíva, vedenie spisovej agenty, príprava podkladov pred pojednavaním.
Miesto: kancelária Senica, Robotnícka 58/21, čiastočne možná práca z domu
Rozsah: 10-12 hodín týždenne
Mzda: 4 eura/hod.
Od asistenta/asistentky požadujem dochvíľnosť, spoľahlivosť, komunikatívnosť, príjemné vystupovanie, schopnosť samostatnej práce.
Potrebné znalosti/zručnosti: práca na pc - word/excel
Ponúkam prácu v prijemnom prostredí, flexibilnú pracovnú dobu, možnosť osobného rastu a ziskania skúseností.
Záujemcov prosím o zaslanie životopisu a stručného motivačného listu na email kancelárie

Dobrý deň,
hľadáme kolegu/kolegyňu na administratívnu pozíciu s možnosťou kariérneho vzrastu. Práca je vhodná pre mamičky na MD, pre študentov, pre nezamestnaných alebo aj popri práci. Kontaktujte ma e-mailom suzane.rouvia@

Hľadáme kolegu/kolegyňu na pozíciu - administratíva Home office. Práca vhodná pre študentov, dôchodcov, mamičky na MD, pre nezamestnaných v stabilnej spoločnosti na 3 hod. denne. Administratívna práca na personálnom alebo na obchodnom odd. Flexibilná pracovná doba so zaujímavým finančným ohodnotením./200 - 1700€ +/ Všetky informácie osobne, nie písomne, ako aj platobných podmienok sú súčasťou pohovoru. Len vážny záujem. Ponuka pre celé Slovensko.
Povinný osobný pohovor Košice/Bratislava.

Dobrý deň,
Ponúkame príležitosť práce pre asistentku, administratívnu pracovníčku v našich priestoroch v meste Basel vo Švajčiarsku.
Náplň Vašej práce:
Práca s dokumentmi výlučne v angličtine
Komunikácia s klientmi
Práca s dátami - Microsoft Office
Iná, aktuálna administratíva
Vaše znalosti:
Angličtina - B2, plynule
Nemčina - B1/B2 plynule
Predošlá skúsenosť alebo náklonnosť k administratíve
Microsoft office zdatnosť
Pozitívny prístup
Typ prac. pomeru:
HPP ekvivalent, 2 ročná zmluva s opciou na predĺženie
Váš plat:
5255 CHF, = cca. 5319 EUR
Lokácia: mesto Basel, Kanton Basel-Stadt, Švajčiarsko
Ak spĺňate podmienky a máte záujem o ponuku, prosím pošlite nám Váš životopis, prípadne aj motivačný list na e-mail: @
Prijímame len e-maily so serióznym záujmom a priloženým životopisom, tel. č. slúži len na overenie inzerátu, nie na kontakt s uchádzačkou. Ďakujeme