inzercia, predaj, predám, bazár

práca nitra administratíva - strana 10

Počet nájdených inzerátov PRÁCA NITRA ADMINISTRATÍVA : 1000 - strana 10

asistentka konateľa
PRIJMEM ASISTENTKU Náplň práce administratíva, pošta, aj niečo viac... platové ohodnotenie je 1500€ cistom. Práca vhodná pre osobu (vek 19-30) flexibilná pracovná doba - home office, podľa potreby. Práca je Vhodna pre aj student VŠ, aj prípadne popri inej práci V prípade záujmu, pošlite životopis a dve fotky na tento email. job2023@
Recepčný
Hľadáme recepcneho do klasickeho penzionu. Tento penzion sa nachadza v Nemecku v mestecku Grainau. Náplňou práce je najmä komunikácia so zákazníkmi, check in/out hostí, praca s inkasom + ostatna administrativa suvisiaca s chodom recepcie. požadujeme zodpovednosť, spolahlivost, prijemne vystupovanie. Pracuje sa 5 dni v tyzdni 8 hodin denne K dispozícii je ubytovanie a strava zadarmo. Podmienkou je prax , ovládanie Nemeckeho alebo Anglickeho jazyka na pokrocilej úrovni. Práca je na Nemecku pracovnú zmluvu. mesacny zarobok je 2000 Eur / netto
Predajca/cenový referent
Prijmeme na TPP nového kolegu/kolegyňu. Viac informácii o nášej spoločnosti nájdete tu: Náplň práce: - spracovávanie cenových ponúk; predaj - kontakt so zákazníkom; starostlivosť o zákazníka - príležitostné pomocné práce pri montáži rekuperácie vzduchu - skladové hospodárstvo - starostlivosť o prevádzku Platové podmienky: 800 Brutto + variabilná zložka 1% z predaja Pracovné benefity: - firemný paušál - firemný notebook - práca v mladom kolektíve - pravidelné teambuildingové akcie - firemné dovolenky Požiadavky na nového kolegu/kolegyňu: - analyzovanie a riešenie problémov - fyzická zdatnosť - komunikatívnosť - kultivovaný slovný a písomný prejav - prezentovanie - pružnosť myslenia - samostatnosť - tímová práca - zodpovednosť Posudzovanie uchádzačov sa bude realizovať na základe zaslaných životopisov. Životopis môžete zaslať na: administrativa@
Práca
Dobrý deň, hľadám si prácu výhradne v podnikovej sfére, projektový manažment, objednávky, fakturácie, administratíva, kalkulácie, rozpočty, asistent architekta-ky, VŠ II.stupňa, nemecký jazyk aktívne, som spoľahlivý, zodpovedný a ak mi dáte šancu, nesklamem Vás. Určite nie je problém si vyhrnúť rukávy..., práca môže byť aj na skrátený úväzok, ale určite nie formou, napr. 4 hodky denne. Ďakujem za každú ponuku, kontaktujte ma prostredníctvom e-mailu project.sb.b7@
Vedúci zmeny
Vedúci zmeny Pre medzinárodnú spoločnosť hľadáme pracovníkov. miesto práce – Sihoť Chocholná Velčice Druh pracovného pomeru hlavný pracovný pomer, živnosť Náplň práce: • práca s rôznym obalovým materiálom, obsluha VZV, príp. systémový zakladač • manipulovanie, ukladanie paliet, kontajnerov a prepraviek s materiálom • práca v 2 zmennej prevádzke / 7,5 hodinový prac. čas. • Riadenie ľudí na prevádzke, administratíva, SAP Ponúkaný plat: od 1.200€/mesiac + príplatky za nadčasy a sviatky a bonusy (na živnosť dohodnutá mesačná odmena) Ponúkame: • dlhodobá spolupráca, • atraktívne finančné ohodnotenie, odmeny a príplatky Termín nástupu - INHEĎ Požiadavky na pracovníka: • vzdelanie SOU, stredoškolské s maturitou/ bez maturity • preukaz VZV - obnovujeme a rozširujeme platnosť preukazov • ochota manuálne pracovať • dobrý zdravotný stav • zmysel pre tímovú prácu • trestná bezúhonnosť • skúsenosti s prácou v automobilovom priemysle sú výhodou Kontaktná osoba: Pilous spol. s r.o. Tomáš Nemec Telefón:: 6 Mail: veduciskladu.tb@
Manažérka - projektová manažérka Nemecko
Si priebojná , cieľavedomá, komunikatívna a ovládaš nemecký jazyk na veľmi dobrej úrovni? Potom máš všetky elementárne predpoklady stať sa členom nášho tímu. Čo bude tvoja náplň práce? - denná komunikácia s už existujúcimi klientmi v Nemecku (emailová , telefonická ) - vyhľadávanie nových partnerov a zákazok pre našich živnostníkov ( stavebné práce pre elektrikárov , zváračov a pod. ) - vytváranie zmlúv Čo by mali byť tvoje silné stránky? - zodpovednosť - dochvíľnosť - flexibilita - schopnosť predať ( obchodný duch ) - komunikatívnosť na výbornej úrovni - schopnosť zvládať stres - dať si poradit ak niečo robíš zle ( v našom tíme sa denne učíme jeden od druhého ) Čo ti vieme ponúknuť my ? - kvalitné finančné ohodnotenie - systém odmeňovania, mesačné bonusy - príjemné pracovné prostredie ( nová , priestranná zrekonštruovaná kancelária ) - príjemný kolektív ktorý je nepretržite k dispozícii pomôcť jeden druhému - zabezpečený pitný režím , taktiež káva , čaj a podobne -profesionálny , zároveň priateľský prístup od vedenia našej spoločnosti až po kolegov - služobný smartphone , notebook V našej spoločnosti ti pri obojstrannej spokojnosti garantujeme stabilitu, zázemie a patričné ohodnotenie. Ak ťa ponuka zaujala , pošli mi svoj životopis aj krátky sprievodný email. Tešíme sa na novú kolegyňu. office@ ( administratíva , práca v administratíve, práca v nemeckom jazyku )
PREDAJCA
Predajca Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednosti - práca na plný úväzok - predaj materiálu cez pokladňu na predajni - starostlivosť o zákazníkov prichádzajúcich na predajňu - zodpovednosť za zverený materiál a pokladňu - poradenstvo - objednávanie a príjem tovaru na predajňu - preberanie a vykladanie tovaru na predajni - administratíva spojená s chodom predajne - fakturácia Zamestnanecké výhody, benefity - nákup tovaru za zamestnanecké zľavy - technické a obchodné zaškolenie - príjemné pracovné prostredie - zázemie silnej a stabilnej spoločnosti Termín nástupu - IHNEĎ Požiadavky na zamestnanca: stavebníctvo - prax výhodou Prax na pozícii/v oblasti stavebníctvo - výhodou Pozícia je vhodná pre absolventa Áno Osobnostné predpoklady a zručnosti - znalosť stavebného materiálu výhodou - skúsenosti s predajom stavebného materiálu výhodou - komunikatívnosť, pracovitosť, tímová práca - plat 1100,-€/Brutto Tešíme sa na Vás.
Ponúkam Vám dlhodobú prácu asistentky konatela
PRIJMEM ASISTENTKU Náplň práce administratíva, pošta, aj niečo viac... platové ohodnotenie je 1500€ cistom. Práca vhodná pre osobu (vek 19-30bez záväzkov) flexibilná pracovná doba - , podľa potreby. Práca je Vhodna pre aj student VŠ, V prípade záujmu, pošlite životopis a dve fotky na tento email. job2023@
Administratíva Home-office
Súkromná firma príjme spolupracovníkov na pozíciu administratívny pracovník. Práca v stabilnej spoločnosti na personálnom alebo obchodnom odd. Výhodou je že to môžete vykonávať z domu. Flexibilná pracovná doba. Práca vhodná popri práci, pre študentov, dôchodcov, mamičky na MD 4 hod. denne. Len vážny záujem. Nutnosť prijímacieho pohovoru.
Špecialista pre odpadové hospodárstvo
Hľadáme výnimočnú osobu ktorá sa rada priučí znalostiam v oblasti environmentalistiky s excelentným dorazom pre detail a presnosť. Ak máš talent pre zdokonaľovanie a uľahčovanie práce, digitalizovanie a automatizovanie procesov, radi tvoje nápady uvítame. Náplň práce - komplexné zabezpečenie agendy odpadového hospodárstva - vedenie evidencie odpadov a kvartálne uzatváranie evidencie - spracovanie a podávanie ročné hlásenia o vzniku odpadov na Okresné úrady a úrady Životného prostredia, - administratíva spojená s pozíciou; - zostavenie školiaceho manuálu pre pozíciu Požiadavky na pozíciu uchádzača Vzdelanie a prax v oblasti evidencie odpadového hospodárstva nie je nutná bude však výhodou. Uchádzača plne zaškolíme s možnosťou odborného školenia a rastu. Pokročilé znalosti MS Excel, Korešpondencia v MS Word, emailový klient MS Outlook. Základná znalosť Angličtiny bude výhodou, nie podmienkou. Nástup - ihneď. Ohodnotenie a benefity - Mzda je v rozmedzí od 500 - 1000€ za polovičný pracovný pomer (20h/týždeň) a flexibilné hodiny - Štvrťročné výkonnostné odmeny - Flexibilný pracovný čas po zaškolení a preukázaní samostatnosti - Práca v stabilnej slovenskej spoločnosti - Dlhodobo perspektívna práca s možnosťou ďalšieho odborného rastu Životopis prosíme zaslať na info@
Obchodná zástupkyňa
Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednosti: Úlohou obchodnej zástupkyne / zástupcu bude získavanie nových zákazníkov v oblasti zásobovania gastroprevádzok (reštaurácie, kantíny, bary, kaviarne a pod...), starostlivosť o nich a udržiavanie spolupráce s aktívnymi zákazníkmi. Vyhotovovanie reportov, spracovávanie cenových ponúk a ďalšia potrebná administratíva Zamestnanecké výhody, benefity: Služobné vozidlo Služobný mobil Stabilná práca a možný rast v rozvíjajúcej sa spoločnosti Práca v teréne Výhodné zamestnanecké nákupy Po skúšobnej dobe odmeny za vybavenie novej prevádzky a za starostlivosť o aktívnych zákazníkov Informácie o výberovom konaní: V prípade záujmu, prosím zašlite svoj životopis na email: Na pohovor budeme kontaktovať iba vybraných uchádzačov Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie študent vysokej školy vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa Jazykové znalosti Slovenský jazyk - Pokročilý (C1) Ostatné znalosti Microsoft Excel - Mierne pokročilý Microsoft Outlook - Základy Vodičský preukaz B Prax na pozícii/v oblasti Prax v oblasti predaja výhodou Pozícia je vhodná pre absolventa Áno Osobnostné predpoklady a zručnosti Komunikatívnosť Príjemné vystupovanie a vzhľad Časová flexibilita Schopnosť pracovať pod stresom Schopnosť rýchlo sa učiť a prispôsobovať novým podmienkam
Skladník s VZV v Devínskej Novej Vsi
Pracovná ponuka v Devínskej Novej Vsi ako Skladník na TPP s nástupom ASAP Základná zložka mzdy: 963€/mesiac (brutto) + variabilná zložka 100€ + 85 € zvýšenie základnej mzdy s platnosťou od 01.04.2023 + bonusy a príplatky Náplň práce: -nakládka, vykládka kontajnerov (spisovanie potrebnej dokumentácie, práca so skenerom, atď.) - príjem do systému na základe ASN, - akčný plán - dopĺňanie údajov, kontrola, zapisovanie, - účasť na pravidelných inventúrach stropov, prázdnych obalov, - komunikácia s oddelením Logistiky, Výroby, Kvality, - práca so skenerom (na vysokej úrovni), - nakládky reklamácií (následná administratíva), kontrola šrotu, - iné činnosti podľa pokynov nadriadeného. Ponúkané výhody • príspevok na ubytovanie • odmeny pri pracovných a životných jubileách • príspevok na cestovanie do práce • príspevok pri narodení dieťaťa • vzdelávacie kurzy a školenia • príspevok na šport, kultúru alebo voľný čas • nefajčiarsky príspevok 10€ mesačne. • vitamínové balíky. • osvieženie v letnom období. • a mnoho iných. 3 zmenná prevádzka Nástup dohodou ASAP Manuálna zručnosť, zodpovednosť, precíznosť, ochota pracovať v trojzmennej prevádzke. PODMIENKA: Platný preukaz na VZV a PRAX ! ! ! Pre bližšie informácie nás kontaktujte V prípade záujmu je nutné poslať životopis na martina.adamuscinova@
Skladník, vodič VZV - Devínska Nová Ves
Ponuka práce na pozíciu: SKLADNÍK Miesto výkonu práce: Devínska Nová Ves Náplň práce: 1. Nakládky/vykládky kontajnerov (dodacie listy ,CMR ,skenovanie ,zakladanie ,potvrdzovanie papierov, manuálny dodací list na prázdne obaly, práca s Excelom atď.... ). 2. Prijem do systému na základe ASN, alebo manuálne, alebo skenerom. 3. Logistické nezhody a ich zapisovanie. 4. Akčný plán – dopĺňanie údajov/kontrola/zapisovanie. 5. Inventúra stropov na základe požiadaviek. 6. Inventúra prázdnych obalov. 7. Komunikácia s OST. 8. Komunikácia s logistikou/výrobou/kvalitou. 9. Obsluhovanie kvality pri sortačnych akciách. 10. Práca so skenerom ( na vysokej úrovni). 11. A mnoho ďalších dodatočných činností. 12. Nakládky reklamácii a administratíva s tým spojená, kontrola šrotu. Podmienkou platný VZV preukaz a prax na vozíku!!! -trojzmenná prevádzka Nástupný plat 963eur základ. mzda + 100eur variabilná zložka + 85eur zvýšenie základnej mzdy s platnosťou od 01.04.2023. Stravné lístky máme v hodnote 6,80 / pracovný deň, resp. 7,5 pracovnej zmeny V prípade záujmu nám pošlite životopis: viktoria.harcekova@ Vhodných kandidátov budeme telefonicky kontaktovať a pozveme ich na osobný pohovor.
SEKRETÁRKA/asistentka
PRIJMEM ASISTENTKU Náplň práce administratíva, pošta, aj niečo viac... platové ohodnotenie je 1800 e v cistom. Práca vhodná pre osobu (vek 19-30bez záväzkov) flexibilná pracovná doba - , podľa potreby. Práca je Vhodna pre aj student VŠ, V prípade záujmu, pošlite životopis a dve fotky na tento email. job2023@
Hľadáme SKLADNÍKA
Do novootvorenej spoločnosti hľadáme skladníka Podmienky: - VZV preukaz alebo prax na vozíku - časová flexibilita výhodou Miesto: - Bratislava - Devínska Nová Ves Mzda: 1200€ Finančné príspevky na stravu, ubytovanie Náplň práce: 1.Nakládky/vykládky kontajnerov (dodacie listy ,CMR ,skenovanie ,zakladanie ,potvrdzovanie papierov, manuálny dodací list na prázdne obaly, práca s Excelom atď.... ). 2.Prijem do systému na základe ASN, alebo manuálne, alebo skenerom. 3.Logistické nezhody a ich zapisovanie. 4.Akčný plán – dopĺňanie údajov/kontrola/zapisovanie. 5.Inventúra stropov na základe požiadaviek. 6.Inventúra prázdnych obalov. 7.Komunikácia s OST. 8.Komunikácia s logistikou/výrobou/kvalitou. 9.Obsluhovanie kvality pri sortačných akciách. 10.Práca so skenerom (na vysokej úrovni). 11.A mnoho ďalších dodatočných činností. 12.Nakládky reklamácii a administratíva s tým spojená, kontrola šrotu. Opis spoločnosti: Novootvorená spoločnosť, príjemné a čisté prostredie, priateľský kolektív
Obchodná zástupkyňa
Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednosti: Úlohou obchodnej zástupkyne / zástupcu bude získavanie nových zákazníkov v oblasti zásobovania gastroprevádzok (reštaurácie, kantíny, bary, kaviarne a pod...), starostlivosť o nich a udržiavanie spolupráce s aktívnymi zákazníkmi. Vyhotovovanie reportov, spracovávanie cenových ponúk a ďalšia potrebná administratíva Zamestnanecké výhody, benefity: - Služobné vozidlo - Služobný mobil - Stabilná práca a možný rast v rozvíjajúcej sa spoločnosti - Práca v teréne - Výhodné zamestnanecké nákupy Platové podmienky: - Ponúkaný nástupný plat je 1000€ brutto - Po zaškolení budú obchodnému zástupcovi vyplácané provízie z akvizícií. Informácie o výberovom konaní: V prípade záujmu, prosím zašlite svoj životopis na email: Na pohovor budeme kontaktovať iba vybraných uchádzačov Požiadavky na zamestnanca: Vzdelanie: - stredoškolské s maturitou - nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie - študent vysokej školy - vysokoškolské Jazykové znalosti: Slovenský jazyk - Pokročilý (C1) Ostatné znalosti: Microsoft Excel - Mierne pokročilý Microsoft Outlook - Základy Vodičský preukaz - B Prax v oblasti predaja výhodou Osobnostné predpoklady a zručnosti: - Komunikatívnosť - Príjemné vystupovanie a vzhľad - Časová flexibilita - Schopnosť pracovať pod stresom - Schopnosť rýchlo sa učiť a prispôsobovať novým podmienkam
Cenár - cenový referent
Prijmeme na TPP nového kolegu/kolegyňu. Viac informácii o našej spoločnosti nájdete tu: Náplň práce: - spracovanie cenových ponúk a predaj zákazníkom - kompletná starostlivosť o predané zákazky - skladové hospodárstvo - starostlivosť o zverenú prevádzku v Kežmarku Platové podmienky: 850€ Brutto + variabilná zložka 1% z predaja (+cca 250 - 400€ mesačne) Pracovné benefity: - firemný paušál - firemný notebook - práca v mladom kolektíve - pravidelné teambuildingové akcie - firemné dovolenky Požiadavky na nového kolegu/kolegyňu: - analyzovanie a riešenie problémov - fyzická zdatnosť - komunikatívnosť - kultivovaný slovný a písomný prejav - prezentovanie - pružnosť myslenia - samostatnosť - tímová práca - zodpovednosť - potrebný - precíznosť pri práci a kvapka perfekcionizmu Posudzovanie uchádzačov sa bude realizovať na základe zaslaných životopisov. Životopis môžete zaslať na: administrativa@
Práca v kempingu neďaleko Benátok (Taliansko)
Manažér/ka recepcie a styku s verejnosťou v kempingu neďaleko Benátok (Taliansko) Druh pracovného pomeru: ŽIVNOSŤ Ubytovanie: zadarmo Nemecký tour operator Albatross Reisen hľadá do svojho tímu flexibilného a zodpovedného človeka, ktorého napĺňa práca s ľuďmi a dokáže pracovať samostatne. Náplň práce: -budete kontaktnou osobou pre našich hostí v obľúbenom kempingu na Jadranskom mori -vybavovanie check-in a check-out a administratíva spojená s ubytovaním hostí -profesionálne riešenie problémov a požiadaviek zo strany hostí -drobné opravy v mobilných domoch -kontrola kvality a výkonu našich externých poskytovateľov služieb Osobnostné predpoklady a zručnosti: Anglický jazyk aktívna znalosť podmienkou Znalosť ďalšieho svetového jazyka /NJ, TJ/ výhodou Príjemné vystupovanie a profesionálne správanie v súlade s internými postupmi a štandardami Silná proklientská orientácia a výborné komunikačné zručnosti Zodpovednosť Platové podmienky:podľa dohody
Skladník - Bratislava
Pracovná ponuka v Devínskej Novej Vsi ako Skladník na TPP s nástupom ASAP Základná zložka mzdy: 1048 €/mesiac (brutto) + variabilná zložka 100€ + bonusy a príplatky Náplň práce: - nakládka, vykládka kontajnerov (spisovanie potrebnej dokumentácie, práca so skenerom, atď.) - príjem do systému na základe ASN, - akčný plán - dopĺňanie údajov, kontrola, zapisovanie, - účasť na pravidelných inventúrach stropov, prázdnych obalov, - komunikácia s oddelením Logistiky, Výroby, Kvality, - práca so skenerom (na vysokej úrovni), - nakládky reklamácií (následná administratíva), kontrola šrotu, - iné činnosti podľa pokynov nadriadeného. Ponúkané výhody: • dochádzkovo - výkonnostný bonus • príspevok na ubytovanie • odmeny pri pracovných a životných jubileách • príspevok na cestovanie do práce • príspevok pri narodení dieťaťa • vzdelávacie kurzy a školenia • príspevok na šport, kultúru alebo voľný čas • nefajčiarsky príspevok 10€ mesačne. • vitamínové balíky. • osvieženie v letnom období. • a mnoho iných. 3 zmenná prevádzka Nástup dohodou ASAP Manuálna zručnosť, zodpovednosť, precíznosť, ochota pracovať v trojzmennej prevádzke. ! ! ! PODMIENKA: Platný preukaz na VZV a PRAX ! ! ! Pre bližšie informácie nás kontaktujte V prípade záujmu je nutné poslať životopis na martina.adamuscinova@
PRÁCA V HERNI KRUPIÉR / KRUPIÉRKA BREZNO - STARBAR
PRÁCA V HERNI KRUPIÉR / KRUPIÉRKA BREZNO - STARBAR Dobrý deň, naša spoločnosť hľadá do trvalého pracovného pomeru krupiéra alebo krupiérku - stály dohľad herne v meste Brezno na Chalupkovej ulici herňa ***STAR-BAR*** Naša spoločnosť sa zaoberá prevádzkovaním exkluzívnych herní. Nástup a zaučenie možné ihneď !!! ***Výhodné platobné podmienky*** ***Odmeňovanie podľa tržieb*** Náplň práce: -obsluha zákazníkov,- práca s hotovosťou,- práca na smeny,- práca v nočných hodinách,- Potrebný zdravotný preukaz. Ďalšie bližšie informácie poskytneme na osobnom pohovore. Životopis nám posielajte na belagiopp@ Meno: Mirrage, s.r.o. Telefon: E-mail: belagiopp@ Cena: 600