príjmeme účtovníčku nové zámky - strana 17
Počet nájdených inzerátov PRÍJMEME ÚČTOVNÍČKU NOVÉ ZÁMKY
: 1000 - strana 17

Schopnú samostatne pracovať v podvojnom účtovníctve a mzdách veľkou výhodou skúsenosti s učt programom pohoda . Práca možná ako hlavný pracovný úväzok alebo dodávateľsky ako SZCO v každom prípade sa vieme nastaviť na flexibilný prac čas odmena v závislosti od dohody rozsahu vykonávaných prac V prípade záujmu a viac Info ma prosím kontaktujte telefonicky , žiadosti prosím posielajte na cv@

Dobrý deň, hľadáme účtovníčku na výpomoc, ktorá je zamestnaná a rada by si ešte niečo privyrobila v poobedňajších hodinách.
Miesto výkonu práce: Nová Dubnica
Odmena: určite sa dohodneme

Do kancelárie v Bratislave-Petržalka hľadáme účtovníčku s praxou na 1/2 úväzok, prípadne živnosť / dohoda možná.
Pracovná náplň: mesačné zaúčtovanie dokladov v podvojnom účtovníctve, spracovanie DPH.

Predám web s doménou za 250 €
- perfektná doména - vzácna a univerzálna pre hociakú účtovnícku firmu
- dá sa využiť pre účtovníka / affiliate / magazín (pre backlinky)
- dávam do pozornosti ten magazín - dajú sa tam vkladať články na tému účtovníctvo, dane....a získavať cez ten web zákazníkov, alebo proste odkazy vrámci SEO - linkbuilding
- postavené na systéme joomla
- cena je 250€ čo zohľadňuje hlavne super názov domény a web je ako keby " k tomu zdarma"

Pre firmu K.T.L. s.r.o a TomiCars s.r.o. hľadáme účtovníčku (zároveň administratívnu pracovníčku). Možnosť práce na skrátený úväzok, plný úväzok alebo dohodou.
Účtovníctvo náplň práce: vedenie kompletného účtovníctva, fakturácia, administratívne práce v odbore autodoprava, autoservis.
Administratívne práce spojené s chodom kancelárie, telefonická a mailová komunikácia, evidencia privezených vozidiel, evidencia prepráv, fakturácia. Scanovanie, kopírovanie a rôzne pomocné práce. Nákup kancelárskych potrieb.
MZDA: dohodou (podľa druhu pracovného úväzku)
Miesto výkonu práce Trnava.
V prípade záujmu zašlite životopis na uvedenú emailovú adresu:
info@

Hľadám samostatnú externú účtovníčku na podvojné účtovníctvo. Požiadavky: každý mesiac spracovať faktúry, doklady, spracovať DPH a elektronicky podať. Dokumenty posielame ako skeny.
Uprednostňujem komunikáciu cez e-mail. Číslo vymyslené.

Do účtovnej kancelárie v BA-Petržalka hľadáme účtovníčku pre DPH s praxou a znalosťou programu POHODA. Nástup ihneď.

Dopravná spoločnosť LEGARDE s.r.o. , so sídlom v Prievidzi hľadá do zabehnutého tímu interného účtovníka/účtovníčku.
Náplň práce:
vedenie celej účtovnej agendy v podvojnom účtovníctve, DPH, komunikácia s inštitúciami, štatistika, vypracovanie daňových priznaní, vedenie mzdovej a personálnej agendy
Počítačové zručnosti:
Internet-pokročilé
Microsoft Word-pokročilé
MRP-pokročilé /nie je podmienkou/
Mzda 1400,- v hrubom

Do mladého kolektívu hľadáme šikovnú samostatnú účtovníčku alebo účtovníka. Podvojné účtovníctvo, program OMEGA,cca 1500 vydaných faktúr mesačne, 200 prijatých...Export do tretích krajín. Mzdy do 20 zamestnancov. TPP,skrátený alebo dohodou. AJ výhodou. Životopis poprosím na admin@

Hľadáme samostnatného účtovníka alebo účtovníčku.
Mzdové ohodnotenie: 1400€ brutto/mesiac + kvartálne odmeny do výšky 300€.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Komplexné spracovanie podvojného účtovníctva
• Zodpovednosť za správne zaúčtovanie
• Vypracovanie KV, DPHv, SV, DzMV
• Kvartálne uzávierkové operácie
• Digitalizácia účtovníctva
• Iné pridružené práce danej pracovnej pozície
• Účtovníctvo spracovávame v programe Money S3
Zamestnanecké výhody, benefity
• stravné lístky hradené v plnej výške
• moderné IT vybavenie
• práca v stabilnej a rýchlo rozvíjajúcej sa spoločnosti
• možnosť sebarealizácie a pracovného postupu,
• mladý kolektív
• možnosť využitia fitka priamo v budove a free
Výber pracovnej doby:
od 8:00 - 16:00 alebo
od 9:00 - 17:00
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• precíznosť
• presnosť
• analytické myslenie
• príjemné vystupovanie
• spoľahlivosť
• kultivovaný písomný prejav
Miesto práce: Bratislava - Petržalka
Prosíme o zaslanie životopisu spolu so súhlasom na spracovanie OÚ na email
Vybraných uchádzačov radi privítame u nás na pohovore.

Firma Schelling s.r.o. hľadáme účtovníčku k nám do kancelárie.
- účtovanie miezd
- podvojné účtovanie
- tvorba faktúr
- kancelárske práce - spracovanie dph Spolupráca je možná na TPP (čiastočný alebo polovičný uväzok), živnosť, dohodu.

Prijmem pracovnicku uctovnicku s praxou ktora ovlada učtovný program MK Soft a ma prehlad o ostatnej administrative vo firme. Je to na polovicný prac. uvazok . Praca je seriozne ohodnotena.

Hľadáme mladého človeka (muž alebo žena), ktorý by nám pomáhal v administratívnych oblastiach chodu našej firmy, ktorá sa zaoberá ľudskými zdrojmi, montážnymi prácami, opravou motorových vozidiel.
POPIS PRÁCE:
* príprava dokumentov + vyplňovanie formulárov
* komunikácia s klientmi, zber údajov a príprava podkladov
* spolupráca s úradmi a ďalšími verejnými inštitúciami (banky, poisťovne...)
* doplňovanie i aktualizácie údajov v databázach
* spracovanie podkladov pre externú účtovnícku kanceláriu
* telefonická a mailová komunikácia, poštová agenda
* plnenie operatívnych úloh (nákup, zabezpečenie niečoho atď)
* práca v teréne
POŽIADAVKY:
* ovládania ruského jazyka aspoň na základnej komunikačnej úrovne
* aspoň minimálna prax v administratíve a účtovníctve
* schopnosť pracovať s Excelom a Wordom
* otvorenosť k učeniu a osobnému rozvoju
* schopnosť šoférovať osobné vozidlo veľkou výhodou!
Všetkému ostatnému pracovníka naučíme a zaškolíme.
FINANCIE:
* Príjem pracovníka bude priamo závisieť od jeho schopností i pracovného nasadenia.
BENEFITY:
* Mladý a dynamický kolektív.
* Flexibilná pracovná doba.
* Možnosť používania firemného vozidla na súkromné účely.
* Možnosť osobného rozvoja a kariérneho rastu.
Spolupráca je možná na TPP (čiastočný alebo polovičný uväzok), živnosť, dohodu.
Práca je vhodná pre študentov, mamičky na materskej...

Do našej firmy BENEmont s.r.o. hľadáme administratívnu pracovníčku.
Náplň práce:
- kancelárske práce (práca s PC)
- dohadovanie termínov
- vytváranie cenových ponúk a rozpočtov (ovládanie programu CENKROS výhodou)
- vyhotovenie faktúr (ovládanie programu OMEGA výhodou)
- príprava podkladov pre účtovníčku
Termín nástupu IHNEĎ.
Miesto výkonu práce Košice-staré mesto.
V prípade záujmu nás kontaktujte na email: karolinabenemont@ alebo telefonicky na číslo: +42155/301-31-31

Dobrý deň hľadám účtovníčku pri ktorej by som vedela získať prax, kurzy účtovníctva mám. Iba okolie NR, LV, ZM.

Ponukame pracu v uctovnej kancelarii v NR na pozicii uctovnik-junior . Pracovna doba od 8.00-13.00 hod.Praca na dohodu, resp.zivnost.Jedná sa o administrativne prace spocivajuce v priprave podkladov pre hlavnu uctovnicku. Znalosť programov word,excel je nevyhnutna. Odmena za pracu je 400 eur (netto) /mesiac. V pripade ,ze budeš šiková/šikovný po troch mesiacoch prehodnotíme tvoju prácu a nastavíme adekvátnu odmenu k tomu. Tešime sa na Teba !

č. 8324
- prenájom dvojkancelárie o rozlohe 25 m2 po čiastočnej rekonštrukcii priamo na pešej zóne – ulica Winterova Piešťany situované v zadnom trakte historickej budovy na prízemí s výhľadom do dvora s jedným parkovacím miestom v cene nájmu. V nájomnom je zahrnuté tiež vykurovanie – kúrenie centrálne radiátorové, spotreba elektriny a plynu. Na chodbe sú spoločné toalety. Internet riešený cez DSL – nájomca si rieši osobitne. Ideálne pre účtovnícku firmu, internetový predaj, kozmetické služby. Kaucia vo výške jedného nájmu, min doba nájmu – 1 rok. Mesačné poplatky za energie vo výške 60,- EUR, k nájmu sa účtuje DPH. Konečná cena nájmu vrátane energií a DPH je vo výške 372,- EUR. ECB – typ D.
Cena: 250,- EUR/mesiac + E + DPH