inzercia, predaj, predám, bazár

príjmeme účtovníčku nové zámky - strana 15

Počet nájdených inzerátov PRÍJMEME ÚČTOVNÍČKU NOVÉ ZÁMKY : 1000 - strana 15

PRENÁJOM kancelárií v centre mesta  s parkovaním - Ul. 29.au
PASS REALITY ponúka na prenájom kancelárie v Starom mesta na Ulici 29.augusta. Kancelárie nachádzajúce sa na 2. poschodí v budove s výťahom, tvoria samostatný celok, vhodné napr. pre účtovnícku firmu, IT firmu a pod. Celková výmera: 119,30 m2 Dispozícia /označenie podľa pôdorysu/ : kancelária 2.03: 32,59 m2 kancelária 2.04: 29,40 m2 kancelária 2.05: 22 m2 kancelária 2.06: 25,81 m2 kuchynka 2.07: 2,82 m2 WC s umývadlom 2.08: 5,16 m2 sklad 2.09: 1,52 m2 Prístup do budovy: 24/7 Podmienky prenájmu: Prenájom minimálne na rok, doba neurčitá, výpovedná lehota 2 mesiace, kaucia vo výške 2 mesačnej platby príp. dohoda. Cena prenájmu: 10 EUR / m2/ mesiac + prevádzkové náklady 3 EUR/m2/mesiac / + DPH Elektrická energia a plyn sa platí podľa reálnej spotreby, kancelárie majú vlastné merače. Internet: UPC Províziu RK neplatíte. Parkovacie miesto v garáži: 60 Eur + DPH Voľné ihneď. Výborná dostupnosť MHD. V okolí sa nachádza plná občianska vybavenosť - obchody, reštaurácie. Kontaktujte: Ing.Ivana Maderová - , ivana.maderova@ PASS Reality – reality, ktoré vám passujú! Poschodie: 4 Počet poschodí: 5 Počet izieb: 3 Dodatok k cene: , +energie Obytná plocha: 119.3m² Celková rozloha: 119.3m² Úžitková plocha: 119.3m² Vlastníctvo: firemné Kúpeľňa: áno Výťah: áno Parkovanie: áno Zariadenie: nezariadený Klimatizácia: áno Okná: plastové
účtovnícka
hľadám účtovníčku na TPP, nutná prax. Pracovný čas, podmienky aj plat na pohovore. ponuky s telefónnym číslom prosím na mail.
APARTMÁNY V BARÓNKE►apartmán pre 1 až 2 osoby, BA Rača
Apartmány v Barónke ponúkajú ubytovanie v budove na Mudrochovej ulici, apartmány sú vhodné pre 1 až 2 osoby. Zariadený apartmán s rozlohou 32 m² sa nachádza na 3. poschodí a je zariadený nasledovne : - chodba s nástenným vešiakom a zrkadlom - kúpeľňa s vaňou, umývadlom a toaletou Izba, v ktorej sa nachádza: - 2 postele s matracom - 2 skrine s poličkami aj s možnosťou na zavesenie oblečenia - lampičky, nočné stolíky, záclony, závesy - TV - stôl a stoličky - kuchynský kút so zabudovaným drezom, batériou a keramickou dvojplatničkou - minichladnička V budove sú k dispozícii 3 práčovne, v ktorých si môžete oprať i vysušiť svoje prádlo. Podmienky: - Zmluvu je možné uzatvoriť na dobru určitú, minimálne však na 4 mesiace a viac alebo - na dobu neurčitú, s výpovednou lehotou 2 mesiace - vopred je potrebné uhradiť kauciu v podobe jednomesačného nájmu, ktorú Vám vrátime keď od nás budete odchádzať Cena: - cena za prenájom apartmánu je: 400 € / mesiac 90 € / energie wi-fi v cene (je to konečná cena, žiadne provízie RK) Výhody: - profesionálna a rýchla komunikácia s prenajímateľom - možnosť parkovania na vlastnom parkovisku - bazén a sauna v objekte - promptné riešenie závad /iných problémov - možnosti turistiky/cyklistiky v okolí - školy, škôlky, banky, potraviny v blízkosti - MHD zastávka do 200m s priamym spojom do centra (linka č.3) - možnosť zriadenia prechodného pobytu Mohlo by Vás tiež potešiť kvetinárstvo hneď vedľa vchodu do budovy či kaderníctvo spolu s kozmetikou a pedikúrou hneď vo vedľajšej budove. Nájdete u nás tiež Plaveckú akadémiu, Gymnastické centrum aj účtovnícku firmu. V prípade, že Vás táto ponuka zaujala a mali by ste záujem prísť si apartmán pozrieť, zavolajte nám na tel. č. alebo nám napíšte e-mail na
Administratívny pracovník pri predaji motorových vozidiel
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti - administratívna činnosť súvisiaca s predajom vozidiel - prihlasovanie vozidiel do evidencie - komunikácia so zákazníkom - príprava podkladov pre účtovníčku Zamestnanecké výhody, benefity - služobný mobilný telefón Pracovná doba od 9:00 hod do 17:00 hod. Každá druhá sobota od 9:00 hod do 13:00 hod. Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie vysokoškolské I. stupňa Jazykové znalosti Slovenský jazyk - Pokročilý (C1) a Anglický jazyk - Začiatočník (A2) Ostatné znalosti Microsoft Word - Pokročilý Microsoft Windows - Pokročilý Vodičský preukaz - B Osobnostné predpoklady a zručnosti Znalosti v oblasti fakturácie, účtovníctva a kompletného vedenia administratívy, ovládanie práce s PC, vodičský preukaz sk. B, základný prehľad o automobiloch, aktívny vodič Od 900 -1500 EUR/mesiac Mzda pozostáva zo základnej a výkonovej zložky. Viac informácii poskytneme na osobnom pohovore.
Hľadám prácu
Hľadám si novú prácu v administratíve na plný úväzok, alebo na dohodu. Momentálne pracujem v administratíve, asistenčné práce. Pripravujem podklady pre účtovníčku. Pracovné cesty pre mňa nie sú prekážkou. Prácu si hľadám v okolí Bratislavy.balazovarenata@, .
Ponuka práce účtovníctvo+administratívne práce
Pre firmu K.T.L. s.r.o a Tomicars hladame učtovníčku (zároveň administratívnu pracovníčku) na TPP. Prípadný skrátený úväzok možný. Náplň práce: vedenie kompletného účtovníctva, fakturácia, administratívne práce v odbore autodoprava, autoservis Miesto výkonu práce Trnava. Mzda dohodou (podľa druhu pracovného úväzku) V prípade záujmu zašlite životopis na uvedenú emailovú adresu: info@
Administratívná pracovníčka /s anglickým jazykom
Hľadáme administratívneho pracovníka, fakturant/ku s možnosťou okamžitého nástupu. Náplň práce: - jednoduché učtovníctvo - Vystavovanie faktúr/pracovných zmlúv - Prípravné práce pre hlavnú účtovníčku - Archivácia dokumentov - Vybavovanie firemnej korešpondencie - Kontaktovanie zákazníkov v rámci SR a Zahraničia Požadujeme: - Maďarský jazyk pokročilý - Anglický jazyk komunikatívne - Práca s počítačom - Prax v administratíve - Dobrá zručnosť pri práci s počítačom a používaní MS balíčka ako Office a Excel Ponúkame: - Flexibilný pracovný čas - Pracovná zmluva sa uzatvára na dobu neurčitú - Možnosť rýchleho kariérneho rastu podľa plnenia stanovených cieľov - Práca v dynamickom kolektíve - Priateľský kolektív spolupracovníkov Platobné podmienky: S Vysokým potenciálom zárobku. Ak vás naša ponuka práce zaujala kontaktujte ma na telefónnom čísle alebo mailo.: pertexsro@ Kancelária sa nachádza v Bušinciach 991 22.
Odborná asistentka
Dobrý deň, Do našej spoločnosti VM Holding s.r.o. hľadáme odbornú asistentku Miesto práce: Bratislava Náplň práce: Administratívne práce v elektroinštalačnej firme Príprava podkladov pre externú účtovníčku Príprava dokumentov pre pracovníkov Evidencia skladu Evidencia zákaziek Požiadavky na zamestnanca: stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa Ostatné znalosti Microsoft Excel - Základy Microsoft Word - Základy Microsoft Outlook - Základy Vodičský preukaz: B Skúsenosti výhodou Plat od 900,- €/ dohoda V prípade Vášho záujmu zašlite svoj životopis na email: info@ alebo ma kontaktujte na tel. čísle: .
Hladam pracu z domu, administrativu
Hľadám si prácu, ktorú by som mohla vykonávať z domu na PC pomoc s administratívou. Mám skúsenosti s fakturáciou, prípravou vyučtovaní a iných dokladov pre účtovníčku, príprava rôznych reportov podľa potreby. Mám seriózny záujem o prácu v oblasti administratívy, prípadne pomoc s objednávkami a prácou v e-shope, prepis textov.
ponuka práce - účtovníčka
Hľadáme šikovnú pomocnú účtovníčku na skrátený pracovný úväzok, prípadne na živnosť alebo na DoPČ, do účtovnej kancelárie. Nejde o prácu na doma. Podmienka - ovládanie účtovníctva. Práca pod vedením hlavnej účtovníčky.
Mzdová uctovnicka
Účtovná firma z KE hľadá mzdovú uctovnicku. Práca v programe Pohoda, cca 24 hod.mesacne formou dohody. Mzda 250 eur brutto. Vyhoda je ovládanie podvojného účtovníctva.
Doučovanie účtovníctva
Dobrý deň! Hľadám ochotnú pani účtovníčku, ktorá by ma naučila pracovať v účtovnom programe a na portáli Finančnej správy pomocou aplikácie ZOOM alebo osobne v Trnave a blízkom okolí.
Hľadáme samostatnú účtovníčku/účtovníka (Trenčín)
Hľadáme účtovníka/čku do nášho tímu účtovnej kancelárie, ktorý/á ovláda prioritne podvojné účtovníctvo, má prax min. 3 roky na podobnej pozícii a ovláda prácu s programom od KROSu - Omega, príp. Alfa Plus, Olymp. Ponúkame príjemné pracovné prostredie, flexibilný prac. čas, vlastnú organizáciu práce, vzdelávanie v oblasti účtovníctva a daní. Forma: TPP, príp. živnosť Odmena: 1200-1300/brutto /pri TPP/ Možnosť skráteného úväzku, práca z domu možná čiastočne. Kontakt: info@, tel: Miesto výkonu práce: Trenčín Termín nástupu: ASAP
Kancelársky priestor na prenájom
Ponúkame do prenájmu kancelársky priestor, 19 m2, v centre mesta - pri pošte. Jedná sa o menší priestor, vhodný maximálne pre dve osoby, napríklad účtovníčku, obchodného zástupcu a pod. K dispozícii je kancelária, kúpeľňa so sprchou a WC, malý sklad vhodný na dokumentáciu a chodba, vrátane prevádzkových nákladov (voda, kúrenie, elektrina), bez internetu. Dispozícia : - Kancelária - 7,7 m2 - Zádverie/chodba - 2,7 m2 - Šatňa - 3,8 m2 - Sprcha + WC - 4,6 m2 Priestor je voľný po podpise nájomnej zmluvy. V prípade záujmu volajte , alebo píšte na
Prenájom dvojkancelárie na pešej zóne
č. 8324 - prenájom dvojkancelárie o rozlohe 25 m2 po čiastočnej rekonštrukcii priamo na pešej zóne – ulica Winterova Piešťany situované v zadnom trakte historickej budovy na prízemí s výhľadom do dvora s jedným parkovacím miestom v cene nájmu. V nájomnom je zahrnuté tiež vykurovanie – kúrenie centrálne radiátorové, spotreba elektriny a plynu. Na chodbe sú spoločné toalety. Internet riešený cez DSL – nájomca si rieši osobitne. Ideálne pre účtovnícku firmu, internetový predaj, kozmetické služby. Kaucia vo výške jedného nájmu, min doba nájmu – 1 rok. Mesačné poplatky za energie vo výške 60,- EUR, k nájmu sa účtuje DPH. Konečná cena nájmu vrátane energií a DPH je vo výške 372,- EUR. ECB – typ D. Cena: 250,- EUR/mesiac + E + DPH
JUNIOR účtovník
Dobrý deň, hľadáme junior účtovníčku do stabilnej stavebnej spoločnosti. Náplň práce: evidencia došlých a odoslaných faktúr - účtovanie jednoduchých účtovných príkazov v systéme KROS - spracovanie štatistických výkazov - spracovanie výkazu Intrastat - práca s interným informačným systémom - pomocné administratívne práce pre personalistu a účtovné oddelenie - kopírovanie, skenovanie dokladov - ostatné pomocné administratívne a účtovné práce - práca s excelom, vytváranie tabuliek a vzorcov - komunikácia so zamestnancami Požiadavky na zamestnanca: Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou Vzdelanie v odbore: ekonomické Ostatné znalosti: Fakturácia - Základy Hospodárska korešpondencia - Základy Mzdové účtovníctvo - Základy Podvojné účtovníctvo - Základy Pokladňa - Základy Skladové hospodárstvo - Základy Strojopis - Základy Microsoft Excel - Pokročilý OMEGA - Základy Microsoft Word - Pokročilý Microsoft Outlook - Pokročilý Vodičský preukaz - B Osobnostné predpoklady a zručnosti: zodpovednosť, samostatnosť, ochota učiť sa, lojálnosť, odolnosť voči stresu, flexibilita
- prenájom dvojkancelárie o rozlohe 25 m2
č. 8324 - prenájom dvojkancelárie o rozlohe 25 m2 po čiastočnej rekonštrukcii priamo na pešej zóne – ulica Winterova Piešťany situované v zadnom trakte historickej budovy na prízemí s výhľadom do dvora s jedným parkovacím miestom v cene nájmu. V nájomnom je zahrnuté tiež vykurovanie – kúrenie centrálne radiátorové, spotreba elektriny a plynu. Na chodbe sú spoločné toalety. Internet riešený cez DSL – nájomca si rieši osobitne. Ideálne pre účtovnícku firmu, internetový predaj, kozmetické služby. Kaucia vo výške jedného nájmu, min doba nájmu – 1 rok. Mesačné poplatky za energie vo výške 60,- EUR, k nájmu sa účtuje DPH. Konečná cena nájmu vrátane energií a DPH je vo výške 372,- EUR. ECB – typ D. Cena: 250,- EUR/mesiac + E + DPH
Prenájom kancelárie pre účtovníčku
Ponúkame na prenájom nebytový priestor na Jarkovej 42 v Prešove vhodný ako kancelária, servis pod., s vlastným parkovacím miestom a UK. Celková plocha nebytového priestoru 49m2. RK prosím nevolať.
PRENÁJOM kancelárií v centre mesta  s parkovaním - Ul. 29.au
PASS REALITY ponúka na prenájom kancelárie v Starom mesta na Ulici 29.augusta. Kancelárie nachádzajúce sa na 2. poschodí v budove s výťahom, tvoria samostatný celok, vhodné napr. pre účtovnícku firmu, IT firmu a pod. Celková výmera: 119,30 m2 Dispozícia /označenie podľa pôdorysu/ : kancelária 2.03: 32,59 m2 kancelária 2.04: 29,40 m2 kancelária 2.05: 22 m2 kancelária 2.06: 25,81 m2 kuchynka 2.07: 2,82 m2 WC s umývadlom 2.08: 5,16 m2 sklad 2.09: 1,52 m2 Prístup do budovy: 24/7 Podmienky prenájmu: Prenájom minimálne na rok, doba neurčitá, výpovedná lehota 2 mesiace, kaucia vo výške 2 mesačnej platby príp. dohoda. Cena prenájmu: 10 EUR / m2/ mesiac + prevádzkové náklady + DPH Elektrická energia sa platí podľa reálnej spotreby, kancelárie majú vlastné merače. Internet: UPC Províziu RK neplatíte. Parkovacie miesto v garáži: 60 Eur + DPH Voľné ihneď. Výborná dostupnosť MHD. V okolí sa nachádza plná občianska vybavenosť - obchody, reštaurácie. Kontaktujte: Ing.Ivana Maderová - , ivana.maderova@ PASS Reality – reality, ktoré vám passujú! Poschodie: 4 Počet poschodí: 5 Počet izieb: 3 Dodatok k cene: , +energie Obytná plocha: 119.3m² Celková rozloha: 119.3m² Úžitková plocha: 119.3m² Vlastníctvo: firemné Kúpeľňa: áno Výťah: áno Parkovanie: áno Zariadenie: nezariadený Klimatizácia: áno Okná: plastové
PRENÁJOM KANCELÁRIA NA PODNIKATEĽSKÉ ÚČELY - HVIEZDOSLAVOVA,
Ponúkame na prenájom pekný kancelársky priestor na Hviezdoslavovej ulici v Stropkove v rezidencii Tri Ruže. Je o výmere 13 m2. Cena je vrátane médií. Kancelária vhodná napr.pre účtovníčku. Parkovanie priamo pred rezidenciou Tri Ruže. VÝHODY: • Ľahká dostupnosť • Bezbariérový vstup • K dispozícii ihneď • Rozloha 13 m2 • Parkovanie pred objektom Celková plocha: 13 m² Kontakt: flesarova@ Tel.: Nehnuteľnosť ID: LF0406