virtuálna asistentka - strana 18
Počet nájdených inzerátov VIRTUÁLNA ASISTENTKA
: 1000 - strana 18

Pracovná pozícia
Asistentka predaja/vedúca predajne ADMAR
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Miesto práce
Moldavská cesta, Košice, Slovensko
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny
900 EUR/mesiac
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Predaj luxusného oblečenia a obuvi svetových značiek
Zabezpečenie chodu prevádzky
Aktívny predaj tovaru
Vybavovanie reklamácií
Práca s pokladňou
Zamestnanecké výhody, benefity
Práca v stabilnej spoločnosti, mladý kolektív, príjemné pracovné prostredie
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Kultivovaný slovný prejav, komunikácia,
Organizovanie a plánovanie práce
Tvorivosť (kreativita)
Tímová práca
Analyzovanie a riešenie problémov
Stručná charakteristika spoločnosti (údaj prevzatý z firemného konta na )
Spoločnosť BAP invest, s.r.o. sa zaoberá predajom luxusného oblečenia a obuvi.
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Začiatočník (A2) alebo Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Základy
Hospodárska korešpondencia - Základy
Skladové hospodárstvo - Základy
Pokladňa - Základy
životopis posielajte na : simona.selecka@ alebo admar@ , warehouse@

Ponúkam na predaj Apple HomePod (Inteligentný Hlasový Asistent/Reproduktor) v Vesmírne čiernej farbe
Apple HomPod je v excelentnom vizuálnom a funkčnom stave. Inteligentný hasový Asistent bol minimálne používaný a nebol nikdy prenášaný. HomePod slúži na ovládanie smart domácnosti a prehrávanie hudby.
Apple HomePod 1. Generácie je možné využívať ako hudobný reproduktor alebo ako domáce kino. Vysokú kvalitu hudobnej reprodukcie zaistí centrálny basový menič doplnený o sedem výškových meničov, ktoré sú šikovne umiestnené po celom kruhovom obvode. Každý menič reproduktora HomePod je navyše doplnený o vlastný zosilňovač.
❣ Vlastnosti reproduktora Apple HomePod ❣
⩥ Inteligentný bezdrôtový reproduktor
⩥ Vysoký hudobný výkon riadený inteligentným procesorom
⩥ Pohodlné prehrávanie hudby
⩥ Asistentka Siri a ovládanie smart domácnosti
⩥ Podpora WiFi 802.11ac s funkciou MIMO
⩥ Apple HomePod je kompatibilný s technológiou Apple AirPlay 2
⩥ Apple HomePod má kompletné balenie krabica a brožúrky
✍ Pre viac informácií ma prosím kontaktujte. Pri rýchlom jednaní možná dohoda na cene
➾ Preferujem osobný odber po telefonickej dohode je možne zaslanie na dobierku
❗️Space Gray v TOP Stave❗️
❗️Procesor A8❗️
✅Možnosť zaslania na dobierku✅
✅Bez skrytých vád a chýb✅
✅Plne funkčný✅
✅ Top stav✅
✅ Space Gray✅
✉️Slovenska Pošta : 4€
✉️Kurier: 8€
☎️ Pre viac info ma neváhajte kontaktovať ☎️
Ponúkam na predaj viac Apple zariadení, pre zobrazenie mojej ponuky kliknite prosím na moje meno pod textom

Ponúkame prácu pre vyštudovanú zdravotnú sestru, praktickú sestru alebo zubnú asistentku do zubnej ambulancie v Košiciach . Platové podmienky dohodou.

2023]
Zmazať/ Upraviť/ Topovať
Do nášho tímu hľadáme asistentku predaja bižutérie a doplnkov s miestom výkonu práce ZOC Max Trenčín obchod Pinky Club na Dohodu o pracovnej činnosti alebo na Dohodu o brig. práci študenta v čase pokrytia PN, dovoleniek, výpomoc na pár hodín v prípade potreby.
Prac. doba predajne:
9:00 - 21:00 (pon- ned)
Mzda dohodou
V prípade záujmu zasielajte životopis na meil:
evka.bretzova@

Hľadáme posily do nášho tímu do novej prevádzky v Spišskej Belej na pozíciu asistent/asistentka predaja, vodič.
Od uchádzačov požadujeme: príjemné vystupovanie, komunikatívnosť, základné znalosti s PC,pracovitosť.
Vodičské oprávnenia skupiny C, alebo preukaz na VZV prípadne skúsenosti so stavebným sortimentom je výhodou.
Ponúkame:
• nástupný plat od 1168 eur/mesiac
• rozmanitú prácu v príjemnom a dynamickom kolektíve
• perspektívu dlhodobej pracovnej príležitosti
• možnosť kariérneho rastu
• osobné príplatky, príplatky na stravu a dopravu
• bonusy (13. plat, výkonnostné príplatky a iné)
• pravidelné vzdelávanie v odbore
• množstvo zliav a výhod
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
• aktívna obsluha
• predaj tovaru a poskytovanie odborných rád zákazníkom, predaj sortimentu oddelenia železiarstva, stavebnín, elektra, farieb, spojovacieho materiálu…
• práca s pokladňou a hotovosťou
• objednávanie a prijímanie tovaru
• vybavovanie reklamácií
• rozvoz tovaru
Životopis posielajte na e-mail -

Hľadám brigádničku do predajne s dámskym oblečením, obuvou a doplnakami v Humennom. Náplňou práce je fotenie tovaru, kreativita pri tvorbe fotiek,správa sociálnych sietí. Ak máš záujem krátky životopis s fotografiou zašli správou na FB Obuv-Textil,GabrielaHakunova

Chcete pomáhať a privyrobiť si? Staňte sa osobnou asistentkou.
Hľadáme spoľahlivú osobnú asistentku, nefajčiarku na doprovod a pomoc v domácnosti pre ZŤP ženu na inv. vozíku, ktorá pár krokov spraví s 2 barlami.
Bratislava Petržalka.
Pracovný čas 3-6 hodín denne podľa aktuálnej potreby a vzájomnej dohody.
Privyrobiť si môžu študenti, nezamestnaní alebo aj popri práci.
6€ / hodina
Prosím volať vo večerných hodinách iba záujemcovia, nie sprostredkovatelia. Ďakujem.

Hľadáme príjemnú kolegyňu do kolektívu, ktorá sa nebojí práce. Naša predajňa sa nachádza v Sládkovičove, pracuje sa v krásnych, čistých a luxusných priestoroch s dámsky, detským oblečením a obuvou.
Požiadavky:
-flexibilita
-znalosť maďarského jazyka ( nie je to nevyhnutné, ale je to veľké plus)
-pracovitosť
-samostatnosť
-kreativita pri tvorbe fotiek (je to opäť veľké plus, ktoré extra finančne odmeňujeme)
MZDA sa pohybuje od 600eur (záleží na počte odpracovných hodín) je možná aj pracovná doba 6h/denne. Termín nástupu od 1.júna 2023.

Do našej predajne obchod s oblačením v Žiline - centrum, hľadáme asistentku predaja, ktorá sa bude starať o chod predajne a sociálne siete.
Náplňou práce:
- Starostlivosť o chod predajne
- Starostlivosť o zákazníka
- Práca s kasou
- Aktívnosť na sociálnych sieťach (instagram, facebook)
Životopis a pre viac informácií nás kontaktujte mailom.

Som licencovaná pôrodná asistentka a ponúkam ZADARMO kurzy prenatálnej, čiže predpôrodnej prípravy v Košiciach pre poistenkyne UNION zdravotná poisťovňa z celého Východného Slovenska.
Tehotné ženy už od 20. týždňa gravidity.
Viac info? Šup na môj web:

Dobrý deň hľadám prácu od 8do 16 na TPP mám skúsenosti vo výrobe Automotive taktiež v kancelárii 3roky ako asistentka Office a výroby aj 1rok na recepcii za ponuky vo pred ďakujem

Dobrý deň volám sa Lenka,
mám 44 rokov a hľadám si prácu popri zamestnaní najlepšie v oblasti administratívy napr. zadávanie údajov do systému, fakturácia, administratíva, služby virtuálnej asistentky a podobne.
Mám skúsenosti s fakturáciou, skúsenosti s vedením jednoduchého účtovníctva tvorbou tabuliek, komplex. zabezpečením chodu firmy Rýchlo sa učím a budem vďačná za akúkoľvek vašu ponuku.//
Nemám záujem o finančné sprostredkovanie, predaj produktov a vypĺňanie dotazníkov.

Dobrý deň pre našu menšiu firmičku hľadáme výpomoc s papiermi,kuminikáciou poprípade vybavovaním kade akých povolení.
Nutnost ovládat cudzí jazyk NJ/AJ samozrejme uprednostujeme NJ kedže väčšinou ponúk je na územi nemecka.
Požadujeme teda vyššie spomínaný cudzí jazyk
Skúsenosti s vybavovaním pracovných povoleni
Skusenosti s účtovníctvom,DPHčkami
Pracovný čas je minimalne 1-2dni v týždni podľa potreby.
Najlepšie by bolo v okoli Kysúc/Žiliny
Možný aj Homeoffice
Platové podmienky podľa dohody a doterajších skúsenosti a následnej spokojnosti.
Foto ilustračné.
Ďakujem

Hľadám asistentku ktorá je spoľahlivá a komunikatívna.Vhodná práca aj popri zamestnaní alebo VŠ. Flexibilný pracovný čas. Oblasť: Egypt.
Podmienka: aglický jazyk
Pre viac informáii zavolajte.

Firma DELENA s.r.o so sídlom v Prievidzi, hľadá šikovného uchádzača alebo uchádzačku na pracovnú pozíciu :
ASISTENT/KA, ADMINISTRATÍVNY PRACOVNÍK
(pre komunikáciu so zahraničnými klientami)
Náplň práce:
- aktívna komunikácia s klientami v anglickom a nemeckom jazyku
- zodpovednosť za pridelený projekt
Druh pracovného pomeru :
- TPP
Platové podmienky :
TPP : 850€/mesačne v čistom
Iné výhody :
- pohyblivá pracovná doba
- zaučenie a komplexná podpora
- auto
- mobil
- PC
Miesto práce :
Kancelária - Prievidza
(po dohode možný aj striedavý home office)
Požadované vzdelanie :
minimálne úplné SŠ s maturitou
Základná podmienka:
- nemeckého jazyka úroveň A1/A2
- anglický jazyk úroveň B1/B2
- ovládanie internetu, mobilu a PC
- vodičský preukaz sk. B,
- Microsoft Word, Exel úroveň pokročilý.
Ďalšie požiadavky :
- príjemné vystupovanie, komunikácia
- lojálnosť voči firme
- komunikatívnosť
- kreatívne myslenie
- zodpovednosť
- maximálne nasadenie
- samostatnosť
- flexibilita
- dochvíľnosť
Informácie pre uchádzačov :
Ak spĺňate nami uvedené kritéria a naša ponuka Vás oslovila, prosíme Vás, aby ste svoje písomné žiadosti spolu so životopisom posielali mailom na e-mail denelapd@

Hľadáme asistentku riaditeľa s vysokou mierou dôslednosti a citom pre detail, ktorá bude schopná efektívne viesť agendu spoločnosti. Tvoje úlohy budú zahŕňať administratívnu podporu, správu dokumentácie a plánovanie a organizovanie podujatí. Táto pozícia prináša zaujímavú a rozmanitú pracovnú náplň, ktorá Ti neponúkne žiadnu monotónnosť. Je nevyhnutné mať ochotu cestovať po Slovensku a prispôsobovať sa rôznym pracovným situáciám.
Práca asistentky riaditeľa hostesingovej agentúry zahŕňa:
• Koordináciu a organizáciu eventov
• Vedenie kalendára riaditeľa
• Komunikáciu s klientami a koordináciu tímu hostesiek
• Prípravu marketingových materiálov
Práca v našej agentúre Ti prináša široké spektrum benefitov, vrátane preplácania cestovných príkazov, mobilného telefónu, zaujímavého platu, flexibilného pracovného času a pracovného prostredia, ktoré umožňuje prácu z domu. Okrem toho, ak prejavíš záujem a budeš pracovať efektívne a spoľahlivo, ponúkame ti príležitosť na rýchlejší kariérny postup a zvýšenie platovej úrovne.
Pokiaľ máš záujem o túto pozíciu a si pripravená na výzvy, pošli nám svoj životopis. Ak máš akékoľvek otázky alebo si chcela získať viac informácií, neváhaj nás kontaktovať. Môžeš nám zaslať tvoju požiadavku na emailovú adresu Pridaj sa k nášmu tímu Zefir Agency!

Hľadáme asistentku/sekretárku do kancelárie v Trebaticiach. Váš životopis prosíme poslať na:
bresttrade@ Ďakujeme.

Hľadám asistentku / asistenta, ktorá /ktorý mi bude pravou rukou a pridal by sa k nášmu tímu Marián MÁLEK - Broker Consulting v Poprade. Firma sa zaoberá finančným plánovaním a poskytovaním služieb pre klientov v oblasti financií a realít. Hľadám niekoho, kto má skúsenosti s prácou na podobnej pozícii, ale rád by som dal príležitosť aj začínajúcim adeptom.
Náplň práce zahŕňa:
• Administratívna podpora a vybavovanie úradov spojených s realitami a financiami
• Vybavovanie telefonických hovorov a e-mailovej korešpondencie s klientmi
• Správu kalendára a plánovanie stretnutí
• Asistencia pri realizácii obchodov a koordinácia s ostatnými oddeleniami
• Pomáhanie s prípravou prezentácií a ponúk pre klientov
• Komunikácia so zákazníkmi a konzultácie v oblasti realít a financií
• Práca s PC a používanie rôznych softvérov
• Starostlivosť o chod kancelárie
Požadujem:
• Skúsenosti v oblasti administratívy a podpory
• Skúsenosti v oblasti realít a financií sú výhodou, ale nie nutnosťou
• Zodpovednosť, presnosť a dôslednosť
• Vynikajúce schopnosti komunikácie a organizácie
• Vysoko spoľahlivá osobnosť so schopnosťou byť samostatný a zvládať stresové situácie
• Schopnosť pracovať v tíme a komunikovať s klientmi
• Znalosť práce s počítačom a programom MS Office
• Kreatívneho človeka, ktorý sa zaujíma aj o oblasť marketingu a práce so sociálnymi sieťami.
• Ochota sa vzdelávať a rozvíjať sa
• Vodičské oprávnenie typu B
Ponúkam:
• Prácu v príjemnom prostredí s odborným a skúseným tímom
• Možnosť kariérneho rastu a rozvoja
• Po zapracovaní nadštandardné finančné ohodnotenie
• Flexibilný pracovný čas
• Možnosť pravidelného vzdelávania
Ak Vás táto pracovná ponuka zaujala a hľadáte nové výzvy, pošlite mi Váš životopis a motivačný list na náš email marian.malek@ a teším sa na Vašu odpoveď.

Hľadám asistentku telefonistku do stavebnej firmy na dohodu, brigádu. Žilina Martin . Viac info po telefóne.

Do našej firmy BENEmont s.r.o. hľadáme administratívnu pracovníčku.
Náplň práce:
- kancelárske práce (práca s PC)
- dohadovanie termínov
- vytváranie cenových ponúk a rozpočtov (ovládanie programu CENKROS výhodou)
- vyhotovenie faktúr (ovládanie programu OMEGA výhodou)
- príprava podkladov pre účtovníčku
Termín nástupu IHNEĎ.
Miesto výkonu práce Košice-staré mesto.
V prípade záujmu nás kontaktujte na email: karolinabenemont@ alebo telefonicky na číslo: +42155/301-31-31