náuka o spoločnosti - strana 47
Počet nájdených inzerátov NÁUKA O SPOLOČNOSTI
: 1000 - strana 47

Pracujte pre spoločnosť, ktorá servisuje už viac ako 40.000 klientov na západnom SR a ďalej rastie. Pre nášho klienta, dlhodobo etablovanú a stabilnú spoločnosť v oblasti sprostredkovania poistenia, hľadáme konzultanta pre klientov do ich vyhľadávanej pobočky v Senici.
Práca je so stálou zmluvou na TPP. Nejedná sa o navolávanie klientov a zháňanie obchodu. Na pobočku príde mesačne dostatočný počet klientov.
V prípade záujmu nám zašlite Váš životopis na emailovú adresu.
Vybraných uchádzačov budeme ďalej kontaktovať.
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 100 EUR/mesiac
Základná fixná mzda je 950,- €/m brutto + variabilná mzda. V priemere sa pracovník po zaškolení a po skúšobnej dobe pohybuje na úrovni cca 1100 - 1800,- €/m brutto.
Na Vašej pozícii ako Klientský konzultant pre poistenie budete zastrešovať nasledovné činnosti:
- Zabezpečovať kvalitnú starostlivosť a servis pre klientov ohľadom ich poistných potrieb.
- Viesť aktívnu konverzáciu s klientmi s cieľom navrhnúť im vhodné produkty a služby.
- Poskytovať odborné rady a informácie o poistných produktoch.
- Oslovovať súčasných klientov spoločnosti s novými produktmi a návrhmi konsolidácie ich poistného portfólia.
- Viesť a riadiť kompletný predajný proces od počiatočného kontaktu s klientom až po uzatvorenie zmluvy.
- Sledovať aktuálne trendy v oblasti poistenia a finančných služieb a predkladať návrhy na zlepšenie produktov.
- Pracovať v tíme TOP špecialistov.
- Podieľať sa na tréningoch a rozvoji svojich odborných zručností.
Zamestnanecké výhody, benefity
- Transparentný a motivujúci odmeňovací systém
- Stabilná práca v spoločnosti, ktorá je vyhľadavaným a oceňovaným sprostredkovateľom poistných produktov
- Žiadne navolávanie studených kontaktov
- Firemný notebook a telefón
- Odborné školenia
- Teambuildingy
- Skvelý pracovný kolektív TOP profesionálov v obore
- Možnosti pre osobnostný a profesijný rast
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Znalosti z oblasti poistných a bankových služieb sú veľkou výhodou
- Skúsenosti s administratívou a spracovaním zmluvnej dokumentácie
- Predchádzajúce skúsenosti s priamou komunikáciou s klientom a schopnosť efektívne navrhnúť vhodné riešenia
- Zodpovedný prístup k práci a schopnosť dodržiavať sľúbené termíny
- Schopnosť riešiť problémy a pomáhať klientom dosiahnuť ich ciele
- Vynikajúca znalosť MS Word, Excel a Outlook
- Aktívny vodič skupiny B
- Chuť učiť sa nové veci
- Tímový hráč

Typ: Kancelárie
Ulica: Stará Vajnorská
Obec: Bratislava-Nové Mesto
Ponúkame do prenájmu kancelárske priestory v 3 podlažnej budove situovanej na ulici Stará Vajnorská 21 v meste Bratislava (bývalá budova BGS).
Budova má komplet zrekonštruovanú vstupnú halu, ktorá je spoločná pre všetkých budúcich nájomcov a užívateľov kancelárskych priestorov a ktorá je vhodná na uvítanie hostí.
Budova má celkovo 2 100 m² pričom každé podlažie má 700 m²
Súčasťou budovy je výťah pri ktorom je na každom podlaží možnosť vytvorenia oddychových zón pre zamestnancov, alebo recepcie
Cena nájmu od 6,0 Eur bez DPH / 1m² / 1 mesiac
Zálohové platby za servisné poplatky vrátane energii 2,5 Eur bez DPH / 1m² / 1 mesiac
V rámci areálu sú dostatočné možnosti využitia parkovania pre vlastných zamestnancov a zákazníkov (cca 500 m²), pričom prenájom jedného parkovacieho miesta je 40 Eur bez DPH / 1 parkovacie miesto / 1 mesiac.
Všetky priestory sú klimatizované a budova ponúka širokú škálu výberu kancelárii podľa veľkosti ako aj dispozície. V prípade potreby je možné využiť časť priestoru aj ako súkromný byt.
Poznámka: budúci nájomca v našej realitnej spoločnosti neplatí províziu !!!
V prípade záujmu sme Vám k dispozícii na nižšie uvedených kontaktných údajov:
Ing. Ján Liščák
info@
© Text a fotografie sú autorským dielom a majetkom spoločnosti KNB Real Estate Agency, s.r.o.
Status: aktívne
Vlastníctvo: firemné
Stav: čiastočne prerobený
Úžitková plocha: 2100 m2
Výťah: áno
Klimatizácia: áno
El. napätie: 230V
Voda: verejný vodovod
Kanalizácia: Verejná kanalizácia

Účtovníctvo
Ponúkame komplexné služby slovenského účtovníctva, vždy podľa aktuálnych zmien na najvyššej úrovni, na základe 15 ročnej praxe v Komárne (Slovensko) a blízkom okolí pre malých a stredných podnikateľov.
Mzdové účtovníctvo a personalistika
Naša spoločnosť sa v rámci účtovných služieb zameriava aj na spracovanie miezd a personalistiky.
Dane a poradenstvo na Slovensku
Založenie spoločnosti s.r.o. na Slovensku
Sídlo spoločnosti s.r.o. v Komárne
Könyvelés Szlovákia
Könyvelés Komárom
Kontakt
Finance Box s.r.o.
IČO: 54758807
Sídlo: Priateľstva 13/32, 945 01 Komárno, Slovensko
Web:
Mail: info@

Typ: Kancelárie
Ulica: Odborárska
Obec: Bratislava-Nové Mesto
Ponúkame na prenájom nadštandardné kancelárske priestory, ktoré sú situované v uzatvorenom exkluzívnom areáli na ulici Odborárska č.5 v meste Bratislava.
Doplňujúce informácie o kanceláriách:
Všetky vstupné dvere do budovy ako aj výťah, rampa sú prepojené bezpečnostným elektronickým kartovým systémom to znamená, že nájomníci majú zadefinované vstupy iba do tých priestorov v rámci budovy, ktoré užívajú v nájme
K voľných kancelárskym priestorom je možné využiť cca 100 voľných vonkajších parkovacích miest
Súčasťou 3 ako aj 4 nadzemného podlažia je spoločná veľká terasa na každom jednom podlaží, ktorá je na 4 nadzemnom podlaží krytá a uzatvorená z 2 strán a na 5 nadzemnom podlaží je otvorená
Podlaha v spoločných priestorov budovy (chodby, schodiská, toalety, kuchynky) je žulová
Každá kancelária je vybavená klimatizačnou jednotkou a všetky okná na 4 a 5 nadzemnom podlaží sú vybavené vonkajšími exteriérovými žalúziami
Každé podlažie budovy je samostatne merané z pohľadu spotreby el. energie, tepla, vody
Podlahy v kanceláriách sú kobercové pričom minulý rok boli tieto koberce menené za nové
Informácie o areáli:
Celý areál je 24 hodín strážený strážnou službou ako aj kamerových systémom
Vstup do areálu je zabezpečený prostredníctvom vstupných rámp, ktorých otvorenie je riadené diaľkovým zvončekom prepojených na vrátnikov
V rámci areálu sa nachádza zóna oddychu tvorená vonkajších bazénom a taktiež veľkoplošným prístreškom pričom oddychovú zónu môžu využívať nájomníci pre workshopy zamestnancov ako aj obchodných partnerov a v neposlednom rade aj pre relax
Okolie budovy je dotvorené zeleňou, ktorá je pravidelne udržiavaná
Súčasťou areálu je diesel agregát, ktorá zabezpečuje napojenie na dodávku elektrickej energie v prípade jej výpadku
Poznámka: budúci nájomca v našej realitnej spoločnosti neplatí províziu !!!
V prípade záujmu sme Vám k dispozícii na nižšie uvedených kontaktných údajov:
Ing. Ján Liščák
info@
© Text a fotografie sú autorským dielom a majetkom spoločnosti KNB Real Estate Agency, s.r.o.
Status: aktívne
Vlastníctvo: firemné
Stav: novostavba
Celková plocha: 2000 m2
Úžitková plocha: 1870 m2
Zateplený objekt: áno
Počet podlaží: 5
Výťah: áno
Klimatizácia: áno
El. napätie: 230V
Parkovanie: áno
Garáž: áno
Internet: áno - káblový rozvod
Zateplený objekt: áno
Terasa: áno
Terasa plocha: 50 m2
Vykurovanie: vlastné - plyn

Priame centrum, spolu 353m2, z toho terasa 32m2, hala 117m2, Všetko len za 1500€/mesačne.
ID 416
Igor Ambrózy Vám ponúka krásne a štýlové reprezentačné priestory v centre Zvolena. Spolu 353m2, z toho terasa je 32m2. A výhľad priamo na Námestie SNP. To všetko za mimoriadne priaznivé výdaje, ktoré si môžete dať do nákladov vo výške celých 100%.
Výhody:
Tieto priestory / byt je priamo na Námestí SNP, Zvolen. Ponuka je vhodná tak pre manažéra / ov, ako aj pre mladého influencera s rodinou, ktorý pre svoju prácu potrebuje reprezentatívny a veľkorysý priestor.
Je to 5 izbový byt, ponúkajúci presvetlený priestor. Veď posúďte sami: obývacia hala má 117m2 a celý priestor vrátane 32m2 terasy má 353m2. K tomu 4 x klimatizácia, centrálny vysávač, štýlový krb v strede obývačky.
Veľkou výhodou je, že tento byt/kancelársky priestor má spolu až 353m2 a je zariadený, takže sa stačí len nasťahovať. Viď foto v galérii.
Táto ponuka je vhodná aj na bývanie, aj na prácu, prípadne ako kombinácia obidvoch možností.
A to všetko za cenu, ktorá je určite nižšia, ako "pár" prenocovaní v lepšom hoteli. Keďže sem nie je ľahké zmestiť toľko informácií, tak:
Viac info, foto, video, virtuálnu prehliadku a pôdorysy nájdete na linku nižšie:
link skopírujte a otvorte vo vašom prehliadači (alebo si ho pošlite mailom na neskoršie pozretie...)
Na termíne obhliadky sa dá dohodnúť, stačí zdvihnúť telefón a zavolať mi na 0948 22 44 24, napísať na : igor@ . Rád Vám tento nezvyčajný priestor ukážem osobne. Kľúče mám k dispozícii.
© Všetky texty, obrázky, fotografie, videá, virtuálne prezentácie a 3Dprehliadky v inzercii a ďalšie tu uverejnené informácie, podliehajú autorským právam spoločnosti Amigo Real, s.r.o. Reprodukcia alebo opätovné použitie celku, alebo jeho častí nie je povolené bez písomného povolenia spoločnosti Amigo Real, s.r.o.

Ponúkame služby v oblasti správneho nastavenia spoločnosti v rámci holdingu i mimo neho.
Správne riešenie postupu transakcii pri podnikoch, spoločností, nehnuteľností.
Celkové poradenstvo v oblasti firiem.

Prijmeme záujemcov na stráženie v Shopping Parku Trnava.
Pracovná náplň:
- dispečing, sedavá práca, občasné pochôdzky, stráženie objektu
- prax s PC je podmienkou /stačí minimum
Požiadavky:
- preukaz Odbornej Spôsobilosti typu S
- čistý odpis z registra trestov
- zdravotná spôsobilosť
- záujemca z Trnavy a blízkeho okolia je výhodou
Pracovný pomer:
- Hlavný pracovný pomer
- Dohoda o pracovnej činnosti
Plat:
- 5,003 € hod /brutto + príplatky
Miesto výkonu práce:
- Shopping park ARKADIA
- Veterná 4O
- 917 01 Trnava
Pracovná doba:
- 12 hod zmeny denné a nočné
Nástup:
- Ihneď
Benefity:
- práca v stabilnej medzinárodnej spoločnosti pôsobiacej na slovenskom trhu už viac ako 25 rokov
- možnosť kariérneho rastu v dynamicky rozvíjajúcej sa spoločnosti
- korektný prístup k zamestnancom-

Predám morské prasiatko z rodinných dôvodov. Len do spoločnosti iného morčiatka (buď mladý samček alebo ich treba dať vykastrovať do spoločnosti samičky), prípadne do chovu pre registrovanú CHS!!
Je papierové, pravidelne dostával vitamín c, preliečení proti kokcidióze. ✅
Do nových domovov si odnesie misku, v prípade záujmu je možnosť dokúpiť klietku a ďalšiu výbavu ????

Predám morské prasiatko z rodinných dôvodov. Len do spoločnosti iného morčiatka (buď mladý samček alebo ich treba dať vykastrovať do spoločnosti samičky), prípadne do chovu pre registrovanú CHS!!
Je papierové, pravidelne dostával vitamín c, preliečení proti kokcidióze. ✅
Do nových domovov si odnesie misku, v prípade záujmu je možnosť dokúpiť klietku a ďalšiu výbavu

Prijmem zodpovedných a spoľahlivých záujemcov na upratovanie v Bratislave 3 hod denne.
Pracovná náplň:
- upratuje sa jedna nájomná jednotka
- umývanie podláh, kabínok na prezliekanie, zázemie, WC, kuchynka...atď
Zmeny:
- Pracuje sa od: Pondelka do Nedele 3 hod denne
- od: 7:00 hod. - do: 10:00 hod.
Plat:
- 4,50 € /hod netto
Druh pracovného pomeru:
- Dohoda
Miesto výkonu práce:
- Half Price, Pribinova 8, 811 09 Bratislava
Termín nástupu:
- 5.5. 2023
Benefity:
- práca v stabilnej medzinárodnej spoločnosti pôsobiacej na slovenskom trhu už viac ako 25 rokov
- možnosť kariérneho rastu v dynamicky rozvíjajúcej sa spoločnosti
- korektný prístup k zamestnancom

Z dovodu rozsirovania vozoveho parku do zabehnutej spolocnosti prijmeme strojnika na kolesove rypadlo(19t) a traktorbager praca na tpp aj zivnost,nutnost je prax
Na danych strojoch
Nastup 8e tpp v cistom
Premie 2x 500e v lete a zime+200e vianocne,dovolenky samozrejmostou
Pokial sme mimo diety(plateny aj prejazd na turnus zo sidla spolocnosti)
Na zivnost 12e

Práca pre ľudí, ktorí majú radi zmenu
Ponúkame prácu pre ľudí, ktorí radi získavajú skúsenosti.
Naša spoločnosť spúšťa nový servisný projekt pre spoločnosti, ktoré máme s nami zazmluvnené.
Ak ste človek, ktorý nemá jasno v tom, čo chce v živote robiť, no chce pracovať a učiť sa nové veci a zároveň mať stálu prácu, pozývame vás do spolupráce s nami.
Ponúkame prácu na všetky pracovné zmluvy, ktoré Vám vyhovujú. Naše pracovné pozície vás navyše naučia novým zručnostiam z oblasti reklamy, marketingu, predaja, manuálnej práce, administratívnych činností, b2b, b2c, asistentskej práce, kuriéra, vodiča a mnohých ďalších.
Ďalším benefitom je, že ak nie ste spokojný s pozíciou, na ktorej sa nachádzate, môžete po splnení úlohy a ukončení pracovného dňa vyhlásiť, že sa pre vás nehodí a budete zaradení na inú činnosť. To znamená, že ak ste človek, ktorý má rád výzvy a zmeny, na jednej pozícii sa nudiť nemusíte.
Platba závisí od zvoleného pracovného pomeru a bude dohodnutá na osobnom stretnutí v našej kancelárii.
Nie sme agentúra dočasného zamestnávania ani iná krátkodobá práca. Do našej spoločnosti hľadáme ľudí na trvalý pracovný pomer, ktorí sa nechcú báť o prácu, no dávame minimálne 3 mesiace skúšobnej práce, počas ktorej sa môžete rozhodnúť, či s nami chcete pracovať.
Plat: Závisí od projektu. Začínate s národným min. Každé 3 mesiace sa zvyšuje. Čím dlhšie s nami pracujete, tým viac zarábate. Plus bonusy za dobrú prácu.
Pošlite prosím e-mail so životopisom alebo záujmom o prácu a telefónnym číslom na e-mail: oakroadsrocontact@
Tešíme sa na spoluprácu

Špecialista sortimentu nábytok v čistom dostanete +/- 950 až 1150 e Pri splnení požiadaviek , ktoré vyžadujeme PRAX v obore, plynulý maďarský jazyk . Hľadáme aj druhého predavača , kde prax nie je nutná ani jazykové znalosti . Mzda pri tejto pozícii je o niečo nižšia . V prípade zaslania životopisu prosíme o definícia či sa uchádzate o pozíciu 1 - Skúsený predavač s praxou a znalosťou maďarského jazyka , alebo pozíciu 2 - pomocný predavač bez praxe a znalosti maďarského jazyka
Viete sa nadchnúť pre predaj? Chcete spolu s naším tímom poskytovať najlepší zákaznícky servis na Slovensku? Máte radi rôznorodosť práce, chcete pracovať v najkrajšom showroome s nábytkom na Slovenskú ? V tom prípade ste možno asistentom predaja, ktorého hľadáme!
ČO BUDETE ROBIŤ ? Predávate:
Našim zákazníkom s úsmevom ponúkate špičkový zákaznícky servis a poctivý nábytok z masívu v novej predajni Nábytok Mirek na Južnej trieda 82/ A Budete pomáhať pri prijímaní, naskladňovaní a dopĺňaní tovaru na predajnej ploche, Máte nezameniteľnú príležitosť získať zodpovednosť za svoj vlastný úsek predajne.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- profesionálna komunikácia so zákazníkom na kamennej predajni
- vypočutie potrieb zákazníka
- vytvorenie návrhu podľa požiadaviek zákazníka k jeho spokojnosti
- spracovanie objednávky a s tým spojená administratívna činnosť
- reporting nadriadenemu
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v stabilnej spoločnosti s dlhoročne významnou pozíciou na trhu
- kvalitná podpora v zaškoľovacom procese, podpora manažmentu
- práca v najkrajšom showroome s nábytkom , v prijemnom prostredí
- zamestnanecká zľava na produkty spoločnosti
- kreatívna práca s možnosťou ďalšieho vzdelávania
Požiadavky na zamestnanca
Jazykové znalosti jeden z jazykov
Anglický jazyk - Začiatočník (A2) alebo Nemecký jazyk - Začiatočník (A2) alebo Maďarský jazyk plynule
Ostatné znalosti
Práca s počítačom - Pokročilý
Vedenie prevádzky - Základy
Komunikačné schopnosti - Pokročilý
Kreativita - Pokročilý
Asertívna komunikácia - Základy
Prax na pozícii/v oblasti
Nevyhnutné
Osobnostné predpoklady a zručnosti
komunikácia so zákazníkmi, kreativita, dôslednosť, základné znalosti s ovládaním grafických programov a iných predajných zručností výhodou
Požadujeme :
• minimálne stredoškolské vzdelanie (výučný list)
• trestnú bezúhonnosť
• skúsenosť s predajom (predaj v oblasti nábytku výhodou)
• orientácia na zákazníka
• časovú flexibilitu
• samostatnosť a spoľahlivosť
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu prosím pošlite životopis s fotografiou na email manager@ , do predmetu správu prosím uvies

Obchodný zástupca - 15:00-21:00hod (2 600€)
ZAREN s.r.o.
Miesto práce
Poprad , Kežmarok , Liptovsky Mikulaš , Stará Ľubovňa , (Práca vyžaduje cestovanie)
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
po zaškolení
Mzdové podmienky (brutto)
2 600 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- starostlivosť o stálych alebo nových klientov
- priama komunikácia s klientom
- prezentácia a distribúcia produktov
- zodpovednosť za objednávky
- pracovná doba od 15:00 - 21:00
Zamestnanecké výhody, benefity
- služobný automobil po zaškolení
-flexibilná pracovná doba
- stabilná a dlhodobá spolupráca
- práca vo vlastnom regióne
- nadštandardný príjem
- bezplatné školenia a firemné akcie
- kariérny rast
- fungujeme bez problémov aj počas pandémie
Informácie o výberovom konaní
Kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Word - Základy
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- komunikačné a prezentačné schopnosti
- flexibilita, zodpovednosť, empatia
- príjemné vystupovanie
- vysoké pracovné nasadenie
- skúsenosti v oblasti obchodu výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2009 ešte ako súčasť ZAREN a ECOHOME Group. V roku 2018 sme sa pretransformovali na samostatnú organizáciu poskytujúcu služby nielen materskej firme, ale aj externému prostrediu. Firma stojí na ľuďoch s 20-ročnými skúsenosťami v tomto biznise. Dokážeme dohodnúť viac ako 4000 obchodných stretnutí za mesiac. Doposiaľ sme spolupracovali na 115 individuálnych projektoch. Víziou spoločnosti je poskytovať služby v súlade s ekológiou a udržateľným rozvojom pre domácnosti a firmy na území Slovenskej republiky.
Počet zamestnancov
100-149 zamestnancov
Kontakt
Kontaktná osoba: Matúš Kovalčík
E-mail:matus.kovalcik@

Práca realitného makléra v našej spoločnosti Vám dáva možnosť svojej vlastnej sebarealizácie v oblasti obchodu. Máte možnosť, aby ste sami rozhodovali o svojom pracovnom čase a zároveň zastupovali silnú spoločnosť s viac ako 20-ročnými skúsenosťami.
Vašou pracovnou náplňou bude:
vyhľadávanie nehnuteľností na predaj a prenájom, s čím Vám aktívne pomáha aj naše callcentrum,
návšteva nehnuteľností a získavanie podrobných informácií, fotodokumentácia, 3D vizualizácia,
administratívna práca v kancelárií, spravovanie svojho portfólia a jeho rozširovanie o nové nehnuteľnosti,
návšteva nehnuteľností, prehliadky so záujemcami o kúpu a prenájom.
Zamestnanecké výhody, benefity
Našim maklérom ponúkame benefity a to:
vyhotovujeme firemné vizitky,
callcentrum - ktoré pomáha maklérom v navolávaní nových zákaziek a rozširovaní ich portfólia,
maklérom sú k dispozícií reklamné plachty,
inzercia na všetkých dostupných inzertných portáloch,
sťahujeme súkromnú inzerciu do firemných mailov,
zabezpečujeme právny servis našim vlastným právnym oddelením
možnosť samostatného vzdelávania prostredníctvom nášho elearningu,
možnosť rozšíriť si svoje jazykové schopnosti.
Informácie o výberovom konaní
Vybraných uchádzačov budeme telefonicky kontaktovať a budú pozvaní na pohovor do kancelárie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy
Internet - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Od svojich kolegov vyžadujeme najmä:
príjemné vystupovanie, komunikatívnosť, samostatnosť, ochotu učiť sa nové veci a samozrejme mať k dispozícii motorové vozidlo.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Na trh sme vstúpili v roku 2003 ako rodinná firma a po dobu našej pôsobnosti sme zrealizovali množstvo predajov a prenájmov nehnuteľností. Vďaka našej dlhej histórií a pokrytiu trhu na celom Slovensku dnes patríme medzi najväčšie realitné kancelárie.
Dnes máme pobočky a obchodné zastúpenia takmer po celom Slovensku a stále rastieme. Dávame príležitosť kolegom, ktorí chcú doplniť náš tím, prípadne otvoriť pobočku v ich mieste bydliska, bez nutnosti zainvestovania Vašich peňazí.
Táto práca je jednou z mála na Slovensku, kde máte možnosť zarobiť podstatne viac, ako je priemerná mzda. Žiadne príjmové stropy, žiadne povinne odpracované hodiny.
Pôsobíte vo svojej lokalite, bez stresov, s flexibilným pracovným časom, bez tlačenia k stále vyšším výkonom. Je to len na Vás. Vďaka našej Akadémií vzdelávania Vás naučíme všetko, čo potrebujete k tomu, aby ste boli úspešní obchodníci.

Miesto výkonu práce – Bratislava a okolie
Druh pracovného pomeru - Plný úväzok
Termín nástupu – Podľa dohody
Mzda a ďalšie odmeny (v čistom):
Počas sezóny (apríl až september) - 75 EUR/deň
Mimo sezóny (október až marec) – 55 EUR/deň
Odpracovaná sobota (nie je povinná) – 130 EUR/deň
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Zvoz prázdnych obalov. Pracovná doba od pondelku do piatku. Nie je manipulácia s hotovosťou.
Informácie o výberovom konaní
Prosíme na inzerát reagovať len tých uchádzačov, ktorí disponujú s vodičským preukazom skupiny C. V prípade skupiny C požadujeme aj psychotesty a platnú kvalifikačnú kartu vodiča. Životopisy prosím zasielať výlučne mailom na adresu martinkovic.richard@ (uprednostňujeme mailovú komunikáciu).
Požiadavky na zamestnanca
Vodičský preukaz – C
Pozícia je vhodná pre absolventa - Áno
INZERUJÚCA SPOLOČNOSŤ
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť MAYER TRANSPORT SK spol. s r.o. je jednou zo 4 dcérskych spoločností MAYER TRANSPORT Group a.s.. Zaoberáme sa medzinárodnou a vnútroštátnou kamiónovou dopravou plachtovými vozidlami. Pôsobíme na trhu od roku 1993. Na Slovensku zamestnávame 80 zamestnancov. Sme rodinná firma a každý zamestnanec je členom našej rodiny. Budeme veľmi radi keď sa pridáte do nášho tímu.
Kontaktná osoba: Richard Martinkovič
Tel.:
E-mail: martinkovic.richard@

Dopravná spoločnosť Orosz s.r.o. príjme vodiča na denný rozvoz s VO skupiny C
Miesto práce:
Prešovský kraj, Košický kraj (Práca vyžaduje cestovanie)
Druh pracovného pomeru:
plný úväzok
Termín nástupu:
ihneď
Mzdové podmienky:
1000-1300 netto
od 60€ / deň + stravné
Informácie o pracovnom mieste, náplň práce:
- denný rozvoz paletového tovaru po východnom Slovensku
- práca s hotovosťou
- starostlivosť o pridelené vozidlo
Zamestnanecké výhody, benefity:
- práca od pondelka do piatka
- víkendy voľné
- každý deň doma
- výplata vždy načas vo výplatnom termíne
- stabilná práca v zabehnutej spoločnosti
Požiadavky na zamestnanca:
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
základné vzdelanie
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
Vodičský preukaz C
Osobnostné predpoklady a zručnosti
NEVYHNUTNÉ PODMIENKY:
- 6 mesačná prax v oblasti dopravy – rozvozov tovaru
- doklad o psychickej spôsobilosti vodiča
- doklad o zdravotnej spôsobilosti vodiča
- kvalifikačná karta vodiča
- tachografová karta vodiča
Ďalšie podmienky:
- slušné vystupovanie a schopnosť komunikácie so zákazníkom
- fyzická zdatnosť
- zodpovednosť, pracovitosť a dochvíľnosť
Ak Vás oslovila ponúkaná pozícia, zašlite nám životopis na uvedený email orosz.sro@, alebo zavolajte tel. č.
ĎAKUJEME za zaslanie Vášho životopisu, vzhľadom na počet uchádzačov BUDEME KONTAKTOVAŤ LEN VYBRATÝCH UCHÁDZAČOV.
Zaslaním životopisu, uchádzač súhlasí s tým, aby spoločnosť Orosz s.r.o. spracovala osobné údaje uvedené v týchto dokumentoch. Poskytnuté osobné údaje budú spracúvané v našej spoločnosti výlučne pre potreby evidencie uchádzačov o zamestnanie po dobu 6 mesiacov a následne budú zlikvidované. Nevyžiadané dokumenty skartujeme. V prípade žiadosti o ukončenie spracúvania pred uvedeným termínom, nám to písomne oznámte.

Firma UDO s.r.o. v Považskej Bystrici hľadá do svojho kolektívu obchodného zástupcu pre rozvoj predaja tovarov a služieb po celom Slovensku.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- rozvoj predaja v zverenej oblasti
- budovanie a udržiavanie obchodných vzťahov na celom Slovensku a v ČR, každodenné cestovanie za zákazníkmi
- starostlivosť o zákazníkov
- monitorovanie trhu, reporty
- prezentácia spoločnosti
- spolupráca s obchodným oddelením
Zamestnanecké výhody, benefity
- fixný plat aj provízie z predaja
- prémie za získanie a udržanie zákazníkov
- služobné auto, notebook a mobil
- potrebné školenia a vzdelávanie
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- komunikatívnosť
- zodpovednosť
- samostatnosť v organizovaní aktivít
- práca na PC
- dobrý šofér
- prax/zručnosti v stavebníctve výhodou
Stručná charakteristika spoločnosti
Firma UDO s.r.o. s prevádzkou v Považskej Bystrici, Považské Podhradie č.346
Činnosť firmy je zameraná na poradenstvo, predaj, montáž, dopravu v oblasti:
- plastových, hliníkových, drevených okien
- interiérových, exteriérových dverí
- garážových brán
- laminátových a kompozitných podláh
od 1 000 EUR/mesiac + k základnej mzde provízie z predaja + ročná odmena podľa dosiahnutých výsledkov
Životopisy posielajte na udo@ /

Ponuka práce:
Administratívny pracovník - Nemecký jazyk
•stabilná práca v rastúcej spoločnosti
•fixná mzda + provízia z obratu spoločnosti
•firemný notebook + telefon
Podmienky pre uchádzača:
•znalosť Nemeckého jazyka - C1
(plynulý písomný a hovorový prejav)
•prax v personálnej sfére
•samostatnosť, zodpovednosť, časová flexibilnosť
V prípade záujmu nás kontaktujte na čísle

Volkswagen Tiguan
13 000 €
Značka:
Volkswagen
Model:
Tiguan
Mesiac / Rok:
-- / 2012
Palivo:
Diesel
Prevodovka:
A
Výkon:
103 kW
Najazdené km:
165 000 km
VIN:
-----------------
Interná poznámka:
112
Stav:
Používané
Karoséria:
SUV / Off-road
Pohon:
4x4
Počet dverí:
5
Miest na sedenie:
5
EČV:
-------
Farba:
Strieborná / Metalíza
Objem:
1968 cm3
Norma emisií:
--
Spotreba v meste:
-- lit. /100 km
Mimo mesta:
-- lit. /100 km
Kombinovaná:
-- lit. /100 km
Bezpečnosť:
ABS, Natáčacie svetlomety, Airbagy, DSC, LED svetlomety, Parkovacia kamera, Systém kontroly tlaku v pneumatikách (TPMS)
Komfort:
Klimatizovaná priehradka, Lakťová opierka, Bluetooth handsfree, CD menič, Klimatizácia, Tempomat, Elektrické zrkadlá, Elektrické sedadlá, Elektrické okná, Vyhrievané zrkadlá, Vyhrievané sedačky, Nezávislé kúrenie, Bezkľúčové štartovanie, Kožený paket, Kožený interiér, Multifunkčný volant, Navigačný systém, Dotykový displej, Xenónové svetlomety
Výbava:
Hliníkové disky, Hmlovky, Svetelný senzor, Panoramatická strecha, Dažďový senzor, Stop&start systém, Strešné okno, Ťažné zariadenie
Ďaľšia výbava:
"Možnosť financovania cez všetky úverove spoločnosti a banky uz s 0% akontaciou formou autoúveru". Vybavenie uz do 60 minut, pracovnikom priamo v uverovej spolocnosti, alebo v banke".
Doplňujúce údaje:
1.majiteľ, Dovezené, Nehavarované, Servisná knižka, Top stav!, Možný leasing, Možný úver
Poznámka:
Dovoz Belgicko Uvedená cena je na Slovenských ŠPZ!!!