inzercia, predaj, predám, bazár

práca účtovník poprad - strana 22

Počet nájdených inzerátov PRÁCA ÚČTOVNÍK POPRAD : 1000 - strana 22

Vodič C
Spoločnosť MO Slovakia s.r.o., Poprad hľadá do svojho tímu vodiča vnútroštátnej prepravy Náplň práce, právomoci a zodpovednosti Si šikovný vodič a máš VO skupiny C , tachografovú kartu a kvalifikačnú kartu vodiča? Tak neváhaj a pridaj sa k nám. Práve hľadáme na stredisko v Poprade vodiča s VO skup. C na: - denný zvoz plastových obalov po Poprade a okolí - práca s vratnými obalmi - Zamestnanecké výhody, benefity - stabilná práca v zabehnutej spoločnosti - príjemný kolektív - výplata vždy načas vo výplatnom termíne!!! - práca PO - PIA, víkend voľný!!!! - nástup ihneď alebo po dohode
Práca-Montáž kastlíkov pre rolety a montáž roliet.
Práca Montáž kastlikov pre rolety a inštalácia roliet Montáž Markíz Montáž vnútorných roliet Tieniaca technika všetkeho druhu Návrh-výroba-montáž Pridajte sa do tímu. Aktuálne hľadáme skúsených montážnikov,alebo zaškolíme na všetko potrebné.JEDNOTLIVCOV AJ PARTIE, ktorým ponúkame stabilnú a hlavne dobre platenú prácu s možnosťou dlhodobej spolupráce viac ako 3000 kusov kaslikov a roliet v meste Bratislava,Žilina,Banská Bystrica,Poprad,Wieden. Dlhodobá práca projekt Vydrica podhradie. NÁSTUPNÝ PLAT-DOHODOU.treba volať !!!s možnosťou platobného rastu podľa Vašej šikovnosti a odbornosti. Čo od Vás požadujeme? • Živnosť • Preukázateľnú odbornú prax…nieje nutná ale vítaná… • Spoľahlivosť • Schopnosť pracovať precízne. Dátum nástupu - Ihneď Náplň práce: montáž kaslikov pre rolety a inštalácia roliet. Výplaty vždy načas. Ak Vás naša ponuka zaujala, zavolajte na tel.č. Všetky otázky radi zodpovieme telefonicky alebo na osobnom stretnutí.
Samostatný účtovník / Účtovníčka
WELDING s.r.o., Topoľčany Náplň práce, právomoci a zodpovednosti - samostatné účtovanie v podvojnom účtovníctva, archivácia a likvidácia faktúr (dodávateľských /odberateľských) - príprava podkladov pre spracovanie finančných výkazov a rozborov výsledkov spoločnosti - účtovanie na účtoch hlavnej knihy - spracovanie hlásení DPH, KV, SV - účtovanie zákazkovej výroby - rozúčtovanie miezd - vystavovanie odberateľských faktúr - spracovanie štatistických hlásení - spolupráca na inventarizácii - evidencia a účtovanie majetku, zatrieďovanie do odpisových skupín - spolupráca na vyhotovení účtovných smerníc - skladová evidencia - ďalšie úlohy súvisiace s vedením účtovníctva Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa Vzdelanie v odbore Ekonomika; Účtovníctvo Ostatné znalosti Fakturácia - Mierne pokročilý Podvojné účtovníctvo - Mierne pokročilý Skladové hospodárstvo - Základy Microsoft Excel - Pokročilý Microsoft Outlook - Pokročilý Microsoft Word - Pokročilý Hospodárska korešpondencia - Základy Osobnostné predpoklady a zručnosti - prax v podvojnom účtovníctve - skúsenosti s programom ABRA výhodou - samostatnosť, precíznosť a zodpovedný prístup k práci - komunikatívnosť, tímový duch a lojálnosť Mzdové podmienky (brutto) Od 1200,-€ v závislosti aj od pracovných skúseností, po skúšobnej dobe prehodnotenie mzdy. Kontakt: cagalova@
ÚČTOVNÍK/ÚČTOVNÍČKA
Realitná kancelária SANTA Real, s.r.o. v Leviciach, ponúka prácu pre účtovníka/účtovníčku. Náplň práce: - vedenie podvojného, jednoduchého, mzdového účtovníctva, fakturácia, personalistika Požadujeme: - minimálne úplné stredné odborné vzdelanie - znalosť účtovných programov - finančná a ekonomická gramotnosť - zodpovedný prístup a príjemné vystupovanie voči klientom - komunikatívnosť, dochvíľnosť, spoľahlivosť - samostatnosť Mzdové ohodnotenie: 1.000,-€ V prípade záujmu nám pošlite Váš životopis na: gafrik@, santareal@ prípadne kontaktujte tel. č.
PRIJMEM EKONOMKU-UCTOVNIK, UČTOVNIČKA
PRIJMEME EKONÓMKU DO ZAMESTNANIA NA TPP MIESTO VÝKONU PRACE TREBIŠOV NÁPLŇ PRACE: VEDENIE ÚČTOVNÍCTVA DOPRAVNÁ SPOLOČNOSŤ, MZDY, EVIDENCIA DPH, MZDA 1200€ FIRMA VERA TV- TREBIŠOV
Hľadáme účtovníka/ekonóma
Solventná stavebná firma s dlhoročnou tradíciou hľadá do tímu kolegu na pozíciu účtovník/ekonóm. Prax nutná, tiež ovládanie účtovných softérov/fakturačné, personálne, skladové/. Mzda v čistom cca 1.000,-€ plus benefity.
Daňové priznanie pre živnostníkov a fyzické osoby
Dobrý deň, skúsený účtovník Vám pomôže splniť Vašu povinnosť a pomôcť vypracovať daňové priznanie. Zistí daňovú povinnosť včas (ešte dnes). Po zistení môžete vykonať odklad a tzv. si daň rozložiť na menšie časti. Pre fyzické osoby s príjmami zo zamestnania (CZ,SK,DE,GB iné štáty nie) platí limitovaná ponuka 50€ Využi limitovanú ponuku do konca decembra. Na e-mail odpisujem denne nezabudnite zanechať na seba tel. kontakt. firmauctofiskal@
Ponúkam účtovné služby
Ponúkam kompletné vedenie jednoduchého a podvojného účtovníctva, vrátanie mzdovej agendy a všetkých daňových priznaní. Ako externý účtovník spracovávam účtovníctvo pre rôznych klientov vrámci celej SR. Cena: -> paušálny poplatok; -> podľa počtu položiek. Možnosť doklady zasielať mailom/poštou/osobne.
Hladám si prácu v oblasti účtovníctva
Dobrý den, som Zuzana. Pred časom som úspešne ukončila kurz kompletného účtovníctva. Viem že po kurze nemôžem absolutne hovoriť o nejakých perfektných skúsenostiach v tejto oblasti ale rada by som sa tomu venovala, a chcela by som mať možnosť nazbierať čo najviac skúsenosti pod vedením niekoho skúseného a odborníka. Ak by sa našiel niekto kto ponúka alebo vie o niekom kto by ponúkal možnosť zamestnania sa niekde aspoň ako pomocná učtovníčka alebo junior účtovnik, budem veľmi rada. Ďakujem
Administratívny pracovník / asistent
Do nášho tímu hľadáme šikovnú posilu na pracovnú pozíciu : ADMINISTRATÍVNY PRACOVNÍK/ASISTENT Miesto výkonu práce : Kysucké Nové Mesto - Lopušné Pažite Náplň práce: - Zaúčtovanie faktúr, pokladničných dokladov, bankových výpisov a interných dokladov, podľa pokynov hlavného účtovníka - Zakladanie dokladov a administratívne práce s tým súvisiace (skenovanie, kopírovanie a triedenie dokumentov, zmlúv, archivácia) - Príprava podkladov pre účtovníctvo, príprava podkladov pre fakturáciu - Príprava mzdovej agendy, evidencia dochádzky - Vedenie hotovostnej pokladne Mzdové podmienky: 900€/brutto Požiadavky: - výborné komunikačné a organizačné schopnosti - výborná znalosť MS Office - dôslednosť a samostatnosť pri práci - praktickosť, systematický prístup k práci Microsoft Word - Pokročilý Microsoft Excel - Pokročilý Microsoft Outlook - Pokročilý Strojopis - Pokročilý ❗Úspešný uchádzač by mal mať skúsenosti v administratíve (asistent/ka, office manager, pomocný účtovník). V prípade záujmu, prosíme, ZASIELAŤ ŽIVOTOPISY NA EMAIL: ranilus@ Vhodní uchádzači budú telefonicky oslovení a pozvaní na osobné výberové konanie.
Účtovník, účtovníčka, účtovníctvo
S máte účtovníctvo bez starostí. Našim cieľom je poskytovať klientom komplexný servis, ktorý vám umožní nemyslieť na tak časovo náročné činnosti súvisiace s účtovníctvom. Naplno sa môžete sústrediť na rozvoj svojho podnikania. Predmetom našej činnosti je kompletné vedenie účtovníctva, daňová evidencia, mzdová agenda, daňové a účtovné poradenstvo a nadväzujúca ekonomicko-poradenská činnosť. Prioritou nášho podnikania je, aby služby poskytované klientom naplnili v maximálnej miere ich očakávania. Aj preto sa snažíme stále zdokonaľovať. Okrem tradičného outsourcingu účtovných služieb poskytujeme našim klientom aj možnosť indoor, kedy naši účtovníci prichádzajú k vám a všetky činnosti realizujú na vami určenom mieste. Pre našich klientov robíme maximum, preto sa môžete spoľahnúť na dobre odvedenú prácu, lojalitu a precíznosť. U nás môžete očakávať flexibilný prístup a predovšetkým nadštandardný servis. Toto všetko zvládneme vďaka našim znalostiam a budeme vám plne k dispozícii. Pravidelne sa vzdelávame a dopĺňame vedomosti v neustále sa meniacom prostredí legislatívy, aby sme zabezpečili služby vysokej kvality. Pre viac informácií alebo v prípade záujmu o cenovú ponuku na mieru nás neváhajte kontaktovať. Tešíme sa na vás :o).
Účtovník + administratívny pracovník
Druh pracovného pomeru: plný úväzok, hlavný pracovný pomer Pracovná doba: od 8.00 do 16.30 hod. ► len v pracovné dni; víkendy a sviatky voľné Termín nástupu: 01. 08. 2022 Odmena: minimálna nástupná mzda 1200,00 EUR brutto Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednosti: - vedenie podvojného účtovníctva - vystavovanie faktúr, účtovanie prijatých faktúr, pokladne a ostatných účtovných dokladov - vedenie mzdovej agendy/účtovníctva - vedenie jednoduchého účtovníctva - komunikácia s úradmi ako Soc. poisťovňa, zdravotné poisťovne, finančná správa - ostatné administratívne úkony: obsluha VRP, starostlivosť o zamestnancov, odpadové hospodárstvo a ostatné činnosti spojené s vykonávaním podnikateľskej činnosti v oblasti opravy a prepravy áut Požiadavky na zamestnanca: Požadované vzdelanie: - stredoškolské s maturitou - ekonomické zameranie - vysokoškolské I. - II. stupňa ► vhodné, ale nie nutné Jazykové znalosti: - slovenský jazyk (slovom i písmom) Osobnostné predpoklady a zručnosti: - znalosť účtovného programu MRP (podvojné účtovníctvo i mzdy) je výhodou - nutná znalosť MS Office - Word a Excel - príjemná komunikácia so zákazníkmi, obchodnými partnermi a ostatnými inštitúciami - spoľahlivosť, zodpovednosť, dôslednosť, pohotovosť - ochota učiť sa Informácie o výberovom konaní: V prípade záujmu posielajte svoj životopis na e-mailovú adresu Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov. Inzerujúca spoločnosť: Autoservis FURMAN, s.r.o. Myslavská 58/77 040 16 Košice-Myslava Počet zamestnancov: 7 - 10
KOMPLEXNÉ ÚČTOVNÍCTVO - daňové priznanie FO typ A, typ B, PO
Ponúkame komplexné spracovanie jednoduchého a podvojného účtovníctva, miezd, daňových priznaní FO typ A a typ B( SZČO ), PO, DPH a personalistiky. ( účtovník , účtovníčka ).
Účtovníctvo
Dobrý deň, spoločnosť Tvoj účtovník s.r.o. ponúka kompletné spracovanie mzdovej a účtovnej agendy v oblasti podvojného účtovníctva pre mikro, malých a stredných podnikateľov, spracovanie DPH, KV ako aj ostatných daňových priznaní. Účtujeme v systéme OBERON a máme skúsenosti aj so spracúvaním účtovníctva pre hotely a reštaurácie. Zároveň ponúkame vypracovanie súvisiacich dokumentov, a to rôznych zmlúv, či zápisníc z valného zhromaždenia. Účtovné, daňové a právne poradenstvo je samozrejmosťou.
Vypracovanie daňového priznania Typ A, Typ B za rok 2021
Ponúkam vypracovanie daňového priznania ako certifikovaný účtovník. FO typ A a B študenti, dôchodcovia, brigádnici, slobodné povolania, činnosť sprostredkovateľov, športovci, prenájom nehnuteľností, živnostníci aťď... CENA: - typ A - príjmy zo závislej činnosti (zamestnanci): 20€ - typ B – živnostníci resp. ostatné príjmy : 50 € - typ B - kombinácia príjmov z podnikania a príjmy zo závislej činnosti(zamestnania): 50 € Daňové priznanie vypracujem a zašlem v príslušnom formáte pripravenom na podanie. Po dohode možnosť zasielania aj v papierovej forme na Vami uvedenú adresu resp. podania daňového priznania priamo na portáli Finančnej správy. Doklady je možné zaslať elektronicky na email, prípadne doručiť osobne a následne pokiaľ sú v poriadku Vám obratom vypracujem daňové priznanie, alebo sa osobne stretneme. V prípade záujmu alebo otázok som Vám k dispozícií telefonicky, emailom alebo osobne v kancelárií v Hanušovciach nad Topľou, Vranove alebo Prešove. Teším sa na spoluprácu.
Účtovník, daňový poradca pre Nemecko
Naša spol. hľadá účtovníka, ktorý spracúva daňové priznanie k dani z príjmov PO pre Nemecko.
externý účtovník
Zanedbali ste svoje účtovníctvo? Potrebujete spracovať daňové priznanie? Externá účtovníčka s viac než 20 ročnou praxou príjme klientov na kompletné vedenie jednoduchého aj podvojného účtovníctva, mzdy, komunikáciu s DÚ, poisťovňami, spracovanie daňových priznaní.
Obchodný priestor 110 m2 Púchov Dvory
Realitná kancelária VAŠE REALITY s.r.o. Vám ponúka na predaj nebytový, administratívny/obchodný priestor  na skvelej adrese Dvory v Púchove, v novostavbe s  prístupom  z ulice. Nebytový priestor nachádzajúci sa v novostavbe polyfunkčného  domu  s výbornou dostupnosťou . K dispozícii  110 m2 plochy na poschodí s veľkým preskleným výkladom a dvoma vchodmi tak by sa dal poprípade predeliť na dva menšie priestory. Priestor je možné využívať na kancelárie, sídlo firmy, služby - kaderníctvo, kozmetika, nechtový design, notár, advokát, účtovník atď .Podlaha  dlažba RAKO, strop znížený, kazetová minerálna vata spolu s ďalším zateplením a  s  LED osvetlením, s rozvodmi  vzduchotechniky. Sociálne zariadenie WC s predsienkou, na druhej strane sklad z ktorého sa dajú urobiť ďalšie 2x WC, sprchový kút. Odvetrávanie zadnej časti priestoru - výklopné okná. Na všetkých oknách sú žalúzie. Priestor je s denným svetlom nie je vo vnútrobloku. Viac informácií Vám radi poskytneme na čísle telefónu: Mária Fursten, , prípadne na e-mail adrese: fursten@ Pri kontaktovaní emailom, Vás prosíme uvádzať na Vás i telefonický kontakt. Na skoré stretnutie s Vami sa teší náš tím - VAŠE REALITY s.r.o. - člen Realitnej Únie Slovenskej republiky
KANCELÁRSKE PRIESTORY NA PRENÁJOM - KPT. NÁLEPKU, SABINOV -
EXCLUSIVE realitná kancelária Prešov ponúka EXKLUZÍVNE na prenájom komerčné priestory v priemyselnej štvrti na ulici Kpt. Nálepku v Sabinove. Priestory sú vhodné na zriadenie kancelárie (učtovník, advokát, cestovná a realitná kancelária, finančný poradca) alebo prevádzky (kaderníctvo a kozmetika, pedikúra a manikúra, masážny salón), prípadne predajne. Administratívna budova sa nachádza medzi vlakovou a autobusovou stanicou s veľkým pohybom ľudí.  Kancelárske priestory sú na 1. poschodí a majú celkovú úžitkovú plochu 86 m2. Dispozícia priestorov:  schodisko, kancelária s kuchynským kútom, 2 samostatné kancelárie, sociálne zariadenie so sprchovacím kútom Popis priestorov: - umiestnenie na 1. poschodí, ktoré je oddelené bezpečnostnou roletou - novo zrekonštruované priestory - orientácia -  SZ / JV - objekt strážený zabezpečovacím systémom zn. Jablotron - ovládanie cez mobilnú aplikáciu (brána, alarm a kamerový systém) - k dispozícií pivnica s rozlohou cca 10 m2 - parkovanie v areáli aj mimo neho - areál prispôsobený aj pre kamiónovú dopravu Doplňujúce údaje: - uvedená cena je bez DPH vrátane energií - v cene nájmu je parkovanie - 2x  mesačný depozit - voľné ihneď Administratívna budova má veľmi lukratívnu polohu z pohľadu pešej a dopravnej dostupnosti.
Volkswagen Passat Variant 1.9 TDI 4motion
Rok výroby 2002, 96kw, 6st. manuál, 335tis.km Auto vlastním rok, vizuálne oku nelahodí, no po technickej stránke si dovolím tvrdiť že lepší sa momentálne nepredáva a asi ani nebude. Na aute sú menené rozvody+vodná pumpa a kladky, klinový remeň+kladky, celý systém klimatizácie, kocka ABS+zadné senzory, všetky uloženia motora, prevodovky a zadného diferenciálu, celá predná náprava+čapy riadenia aj axialne čapy riadenia, horné uloženia tlmičov vpredu aj vzadu, väčšie predné brzdové kotúče z 2.5TDI+brzdové platničky, zadné brzdové kotúče+platničky, celá kulisa riadenia+tiahla, obe zadné polosy, uloženie kardanu+kardanovy kríž, spojka, pritlacny tanier, spojkove ložisko, dvojhmotny zotrvacnik+gufero na motore pod zotrvacnikom, celá zadná náprava pieskovana a natierana nakoľko sa zadné ramená už nové kúpiť nedajú ani originál Volkswagen a tieto Passaty na to trpia. Všetky tieto diely sú nové a nemajú nabehabé ani 10tisic km. a niektoré ani 100km. Auto posledných pár mesiacov len stálo a bohužiaľ ja už nemám čas sa mu venovať. Motoricky je auto bezchyby, udržiavané v originálnom stave, nežerie ani vodu ani olej a ani sa tieto kvapaliny nestrácajú, papá si len naftu. Jediné čo som robil, tak len zaslepil trubku od zvodov ku ventilu EGR dvoma kúskami nerezoveho plechu na oboch koncoch trubky, ale EGR tam stále je. Majiteľ predomnou menil celý výfuk a zadné tlmiče. K autu dám ešte zdravý kufor nie však vo farbe, novú prednú masku v základnej farbe a čierne alcantara sedačky. STK a EK do 4/2023, v TP zapísané viac rozmerov diskov a ťažné avšak ťažné nikdy nebolo namontované. Momentálne je potrebná kompletná geometria, možno ju do predaja stihnem urobiť. Určite som nejaké veci čo som menil zabudol, no bolo toho veľa a nepamätám si to všetko. Faktúry a bločky nemám, nie som účtovník a nemal som v pláne predaj, takže ich nepýtajte, môžem však po dohode ukázať na zdvihaku.