projektovy manazer - strana 3
Počet nájdených inzerátov PROJEKTOVY MANAZER
: 266 - strana 3

Dobrý deň,
Jedná sa o celoslovenský pomocný projekt s názvom For People ktorý je zameraný na rast, rozvoj osobnosti a vyššiu kvalitu života.
Hľadám do svojho tímu ľudí na pozície manažér, obchodný zástupca, klientský pracovník a ďaľšie. Ponúkam fixný plat + provízne odmeny, zaškolenie, vedenie od profesionálov, know how a systém, home office, preplácanie nákladov na cestovanie a školenia, špičkový back office, podporu a neoceniteľnú hodnotu pre človeka a jeho okolie.
Možnost pracovať aj popri práci alebo štúdiu. Hľadám ludí ktorý chcú od života viac a chcú pomôcť okoliu.
Viacej info poskytnem pri osobnom stretnutí. Nakoľko sa jedná o individuálnu ponuku, pomienky spolupráce budú dohodnuté individuálne.
V prípade záujmu ma kontaktujte na telefónnom čísle. Teším sa na spoluprácu.

Pre nášho klienta obsadzujeme pozíciu Technický manažér projektov kúrenia/chladenia.
Náplň práce:
- aktívna komunikácia s dodávateľmi a odberateľmi a so zákazníkmi
- odborná práca: zabezpečenie výberových konaní na dodávateľov, zabezpečovanie rozpočtov, práca s projektovou dokumentáciou
- technické myslenie, dôslednosť, spoľahlivosť
Podmienky práce:
- prac. ponuka je na trvalý zamestnanecký pomer
- mesačná mzda – nástup 1200 eur brutto v závislosti od vzdelania/praxe
- lokalita: Bratislava
Požiadavky na uchádzača:
- výborná znalosť Excelu
- AutoCAD – vysoká znalosť
- ovládanie aspoň jedného z jazykov - anglický jazyk B1/B2 alebo nemecký jazyk B1/B2
- práca je vhodná aj pre absolventa strednej školy technického zamerania
V prípade záujmu nás kontaktujte na tel. čísle alebo na email Radi si s vami prejdeme podmienky spolupráce podrobnejšie. Ďakujeme vopred za záujem.

Predám knihy:
M.Kozlovská, I.Hyben - Stavbyvedúci manažér stavebného procesu (CD) - 75 eur
K.M.Bayer - Staviame dom - 15 eur
Možný osobný odber, alebo poštou (poštovné podľa cenníka Slovenskej pošty)

Dobrý deň, predám novú knihu Minutový manažer od Kennetha Blancharda a Spencera Johansona v českom jazyku, mäkká brožovaná väzba, rok vydania 2006.
Cena 4,- EUR
Preferujem osobný odber (Bratislava - Trnávka), možnosť poslať poštou (platba vopred na účet +2,- EUR).
Inzerát je platný do jeho zmazania.

JOBBER:Management prodeje /česky/-13eur
GOGA:Kvantitatívny manažment-5eur
COLLINS:Firmy ktoré pretrvávajú-12eur
Parkinsonúv management úspěšnosti /česky/-3eurá
COLEMAN:525 zpúsobú jak se stát lepším manažerem /česky/-3eurá
VIEIRA:Obchodní manažer /česky/-3eurá
BLANCHARD:Minutový manažer /česky/-4eurá
CHAJDIAK:Pomerové ukazovatele ekonomiky firmy-4eurá
PIŠKANIN:EÚ a medzinárodné podnikanie-3eurá
LORINCOVÁ:Ekonomické teórie-2eurá
McCORMACK:Co vás nenaučí na Harwardu /česky/-3eurá
ŠLOSÁR:Účtovníctvo pre čník OA /pracovná časť/-2eurá
ŠULAJOVÁ:Politika financovania verejného sektora-4eurá
BOJŇANSKÁ:Tovaroznalectvo-3eurá
MEDLÍKOVÁ:Jak řešit konflikty s podřízenýma /česky/-4eurá
CARLSON:Netrápte sa a zarábajte-5eur
GAGE:Jak si vybudovat stroj na peníze /česky/-10eur
ŠLOSÁR:Účtovníctvo pre č. OA /pracovná časť/-1euro

Manažér kvality / Quality manager
Metales, s.r.o.
Miesto práce
Priemyselná 3611/6, Dolný Kubín
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
7 - 8 EUR/hod.Mesačné hodnotenie až do výšky 150 €.
Zamestnanecké benefity:
Dochádzkový bonus
Možnosť profesionálneho rastu
Istota stabilneho príjmu
Firemné akcie pre zamestnancov
Príspevok na stravu zo sociálneho fondu
Oobnostné predpoklady
Ochota učiť sa nové veci
prax v oblasti oddelenia kvality 1 rok
znalosť používania konvenčných ako aj digitálnych a elektronických meradiel
Náplň práce
riadenie teamu oddelenia kvality
spracovanie plánov kvality
vykonávanie interných auditov
zodpovednosť za systém riadenia kvality ISO 9001-2015
aktívna komunikácia so zákazníkmi
definovanie nápravných opatrení

Nadštandartné finančné ohodnotenie, jedno z najvyšších na trhu,variabilná pracovná doba, firemné dovolenky do exotiky, kompletné odborné aj obchodné vzdelávanie, zaručený kariérny rast zmluvou, možnosť podielať sa na ziskoch firmy.
Asistent predaja 1000,-
Obchodný manažér 1800,-
Realitný maklér 2000,-
Viac informácii na čísle

Do novootvorenej kancelárie v Trenčíne, prijmem stážistu / vedúci - manažér
Ohodnotenie: fixná odmena + variabilná zložka + firemné benefity
Miesto: Rozmarínova 211/3 Trenčín 91101
Skúsenosti v bankovom,poistnom a investičnom sektore sú výhodou, no nie podmienkou.
Viac informácií na osobnom pohovore po zaslaní CV.
Email: martin.prekop@

relácií
Timeshift
Mediaplayer s podporou formátov: JPEG, BMP, MP3, OGG, FLAC, AVI, MKV, TS, TP, TRP, MPG, MP4
FTP manažér
Fast Scan – pre rýchle vyhľadanie SK / CZ programov
X-trás panel s mnohými funkciami: Množstvo hier, FTP Downloader, Predpoveď počasia, RSS prehliadač správ, Kurzový lístok, Burzový index a množstvo iných aplikácií.
DiseqC 1.0 / 1.1 / 1.2 / 1.3 USALS 13V / 18V, 0 / 22K
EPG na 7 dní (elektronický programový sprievodca)
Podpora vlastných zoznamov kanálov (až 26 skupín)
Až 6000 TV / Rádio staníc
Podpora FAT32 a NTFS- 7 segmentový displej
FTP manažer
PIG (Picture in Graphic)
Konektory
1× čítačka kariet
CI slot
HDMI výstup
2× USB 2.0
Digitálny optický audio výstup
SCART
Vstup pre satelitnú anténu
Vstup pre anténu

Predám knihy:
M.Kozlovská, I.Hyben - Stavbyvedúci manažér stavebného procesu (CD) - 70 eur
K.M.Bayer - Staviame dom - 15 eur
Možný osobný odber, alebo poštou (poštovné podľa cenníka Slovenskej pošty)

Ponúkam tieto nepoužité audioknihy z oblasti sebarozvoj a motivácia: Ako riadiť svoj čas "TIME MANAGEMENT", Profesionálny rast alebo ako budovať kariéru, Dajte svojmu času iný rozmer, Minutový manažér // Jak řídit svůj čas "TIME MANAGEMENT", Profesní růst aneb Jak budovat kariéru, Dejte svému času jiný rozměr, Minutový manažér.

JOBBER:Management prodeje /česky/-13eur
GOGA:Kvantitatívny manažment-5eur
COLLINS:Firmy ktoré pretrvávajú-12eur
Parkinsonúv management úspěšnosti /česky/-3eurá
COLEMAN:525 zpúsobú jak se stát lepším manažerem /česky/-3eurá
VIEIRA:Obchodní manažer /česky/-3eurá
BLANCHARD:Minutový manažer /česky/-4eurá
CHAJDIAK:Pomerové ukazovatele ekonomiky firmy-4eurá
PIŠKANIN:EÚ a medzinárodné podnikanie-3eurá
LORINCOVÁ:Ekonomické teórie-2eurá
McCORMACK:Co vás nenaučí na Harwardu /česky/-3eurá
ŠULAJOVÁ:Politika financovania verejného sektora-4eurá
BOJŇANSKÁ:Tovaroznalectvo-3eurá
MEDLÍKOVÁ:Jak řešit konflikty s podřízenýma /česky/-4eurá
CARLSON:Netrápte sa a zarábajte-5eur
GAGE:Jak si vybudovat stroj na peníze /česky/-10eur
WILSON:Rotschildové /česky/-9eur

Finančný sprostredkovateľ a manažér
Pracovné miesto: Námestovo, Tvrdošín a Dolný Kubín
Zodpovednosť:
- Poskytovanie finančných poradenských služieb zákazníkom
- Predaj finančných produktov, ako sú komplexné finančné služby ,investičné produkty a poistenie ,benefity
- Monitorovanie finančného trhu a ponúkanie aktuálnych informácií zákazníkom
- Správa portfólia zákazníkov a sledovanie ich finančných cieľov
- Vzdelávanie zákazníkov týkajúce sa finančných produktov a služieb
Požadované zručnosti:
- Skúsenosti v oblasti finančných služieb a poradenstva
- Vynikajúce komunikačné a prezentačné zručnosti
-Schopnosť analyzovať a porozumieť finančným produktom a trhom
- Zodpovednosť a precíznosť
- Vysoko rozvinuté zručnosti v oblasti správy času a úloh
Vzdelanie: Stredné alebo vysoké školské vzdelanie v oblasti financií alebo podobnej oblasti je výhodou. Certifikáciu v oblasti financi zabezpečíme
Ak máte záujem o túto pozíciu, prosíme o zaslanie životopisu a motivačného listu na [anton.jadron@] poprípade telefonisky
Upozorňujeme, že budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov. Ďakujeme za prejavený záujem o túto pozíciu.

Využite možnosť pracovať ako realitný maklér, manažér v nitrianskej kancelárii. Výhoda cieľavedomosť, kreativita, vzdelávanie. Nadštandardný príjem, možnosť príjmu aj z investícií a z produktov spojených s bývaním. Práca vhodná pre cudzincov. Odmeňovanie 2000€ a viac, je závislé z časti od aktivít. Pôsobnosť, Západoslovenský kraj.

Radi by ste pracovali s projektami? Chcete sa intenzívne podieľať na rozvoji regiónu v dobre fungujúcej miestnej akčnej skupine? Ak vám nie je cudzia spolupráca, zodpovednosť a samostatnosť, možno je táto pracovná ponuka určená práve pre vás. Občianske druženie MAS Orava hľadá nového kolegu na pozíciu odborný administratívny asistent/ekonomický manažér s termínom nástupu do práce od 1. júla 2023.
miesto práce: Oravský Podzámok
druh pracovného pomeru: plný úväzok na dobu neurčitú
mzdové podmienky (nástupný plat brutto): 1 100 €
Zároveň ponúkame možnosť vyskúšať si prácu v našom kolektíve ešte pred výberom uchádzača na inzerovanej pracovnej pozícií. Uchádzač tak môže získať potrebnú skúsenosť a pripraviť sa pre inzerovanú pozíciu počas práce na dohodu o vykonaní práce. Uchádzači, ktorí budú najviac spĺňať uvedené požiadavky, budú pozvaní na osobný pohovor. Dátum, miesto a čas pohovoru im bude oznámený najmenej desať dní pred jeho uskutočnením.
Náplň práce, požadované dokumenty, požiadavky na zamestnanca aj zamestnanecké benefity a podrobnejšie informácie k pracovnej pozícii nájdete na tomto linku:

Manažér(ka) predaja cez telefón má nasledujúce zručnosti:
1. Zručnosti v komunikácii: vedieť jasne a zrozumiteľne vyjadriť svoje myšlienky, byť pozorný k rozhovoru, vedieť počúvať a klásť otázky.
2. Zručnosti v predaji: vedieť presvedčiť zákazníka, ponúkať mu vhodné tovary alebo služby, vytvárať dôverné vzťahy s klientom.
3. Zručnosti v riadení času: vedieť plánovať svoju prácu, dodržiavať plán hovorov, vedieť rýchlo preklopiť medzi úlohami.
4. Technické zručnosti: vedieť pracovať s programami CRM, poznať základy práce s telefónnym zariadením.
5. Zručnosti v práci v tíme: vedieť konštruktívne komunikovať s kolegami, pracovať v tíme, vedieť udržiavať tímový duch a dosahovať spoločné ciele.
Internet obchod
asafonov34@

Obchodný pracovník/Obchodný manažér
Miesto práce
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
Ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Administratívna práca
- Komunikácia s klientmi a obchodnými partnermi
- Zodpovednosť za plnenie cieľov a finančných plánov
- Príprava a prezentácia navrhovaných riešení pre klienta
- Tvorba finančných analýz a auditov
- Práca s firemnou databázou
- Zodpovednosť za plnenie obchodnej stratégie
Zamestnanecké výhody, benefity
- Zmluvne zapracovaný garantovaný kariérny rast
- Bezplatné a profesionálne zaškolenie do fungovania obchodného modelu
- Počas zaškolovacieho procesu pridelený osobný coach
- Motivačné odmeny a bonusy podľa dosiahnutých výsledkov
- Možnosť zúčastniť sa firemných dovoleniek a firemných akcii
- Práca v mladom a dynamickom kolektíve
- Flexibilný pracovný čas
- Možnosť práce home-office (inak miesto výkonu práce: BA, TT, NR, SA, NZ,KN,ZA, ZV)
- Pracovné prostredie orientované na osobnostný rozvoj a vybudovanie si úspešnej kariéry
Informácie o výberovom konaní
Výberové konania sa uskutočnia v 2. kolách. Uchádzač bude na 1. kole informovaný či bude vybraný do 2. kola.
Obe kolá pohovorov sa uskutočnia online.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft PowerPoint - Základy
Internet - Základy
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Podmienkou je bezúhonnosť
- Spôsobilosť na právne úkony
- Komunikačné schopnosti
- Príjemné vystupovanie
- Korektnosť a čestnosť
- Dochvíľnosť
- Cieľavedomosť
- Vytrvalosť
- Vodičský preukaz B.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Materská spoločnosť OVB Holding AG, vznikla v roku 1970 v nemeckom Kolíne. Odvtedy sa vypracovala na jednu z popredných spoločností v oblasti finančného sprostredkovania v Európe.
Slovenská centrála OVB pôsobí na Slovensku od roku 1993. Jej úsilie sa sústreďuje na elitné, dlhodobé, komplexné finančné sprostredkovanie so zameraním na klientov o čom svedčí aj množstvo spokojných klientov. Hlavnou našou náplňou je realizácia auditu a finančných analýz, tvorba elitných finančných plánov pre fyzické a právnické osoby.
Ponákame možnosť pracovať v dynamickej mladej skupine zameranej na dobré a priateľské vzťahy v teame. Snažíme sa, aby sa každému nášmu kolegovi podarilo zapadnúť do kolektívu a naplnil si svoje pracovné ambície. Veľký dôraz kladieme na prostredie kde sa má možnosť spolupracovník osobnostne posúvať

Predám knihy:
M.Kozlovská, I.Hyben - Stavbyvedúci manažér stavebného procesu (CD) – predané
K.M.Bayer - Staviame dom - 15 eur
Možný osobný odber, alebo poštou (poštovné podľa cenníka Slovenskej pošty)