inzercia, predaj, predám, bazár

projektovy manazer - strana 6

Počet nájdených inzerátov PROJEKTOVY MANAZER : 266 - strana 6

Oblastný manažér, finančný konzultant
Pracuješ? Študuješ? Hladáš zmenu či možnosť privyrobiť si? Si na správnom mieste. Čaká ťa zaujímavá a podnetná príležitosť pre slovenskú spoločnosť, ktorá prináša možnosť na osobnostný a kariérny rast, nadštandardné platové ohodnotenie a benefity vo forme áut či dovoleniek. Prax a špeciálne vzdelanie nie sú potrebné stačí spraviť prvý krok. Kontaktuj nás a dozvieš sa, ako môžeš zarábať 1000€ a viac. Svoj životopis pošli na klaudia.ladanyiova@
Bezplatný online seminár pre SZČO a malé firmy
Národný projekt Podpora rozvoja kreatívneho priemyslu, ktorý je realizovaný pod gesciou MH SR, si Vás dovoľuje pozvať v stredu 30. novembra 2022 /od 13,00 – 16,00 hod./na 3- hodinový bezplatný online seminár venovaný téme "Ako si dobre nastaviť obchodný model v kombinácii s kreatívnou činnosťou podnikania s využitím tzv. pamäťových máp“. Podujatie je určené subjektom - SZČO, firmám, umelcom v slobodnom povolaní/, ktoré/í majú v zápise v ORSR alebo v ŽL uvedenú niektorú z nasledovných podnikateľských činností: reklama a marketing, IKT – programovanie, architektúra alebo dizajn. Postačí mať jednu z týchto činností v portfóliu. Seminára sa môže zúčastniť aj zástupca neziskovej organizácie alebo OZ, pokiaľ subjekt vykazuje znaky podnikania /predáva za úhradu nejaké tovary alebo služby/. Našich vzdelávacích podujatí sa môže zúčastniť aj nepodnikateľ, akurát v takomto prípade je potrebné, aby ho delegoval na podujatie podnikateľský subjekt, ktorý má registrované IČO a v registri /ŽR alebo ORSR napr. reklamu a marketing/ alebo podnikateľ, ktorý má štatút slobodného umelca s DIČ. Na jedno IČO/firmu/živnosť/NO/štatút slobodného umelca sa môžu zúčastniť podujatia dve osoby. Kapacitne ide o malofomátové podujatia pre max. 10 - 15 osôb, aby mali účastníci a lektor na seba dostatok priestoru. Pozor: Jeden subjekt s IČO alebo DIČ sa má možnosť prihlásiť iba na jedno podujatie. Obsah podujatia Vám odpovie na otázky: - ako možno skĺbiť kreativitu s ekonomickým pragmatizmom pri tvorbe dobrého obchodného modelu; - čo robiť pri hľadaní efektívnych riešení v rámci podnikateľských aktivít a rozvojových projektov inak - ako robiť veci lepšie, aby prinášali zisk; - ako maximalizovať pridanú hodnotu predávanej služby, tovaru alebo nového projektu; - ako si upratať firemné financie aj vďaka možnostiam - kde a ako získavať ďalšie). Uvedenými témami Vás prevedie skúsená lektorka s praxou v oblasti podnikateľského mentoringu a optimalizácie biznisu podnikateľských subjektov. Zoznámite sa nielen s teóriou ale najmä s príkladmi dobrej praxe. Účastníci podujatia budú mať možnosť získať dôležité vstupy k vytvoreniu si efektívneho vlastného obchodného modelu, z ktorého môžu vychádzať pri podnikaní. Registráciu na podujatia Vám odporúčame neodkladať, aby sa Vám „ušlo“ miesto a mohli ste pred seminárom podpísať záväznú žiadosť o účasť, ktorú Vám po zaregistrovaní zašle manažér pre podujatia na podpis e-mailom. Zaregistrovať sa máte možnosť do 29. 11. 2022 na adrese: . Ak sa kapacity podujatia nenaplní, bude registrácia možná až do 30. 11. 2022. V prípade, že sa budete chcieť na niečo ohľadom seminára spýtať, kontaktujte manažérku pre podujatia pani Soňu Juríkovú / +421 , e-mail: . Tešíme sa na Vašu účasť!
Ponúkam lacno audioknihy
Ponúkam tieto nepoužité audioknihy z oblasti sebarozvoj a motivácia: Jak řídit svůj čas "TIME MANAGEMENT", Profesní růst aneb Jak budovat kariéru, Dejte svému času jiný rozměr, Minutový manažér. 1€ za audioknihu.
Manažér gastro prevádzky 1400€ v čistom
Do prevádzky fast foodu v OC, hľadáme spoľahlivého, komunikatívneho človeka na pozíciu vedúceho. Lukratívne finančne ohodnotenie, za ktoré požadujeme seriózny prístup a adekvátne pracovné nasadenie. Vhodné aj pre absolventov, kompletné zaškolenie samozrejmosťou. Budeme radi ak pošlete Vaše CV na mail caufoodnitra@ Vybraných kandidátov budeme kontaktovať telefonicky.
Manažér plánovania a logistiky s nástupným bonusom 600€
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti Zodpovednosť za riadenie a optimalizáciu procesov plánovania a logistiky Organizácia činností a vedenie tímu plánovania a logistiky Aktívna komunikácia so zahraničnými zákazníkmi, s výrobou a inými oddeleniami s cieľom splniť požiadavky zákazníka na včasné dodanie výrobkov Sledovanie objemu objednávok a plánov s cieľom pokrytia interných kapacít Sledovanie rozpracovanosti, pokrytia materiálom a zabezpečovanie plynulosti toku výrobkov Tvorba kapacitných prepočtov, analýz a výhľadov na nadchádzajúce obdobia Spolupráca s nákupom pri vyhodnocovaní materiálového pokrytia Vyhodnocovanie stanovených cieľov, ukazovateľov, reporting vrátane trendov Vyhodnocovanie spokojnosti zákazníka Využívanie a implementácia moderných nástrojov plánovania a logistických metód, projekty zlepšovania Zamestnanecké výhody, benefity Nástupný bonus 600 € 13. plat Prítomnostný bonus Príspevok na cestovné Kvartálne odmeny Príplatky nad rámec Zákonníka prace Vernostný bonus už po 1. odpracovanom roku Každoročná valorizácia miezd Pracovná zmluva do kmeňového stavu Perspektívny vývoj a rast spoločnosti Stravovanie vo vlastnej jedálni Príjemné pracovné prostredie a mnohé ďalšie Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním vysokoškolské II. stupňa Vzdelanie v odbore logistika, elektrotechnika, strojárstvo, ekonómia Jazykové znalosti Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) Ostatné znalosti Microsoft Office - Pokročilý Microsoft Excel - Pokročilý Microsoft PowerPoint - Pokročilý Microsoft Power BI - Základy Vodičský preukaz B Prax na pozícii/v oblasti 4 Počet rokov praxe 5 Osobnostné predpoklady a zručnosti -dobré komunikačné a prezentačné zručnosti -analytické a logické myslenie -skúsenosti so spracovaním, analýzou a vyhodnocovaním veľkých dátových súborov -skúsenosti v oblasti plánovania a logistiky -samostatnosť -komunikatívnosť -zodpovednosť Plat bude závisieť od skúsenosti kandidáta, min.nástupný je však 2 000€
Obchodný zástupca/ Manažér
Hľadáme obchodných zástupcov na spoluprácu s nadnárodnou technologickou spoločnosťou. Jedná sa o spoluprácu/podnikanie. Nie TPP. Práca spočíva v marketingu a propagácie služieb spoločnosti a taktiež zaučenie nových zákazníkov. Nepotrebujete žiadne predošlé skúsenosti. Všetko Vás naučíme. Výhody sú: nadpriemerne platové ohodnotenie, možnosť naučiť sa zručnosti ako zhodnocovať svoje peniaze, možnosť cestovať po svete, vzdelanie od najlepších v danom obore a mnoho ďalšieho. Ak si myslite že je to niečo pre Vás neváhajte ma kontaktovať.
Security manažér Sereď
Pracovná náplň: - vedenie tímu - starostlivosť o zverený objekt Pracovná doba: - 8 hod zmeny /podľa potreby Požiadavky: - aktívny anglický jazyk ( podmienka ) - preukaz odbornej spôsobilosti typu S ( podmienka ) - výborné komunikačné, prezentačné a organizačné schopnosti - zodpovednosť, samostatnosť a analytické myslenie - schopnosť pracovať s nasadením Mzda: - 1 050 € /mesiac Nástup: - Ihneď Výhody a benefity: - príspevok na dopravu 50€ - práca v stabilnej medzinárodnej spoločnosti pôsobiacej na slovenskom trhu už viac ako 25 rokov - možnosť kariérneho rastu v dynamicky rozvíjajúcej sa spoločnosti - možnosť prispôsobiť služby - možnosť nadčasov - korektný prístup k zamestnancom - priateľský kolektív a príjemné pracovné prostredie
Security Manažér - Nutnosť preukazu OS
Pracovná náplň : - starostlivosť o zverené objekty ( prioritne recepcie, ženský kolektív ) - komunikácia s dennými manažérmi - školenia zamestnancov - kontrolná činnosť - obhliadky nových objektov - otváranie nových zákaziek - tvorba štatistík- pravidelné reporty - BOZP - komunikácia s klientmi - spracovanie podkladov k faktúram, mzdám- zároveň kontrola - vedenie objektovej dokumentácie Počítačové znalosti : - microsoft Outlook- pokročilý - microsoft Excel- pokročilý - microsoft Word- pokročilý Výhody a benefity : - služobné auto - NTB a telefón aj na súkromné účely - teambuildingy Požiadavky : - vodičský preukaz B - preukaz odbornej spôsobilosti typu S ( podmienka ) - výborné komunikačné, prezentačné a organizačné schopnosti - zodpovednosť, samostatnosť a analytické myslenie - schopnosť pracovať s nasadením Mzda : 1150€ Nástup : Ihneď Miesto výkonu práce : Západné Slovensko
Klientský pracovník ASP
Láka vás práca obchodného zástupcu či manažéra rozvíjajúceho svoj vlastný obchodný tím? Časovo obmedzená ponuka grantovaného prijmu. Na obchodníckych pozíciách určených mandátnou zmluvou ponúkame okrem zázemia silnej a stabilnej medzinárodnej spoločnosti aj možnosť profesionálneho rozvoja a sebarealizácie, prepracovaný systém školení obchodných a manažérskych zručností, ako aj nadpriemerné finančné ohodnotenie podľa dosiahnutých výsledkov. Aktuálne obsadzujeme tieto pozície: • manažér obchodnej skupiny • klientsky poradca/obchodný zástupca Čo Vám ponúkame: - portfólio zmlúv našich klientov, ktoré aktualizujete do moderného riešenia - nadštandardný zárobok s možnosťou garancie predchádzajúceho príjmu obchodníkov až do výšky 2500 eur po dobu 18 mesiacov - fixný bonus pre manažéra až do výšky 4000 eur - jednorázový príspevok na agentúrnu kanceláriu vo výške od 2500 eur do 5000 eur garancia prijmu do 1000€/ mesiac Podmienky na uchádzača: - ukončené min.SŠ vzdelanie - čistý výpis z registra trestov - komunikatívnosť Životopis prosím poslať na: vybraní uchádzači budú pozvaní na pohovor.
Finančný konzultant
Láka vás práca obchodného zástupcu či manažéra rozvíjajúceho svoj vlastný obchodný tím? Časovo obmedzená ponuka grantovaného prijmu. Na obchodníckych pozíciách určených mandátnou zmluvou ponúkame okrem zázemia silnej a stabilnej medzinárodnej spoločnosti aj možnosť profesionálneho rozvoja a sebarealizácie, prepracovaný systém školení obchodných a manažérskych zručností, ako aj nadpriemerné finančné ohodnotenie podľa dosiahnutých výsledkov. Aktuálne obsadzujeme tieto pozície: • manažér obchodnej skupiny • klientsky poradca/obchodný zástupca Čo Vám ponúkame: - portfólio zmlúv našich klientov, ktoré aktualizujete do moderného riešenia - nadštandardný zárobok s možnosťou garancie predchádzajúceho príjmu obchodníkov až do výšky 2500 eur po dobu 18 mesiacov - jednorázový príspevok na agentúrnu kanceláriu vo výške od 2500 eur do 5000 eur garancia prijmu do 1000€/ mesiac Podmienky na uchádzača: - ukončené min.SŠ vzdelanie - čistý výpis z registra trestov - komunikatívnosť
Finančný sprostredkovateľ / Manažér pobočky
Dobrý deň, ponúkam prácu pre človeka, ktorý sa chce vzdelávať v oblasti finančného trhu, chce poskytovať profesionálne finančné služby a chce sa osobnostne ako i komunikačne rozvíjať. Pracovné pozície sú obsadzované v BNB, TN. Náplň práce finančného sprostredkovateľa: Kontrola existujúcich zmlúv na finančnom trhu Práca s PC a firemných systémom Komunikácia s klientom a obchodnými partnermi Jednoduchá administratíva Náplň práce na pozícii manažéra pobočky: Vedenie a riadenie ľudí Personalistika ( pracovné pohovory, školenia a rozvoj ľudí na pobočke) Benefity: Práca v mladom a dynamickom kolektíve Garantovaný plán kariery Firemné benefity Nadštandardné finančné ohodnotenie Flexibilný pracovný čas Požiadavky: komunikatívnosť, cieľavedomosť, učenlivosť V prípade záujmu ma kontaktuje telefonicky prípadne zašlite váš životopis na email: mdauda70@
Investičný Konzultant/Manažér
Si fanúšik Applu? Alebo ťa zaujímajú iné akciové tituly, ktoré lámu pravidelne rekordy? Ak ťa zaujíma svet financií a investovanie neváhaj a pridaj sa k nám! Sme slovenská firma zložená z profesionálneho tímu ľudí s dlhoročnými skúsenosťami, ktorá sa špecializuje na známe akciové tituly ako napr. APPLE, GOOGLE, AMAZON, MICROSOFT a ďalšie, ktoré hýbu svetom. Preto ponúkame prácu pre skúsených maklérov ale aj začiatočníkov s nadštandardnými benefitmi ako sú napríklad: Nástupný fixný plat 1000€ + Provízie až do výšky 5000€ (Priemerný plat Konzultanta 2200€) (Priemerný plat Manažéra 3500€) Pracovný čas od Pon - Pia 8:30 - 17:00 Práca na TPP aj SZČO Medzinárodné školenia Certifikát OFV, AML, Odborné skúšky v NBS Rýchly kariérny rast Balíček súťažných odmien, výkonnostný bonus Pravidelné teambuildingy Mladý kolektív a pozitívna atmosféra Zabezpečený pitný režim - káva, čaj Atraktívne kancelárske priestory s veľkou terasou Náplň práce: - Telefonická a emailová komunikácia s klientmi - Organizovanie a vedenie osobných stretnutí v rámci našej kancelárie - Budovanie vzťahu s klientmi - Práca s PC a mobilom - Plnenie pokynov nadriadeného Každého pracovníka zaškolíme v rámci pracovných hodín Konzultant so skúsenosťami (Lepšie platové podmienky) Požiadavky na pozíciu: - Ambiciózny a flexibilný prístup k práci - Výborné komunikatívne zručnosti - Minimálne Stredoškolské vzdelanie ukončené maturitnou skúškou - Vzdelanie v obore výhodou (nie však podmienkou) - Čistý register trestov Termín nástupu IHNEĎ !!! V prípade záujmu nám posielajte váš životopis aj s fotkou na email: info@ Alebo kontaktujte telefonicky na:
Spracovanie ponúk financie, reality, investície.
Do kancelárie v Nitre hľadáme šikovných ľudí na rôzne pozície. Klientsky pracovník, Manažér Oblasť práce financie, reality, investície - riadenie tímu a marketing, - administratíva, - kontrolná a štatistická činnosť, Príjem podľa zvolenej pozície od 800€ -4000€ Požadované vzdelanie - min. ukončené stredoškolské s maturitou. Nástup ihneď. Pôsobnosť Západoslovenský kraj. V prípade záujmu o niektorú z pozícií zašlite váš životopis na adresu: peter.matasovsky@ Pri osobnom pohovore budú podané podrobnejšie informácie.
Práca v kancelárii BB, ZV, ZH aj s možnosťou práce z domu
voľné pracovné pozície na pobočke Banská Bystrica, Zvolen, Žiar nad Hronom: Finančný konzultant junior Finančný špecialista senior Manažér obchodnej skupiny so skúsenosťami Ponúkame: -stabilitu, zázemie, značku -zaujímavé provízne odmeňovanie + fix, bonusy -výška príjmu neobmedzená, kto robí, zarobí -bezplatné vzdelávanie, zaškolenie -databázovú podporu -provízie + fix, bonusy -špeciálne odmeňovanie pre skúsených Podmienky: -komunikatívnosť -empatia, ľudskosť -profesionálne vystupovanie -minimálne stredoškolské vzdelanie -akákoľvek práca s klientom vítaná Vieme si vážiť a oceniť kvalitných, šikovných ľudí bez ohľadu na vek, pôvodné povolanie, dĺžku praxe Ak Vás obchod a práca s ľuďmi baví, chcete zarábať viac a zastupovať najstabilnejšiu finančnú inštitúciu, pošlite životopis na mail: poradenstvo.pomoc@ prípadne zavolajte: poisťovňa Allianz - najlepšia likvidácia poistných udalostí, najviac spokojných klientov
Predavačka, manažér zahraničného obchodu
prijímeme predavačku do predajne DAZA v Dolnom Kubíne taktiež zamestnanca do kancelárie. Viac info v predajni, alebo mailom cizmarikova@
Poradca klienta - Allianz
Práca obchodného zástupcu či manažéra rozvíjajúceho svoj vlastný obchodný tím? Časovo obmedzená ponuka grantovaného prijmu. Na obchodníckych pozíciách určených mandátnou zmluvou ponúkame okrem zázemia silnej a stabilnej medzinárodnej spoločnosti aj možnosť profesionálneho rozvoja a sebarealizácie, prepracovaný systém školení obchodných a manažérskych zručností, ako aj nadpriemerné finančné ohodnotenie podľa dosiahnutých výsledkov. Aktuálne obsadzujeme tieto pozície: • manažér obchodnej skupiny • klientsky poradca/obchodný zástupca Čo Vám ponúkame: - portfólio zmlúv našich klientov, ktoré aktualizujete do moderného riešenia - nadštandardný zárobok s možnosťou garancie predchádzajúceho príjmu obchodníkov až do výšky 2500 eur po dobu 18 mesiacov - fixný bonus pre manažéra až do výšky 4000 eur - jednorázový príspevok na agentúrnu kanceláriu vo výške od 2500 eur do 5000 eur garancia prijmu do 1000€/ mesiac Podmienky na uchádzača: - ukončené min.SŠ vzdelanie - čistý výpis z registra trestov - komunikatívnosť Životopis posielať na Topoľčany , Partizanske, Nitra
Obchodný zástupca
Zvýšili sa Vám výdavky, ale príjem nie? Zvažujete možnosť privýrobku? Rekvalifikáciu? Zmenu profesie? Ponúkam riešenie a možnosť si zvýšiť príjem/ niečo nové sa naučiť. Si žena, muž, zamestnanec, mamička na MD, …? Koho hľadám? - vek nad 18 rokov - minimálne vzdelanie s výučným listom - vodičák - kolegu, ktorý je cieľavedomý, šikovný, flexibilný - v lokalite Partizánske, Bánovce nad Bebravou, Prievidza, Trenčín, Nové Mesto nad Váhom, Piešťany Obsadzujem pozície: • obchodný zástupca (3x) • manažér (3x) Zameranie Klientsky konzultant s finančným trhom Chcete mať? • flexibilný pracovný čas • získať nové skúsenosti/ zručnosti • vedieť si ovplyvniť príjem • vybudovať si pasívny príjem • ďalší zdroj príjmu “ Nebojte sa rizika. Keď to vyjde, budete šťastnejší, keď to nevyjde, budete múdrejší.”
Spracovanie požiadaviek klientov
Do kancelárie v Nitre hľadáme šikovných ľudí na rôzne pozície. Klientsky pracovník, Manažér Oblasť práce financie, reality, investície - riadenie tímu a marketing, - administratíva, - kontrolná a štatistická činnosť, Príjem podľa zvolenej pozície od 800€ -4000€ Požadované vzdelanie - min. ukončené stredoškolské s maturitou. Nástup ihneď. Pôsobnosť Západoslovenský kraj. V prípade záujmu o niektorú z pozícií zašlite váš životopis na adresu: peter.matasovsky@ Pri osobnom pohovore budú podané podrobnejšie informácie.
NA PREDAJ Luxusné apartmány Primošten, Chorvátsko
NA PREDAJ Luxusné apartmány Primošten, Chorvátsko .:SLOVENSKÝ PROJEKT, SLOVENSKÝ DEVELOPER/INVESTOR:. V jedinečnej tichej dovolenkovej lokalite mesta Primošten v apartmánovom dome ,,Vila Ankora“, Vám ponúkame na predaj veľkorysé apartmány s priestrannými terasami a výhľadom na more. V ponuke je 8 apartmánov na 4 podlažiach, na každom podlaží sa nachádzajú 2 apartmány. Na pozemku apartmánového domu sú dostupné parkovacie miesta, vzdialenosť Vily Ankora od pláže je 750m, teda asi 10 minút peši. Mesto sa nachádza 60km od mesta Split a od jeho letiska len 39km. Od mesta Zadar je Primošten vzdialený 112km. Od Bratislavy je toto mesto vzdialené 750 km (cca. 8 hod. cesty) a z Košíc 980km. Mestečko Primošten sa rozprestiera na dvoch polostrovoch Raduča a Luka Primošten. Mnohí návštevníci považujú túto lokalitu za jednu z najkrajších dovolenkových destinácií s najčistejšou morskou vodou v Chorvátsku. Primošten je staré idylické mesto s prístavom, kultúrou a službami. Má skutočne bohatú históriu a nádherné historické centrum. Mesto je známe aj svojimi zvykmi a tradíciami medzi ktoré patria „zvyky Primoštenu“, rybárske noci, dalmatínske ľudové hudby a večery folklóru. Stavba je momentálne v štádiu výstavby, kolaudácia v roku 2021. Jedná sa slovenský projekt od slovenského developera/investora. AKTUÁLNA PONUKA: 1. Podlažie: Apartmán S2 – 70 m2 + 22 m2 terasy --PREDANÉ-- Apartmán S3 - 84 m2 + 21 m2 terasa --PREDANÉ-- 2. Podlažie Apartmán S4 - 70 m2 + 22 m2 terasy --PREDANÉ-- Apartmán S5 - 84 m2 + 21 m2 terasa --PREDANÉ-- 3. Podlažie Apartmán S6 - 70 m2 + 22 m2 terasy --PREDANÉ-- Apartmán S7 - 84 m2 + 21 m2 terasa --PREDANÉ-- 4. Podlažie Apartmán S8 - 50 m2 + 39 m2 terasy 300 000 EUR Apartmán S9 - 48 m2 + 52 m2 terasy --PREDANÉ-- Parkovacie státie na pozemku 9.900,- EUR V cene nieje zahrnutá odmena sprostredkovateľa a miestna daň. Štandard vybavenia - všetky apartmány majú zahrnuté v predajnej cene: • Plávajúce podlahy v celom apartmáne • Okná so žalúziami • Bezpečnostné vchodové dvere • Interiérové dvere • Zariadené kúpeľne (WC vrátane samostatného ohrevu teplej vody) • Klimatizácia (osobitne obývačka s kuchyňou a spálňová časť) • Príprava na kuchynskú linku (kuchynskú linku vieme zabezpečiť ako nadštandard) • Kompletne upravené okolie a parkovacie státie • Apartmány budú plne skolaudované v roku 2021 • Vlastný merač elektriny a vody Zaujímavá a bezpečná investícia do apartmánov v Chorvátsku. Lukratívna a prosperujúca lokalita. Zaujala Vás táto ponuka a máte záujem o bližšie informácie? .:Martin Vaľko – v realitách od roku 2009:. .:Aj Vašu nehnuteľnosť môžem bezpečne a diskrétne predať alebo prenajať:. – certifikovaný Realitný poradca od roku 2011 – akreditovaný Manažér správy budov od roku 2017 – člen Združenia realitných kancelárií Slovenska /ZRKS/
Manažér (M/Ž) s obchodným duchom a vášňou pre technológie
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti Radi by sme dali príležitosť všetkým, ktorí sú obchodne a technicky založení a ich svet sú moderné technológie. Ponúkame komfortné zázemie a možnosť stať sa súčasťou skvelého kolektívu športovcov, kolegov so zmyslom pre humor (aj čierny ), kde ta chodenie do práce proste bude baviť! Čo bude tvojim poslaním: • Starostlivosť o existujúcich klientov a získavanie nových zákaziek • Obchodná činnosť naprieč európskymi krajinami • Prezentácie technologických produktov • Osobná a telefonická komunikácia s klientmi • Vypracovanie cenových ponúk • Spracovanie a vybavenie objednávky až po uzavretie zmluvy Zamestnanecké výhody, benefity • Zaujímavý provízny systém • Možnosť práce po celej SR • Zahraničné pracovné cesty • Podpora skúsených kolegov • Samostatná, zodpovedná pozícia • Možnosť kariérneho rastu Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou vysokoškolské I. stupňa Jazykové znalosti Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) Ostatné znalosti Microsoft Excel - Mierne pokročilý Microsoft Word - Mierne pokročilý Microsoft Outlook - Mierne pokročilý Osobnostné predpoklady a zručnosti • Dobré komunikačné a prezentačné schopnosti a vášeň pre obchod • Zápal pre svet moderných technológií • Dobrú znalosť anglického jazyka • Jasne, že aj znalosť MS Office • Si samostatný a medzi tvoje plus patrí schopnosť si naplánovať vlastný program Mzda : od 1850€ životopis prosím zaslať na e-mail : s.balogova@