inzercia, predaj, predám, bazár

home office pracovné ponuky - strana 25

Počet nájdených inzerátov HOME OFFICE PRACOVNÉ PONUKY : 1000 - strana 25

Profesionálna Skartovačka REXEL
Predám málo používanú a plne funkčnú profesionálnu skatrovačku značky REXEL Momentum X415. Pôvodná cena 490€ Popis predajcu Nezastaviteľná skartovačka! Rexel Momentum X415 skartuje až 15 listov papiera naraz a vydrží v nepretržitom chode 2 hodiny, vhodná pre malé kancelárske priestory. Technológia proti zaseknutiu listov papiera Anti-jam garantuje neprerušené skartovanie. V prípade vloženia veľkého množstva papiera sa automaticky skartácia zastaví a spätným chodom predíde zaseknutiu. Krížový rez na úrovni zabezpečenia P4 reže papier na malé časti vo veľkosti 4 × 40 mm. Dotykové ovládanie na jednoduchú a intuitívnu obsluhu. Objem koša na odpad s kapacitou 23 l pojme až 225 listov A4. • Krížový rez zaistí vysoké zabezpečenie, ktoré je vhodné do menších kancelárií, domácich pracovní alebo na príležitostný home-office. Krížový rez zaistí skartáciu na veľkosť častíc 4 × 40 mm, ktorému zodpovedá stupeň utajenia P4. Spoľahlivo Vás ochráni pred prípadným zneužitím dokumentov. • Skartuje až 15 listov A4 v gramáži 80 g/m2 naraz, skartuje papier, svorky a poradí si aj s kancelárskymi sponkami. Tichá prevádzka skartovačky zaistí skartáciu, ktorá neruší Vaše pracovné okolie. • Až 2 hodiny nepretržitého skartovania, objem koša na odpad 23 l zodpovedá celkovo 225 skartovaným listom papiera A4. • Kôš na odpad jednoducho vysuniete a vyprázdnite, 2-ročná záruka. • Na najlepší možný výkon odporúčame pravidelne používať olejové listy pre skartovačky Rexel. • Obsah balenia: 1× skartovačka Rexel Momentum X415 • Rozmery (výška × šírka × hĺbka): 370 × 465 × 279 mm • Hmotnosť: 12,5 kg
Finančný manažér/Controller
Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednosti • Plná zodpovednosť za oblasť financií (účtovníctvo, budgeting, dane, audit, atď.); • Finančný reporting / kontroling podľa požiadaviek • Interpretácia finančných výsledkov; • Nastavovanie KPIs, ich sledovanie a vyhodnocovanie; • Zavádzanie, automatizácia a zefektívňovanie procesov; • Manažovanie tímu; • Komunikácia s manažmentom spoločnosti a s účtovníkmi; • Monitoring a riadenie cash-flow v jednotlivých entitách skupiny; • Sledovanie rizík a proaktívny prístup pri ich odvracaní a/alebo mitigácií; • Komunikáciu s bankami a udržiavanie vhodnej kapitálovej štruktúry; • Komunikáciu s finančnými, daňovými úradmi a ďalšími externými subjektmi; Zamestnanecké výhody, benefity - stravné v hodnote 5,10€/deň a to aj počas dovolenky ???? - 5 dní dovolenky navyše nad rámec zákona - platený sick day - platené narodeninové voľno, darčekové poukážky - príspevok na rekreáciu - príspevok na cestovanie do práce - príspevok na šport - Multisport - čiastočný home-office - flexibilný pracovný čas - krátke piatky do 12:00 - možnosť kariérneho a profesijného rastu - školenia a vzdelávacie kurzy v danej oblasti - výučba business angličtiny - individuálny prístup - teambulidingy, playstation v oddychovej miestnosti - referral bonus pri odporučení nového kolegu - kávička, koláčiky, ovocie a iné pravidelné občerstvenie - príjemné pracovné prostredie v skvelom teame Informácie o výberovom konaní V prípade záujmu o uvedenú pracovnú pozíciu nám neváhajte zaslať Váš aktuálny životopis. Kontaktovať budeme iba uchádzačov, ktorí budú pozvaní na osobný pohovor. Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa vysokoškolské III. stupňa Vzdelanie v odbore ekonomika, účtovníctvo Jazykové znalosti Slovenský jazyk - Pokročilý (C1) alebo Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1) Ostatné znalosti Microsoft Word - Pokročilý Microsoft Excel - Pokročilý Microsoft Dynamics NAV - Mierne pokročilý Prax na pozícii/v oblasti Finančný manažér, Hlavný účtovník, Controller, Auditor Počet rokov praxe 3 Osobnostné predpoklady a zručnosti - vysokoškolské vzdelanie ekonomického zamerania - doterajšia prax v oblasti finančného riadenia minimálne 3 roky - vynikajúci prehľad v oblasti účtovníctva, controllingu, auditu, reportingu, tvorbe rozpočtov a pod - výhodou je skúsenosť s komunikáciou s bankami a projektovým financovaním - komunikatívnosť, praktickosť, schopnosť riešiť a držať si prehľad o viacerých aktivitách naraz - nekonfliktná osobnosť, schopná vytvárať priateľské a dobré kolegiálne vzťahy Mzda: od 3500,- EUR v čistom Životopisy prosím zasielať na tento email: @
Administratívny pracovník – nemecký jazyk
Ponúkame prácu v kancelárii. Náplň práce: - administratívna činnosť v interných systémoch, - snaha o zabezpečenie spokojnosti klienta, - vytváranie profilov, - komunikácia s partnermi, - proaktívne riešenie vzniknutých problémov. Vyžadujeme: - flexibilitu, - schopnosť práce pod tlakom, - tímový hráč, - príjemný prejav, - znalosť NEMECKÉHO jazyka PODMIENKOU! - vlastné auto je výhodou. Ponúkame: - prácu cez týždeň, - príjemné pracovné prostredie/po vzájomnej dohode možný občasný home-office, - mladý a dynamický kolektív, - práca v rýchlo rastúcej firme. Vaše životopisy s fotografiou zasielajte na e-mail: nabor.nj.1@
Hľadáme zamestnanca pre e-shop
Ponuka platná do zmazania. Hľadáme asistenta asistentku (pravú ruku e-shopu) Ponuka je určená pre ľudí z BB a okolia, starších ako 18r, znalosť v odbore nerozhoduje, všetko sa naučí človek priebežne. Pracovný čas je 4h denne. Od kedy, do kedy je na dohode medzi zamestnancom a zamestnávateľom. Sviatky a víkend sa nepracuje. Výkon práce Banská Bystrica - Sasova, príležitostne home office, podľa aktuálnej práce Náplň práce: práca za PC, práca s mobilom, sociálne siete, superfaktúra, Word, Excel, inventúra, úprava textu, fotenie nového tovaru za plátnom a iná doplnková kancelárska práca. Ak hľadáš zaujímavú, modernú prácu, kde nepracuješ celý deň a nerobíš jednu činnosť každý deň, pošli svoj životopis na: manager@ Životopis má obsahovať všetky základné informácie, pracovné skúsenosti a tvoje zručnosti.
Prenájom, kancelársky priestor Bratislava Nové Mesto, Vinohr
Ponúkame na prenájom kancelársky priestor (Open Space Office) v Bratislave na Kolibe v mestskej časti Nové Mesto Vinohrady, situovaný v administratívnom objekte na 4/4 poschodí v podkroví (bez výťahu) s panoramatickým výhľadom na mesto. Na tomto poschodí je iba jediný priestor. Je tu aj možnosť zriadenia ateliéru napr. pre grafika resp. grafické štúdio alebo architektonické štúdio ale aj modernú kanceláriu Open Space Office. Výmera, dispozícia a vybavenie administratívneho priestoru: Celková výmera kancelárskeho priestoru je 57,19 m2, dispozícia pozostáva z jednej priestrannej miestnosti s plochou 55,80 m2 (počítaná je iba plocha 39,57 m2 od svetlej výšky 130 cm), ďalej pozostáva s toalety s umývadlom o ploche 1,39 m2, umiestnenej pred vstupom v hale.. K prenajatému priestoru prislúcha aj 1 parkovacie miesto pri budove. V priestore je aj klimatizácia. Lokalita: Nehnuteľnosť sa nachádza na úpätí Malých Karpát. Na okraji Koliby, resp. v blízkosti Koliby, sa nachádza vrch Kamzík a televízna veža na Kamzíku. V roku 2005 bola zrekonštruovaná lanovka zo Železnej studienky na Kolibu, ktorá je určená pre peších turistov a cyklistov. V lete je Koliba spolu s okolitými vyvýšeninami a svahmi vhodným miestom pre pešie i cyklistické vychádzky. Cena prenájmu na jeden mesiac pozostáva: - Prenájom 550 €/mesačne vrátane jedného vonkajšieho parkovacieho státia - Prevádzkové náklady a energie (PNaE) spolu 120 €/mesačne - Požaduje sa jednorázový depozit vo výške jednomesačného nájmu vrátane PNaE - Províziu pre RK neplatíte Energetická trieda B. Bližšie informácie Vám radi poskytneme na telefónnom čísle alebo na ID ponuky: BA-59499 U NÁS MÁTE ISTOTU: -------------------------------------------------------- - pre vašu bezpečnosť sme členom ZDRUŽENIA REALITNÝCH KANCELÁRIÍ SLOVENSKA - ZRKS - prvotriedny servis a služby po celom Slovensku, dôvera TISÍCOK PREDÁVAJÚCICH - nestrannosť pri prevode Vašej nehnuteľnosti - poradíme Vám ako najlepšie predať/kúpiť nehnuteľnosť - profesionálne obhliadky s pravidelne preškoľovanými profesionálnymi maklérmi - vo vybraných lokalitách pri exkluzívnych zmluvách robíme aj videoobhliadky a pôdorys nehnuteľnosti - inzerujeme na viac ako 200 portáloch - zmluvy garantované právnikom, dohľad nad prevodom nehnuteľnosti podľa zákona - bezplatné hypotekárne služby našich partnerov na mieru a s najlepšími podmienkami - na našom webe nájdete už viac ako 3000 referencií našich spokojných klientov - naše služby neustále zdokonaľujeme / zaujíma nás Váš názor ----------------------------------------------------------------------------- Nehnuteľnosť predávate jeden/dvakrát za život, nechajte to na profesionálov v realitách, ktorým DÔVERUJÚ TISÍCE PREDÁVAJÚCICH PO CELOM SLOVENSKU - u nás nájdete 2000 aktuálnych ponúk.
Prenájom, kancelársky priestor Prešov, 338 m2 - NOVOSTAVBA
Ponúkame na prenájom veľký, vysoko nadštandardný kancelársky priestor v širšom centre mesta o výmere 338 m2. Ucelený priestor v rámci celého jedného tretieho samostatného podlažia pozostáva z dvoch veľkoplošných kancelárií, na ktoré nadväzujú dve menšie samostatné kancelárie. Ďalej sa tam nachádza samostatná rokovacia miestnosť, miestnosť na prípadný samostatný server, kuchynka, toalety a sklad. Všetky kancelárie sú klimatizované, okná majú vonkajšie aj vnútorné žalúzie, v kanceláriách v podlahe je predpríprava na sieťové pripojenie intranetu a telefónu z ústredne (možnosť napojenia na optické vedenie Telekom). Orientácia kancelárií je východ - západ. Na toto tretie poschodie sa dostanete VYŤAHOM. Celý priestor je zároveň BEZBARIÉROVÝ. Priestory sú vhodné pre činnosť administratívnu, projektovú (ako ateliéry), ale aj ako prenájom pre iné voľnočasové aktivity (fitko a pod.), prípadne terapeutické centrum. Je to priestor taktiež vhodný pre expandujúcu slovenskú, alebo zahraničnú spoločnosť, ako centrála, alebo jej filiálka. K priestorom patrí 7 parkovacích miest pred budovou (možnosť dohody) a garáž pre jedno auto. Možnosť doplnkového prenájmu kancelárie na prízemí pri vstupe do budovy. Objekt je napojený na pult centrálnej ochrany. Odporúčam! English version: We offer for rent a large, highly above-standard office space in the wider city center with an area of ??338 m2. The complete space within the entire third separate floor consists of two large offices, which are followed by two smaller separate offices. There is also a separate meeting room, a room for a possible separate server, kitchen, toilets and storage. All offices are air-conditioned, the windows have external and internal blinds, the offices in the floor are pre-prepared for the network connection of the intranet and telephone from the exchange (possibility of connection to the Telekom optical line). The orientation of the offices is east - west. An ELEVATOR takes you to this third floor. The whole space is also BARRIER-FREE. The premises are suitable for administrative, project activities (as studios), but also as rent for other leisure activities (fitness, etc.), or therapeutic center. It is also a space suitable for an expanding Slovak or foreign company, such as headquarters or its branch. The premises include 7 parking spaces in front of the building (possibility of agreement) and a garage for one car. Possibility of additional rental of an office on the ground floor at the entrance to the building. The building is connected to the central security desk. I recommend! Energetická trieda B. Bližšie informácie Vám radi poskytneme na telefónnom čísle alebo na ID ponuky: PO-51683 U NÁS MÁTE ISTOTU: -------------------------------------------------------- - pre vašu bezpečnosť sme členom ZDRUŽENIA REALITNÝCH KANCELÁRIÍ SLOVENSKA - ZRKS - prvotriedny servis a služby po celom Slovensku, dôvera TISÍCOK PREDÁVAJÚCICH - nestra
HP EliteBook 840 G8 14" i5-1145G7/16GB/256GB/FHD/IPS/ZAR34m
⬇️ INZERÁT JE STÁLE AKTUÁLNY (do zmazania) Predám ultimátny ultrabook HP EliteBook 840 G8 je špičkový business laptop, ktorý je stvorený pre mobilitu a ponúka prémiové materiály a príjemne elegantný dizajn. Je vhodný na prácu aj zábavu (multimédiá a hry). V pôvodnej cene 1350 EUR. Najčastejšie otázky zákazníkov: - je tento notebook plne funkčný? ✅ Áno, je. Otestovali sme ho (displej, zvuk, kameru, konektory, touchpad, klávesnicu, batériu, pánty) a bol aj riadne a odborne vyčistený našim technikom. - je na ňom nainštalovaný Windows? ✅ Áno, je. Nainštalovali sme aj najaktuálnejšie ovládače. - je možné poslať notebook kuriérom? ✅ Áno, po dôkladnom a bezpečnom zabalení poistenou zásielkou cez DPD. ✅ ČÍM ZAUJME: + perfektný pomer cena/výkon! + vysoký výkon: 4-jadrový procesor i5 a SSD disk v najrýchlejšej verzii NvME + IPS displej s FullHD + kvalitná konštrukcia, hliníkové telo + atraktívny vzhľad + legálny Windows 10, pripravený na Windows 11 + možnosť dodať aj s nainštalovaným MS Office (Word, Excel, PowerPoint) + podsvietená klávesnica + TOP STAV (de facto nový) + profi záruka ešte 34 mesiacov (HP on-site) ■ ŠPECIFIKÁCIA Procesor (CPU) : štvorjadrový Intel Core i5-1145G7 / 2.60 GHz (Max Turbo 4.40GHz) / 8 MB Cache (11. gen.) Benchmark () : 10124 Pamäť (RAM) : 16 GB DDR4 (3200 MHz) Úložisko : 256 GB SSD m.2 NVMe Displej: 14" FullHD (1920x1080), LED, IPS, matný Grafika : Intel Iris Xe (integrovaná) Komunikácia : - Intel Wi-Fi 6 AX201 (2x2) - Bluetooth 5.0 Rozmery (v mm) : 19 x 323 x 215 Hmotnosť : 1.34 kg ...................... Podsvietená klávesnica : ÁNO Čítačka odtlačkov prstov : ÁNO Webkamera : ÁNO LTE modul pre mobilné pripojenie: NIE čítačka SmartCard : ÁNO ■■ PORTY: 2x USB 3.1 Type-C s podporou Thunderbolt 2x USB 3.1 Gen1 (1 charging) 1x Audio Headphone/microphone combo jack 1x nabíjací port 1x HDMI 1.4 1x Kensington Lock ■■■ VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE: VIZUÁLNY STAV : 9.8/10 top stav (de facto bez známok používania) ZÁRUKA : 34 mesiacov HP medzinárodná (do 11.2025) - Aktuálna výdrž batérie : cca 8 hod. (52Wh Li-ion), počet cyklov: 1 Operačný systém : nainštalovaný Windows 10 Pro 64bit Layout klávesnice : US (SK cez špeciálne matné polepky) Príslušenstvo : 65W AC adaptér ■ Voliteľný upgrade: +60e dokovacia stanica HP cez USB-C +45e upgrade RAM na 32GB +45e väčší SSD disk: 512GB +30e nainštalovanie Windows 11 a MS Office • Ak máte akékoľvek otázky ohľadne mojej ponuky neváhajte ma kontaktovať cez kontaktný formulár úplne dolu na tejto stránke alebo telefonicky (ak sa mi náhodou nedovoláte, ozvem sa Vám naspäť) či SMSkou.
Rýchloviazač závesný polovičný HIT OFFICE Classic, 70 kusov
Predám nové nepoužité rýchloviazače závesné polovičné, značky HIT OFFICE Classic, kód 105.01 modrej farby. Na formát A4. Predná strana s linkami na popis. Vyrobené z eko kartónu. 70 kusov. Ja už nevyužijem, tak posúvam, kto by potreboval kancelárske potreby. Pôvodná cena bola 7,61 eur za 50 kusov. Cena za 70 kusov: 5 Eur Osobný odber možný na trase Bratislava - Bernolákovo a v blízkom okolí, prípadne poštou po platbe na účet vopred. Cenu poštovného Vám rada zistím. Prosím nie sms. Možno Vás zaujmú aj iné veci z mojej ponuky, nech sa páči, pozrite si kliknutím na moje meno... :o)
Prenájom, kancelársky priestor Bratislava Nové Mesto, Vinohr
Ponúkame na prenájom kancelársky priestor (Open Space Office) v Bratislave na Kolibe v mestskej časti Nové Mesto Vinohrady, situovaný v administratívnom objekte na 4/4 poschodí v podkroví (bez výťahu) s panoramatickým výhľadom na mesto. Na tomto poschodí je iba jediný priestor. Je tu aj možnosť zriadenia ateliéru napr. pre grafika resp. grafické štúdio alebo architektonické štúdio ale aj modernú kanceláriu Open Space Office. Výmera, dispozícia a vybavenie administratívneho priestoru: Celková výmera kancelárskeho priestoru je 57,19 m2, dispozícia pozostáva z jednej priestrannej miestnosti s plochou 55,80 m2 (počítaná je iba plocha 39,57 m2 od svetlej výšky 130 cm), ďalej pozostáva s toalety s umývadlom o ploche 1,39 m2, umiestnenej pred vstupom v hale.. K prenajatému priestoru prislúcha aj 1 parkovacie miesto pri budove. V priestore je aj klimatizácia. Lokalita: Nehnuteľnosť sa nachádza na úpätí Malých Karpát. Na okraji Koliby, resp. v blízkosti Koliby, sa nachádza vrch Kamzík a televízna veža na Kamzíku. V roku 2005 bola zrekonštruovaná lanovka zo Železnej studienky na Kolibu, ktorá je určená pre peších turistov a cyklistov. V lete je Koliba spolu s okolitými vyvýšeninami a svahmi vhodným miestom pre pešie i cyklistické vychádzky. Cena prenájmu na jeden mesiac pozostáva: - Prenájom 550 €/mesačne vrátane jedného vonkajšieho parkovacieho státia - Prevádzkové náklady a energie (PNaE) spolu 100 €/mesačne - Požaduje sa jednorázový depozit vo výške jednomesačného nájmu vrátane PNaE - Províziu pre RK neplatíte Energetická trieda B. Bližšie informácie Vám radi poskytneme na telefónnom čísle alebo na ID ponuky: BA-59499 U NÁS MÁTE ISTOTU: -------------------------------------------------------- - pre vašu bezpečnosť sme členom ZDRUŽENIA REALITNÝCH KANCELÁRIÍ SLOVENSKA - ZRKS - prvotriedny servis a služby po celom Slovensku, dôvera TISÍCOK PREDÁVAJÚCICH - nestrannosť pri prevode Vašej nehnuteľnosti - poradíme Vám ako najlepšie predať/kúpiť nehnuteľnosť - profesionálne obhliadky s pravidelne preškoľovanými profesionálnymi maklérmi - vo vybraných lokalitách pri exkluzívnych zmluvách robíme aj videoobhliadky a pôdorys nehnuteľnosti - inzerujeme na viac ako 200 portáloch - zmluvy garantované právnikom, dohľad nad prevodom nehnuteľnosti podľa zákona - bezplatné hypotekárne služby našich partnerov na mieru a s najlepšími podmienkami - na našom webe nájdete už viac ako 3000 referencií našich spokojných klientov - naše služby neustále zdokonaľujeme / zaujíma nás Váš názor ----------------------------------------------------------------------------- Nehnuteľnosť predávate jeden/dvakrát za život, nechajte to na profesionálov v realitách, ktorým DÔVERUJÚ TISÍCE PREDÁVAJÚCICH PO CELOM SLOVENSKU - u nás nájdete 2000 aktuálnych ponúk.
Prenájom, kancelársky priestor Prešov, 218 m2 - NOVOSTAVBA
Ponúkame na prenájom veľký, vysoko nadštandardný kancelársky priestor v širšom centre mesta o výmere 338 m2. Ucelený priestor v rámci celého jedného tretieho samostatného podlažia pozostáva z dvoch veľkoplošných kancelárií, na ktoré nadväzujú dve menšie samostatné kancelárie. Ďalej sa tam nachádza samostatná rokovacia miestnosť, miestnosť na prípadný samostatný server, kuchynka, toalety a sklad. Všetky kancelárie sú klimatizované, okná majú vonkajšie aj vnútorné žalúzie, v kanceláriách v podlahe je predpríprava na sieťové pripojenie intranetu a telefónu z ústredne (možnosť napojenia na optické vedenie Telekom). Orientácia kancelárií je východ - západ. Na toto tretie poschodie sa dostanete VYŤAHOM. Celý priestor je zároveň BEZBARIÉROVÝ. Priestory sú vhodné pre činnosť administratívnu, projektovú (ako ateliéry), ale aj ako prenájom pre iné voľnočasové aktivity (fitko a pod.), prípadne terapeutické centrum. Je to priestor taktiež vhodný pre expandujúcu slovenskú, alebo zahraničnú spoločnosť, ako centrála, alebo jej filiálka. K priestorom patrí 7 parkovacích miest pred budovou (možnosť dohody) a garáž pre jedno auto. Možnosť doplnkového prenájmu kancelárie na prízemí pri vstupe do budovy. Objekt je napojený na pult centrálnej ochrany. Odporúčam! English version: We offer for rent a large, highly above-standard office space in the wider city center with an area of ??338 m2. The complete space within the entire third separate floor consists of two large offices, which are followed by two smaller separate offices. There is also a separate meeting room, a room for a possible separate server, kitchen, toilets and storage. All offices are air-conditioned, the windows have external and internal blinds, the offices in the floor are pre-prepared for the network connection of the intranet and telephone from the exchange (possibility of connection to the Telekom optical line). The orientation of the offices is east - west. An ELEVATOR takes you to this third floor. The whole space is also BARRIER-FREE. The premises are suitable for administrative, project activities (as studios), but also as rent for other leisure activities (fitness, etc.), or therapeutic center. It is also a space suitable for an expanding Slovak or foreign company, such as headquarters or its branch. The premises include 7 parking spaces in front of the building (possibility of agreement) and a garage for one car. Possibility of additional rental of an office on the ground floor at the entrance to the building. The building is connected to the central security desk. I recommend! Energetická trieda B. Bližšie informácie Vám radi poskytneme na telefónnom čísle alebo na ID ponuky: PO-51683 U NÁS MÁTE ISTOTU: -------------------------------------------------------- - pre vašu bezpečnosť sme členom ZDRUŽENIA REALITNÝCH KANCELÁRIÍ SLOVENSKA - ZRKS - prvotriedny servis a služby po celom Slovensku, dôvera TISÍCOK PREDÁVAJÚCICH - nestra
HP ProBook 430 G8 13.3" i5-1135G7/16GB/256GB/FHD/IPS/ZAR12m
⬇️ INZERÁT JE STÁLE AKTUÁLNY (do zmazania) Predám ultimátny ultrabook HP ProBook 430 G8 je špičkový business laptop, ktorý je stvorený pre mobilitu a ponúka prémiové materiály a príjemne elegantný dizajn. Je vhodný na prácu aj zábavu (multimédiá a hry). V pôvodnej cene 1350 EUR. ✅ ČÍM ZAUJME: + perfektný pomer cena/výkon! + vysoký výkon: 4-jadrový procesor i5 a SSD disk v najrýchlejšej verzii NvME + IPS displej s FullHD + kvalitná konštrukcia, hliníkové telo + atraktívny vzhľad + legálny Windows 10, pripravený na Windows 11 + možnosť dodať aj s nainštalovaným MS Office (Word, Excel, PowerPoint) + podsvietená klávesnica + TOP STAV (de facto nový) ■ ŠPECIFIKÁCIA Procesor (CPU) : 4-jadrový Intel Core i5-1135G7 / 1.60 GHz (Max Turbo 4.10 GHz) / 8 MB Cache (11. gen.) Benchmark () : 9975 Pamäť (RAM) : 16 GB DDR4 (3200 MHz) Úložisko : 256 GB SSD m.2 NVMe Displej: 13.3" FullHD (1920 x 1080), LED, IPS, matný Grafika : Intel Iris Xe (integrovaná) Komunikácia : - Intel Wi-Fi 6 AX201 (2x2) - Bluetooth 5.0 Rozmery (v mm) : 13 x 306.8 x 208.3 Hmotnosť : 1.28 kg ...................... Podsvietená klávesnica : ÁNO Čítačka odtlačkov prstov : ÁNO Webkamera : ÁNO LTE modul pre mobilné pripojenie: NIE čítačka SmartCard : NIE ■■ PORTY: 1x USB 3.1 Gen 2 Type-C port (Power delivery, DisplayPort 1.2) 2x USB 3.1 Gen 1 port (1 charging; 1 powered port) 1x HDMI 1.4b (cable sold separately) 1x Headphone/microphone combo jack 1x AC power input port 1x MicroSD (supports SD, SDHC, and SDXC) 1x Kensington lock ■■■ VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE: VIZUÁLNY STAV : 9.8/10 top stav (de facto bez známok používania) ZÁRUKA : zmluvná 12 mesiacov - Aktuálna výdrž batérie : cca 7 hod. (44 Wh Li-ion), počet cyklov: 1 Operačný systém : Windows 10 Pro 64bit Layout klávesnice : EU (SK cez špeciálne matné polepky) Príslušenstvo : 65W AC adaptér ■ Voliteľný upgrade: +60e dokovacia stanica HP cez USB-C +45e upgrade RAM na 32GB +45e väčší SSD disk: 512GB +30e nainštalovanie Windows 11 a MS Office • Ak máte akékoľvek otázky ohľadne mojej ponuky neváhajte ma kontaktovať cez kontaktný formulár úplne dolu na tejto stránke alebo telefonicky (ak sa mi náhodou nedovoláte, ozvem sa Vám naspäť) či SMSkou. Najčastejšie otázky zákazníkov: - je tento notebook plne funkčný? ✅ Áno, je. Otestovali sme ho (displej, zvuk, kameru, konektory, touchpad, klávesnicu, batériu, pánty) a bol aj riadne a odborne vyčistený našim technikom. - je na ňom nainštalovaný Windows? ✅ Áno, je. Nainštalovali sme aj najaktuálnejšie ovládače. - je možné poslať notebook kuriérom? ✅ Áno, po dôkladnom a bezpečnom zabalení poistenou zásielkou cez DPD.
DOPYT - kúpa 3 izb.byt s pekným výhľadom
DOPYT – Hľadáme pre klientov 3-izbový byt s pekným výhľadom v Bratislave II., III., IV., V., Naša kancelária hľadá pre spoľahlivých klientov na KÚPU, pekný 3-izbový byt v lokalite: Bratislava II. katastrálne územie - Ružinov a Nivy, Bratislava III. katastrálne územie - Nové Mesto, Vinohrady (Kramáre), Krasňany, Bratislava IV. Katastrálne územie - Karlova Ves, prípadne aj Dlhé Diely, Bratislava V. – požiadavka - lokalita dostupná trať električky. Požiadavky našich klientov na byt, ktorý majú seriózny záujem kúpiť : - v novostavbe, aj staršej, prípadne po kompletnej - kvalitnej rekonštrukcii /cca max. 5-7rokov/, - úžitková – podlahová plocha bytu minimálne 60 m2, - loggia, prípadne balkón, - vyššie poschodie - nie prízemie, - samostatné – neprechodné izby, - kuchyňa prípustná v obývacej – dennej časti bytu, - podmienka – PEKNÝ VÝHĽAD, - výťah, - dostupnosť MHD – električka výhodou, Platba bude čiastočne realizovaná prostredníctvom predschváleného úveru a vlastných prostriedkov. Ďakujeme za všetky ponuky od vlastníkov, ako aj od kolegom z iných spolupracujúcich realitných kancelárii. Kontakt: licencovaná realitná kancelária 4people real plus, s.r.o., riadny člen NARKS, Gabriela Pintérová, kontakt , SMS prípadné Vaše PONUKY poprosíme zasielať na Email - office@, budeme Vás kontaktovať. Ďakujeme Vám veľmi pekne vopred za všetky ponuky pre našich konkrétnych klientov.
DVDRW/DVD/CD - IDE ATA/SATA/USB - pre PC aj Notebook
Predám rôzne DVD/CD mechaniky pre PC a notebook ►NOTEBOOK MECHANIKY IDE ATA ROZHRANIE: - DVDRW SLIM (12,7mm) - HP, LG, Sony, Samsung a iné podľa ponuky 12€/kus - DVD-ROM/CD-R/RW Combo SLIM mechanika pre notebook Panasonic UJDA-760 8x/24x, za 10€ - CD-ROM SLIM Toshiba Samsung TS-L162 24xm za 5€ ►NOTEBOOK MECHANIKY SATA ROZHRANIE: - DVDRW SLIM (12,7mm) - podľa ponuky 12€/kus ►5,25 DVDRW SATA ROZHRANIE (Osobný PC): - Samsung, LG/Hitachi, Sony/NEC a iné podľa ponuky Cena: 8€/ks ►5,25 DVDRW a DVD IDE ATA ROZHRANIE (Osobný PC): - LG, SONY/NEC, Samsung a iné podľa ponuky Cena: 10€/ks ►5,25 DVD/CD IDE ATA: - LiteOn, Toshiba, Toshiba Samsung, LG a iné podľa ponuky Cena: 5€/ks ►DVDRW EXTERNÉ(USB) MECHANIKY: - Externá USB DVDRW mechanika, pripojenie USB, za 22€ - Externá USB DVDRW mechanika Samsung SE-208 - 8x/24x, pripojenie USB, za 25€ ►DVD rámček na HDD do notebooku - môžete použiť druhý HDD v notebooku, namiesto DVD mechaniky, za 10€ Všetky mechaniky boli preskúšané, pri odbere väčšieho množstva dám výraznú zľavu. V prípade, že potrebujete aj predný panel k mechanikám do notebooku, treba mi dať vedieť, nie všetky ho majú. Kontakt cez formulár dole, alebo Mobil/WhatsUp/Viber (NIE SMS)
DVDRW/DVD/CD - IDE ATA/SATA/USB - pre PC aj Notebook
Predám rôzne DVD/CD mechaniky pre PC a notebook ►NOTEBOOK MECHANIKY IDE ATA ROZHRANIE: - DVDRW SLIM (12,7mm) - HP, LG, Sony, Samsung a iné podľa ponuky 12€/kus - DVD-ROM/CD-R/RW Combo SLIM mechanika pre notebook Panasonic UJDA-760 8x/24x, za 10€ - CD-ROM SLIM Toshiba Samsung TS-L162 24xm za 5€ ►NOTEBOOK MECHANIKY SATA ROZHRANIE: - DVDRW SLIM (12,7mm) - podľa ponuky 12€/kus ►5,25 DVDRW SATA ROZHRANIE (Osobný PC): - Samsung, LG/Hitachi, Sony/NEC a iné podľa ponuky Cena: 5€/ks ►5,25 DVDRW a DVD IDE ATA ROZHRANIE (Osobný PC): - LG, SONY/NEC, Samsung a iné podľa ponuky Cena: 10€/ks ►5,25 DVD/CD IDE ATA: - LiteOn, Toshiba, Toshiba Samsung, LG a iné podľa ponuky Cena: 5€/ks ►DVDRW EXTERNÉ(USB) MECHANIKY: - Externá USB DVDRW mechanika, pripojenie USB, za 22€ - Externá USB DVDRW mechanika Samsung SE-208 - 8x/24x, pripojenie USB, za 25€ ►DVD rámček na HDD do notebooku - môžete použiť druhý HDD v notebooku, namiesto DVD mechaniky, za 10€ Všetky mechaniky boli preskúšané, pri odbere väčšieho množstva dám výraznú zľavu. V prípade, že potrebujete aj predný panel k mechanikám do notebooku, treba mi dať vedieť, nie všetky ho majú. Kontakt cez formulár dole, alebo Mobil/WhatsUp/Viber (NIE SMS)
Náborová pracovníčka s miestom výkonu práce Bardejov
Prijmeme do kancelárie v Bardejove na TPP náborovú pracovníčku. Očakávame: -komunikatívnosť -ovládanie kompletného kancelárskeho balíka (Microsoft Office) na úrovni pokročilého užívateľa Náplň práce: - pracovné pohovory a výber vhodných zamestnancov, - bežná administratívna činnosť, pošta, pracovné zmluvy, - vykonávanie náborových činností (internet, médiá, sociálne siete), - evidovanie prijatej a odoslanej korešpondencie, - prijímanie a evidovanie elektronickej pošty a telefonických hovorov, - zabezpečovanie bežných kancelárskych potrieb a pracovných pomôcok, - obsluha bežných kancelárskych zariadení (počítač, kopírka), - spracovávanie rôznych podkladov, - práca s dokumentáciou – zakladanie, triedenie, vyhľadávanie, evidovanie, archivácia. + bonusy - mzda cca 800€ - 900€/mes. v čistom + stravné preplatené v plnej výške firmou Pracovný čas: od 8:00 do 16:00 Práca na zmeny: jednozmenný pracovný režim
Inšpektor kvality
Pridajte sa k nám do Tímu! Hľadáme nových kolegov na pozíciu Inšpektor kvality do spoločnosti TEAM INDUSTRIES, s.r.o. v Turanoch. Náplň práce, právomoci a zodpovednosti: * Vykonáva kontroly kvality výroby a výrobkov formou merania, vizuálnej kontroly, procesných a výrobkových auditov, vstupnej a výstupnej kontroly * Denné reportovanie inšpekcií a záznamov kvality * Identifikuje chyby na výrobkoch a hlási ich svojmu nadriadenému * Dáva podnet na zastavenie procesu výroby v prípade zistenia výskytu chybných výrobkov s cieľom predísť ďalším stratám z dôvodu nedodržania požadovanej kvality * Podieľa sa na rozhodnutí o závažnosti odhalených chýb a o možnosti opravy chybných výrobkov * Vedie a udržiava záznamy o chybných výrobkoch a procesných nezhodách * Spracováva meracie protokoly * Podieľa sa na zaškoľovaní pracovníkov v otázkach dodržiavania kvality výroby * Metrológia MMzdové podmienky (brutto) Junior od 850 EUR + variabil 150 EUR, Senior od 1.000 EUR + variabil 150 EUR Finálna mzda môže byť vyššia. Bude stanovená s prihliadnutím na skúsenosti/prax a bude konzultovaná na pohovore. Ak Vás ponuka oslovila, kontaktuje nás a individuálne zhodnotíme podmienky pre Vás. Finálna mzda môže byť vyššia. Bude stanovená s prihliadnutím na skúsenosti/prax a bude konzultovaná na pohovore. Ak Vás ponuka oslovila, kontaktuje nás a individuálne zhodnotíme podmienky pre Vás. Práca na jednu zmenu od 06:00 - 14:00hod. Osobnostné predpoklady a zručnosti: * Stredoškolské / Vysokoškolské vzdelanie, zameranie: technické – strojárenstvo * Predchádzajúce pracovné skúsenosti z inšpekcie kvality v strojárskej výrobe sú nutné - min VT, veľkou výhodou sú skúsenosti s NDT – PT, UT, MT, LT * Pracovné skúsenosti s metrológiou a 3D meraním výhodou * Znalosť technických noriem, čítanie výkresov * Práca s PC – Windows, Office, Word, Outlook – základné
Náborová pracovníčka s miestom výkonu práce Bardejov
Prijmeme do kancelárie v Bardejove na TPP náborovú pracovníčku. Očakávame: -komunikatívnosť -ovládanie kompletného kancelárskeho balíka (Microsoft Office) na úrovni pokročilého užívateľa Náplň práce: - pracovné pohovory a výber vhodných zamestnancov, - bežná administratívna činnosť, pošta, pracovné zmluvy, - vykonávanie náborových činností (internet, médiá, sociálne siete), - evidovanie prijatej a odoslanej korešpondencie, - prijímanie a evidovanie elektronickej pošty a telefonických hovorov, - zabezpečovanie bežných kancelárskych potrieb a pracovných pomôcok, - obsluha bežných kancelárskych zariadení (počítač, kopírka), - spracovávanie rôznych podkladov, - práca s dokumentáciou – zakladanie, triedenie, vyhľadávanie, evidovanie, archivácia. + bonusy - mzda cca 800€ - 900€/mes. v čistom + stravné preplatené v plnej výške firmou Pracovný čas: od 8:00 do 16:00 Práca na zmeny: jednozmenný pracovný režim
DELL Precision T5810 TWR
➡️Dobrý deň, ponúkam na predaj tento PC s vysokým výpočtovým výkonom, vhodný pre hráča ako aj na pracovné účely. Počítač zvláda nové hry bez väčších problémov. ➡️PC zvláda hry vďaka výkonnej grafickej karte nVidia Quadro M4000 (8GB)v spolupráci s kvalitným Intel procesorom. ➡️PC je veľmi svižný a pôsobí ako nový vďaka preinštalovanému Windows 10 Pro v spolupráci s 48gb RAM pamäťou.(PC je zapnutý za pár sekúnd a načítavanie hier, programov je taktiež veľmi rýchle.) Počítač taktiež disponuje základným balíkom Microsoft Office 365. Komponenty: ☑️CPU: Intel Xeon CPU E5-1620v3 3.5GHz Boost 3.7GHz 4 jadrá 8 vlákien ☑️GPU: nVidia Quadro M4000 (8GB) ☑️RAM: 48GB ☑️HDD: 256GB ☑️OS: Windows 10 pro (legálna licencia) ♻️Počítač je kompletne zrepasovaný, to znamená že bol vyčistený od prachu a nečistôt, taktiež bola nanesená nová teplovodivá pasta a preinštalovaný Windows 10 Pro. K PC je zdarma klávesnica značky DELL spolu s napájacím káblom .PC bolo používané primárne na pracovné účely. Tak neváhaj a spríjemni si svoj voľný čas vo virtuálnom svete! V prípade otázok ma neváhajte kontaktovať. preferujem osobný odber, ideálne Piešťany.
Dispečer medzinárodnej kamiónovej dopravy STD DONIVO a.s.
Firma STD DONIVO a.s., pobočka Vranov nad Topľou prijme dispečera ovládajúceho taliansky jazyk. Náplň práce, právomoci a zodpovednosti: - komunikácia s vodičmi, organizácia a koordinácia činnosti vodičov, sledovanie a evidencia prepráv - plánovanie nakládok a rozvozu tovaru, rozdeľovanie vodičov a vozidiel na nakládky - vyhľadávanie a komunikácia so zákazníkmi v EÚ, aktívne vyťažovanie vlastných vozidiel - flexibilné riešenia problémov - optimalizovanie nákladov na vlastných vozidlách - zodpovednosť za termínové a vecné plnenie úloh - spolupráca s ostatnými oddeleniami pre zabezpečenie plynulého chodu dopravy Zamestnanecké výhody, benefity: - stabilné zamestnanie v renomovanej dopravnej spoločnosti s 20 ročnou tradíciou a viac ako 800 vodičmi - motivujúce pracovné podmienky - firemný mobilný telefón - stravné lístky preplácané v plnej výške zamestnávateľom - kvalitný sociálny program pre zamestnancov (relaxačné pobyty, firemné akcie) - možnosť čerpania sociálneho fondu na kultúrne a športové podujatia - perspektíva kariérneho rastu - možnosť sebarealizácie Jazykové znalosti: taliansky jazyk - pokročilý anglický jazyk - pokročilý Vodičský preukaz skupiny B Osobnostné predpoklady a zručnosti: - pracovné skúsenosti na pozícii dispečera/špeditéra výhodou (nie však podmienkou) - aktívna znalosť talianskeho jazyka na komunikatívnej úrovni slovom aj písmom (podmienka) + ovládanie anglického jazyka - ovládanie MS Office na užívateľskej úrovni - silná orientácia na zákazníka, dobré organizačné schopnosti - komunikatívnosť, flexibilita, samostatnosť - zodpovednosť, precíznosť, orientácia na výsledok Mzdové podmienky (brutto): - základný plat 1 200 eur + odmeny, 13. plat Miesto výkonu práce: Vranov nad Topľou Kontaktná osoba: Marcela Mudroňová Tel.: E-mail: mudronova@
Technik - autoelektrikár / STD DONIVO a.s.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti: - riešenie externých opráv na vozidlách v zahraničí (asistenčná služba) - montáž elektronických zariadení na sledovanie vozidiel - montáž / oprava elektronických zariadení formou výjazdu na SK - administratívne práce s tým spojené Zamestnanecké výhody, benefity: - stabilné zamestnanie v renomovanej dopravnej spoločnosti s 25 ročnou tradíciou - motivačné pracovné podmienky - firemný mobilný telefón - stravné lístky preplácané v plnej výške zamestnávateľom - kvalitný sociálny program pre zamestnancov (relaxačné pobyty, firemné akcie) - možnosť čerpania sociálneho fondu na kultúrne a športové podujatia - možnosť sebarealizácie Osobnostné predpoklady a zručnosti: - ovládanie MS Office na užívateľskej úrovni - pracovné skúsenosti a zručnosti súvisiace s ponúkanou pozíciou sú vítané - vodičský preukaz skupiny C a E je výhodou - komunikatívnosť, flexibilita, zodpovednosť, samostatnosť Vodičský preukaz: B Mzdové podmienky (brutto): 1 200 EUR/mesiac Základná mzda od 1 200 eur (podľa praxe a skúseností v obore) + odmeny Miesto výkonu práce: Zvolen Kontakt: Andrea Makovická makovicka@