príjmeme účtovníčku nové zámky - strana 2
Počet nájdených inzerátov PRÍJMEME ÚČTOVNÍČKU NOVÉ ZÁMKY
: 1000 - strana 2

Hladame skusenu uctovnicku do nasej firmy na zivnost/ skrateny uvazok. Praca v JU, potrebne ovladat zakony, uctovanie v cudzej mene, DPH, SV, OSS vykazy, cestovne nahrady, dan z MV...a.i.

Hľadáme na spoluprácu dodávateľským spôsobom (živnosť/sro):
- samostatnú účtovníčku/účtovníka s praxou (schopnosť viesť samostatne viac účtovných agiend)
- potrebná znalosť kompletnej problematiky podvojného účtovníctva
- potrebná znalosť problematiky spracovania miezd
- znalosť anglického jazyka výhodou
Odmena dodávateľa: podľa dohody
Miesto výkonu: Bratislava - Staré mesto

Hľadáme účtovníka/účtovníčku do nášho tímu. Sme menšia externá firma spracujúca účtovníctvo našich klientov.
Hľadáme kolegu/kolegyňu, ktorá sa orientuje v podvojnom účtovníctve, má prax min. 2 roky na podobnej pozícii.
Ponúkame príjemné pracovné prostredie, flexibilný prac. čas, stravné lístky nad rámec, vlastnú organizáciu práce, vzdelávanie v oblastí účtovníctva a daní.
Forma: TPP/živnosť
Odmena: 1200-1500/brutto /pri TPP/
Možnosť skráteného úväzku.
Kontakt: account@, tel:
Kancelárie: Bratislava - Ružinov

Hľadám účtovníčku na 1/3 úväzok so znalosťou programu OMEGA. Najlepšie z Rudiny, alebo Kysuckého Nového Mesta. Pracovná doba približne od 10-14, prípadne podľa dohody.

hľadáme účtovníčku/účtovníka na TPP /príp. živnosť/ Prípadný skrátený úväzok možný.
Náplň práce: vedenie kompletného účtovníctva, fakturácia, administratívne práce
Miesto výkonu práce Bratislava.

Hľadáme na spoluprácu dodávateľským spôsobom (živnosť/sro) samostatnú účtovníčku/účtovníka s praxou (schopnosť viesť samostatne viac účtovných agiend).
Potrebná znalosť:
- kompletnej problematiky podvojného účtovníctva
- kompletnej problematiky spracovania miezd
- prípravy mesačných účtovných zostáv a reportingu
Odmena dodávateľa: podľa dohody
Miesto výkonu: Bratislava - Staré mesto

Dobrý deň, zháňam účtovníčku/účteovníka v okrese Čadca. V prípade záujmu ma prosím kontaktujte na tel. čísle: alebo prostredníctvom e-mailu: capek340@

Hľadáme na spoluprácu dodávateľským spôsobom (živnosť/sro):
- samostatnú účtovníčku/účtovníka s praxou (schopnosť viesť samostatne viac účtovných agiend)
- potrebná znalosť kompletnej problematiky podvojného účtovníctva
- potrebná znalosť problematiky spracovania miezd
Odmena dodávateľa: podľa dohody
Miesto výkonu: Bratislava - Staré mesto

Príjmem samostatnú účtovničku do firmy, eshopu.
Flexibilná pracovná doba, možnosť práce z domu.
Prax nutná.
Program Kros
Všetko po dohode na pohovore.
Čadca-Žilina okolie

Ponúkame na prenájom kancelárske priestory v RD na ul. Líščie Nivy - Ružinov - Nivy. Výmera je 125 m2 ( + ďalších 125 m2 ), 3 samostatné miestnosti + zasadačka s kuchyňou, soc. zariadenie, šatník, skriňa. Priestor je prioritne určený pre ÚČTOVNÍCKU firmu - ktorá môže ešte získať pár firiem do svojho pracovného porfólia.
Vyhradené parkovanie je zabezpečené. Parkovanie je možný aj vonku na ulici v čase od 6 hod - do 14 hod v pracovné dni je bezplatné.
Prenájom je k dispozícii IHNEĎ.
Výška mesačné nájmu je na dohode.

Hľadám externú účtovníčku s dlhoročnými skúsenosťami, najlepšie Bratislava a okolie prípadne vieme sa dohodnúť.
-Komplexne vedenie a spracovanie personalistiky a miezd;
-Danove priznania - DPH, dan z prijmov FO a PO
-Komunikacia s financnym uradom, poistovnami a vsetkymi potrebnymi instituciami;
-Vypracovanie mesacnych / kvartalnych / rocnych reportov
Viac informácií na telefońnom čísle

Hľadáme externú pani účtovníčku pre účtovanie troch menších firiem.
Podmienkou je prax v účtovníctve minimálne 2 roky.

Hľadám samostatnú externú účtovníčku/účtovníka pre spoločnosť s ručením obmedzeným.
Požiadavky: každý mesiac spracovať faktúry, doklady, spracovať DPH a elektronické podávanie.
Dokumenty posielame prostredníctvom skenu.
Prosím písať e-mail, číslo nie je platné.

Hľadáme účtovníčku do firmy v Senci.
Platové a časové podmienky na osobnom pohovore.
Miesto práce výkonu: Senec

• spracovávanie príprava a dokladov pre externú hlavnú účtovníčku
• vystavovanie FA v programe Oberon Exalogic
• evidencia a správa pohľadávok a záväzkov, vybavovanie došlej pošty, spracovanie a zakladanie dokumentov
• pravidelná aktualizácia, tvorba a vedenie štatistík a výkazov spoločnosti, príprava podkladov pre ďalšie spracovanie podľa pokynov
• starostlivosť o firemné záležitosti, emailová a telefonická komunikácia, archivácia dokumentov
• spracovanie a vstavovanie cestovných príkazov
• kontrola prijatých faktúr, vystavovanie fakúr, spolupráca pri ročnej uzávierke, príprava a tlač interných dokladov, vedenie pokladne a vystavovanie pokladničných dokladov, kontrola dochádzky a pre hlavnú účtovníčku, príprava zápočtov, plnenie ďalších úloh nadriadeného, komunikácia s externými organizáciami a spolupráca s ostatnými oddeleniami. Miesto výkonu Nižná nad Oravou.
Do tímu hľadáme milého, zodpovedného, pozitívne naladeného kolegu/kolegynku, ktorý dokáže efektívne organizovať svoj pracovný čas, má rád vo veciach poriadok a jasný logický systém. Požadujeme serióznosť, diskrétnosť, spoľahlivosť, presnosť, flexibilitu. Nemčina by bola vítaná, avšak nie je podmienkou. Potrebovali by sme, aby naša budúca administratívna pracovníčka bola predĺžená pravá ruku vedenia na "papierovačky", na ktoré nemáme veľmi čas.
Práca v mladom a motivovanom kolektív, trinásty plat, služobný telefón a počítač, rast mzdy ku každému výročiu zmluvy, pravidelné tímbildingy, darčekové poukážky pri životných jubileách.
Mzdové podmienky podľa skúseností uchádzača dohodou na osobnom pohovore.
Prosíme zaslať životopis s aktuálnou fotografiou na
email kontakt@

• spracovávanie účtovnej agendy, príprava a dokladov pre externú hlavnú účtovníčku
• vystavovanie FA v programe Oberon Exalogic
• evidencia a správa pohľadávok a záväzkov, vybavovanie došlej pošty, spracovanie a zakladanie dokumentov
• pravidelná aktualizácia, tvorba a vedenie štatistík a výkazov spoločnosti, príprava podkladov pre ďalšie spracovanie podľa pokynov
• starostlivosť o firemné záležitosti, emailová a telefonická komunikácia, archivácia dokumentov
• spracovanie a vstavovanie cestovných príkazov
• kontrola prijatých faktúr, vystavovanie fakúr, spolupráca pri ročnej uzávierke, príprava a tlač interných dokladov, vedenie pokladne a vystavovanie pokladničných dokladov, kontrola dochádzky a pre hlavnú účtovníčku, príprava zápočtov, plnenie ďalších úloh nadriadeného, komunikácia s externými organizáciami a spolupráca s ostatnými oddeleniami
Do tímu hľadáme milého, zodpovedného, pozitívne naladeného kolegu/kolegynku, ktorý dokáže efektívne organizovať svoj pracovný čas, má rád vo veciach poriadok a jasný logický systém. Požadujeme serióznosť, diskrétnosť, spoľahlivosť, presnosť, flexibilitu. Nemčina by bola vítaná, avšak nie je podmienkou. Potrebovali by sme, aby naša budúca administratívna pracovníčka bola predĺžená pravá ruku vedenia na "papierovačky", na ktoré nemáme veľmi čas.
Práca v mladom a motivovanom kolektív, trinásty plat, služobný telefón a počítač, rast mzdy ku každému výročiu zmluvy, pravidelné tímbildingy, darčekové poukážky pri životných jubileách.
Mzdové podmienky podľa skúseností uchádzača dohodou na osobnom pohovore.
Prosíme zaslať životopis s aktuálnou fotografiou na
email: kontakt@
tel: