praca obchodny zastupca - strana 43
Počet nájdených inzerátov PRACA OBCHODNY ZASTUPCA
: 1000 - strana 43

Prijmeme pracovníka na čistenie kancelárskych kontajnerov a opravy na nich. Práca zahŕňa: čistenie podláh, stien a stropov, výmena dverí, olištovanie (rôzne opravy). Práca na slovenskú živnosť, dlhodobá práca počas celého roka, pracuje sa vo vytápanej hale, pracuje sa v slovenskom kolektíve, pracuje sa 58 hodín týždenne PO-SO. Prvý rok 15 Eur na hodinu, potom sa každý rok zvyšuje. Ubytovanie je zdarma, je zabezpečené, býva sa 2km od práce. Turnusová práca 4+1. Mať vlastné auto je potrebné, každý turnus berie niekto iný auto. Po prvom mesiaci vám poskytneme pracovný odev. Seriózna práca v serióznej firme. Záujemcovia posielajte životopis s fotkou na info@ my sa vám spätne ozveme

Ponuka práce - 2x skúsený vodár, kúrenár. Práca v meste SEMBACH-Nemecko. Trasovanie kúrenia, sanita. Práca sa vykonáva v kasárňach na vojenskej základni NATO.
Dlhodobá práca 3 roky a viac.
PODMIENKA: čistý register trestov!
odmena od 24€/hodina - podľa skúseností a pracovnej pozície
pracovná doba: od +55hod/ týždeň
ubytovanie zabezpečené /nehradené
práca na turnusy
fakturácia: 14/21
znalosť nemeckého jazyka výhodou
podmienky:
-prax a skúsenosti
-aktívna živnosť
-vlastné pracovné náradie
ponúkame:
-zálohy
-100% garanciu vyplatenia odmeny
-dlhodobá spolupráca v stabilnej spoločnosti
-plnú podporu so zabezpečením ubytovania, aktívna telefonická podpora a účtovné poradenstvo
Kontaktujte nás telefonicky alebo emailom.
Staňte sa súčasťou DubaiGroup a získajte ďalší projekt podľa Vašich požiadaviek.
praca@

Hľadáme 3 člennú partiu lešenárov.
práca na turnusy: 3-5 týždňov práca a 7-10 dní doma
-hradené ubytovanie
Príspevok na DOPRAVU 200e turnus.
Príspevky na phm cesta práca-ubytovanie. (20€/100km)
-Turnusová práca, plat 19-22€/h.
Čo od Vás vyžadujeme:
-spoľahlivosť, dôslednosť, férovosť
-nemecký jazyk – minimálne jeden v partii
-prax v danom odbore !!!
-vlastné drobné náradie a oblečenie
-individuálna doprava
-platný formulár A1
-stručný životopis – prehľad Vašich pracovných skúseností.
Ak Vás naša ponuka zaujala a máte záujem o spoluprácu, kontaktujte nás! Pre urýchlenie našej komunikácie Vás žiadame zaslať stručný životopis, prípadne odpovedať na nasledovné otázky. Odpovede nám pošlite na email: mplusl.geruestbau@ Po ich obdŕžaní Vás budeme ihneď kontaktovať.
1. Osobné údaje:
- meno a priezvisko, miesto bydliska:
- dátum narodenia, rodinný stav:
- telefón, email:
2. Vzdelanie a pracovné skúsenosti:
- vzdelanie:
- pracovné skúsenosti – aký druh práce, práca s lešením (aký typ lešenia), koľko rokov praxe, v tuzemsku alebo v zahraničí (v akých krajinách, aký pracovný pomer – živnosť, TPP, dohoda)
3. Jazykové znalosti – aký jazyk a na akej úrovni
4. Iné a doplnkové vzdelanie, certifikáty, osvedčenia – uveďte, ak ste držiteľom nejakého osvedčenia, preukazu alebo vodičského oprávnenia (zváračský, žeriavnický/viazačský, vysokozdvižný vozík, lešenársky preukaz/preukaz lešenára, vodičský preukaz sk. C)
5. Predstava o spolupráci – Aká je Vaša predstava o spolupráci? krátkodobá (na určité obdobie) / dlhodobá spolupráca (uveďte aké turnusy by Vám vyhovovali)
6. Predstava o finančnom ohodnotení .

miesto práce: Zvolen, Banská Bystrica (možnosť čiastočnej práce z domu)
druh pracovného pomeru: skúšobná doba na dohodu, potom dohoda, TPP alebo živnosť skrátený úväzok 20 hodín týždenne
mzdové podmienky / netto: 5€ hodina plus podiel na obrate firmy
termín nástupu: ASAP
INFORMÁCIE O PRACOVNEJ POZÍCIÍ
Hľadáte príjemné pracovné prostredie a možnosť osobnej realizácie, kvalitný a dlhodobý pracovný vzťah v stabilnej a úspešnej spoločnosti? Staňte sa asistentom a pravou rukou riaditeľa.
Náplň prace, právomoci a zodpovednosti
správa pracovného kalendára riaditeľa
príprava, organizácia a spracovanie podkladov obchodných stretnutí a porád riaditeľa
zápisy z obchodných stretnutí a porád riaditeľa
komunikácia s klientami v rámci finalizácie obchodneho procesu
praca s databázou a vyhodnocovanie možností nových obchodov, vypracovávanie ponúk
vytipovanie nových klientov a obchodných partnerov
kontaktovanie potenciálnych obchodných príležitosti
príprava podkladov na hypotéky, poistenia a iné finančné produkty
prieskum trhu
Ponúkané benefity
služobný telefón
služobný počítač
multisport karta
príplatok 5-10% z obratu firmy – možnosť aktívne ovplyvniť výšku svojho príjmu
flexibilná pracovná doba
POŽIADAVKY NA ZAMESTNANCA
Pozícií vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Power Point - pokročilý
práca s MacOS výhodou nie podmienkou
vodičský preukaz B
znalosť cudzieho jazyka výhodou
Osobnostné predpoklady a zručnosti
základné znalosti a orientácia v oblasti financií
prax v administratíve výhodou
analytické myslenie, práca z údajmi a schopnosť ich vyhodnocovania
kreativita a schopnosť implementovať vlastne nápady
obchodný duch a organizačne schopnosti
dynamickosť a orientácia na detail
dôslednosť, komunikatívnosť, dochvíľnosť, samostatnosť, zodpovednosť, reprezentatívne vystupovanie a chuť učiť sa nove veci
Vaše otázky a životopis pošlite na rudo.gallas@

Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Staňte sa realitným maklérom v spoločnosti, ktorá má dlhoročné skúseností a všetko potrebné k tomu, aby ste začali. Realitným maklérom práca u nás nekončí. Máte možnosť viesť vlastnú kanceláriu so svojim tímom.
Vašou náplňou práce bude:
aktívne vyhľadávanie nehnuteľností na predaj a prenájom s čím Vám pomôže aj naše vlastné call centrum,
návšteva nehnuteľností, získavanie podrobných informácií,
fotodokumentácia, 3D - vizualizácie nehnuteľností,
administratívna práca v kancelárií; spravovanie svojho portfólia a jeho rozširovanie,
návšteva nehnuteľností, prehliadky so záujemcami.
Zamestnanecké výhody, benefity
Výhody, ktoré poskytuje naša realitná kancelária BeMi pre maklérom a manažérom oproti konkurencii sú:
vyhotovujeme firemné vizitky,
callcentrum - ktoré pomáha maklérom v navolávaní nových zákaziek a rozširovaní ich portfólia,
maklérom sú k dispozícií reklamné plachty,
inzercia na všetkých dostupných inzertných portáloch,
sťahujeme súkromnú inzerciu do firemných mailov,
zabezpečujeme právny servis u našich právnikov,
provízia je netto – bez sťahovania poplatkov za kanceláriu,
školenia - máme vlastnú akadémiu vzdelávania, možnosť samostatného vzdelávania prostredníctvom nášho elearningu,
možnosť rozšíriť si svoje jazykové schopnosti, ...
Informácie o výberovom konaní
Vybraných uchádzačov budeme telefonicky kontaktovať a budú pozvaní na pohovor do kancelárie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Ak sa Vám nasledovné schopnosti nie cudzie, máte tie správne nástroje stať sa úspešným realitným maklérom našej spoločnosti:
samostatnosť, komunikatívnosť, flexibilita
príjemné vystupovanie,
serióznosť, presnosť,
dochvíľnosť, korektnosť,
obchodný duch,
a v neposlednom rade disponovať motorovým vozidlom!
Stručná charakteristika spoločnosti
Na trh sme vstúpili v roku 2003 ako rodinná firma a po dobu našej pôsobnosti sme zrealizovali množstvo predajov a prenájmov nehnuteľností. Vďaka našej dlhej histórií a pokrytiu trhu na celom Slovensku dnes patríme medzi najväčšie realitné kancelárie.
Dnes máme pobočky a obchodné zastúpenia takmer po celom Slovensku a stále rastieme. Dávame príležitosť kolegom, ktorí chcú doplniť náš tím, prípadne otvoriť pobočku v ich mieste bydliska, bez nutnosti zainvestovania Vašich peňazí.
Táto práca je jednou z mála na Slovensku, kde máte možnosť zarobiť podstatne viac, ako je priemerná mzda. Žiadne príjmové stropy, žiadne povinne odpracované hodiny.
Pôsobíte vo s

Staňte sa realitným maklérom v spoločnosti, ktorá má dlhoročné skúseností a všetko potrebné k tomu, aby ste začali. Realitným maklérom práca u nás nekončí. Máte možnosť viesť vlastnú kanceláriu so svojim tímom.
Vašou náplňou práce bude:
aktívne vyhľadávanie nehnuteľností na predaj a prenájom s čím Vám pomôže aj naše vlastné call centrum,
návšteva nehnuteľností, získavanie podrobných informácií,
fotodokumentácia, 3D - vizualizácie nehnuteľností,
administratívna práca v kancelárií; spravovanie svojho portfólia a jeho rozširovanie,
návšteva nehnuteľností, prehliadky so záujemcami.
Zamestnanecké výhody, benefity
Výhody, ktoré poskytuje naša realitná kancelária BeMi pre maklérom a manažérom oproti konkurencii sú:
vyhotovujeme firemné vizitky,
callcentrum - ktoré pomáha maklérom v navolávaní nových zákaziek a rozširovaní ich portfólia,
maklérom sú k dispozícií reklamné plachty,
inzercia na všetkých dostupných inzertných portáloch,
sťahujeme súkromnú inzerciu do firemných mailov,
zabezpečujeme právny servis u našich právnikov,
provízia je netto – bez sťahovania poplatkov za kanceláriu,
školenia - máme vlastnú akadémiu vzdelávania, možnosť samostatného vzdelávania prostredníctvom nášho elearningu,
možnosť rozšíriť si svoje jazykové schopnosti, ...
Informácie o výberovom konaní
Vybraných uchádzačov budeme telefonicky kontaktovať a budú pozvaní na pohovor do kancelárie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Ak sa Vám nasledovné schopnosti nie cudzie, máte tie správne nástroje stať sa úspešným realitným maklérom našej spoločnosti:
samostatnosť, komunikatívnosť, flexibilita
príjemné vystupovanie,
serióznosť, presnosť,
dochvíľnosť, korektnosť,
obchodný duch,
a v neposlednom rade disponovať motorovým vozidlom!
Stručná charakteristika spoločnosti
Na trh sme vstúpili v roku 2003 ako rodinná firma a po dobu našej pôsobnosti sme zrealizovali množstvo predajov a prenájmov nehnuteľností. Vďaka našej dlhej histórií a pokrytiu trhu na celom Slovensku dnes patríme medzi najväčšie realitné kancelárie.
Dnes máme pobočky a obchodné zastúpenia takmer po celom Slovensku a stále rastieme. Dávame príležitosť kolegom, ktorí chcú doplniť náš tím, prípadne otvoriť pobočku v ich mieste bydliska, bez nutnosti zainvestovania Vašich peňazí.
Táto práca je jednou z mála na Slovensku, kde máte možnosť zarobiť podstatne viac, ako je priemerná mzda. Žiadne príjmové stropy, žiadne povinne odpracované hodiny.
Pôsobíte vo svojej lokalite, bez stresov, s flexibilným pracovným časom, bez tlačenia k stále vyšším výkon

Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Staňte sa realitným maklérom v spoločnosti, ktorá má dlhoročné skúseností a všetko potrebné k tomu, aby ste začali. Realitným maklérom práca u nás nekončí. Máte možnosť viesť vlastnú kanceláriu so svojim tímom.
Vašou náplňou práce bude:
aktívne vyhľadávanie nehnuteľností na predaj a prenájom s čím Vám pomôže aj naše vlastné call centrum,
návšteva nehnuteľností, získavanie podrobných informácií,
fotodokumentácia, 3D - vizualizácie nehnuteľností,
administratívna práca v kancelárií; spravovanie svojho portfólia a jeho rozširovanie,
návšteva nehnuteľností, prehliadky so záujemcami.
Zamestnanecké výhody, benefity
Výhody, ktoré poskytuje naša realitná kancelária BeMi pre maklérom a manažérom oproti konkurencii sú:
vyhotovujeme firemné vizitky,
callcentrum - ktoré pomáha maklérom v navolávaní nových zákaziek a rozširovaní ich portfólia,
maklérom sú k dispozícií reklamné plachty,
inzercia na všetkých dostupných inzertných portáloch,
sťahujeme súkromnú inzerciu do firemných mailov,
zabezpečujeme právny servis u našich právnikov,
provízia je netto – bez sťahovania poplatkov za kanceláriu,
školenia - máme vlastnú akadémiu vzdelávania, možnosť samostatného vzdelávania prostredníctvom nášho elearningu,
možnosť rozšíriť si svoje jazykové schopnosti, ...
Informácie o výberovom konaní
Vybraných uchádzačov budeme telefonicky kontaktovať a budú pozvaní na pohovor do kancelárie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Ak sa Vám nasledovné schopnosti nie cudzie, máte tie správne nástroje stať sa úspešným realitným maklérom našej spoločnosti:
samostatnosť, komunikatívnosť, flexibilita
príjemné vystupovanie,
serióznosť, presnosť,
dochvíľnosť, korektnosť,
obchodný duch,
a v neposlednom rade disponovať motorovým vozidlom!
Stručná charakteristika spoločnosti
Na trh sme vstúpili v roku 2003 ako rodinná firma a po dobu našej pôsobnosti sme zrealizovali množstvo predajov a prenájmov nehnuteľností. Vďaka našej dlhej histórií a pokrytiu trhu na celom Slovensku dnes patríme medzi najväčšie realitné kancelárie.
Dnes máme pobočky a obchodné zastúpenia takmer po celom Slovensku a stále rastieme. Dávame príležitosť kolegom, ktorí chcú doplniť náš tím, prípadne otvoriť pobočku v ich mieste bydliska, bez nutnosti zainvestovania Vašich peňazí.
Táto práca je jednou z mála na Slovensku, kde máte možnosť zarobiť podstatne viac, ako je priemerná mzda. Žiadne príjmové stropy, žiadne povinne odpracované hodiny.
Pôsobíte vo s

Dobrý deň,
Hľadám brigádu alebo prácu:
- vodič do 3,5t osobné vozidlo, dodávka, rozvoz tovaru, osôb - NIE KURIÉR
- správca vozového parku / vedúci dopravy - personálne náležitosti, technická podpora komplet
- správca areálu, budovy - technická podpora, údržba od kosenia, cez odhŕňanie snehu, drobné opravy s ručným náradím, cez komunikáciu so subdodávateľmi, riadenie chodu celej prevádzky atď
- správa prevádzky - všetky náležitosti s vedením agendy a samotnou prevádzkou ako takou
- obsluha strojov, zariadení, zabezpečenie chodu oddelenia či celej firmy
Vlastním vodičský preukaz B, elektro paragraf 21, ovládam ISO 9001:2015 aj 14001, nemecký aj anglický jazyk hovorovo ako aj technickú hantírku strojov a motorových vozidiel. Základy fakturácie, práca s hotovosťou, GPS pre vozový park, SAP, obchodný zákonník, prácu s ručným náradím atď.
Som dochvíľny, nefajčím, nepijem, nemám žiadne zákazy v krajinách EU. O pridelené veci sa starám ako o vlastné, spoľahlivý a mám rád serióznosť.
Prácu či brigádu si hľadám v BB a okolí, môžem však aj cestovať, neprekáža mi práca v noci alebo cez víkend, prípadne práca v zahraničí.
Za ponuky telefonicky alebo do mailu vopred ďakujem.

Hotel Siglisberg v Štiavnických Baniach hľadá obchodného reprezentanta pre firemnú klientelu v oblasti Bratislavského kraja.
Práca pozostáva z vyhľadávania biznis klientely v rámci BA kraja, oslovovanie týchto klientov, prezentáciu hotela a možných služieb.
Od uchádzača sa vyžaduje skúsenosť s prácou obchodného reprezentanta. Iná súbežná práca alebo brigáda nie je prekážkou.
Podmienkou spolupráce je absolvovanie služieb hotela (na náklady hotela, bez dopravy), osobné školenie a pravidelné reporty.
Práca na dohodu / brigádu. Mzda dvojzložková fix + paušál. Bližšie informácie na osobnom pohovore.
Životopisy zasielať na mailovú adresu riaditel@

Hladáme obchodného zástupcu na predaj dezinfekčného prostriedku.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Vyhľadavánie nových obchodných príležitostí, získavanie nových klientov a budovanie dlhodobých obchodných vzťahov.
- Kompletný servis pre klienta (osobná návšteva, vypracovanie cenových ponúk, spracovávanie objednávok, starostlivosť o spokojnosť klienta, poradenstvo)
- Aktívne vyhládavanie nových zákazníkov.
- Plánovanie návštev klientov a pracovného času.
- Práca vyžaduje vlastné vozidlo.
Zamestnanecké výhody, benefity
- Flexibilný pracovný čas.
- Možnosť práce z domu.
- Provízie z predaja.
Poprosím kontaktovať emailom.

Medzinárodná rozvíjajúca sa fotografická spoločnosť príjme do prac. pomeru/ dohodou (formou brigády)uchádzačov na pozíciu asistent fotografa/fotograf, obchod. zástupca. Práca si vyžaduje cestovanie, výhodou vodičský preukaz skup.B +prax, vhodná aj pre absolventov, invalid. dôchodcov, prípadne ako brigáda popri zamestnaní.
V prípade záujmu nás kontaktujte na tel. čísle a životopisy zasielajte na : manager@

Kvalifikovaný operátor zastáva funkciu "predáka" na hale a jeho náplňou práce je:
obsluha výrobnej linky na recykláciu PET fliaš, koordinovať tím operátorov a operátorov vysokozdvižných vozíkov, zabezpečiť, že zamestnanci poznajú a dodržiavajú výrobné procesy, zabezpečiť dodržiavanie denných cieľov (KPI) a štandardov kvality, zabezpečiť dodržiavanie pravidiel BOZP ako aj 5S pravidiel, zabezpečiť nepretržitú výrobu linky (eliminácia prestojov), v krajnom prípade, zastupovanie operátora VZV, práca v dvojzmennej prevádzke, postupný prechod na trojzmennú a štvorzmennú prevádzku.
Mzda:1000,-eur + 400,- eur VZ brutto.
Osobnostné predpoklady a zručnosti: držiteľ preukazu obsluhy VZV, manuálne zručnosti, technické myslenie a schopnosť koncentrácie na prácu, organizačné schopnosti, AJ začiatočník. Prosíme poslať životopis.

Hľadáme do zákazníckej podpory do Grécka / Atén zamestnancov.
Pracovná pozícia: Zástupca zákazníckeho centra pre (český/slovenský)
Nástup možný od Februára 2023
Nástupný plat 1300 EUR/ mesačná hrubá mzda plus 13.plat, 14.plat + príspevok na stravu, na ubytovanie, poistenie, odmeny po odpracovaní 6 mesiacov.
HPP doba neurčitá
Možnosť prace z domu po zaučení
Potrebné je ovládať Anglický jazyk minimálne na úrovni B2

Do nášho tímu hľadáme zodpovedného, komunikatívneho, pracovitého kolegu s príjemným vystupovaním, ktorý hľadá zaujímavú prácu. .
Náplňou práce je komunikovať priamo s potenciálnymi zákazníkmi firmy, diagnostikovať problém a navrhnúť im vhodné riešenie na základe kontroly, ako aj vytvorenie cenovej kalkulácie.
Práca si vyžaduje cestovanie, preto je podmienka vodičský preukaz typu B a vlastné auto.
V prípade záujmu pošlite svoj životopis na emailovú adresu
opener@

Voľná pracovná pozícia:
Obchodno-technický zástupca
Mzda od 1700€-2000€/mesačne
Nebaví Ťa sedieť a ťukať do počítača?
Rád si v pohybe?
Si komunikatívny?
Zodpovedný?
Samostatný?
Máš príjemné vystupovanie?
Tak hľadáme práve TEBA!
Tvojou náplňou práce bude komunikovať priamo s potenciálnymi zákazníkmi firmy, diagnostikovať problém a navrhnúť im vhodné riešenie na základe kontroly, ako aj vytvorenie cenovej kalkulácie.
Práca si vyžaduje cestovanie. Pracuje sa vrámci Košického a Prešovského kraja, preto je podmienka vodičský preukaz typu B. Vlastné auto výhodou.
Tak neváhaj a pošli svoj životopis na:
opener@

HĽADÁME šikovných kolegov a kolegyne do nášho tímu v rámci firmy Green energy company :)
ČO očakávame?
+ obrovskú chuť do práce
+ príjemné vystupovanie
+ zodpovednosť a samostatnosť
+ snahu vzdelávať sa
ČO Vás čaká?
+ aktívne vyhľadávanie nových zákazníkov a obchodných príležitostí
+ prezentácia služieb zákazníkovi a hľadanie pre neho najlepších riešení
+ komunikácia so stávajúcimi zákazníkmi mailom, telefonicky a osobne
ČO ponúkame?
+ výhodný odmeňovací systém a finančné ohodnotenie závislé len od vašej šikovnosti
+ flexibilný pracovný čas
+ profesionálny kariérny rast
+ kontinuálne vzdelávanie
+ teambuildingy
+ firemné benefity
Práca na živnosť. Mzda 3 000 - 20 000 EUR/mesiac (finálna mzda závislá na províznom systéme)
PRAX nie je potrebná = kompletne Vás zaškolíme :)
Ak ťa táto ponuka zaujala a našiel/a by si si hodinku času, na odprezentovanie našej firmy, neváhaj nám poslať mail.

Ponúkam prácu asistektky v kancelárii v Trnave .
Pracovná náplň,vytváranie zložiek, práce na PC.
Obchodný vedúci, zodpovednosť za chod kancelarie.
Plat od 950e.asistentka
Obchodný vedúci od 1500.
PRAX NIEJE NUTNÁ
Info na tel..
Kancelária je,Trnava,Bratislava, Nitra.

Dobrý deň, obsadzujeme do kancelárie pozíciu asistentka predaja. Náplň práce je vytváranie zložiek, práca na PC a rôzne administratívne práce. Ďalej pozícia obchodného vedúceho a Realitného makléra.
Asistentka od 900 €
Obchodný vedúci od 1500 €
Realitný maklér 2500 €
Info na tel. čisle
Alebo na mail jozefmestanek@

Obchodný partner
Att investments SK SE
Slovensko (práca vyžaduje cestovanie)
Druh pracovného pomeru:
živnosť
Termín nástupu:
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
100 - 10 000 eur/mesiac
Provízny systém odmeňovania a pasívne príjmy. Možnosť stať sa akcionárom spoločnosti. Príležitosť vytvoriť si vlastný tím obchodných partnerov
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti :
Zaujímaš sa ako ochrániť hodnotu peňazí ? Chceš pracovnú zmenu ? Túžiš nadpriemerne zarábať a ponúkať produkty, ktoré má iba 3% populácie na Slovensku, ktoré sú zmysluplné a dopytované ? Rád by si bol akcionárom spoločnosti ?
Rád by si pracoval v spoločnosti, ktorá disponuje zaujímavým portfóliom investičných nástrojov pre bonitnú klientelu, ale vie obslúžiť aj "bežných ľudí"?
Tvojou úlohou bude vyhľadávanie nových klientov, ale aj zobchodovanie svojho portfólia klientov. K dispozícii ti bude zázemie lukratívnych priestorov pre stretnutia s klientmi, administratívna podpora, ako aj ďalšie vzdelávanie v oblasti drahých kovov a komodít. Predávame produkty, ktoré majú zmysel, tradíciu a ochránia hodnotu tvojich peňazí a peňazí tvojich klientov.
Klientom budeš ponúkať :
A/ jednorázové priame nákupy zlata od 1g až po 1kg
B/ postupný nákup zlata už od 20 eur mesačne
C/ zlato s istotou - zhodnocovanie peňazí od 8% až do 27,5% prostredníctvom zlata
D/ predaj šperkov na splátky
E/ predaj striebra, diamantov, drahokamov, platiny, mincí
Think gold - my veríme zlatu
Výhody, benefity :
- vysoká miera samostatnosti a sebarealizácie
- provízna schéma odmeňovania, pasívne príjmy, možnosť budovania vlastného obchodného tímu
- zľavy na celý sortiment produktov spoločnosti
- zahraničné dovolenky hradené spoločnosťou
- autobonusy
- vzdelávací systém, školenia a semináre
- investičný servis
- klientské benefity
Požiadavky :
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:
Stredoškolské s maturitou
Nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
Študent vysokej školy
Vysokoškolské
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - pokročilý (c1)
Vodičský preukaz b
Počet rokov praxe: aspoň 1 rok
Finančníctvo, poisťovníctvo, reality, telco
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
- výhodou je mať svoj kmeň klientov
- akvizičná schopnosť
- networking
- organizačné a komunikačné zručnosti
- zodpovednosť, dôslednosť a zameranie na výsledky
Inzerujúca spoločnosť :
Som obchodným partnerom spoločnosti ATT Investments - profesionál s viac než desaťročnými skúsenosťami na finančných a komoditných trhoch a do svojho tímu hľadám ďalších obchodníkov . Poskytujem vám služby, ktoré chránia vaše peniaze pred rastúcou infláciou. Predaj kovov a drahých kameňov, predaj šperkov, predaj zlata, striebra, platiny, drahokamov, mincí a diamantov. Zobchodované viac než 3,2 miliardy eur, viac ako 9900 spokojných klientov. Att- držíme hodnotu vášho bohatstva