praca v cestovnej kancelarii - strana 5
Počet nájdených inzerátov PRACA V CESTOVNEJ KANCELARII
: 1000 - strana 5

Práca v HERNI STAR-BAR KEŽMAROK
Krupiér Krupiérka práca v herni nástup možný ihneď KEŽMAROK
Hľadáme do trvalého pracovného pomeru krupiéra alebo krupiérku do herne v Kežmarku na Baštovej ulici herňa STAR-BAR.
Nástup a zaučenie možné ihneď.
Základny plat 700 EUR/10 smien
+ Odmeny podľa obratov !!!
Náplň práce: -obsluha zákazníkov,- práca s hotovosťou,- práca na smeny,- práca v nočných hodinách,- Potrebný zdravotný preukaz.
Ďalšie bližšie informácie poskytneme na osobnom pohovore.
Životopis nám posielajte na belagiopp@
Meno: STAR-BAR KEŽMAROK
Telefon:
E-mail: belagiopp@

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
OPERATÍVA
• Práca v sklade na tri pracovné zmeny Po – So
• Prípadná práca nadčas
• Včasné dochádzanie na zmeny
• Vykonávanie inventúr, spracovanie výrobných zákazok a ich fyzická príprava, spracovanie objednávok v skladovom systéme, doplňovanie výrobných liniek, príprava obalového materiálu do výroby a na expedíciu, práca zo skenerom, práca s manipulačnou technikou (nízkozdvych a retrak ),používanie stolnej aj priemyselnej váhy
• Aktívna práca v skladovom systéme spravujúci stav zásob
• Dodržiavanie štandardov 5S, BOZP
• Dodržiavanie eskalačnej matice
• Dodržiavanie Matice kompetencií
• Dodržiavanie pracovných inštrukcií
• Riadenie sa operatívnymi požiadavkami nadriadeného
• Práca s PC a SAP
• Plná zodpovednosť za svoj pracovný výkon
BEZPEČNOSŤ
• Plne rešpektovať BOZP predpisy na prevádzke
• Svojou činnosťou neohrozovať kolegov
• Vedome nepoškodzovať majetok spoločnosti
• Hlásenie nehôd a skoro nehôd
• Aktívne sa podieľať na zvyšovaní úrovne BOZP na prevádzke
KVALITA
• Aktívne sa podieľať na LEAN, KAIZEN projektoch
• Hlásiť všetky zistené nezhody
• Striktne dodržiavať pracovné inštrukcie
• Zúčastniť sa mítingoch s operatívou
• Pri práci s PC dbať na správne zadávanie dát do WMS aj cez skener
V prípade záujmu je potrebné zaslať životopis na email gabor.hodek@
Telefónny kontakt :
Zamestnanecké výhody, benefity
• Kontrakt na TPP / živnosť
• Plat od 840 do 1400 eur
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Automobilový priemysel, výroba dopravných prostriedkov
Sme mladá dynamická spoločnosť s otvorenou firemnou kultúrou, ktorá ponúka služby v oblasti personálneho poradenstva spoločnostiam pôsobiacich v industriálnom odvetví.
Našim klientom navrhujeme zlepšenia v oblasti optimalizácii personálnych nákladov, ktoré im majú napomôcť čo najefektívnejšie využívať ľudské zdroje.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Hľadáme skúsených montážnikov solárnych panelov do Holandska. Práca je dlhodobá, pri
obojstrannej spokojnosti na celý rok
✔️ Prijmeme montážnikov solárnych panelov s praxou
✔️ Mzda je 12 EUR za 1 panel na 1 osobu, montuje sa MINIMÁLNE 20 panelov denne = 240 EUR na 1
deň pre 1 osobu, ak ste šikovný dá sa bez problémov zvládnuť viac
✔️ Hradené ubytovanie
✔️ Pracuje sa na rodinných domoch
✔️ Možnosť pracovať aj v sobotu
✔️ Nástup ihneď alebo po vzájomnej dohode
✔️ Miesto práce celé Holandsko
✔️ 1 partia sa skladá z 2x montážnik solárnych panelov a 1x elektrikár (elektrikárov dodá naša firma
teraz hľadáme iba montážnikov solárnych panelov)
✔️ Ucelená partia 2x montážnik solárnych panelov a 1x elektrikár je výhodou nie však nutnosťou
✅Podmienky:
- Prax s montážou solárnych panelov
- Znalosť anglického jazyka aspoň 1 z partie
- A1 (pomôžeme vybaviť)
- Vlastné základné náradie
- Vlastná dodávka s ťažným zariadením (prípadne možnosť prenájmu)
- Práca na živnosť
- Seriózny prístup
✅Výhody:
- Fakturácia a splatnosť 7/7 alebo 7/14 podľa zákazky
- Pomoc s vybavením všetkých potrebných dokumentov
- Naša komplexná podpora 24/7
- Za týždeň MINIMÁLNE 100-120 panelov (1200 EUR – 1440 EUR pre 1 osobu za 1 týždeň)
- Dlhodobá spolupráca
- Práca v stabilnej spoločnosti
- Dĺžka turnusu po vzájomnej dohode
- Vystavenie faktúr za Vás
- Ľudský prístup
➡️V prípade záujmu alebo ďalších otázok nás neváhajte kontaktovať na telefónnom čísle ☎️ mozete nas kontaktovat aj cez aplikáciu WhatsApp prípadne emailom na botamansro@
Tešíme sa na vzájomnú spoluprácu.
Vyhľadávanie: PV, photovoltaic, solar, solarny panel, monter, montaznik, brigada, holandsko,
nemecko, solárne panely nemecko holandsko, fotovoltaika, montér fotovoltaiky, solárne panely,
holandsko, praca v holandsku, praca v zahranici

Hľadáme skúsených montážnikov solárnych panelov do Holandska. Práca je dlhodobá, pri
obojstrannej spokojnosti na celý rok
✔️ Prijmeme montážnikov solárnych panelov s praxou
✔️ Mzda je 12 EUR za 1 panel na 1 osobu, montuje sa MINIMÁLNE 20 panelov denne = 240 EUR na 1
deň pre 1 osobu, ak ste šikovný dá sa bez problémov zvládnuť viac
✔️ Hradené ubytovanie
✔️ Pracuje sa na rodinných domoch
✔️ Možnosť pracovať aj v sobotu
✔️ Nástup ihneď alebo po vzájomnej dohode
✔️ Miesto práce celé Holandsko
✔️ 1 partia sa skladá z 2x montážnik solárnych panelov a 1x elektrikár (elektrikárov dodá naša firma
teraz hľadáme iba montážnikov solárnych panelov)
✔️ Ucelená partia 2x montážnik solárnych panelov a 1x elektrikár je výhodou nie však nutnosťou
✅Podmienky:
- Prax s montážou solárnych panelov
- Znalosť anglického jazyka aspoň 1 z partie
- A1 (pomôžeme vybaviť)
- Vlastné základné náradie
- Vlastná dodávka s ťažným zariadením (prípadne možnosť prenájmu)
- Práca na živnosť
- Seriózny prístup
✅Výhody:
- Fakturácia a splatnosť 7/7 alebo 7/14 podľa zákazky
- Pomoc s vybavením všetkých potrebných dokumentov
- Naša komplexná podpora 24/7
- Za týždeň MINIMÁLNE 100-120 panelov (1200 EUR – 1440 EUR pre 1 osobu za 1 týždeň)
- Dlhodobá spolupráca
- Práca v stabilnej spoločnosti
- Dĺžka turnusu po vzájomnej dohode
- Vystavenie faktúr za Vás
- Ľudský prístup
➡️V prípade záujmu alebo ďalších otázok nás neváhajte kontaktovať na telefónnom čísle ☎️ mozete nas kontaktovat aj cez aplikáciu WhatsApp prípadne emailom na botamansro@
Tešíme sa na vzájomnú spoluprácu.
Vyhľadávanie: PV, photovoltaic, solar, solarny panel, monter, montaznik, brigada, holandsko,
nemecko, solárne panely nemecko holandsko, fotovoltaika, montér fotovoltaiky, solárne panely,
holandsko, praca v holandsku, praca v zahranici

Práca Holandsko - Stolár/Tesár(timmerman) - Nástup ihneď
Práca bude spočívať v renovácii starých a realizácii nových nehnuteľností podľa objednávky klienta.
Základné informácie:
Miesto práce : Amsterdam a okolie
Termín nástupu : ihneď
Druh pracovného pomeru : živnosť
Ubytovanie : Zabezpečené
Parkovanie : Preplácané
Mzdové podmienky : Od 20 - 24€/h na začiatok (po overení je možné navýšenie mzdy)
Pracovná doba : 50 až 60 hod týždenne
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Osádzanie drevených okien, drevených zárubní,
• Stavanie drevených priečok, stropov, stien
• Montáž terasových dosiek
• Realizácia drevených obkladov
• Realizácia konštrukcii striech
• Realizácia vonkajších drevených fasád – opláštenia budov
Zamestnanecké výhody, benefity
• práca v stabilnej firme pôsobiacej na trhu už od roku 2016
• práca je na dlhodobo
• práca v príjemnom kolektíve
Požiadavky
• prax v oblastí aspoň 1 rok
• vodičský preukaz
• vlastné auto - výhodou
• manuálna zručnosť
• chuť do práce a záujem o dlhodobú spoluprácu
• vlastné základné náradie
• prilba, bezpečnostné topánky a vlastné náradie na partiu
V prípade záujmu Vás poprosím vyplniť formulár na nasledujúcom linku alebo nás kontaktovať mailom na info @ alebo telefonicky na

Práca v Nemecku
Informácie o pracovnom mieste
Činnosti s ktorými sa môžeš stretnúť:
- Stavba regálových systémov
- Práca s drevom
- Maliarske práce
- Tapetovanie
- Práca na VZV a VZP
- Vykladanie tovaru
- Skenovanie tovaru
- Rôzne výpomocné práce v supermarketoch a skladoch
- Skladanie výstavných produktov a výstavísk
- iné
Naše výhody:
- Seriózny prístup
- Výplaty na čas a bez meškania
- Telefonická pomoc s vybavovaním na úradoch
- Primerané ohodnotenie
- Možnosť práce dlhodobo, po dohode aj s prestávkami
- Finančné ohodnotenie, ktoré začína na 17€ v závislosti od zákazky
- Fakturácia každý týždeň (t.j. výplata každý týždeň)
Požiadavky od nás:
- Práca výhradne na živnosť !!!
- Práca pre tými/páry v skupinách 2-4
- Jeden člen s nemeckým jazykom na komunikatívnej úrovni !!!
- Pracovná doba : 10h / deň , 5-6dní / týždeň
- Splatnosť faktúry do 14 / 30 dní od doručenia faktúry
- Samostatnosť
- Zodpovednosť
- Komunikatívnosť
- Flexibilita
- Seriózny prístup
Pošlite nám Vašu žiadosť o pracovnú pozíciu na email experimental.sro@ , alebo zavolajte na telefónne číslo .

063 | DOMIOS | REALITNÉ RIEŠENIA NA MIERU - špecialista na byty a komerčné nehnuteľnosti od roku 1991 - ponúka do prenájmu 24/7 kancelárske priestory v novej modernej administratívnej budove so strategickou polohou v blízkosti Nám. osloboditeľov v Košiciach (neďaleko AUPARK-u):
1. Mezonetový kancelársky celok o výmere 80,00 m2 pozostávajúci z dvoch klimatizovaných kancelárií, kúpeľne s WC a loggie
2. Kancelársky celok o výmere 94,00 m2, pozostávajúci z 2 klimatizovaných kancelárií, chodby a vlastnej kuchynky
3. Samostatná klimatizovaná kancelária o výmere 33,62 m2
4. Klimatizovaný kancelársky celok o výmere 51,06 m2 pozostávajúci z 2 kancelárií
5. Klimatizovaný kancelársky celok o výmere 85,30 m2 pozostávajúci z 3 kancelárií (2 vstupy)
6. Samostatná klimatizovaná kancelária o výmere 35,00 m2
7. Klimatizovaný kancelársky celok o výmere 85,30 m2 pozostávajúci z 3 kancelárií (1 vstup)
Na každom poschodí BC sú nadštandardne vybavené spoločné kuchynky a WC. V budove je 24/7 prístup a v priebehu dňa fungujúca recepcia. Parkovanie je zabezpečené vo vlastnej podzemnej garáži (prístupnej výťahom) a 3 vlastných priľahlých parkoviskách. Vo všetkých priestoroch je štruktúrovaná kabeláž s optickým internetom a elektronický zabezpečovací systém. V blízkosti budovy je zastávka MHD a OC AUPARK s možnosťami stravovania a parkovania. Iba veľmi vážny záujem.
Cena nájmu: od 9,02 €/m2/mes. (bez médií a bez DPH)
Cena médií: od cca 2,00 €/m2/mes.
Cena park. miesta: 50,00 € (parkovisko) / 100,00 € (podz. garáž)
DOMIOS je zmluvný partner vlastníka nehnuteľnosti poverený zabezpečením prenájmu uvedených priestorov. Služby DOMIOS pre záujemcov o priestory sú zdarma. V prípade záujmu o prenájom, technické špecifikácie, aktuálny stav obsadenosti alebo obhliadku kontaktujte:
Ing. Peter Bubelíni, tel. č.: +421 (0) 903-636-903
Viac informácií o uvedených celkoch a ďalších voľných priestoroch nájdete na stránke DOMIOS. sk.
Na maily bez telefónneho čísla nereagujeme.

AstonReal exkluzívne ponúka na prenájom moderné klimatizované kancelárske priestory v lukratívnej lokalite v Považskej Bystrici AB Hliny. Priestor s celkovou plochou 366,86 m2 sa nachádza na druhom poschodí polyfunkčného domu. Dispozične pozostávajú zo 6 samostatných kancelárií, priestrannej zasadačky, kuchyne, serverovne, archívu, samostatnej kúpeľne s tromi toaletami a veľkej priestrannej chodby s možnosťou vybudovania recepcie. V priestoroch kancelárii sa nachádza plnohodnotná zariadená garsónka o výmere 35,55 m2. Priestory sú vyhotovené vo vysokej kvalite. Možnosť prenájmu s existujúcim zariadením spôsobom odkúpenia nábytku alebo rozrátania do nájmu. Vysoké stropy priestoru zaručujú vzdušnosť a svetelnosť kancelárií. Samozrejmosťou je napojenie na vysoko rýchlostný optický internet a klimatizácia. V spoločných priestoroch sa nachádza plne vybavená kuchynka, sociálne zázemie. V budove sa nachádza vrátnica otvorená nonstop a kamerový systém na ochranu majetku. Medzi výhody lokality patrí bezproblémové vyhradené parkovanie, výborná dopravná dostupnosť autom aj MHD, skvelá občianska vybavenosť, Svojím umiestnením blízko pri centre mesta s kompletnou občianskou vybavenosťou sú tieto priestory vhodným miestom pre fungovanie obchodných spoločností, právnických kancelárií, reklamných a marketingových agentúr. Priamo v budove sa nachádza lekáreň, obchodny dom coop jednota, kaviareň s reštauráciou a ďalšia občianská vybavenosť . Cena nájmu môže byť nábehová po dohode s majiteľom. K cene nájmu budú pripočítané energie SPN 1€/m2 a PPN 1€/m2 bez DPH. Priestor je voľný od septembra. K daným kancelárskym priestorom je možné prenajať si aj skladové priestory vhodné na archív skladajúce sa z troch samostatných miestností o celkovej rozlohe 28,62m2.
■ 366,86 m2 – samostatný moderný priestor
■ samostatný celok na 3.NP nového objektu
■ otvorený priestor , kuchynka, soc. zariadenie, serverovňa
■ vstupná hala priamo pri výťahu, veľká priestranná chodba + 6 kancelárií
■ výťah priamo pred vstupom do chodby priestoru
■ ľahká dopravná dostupnosť aj s MHD
■ blízkosť napojenia na diaľničný a mestský uzol
■ parkovanie pred objektom 3 VIP parkovacie miesta + free parking v okolí budovy
■ Cena prenájmu od 5,5 € / m2/ mesiac + energie
■ cena je závislá od doby nájmu, s možnosťou nástupného nájmu
■ ceny sú uvedené bez DPH
V prípade záujmu Vám veľmi rada poskytnem viac informácii na tel. čísle alebo na mail
Dodatok k cene: , vrátane provízie
Obytná plocha: 366.86m²
Celková rozloha: 366.86m²
Úžitková plocha: 366.86m²
Stav: úplne prerobený
Internet: lokálny poskytovateľ
Kúpeľňa: áno
Balkón: nie
Lódžia: nie
Garáž: nie
Výťah: áno
Parkovanie: vlastné vyhradené
Zariadenie: zariadený
Klimatizácia: áno
Káblová televízia: áno
Okná: plastové

Ponúkame na prenájom kancelárske priestory v polyfunkčnej budove v Trenčíne. Kancelárie sa nachádzajú v poschodovej administratívnej budove s výťahom, v budove s bezbariérovým prístupom. Výmery kancelárií od 18 m2, ďalšie 27 m2, 36 m2, 54 m2. Niektoré susedné kancelárie sú navzájom prepojené dverami. Celkovo je v budove k dispozícii cca 360 m2 kancelárii. Kancelárie sú rekonštruované – nové priečky, koberce, resp. plávajúca podlaha, stropné podhľady so svietidlami, nové plastové okná so žalúziami, vymaľované steny. Budova je strážená, prístup možný 24 hod. Parkovisko vedľa budovy, možnosť prenájmu parkovacích miest, cena park. miesta 45 €/mesiac. + DPH. V budove sa nachádza množstvo ďalších prevádzok a úradov (obchody, reštaurácia, kozmetika, notár a iné), v blízkosti banky, Soc. Poisťovňa, daňový a krajský úrad.
Záujemca o prenájom neplatí žiadnu províziu pre RK. Nájomné je 180 €/mesiac vrátane poplatkov za energie a služby spojené s prenájmom, cena v závislosti od celkovej veľkosti prenajatých priestorov. Celkové ceny kancelárii: veľkosť 18 m2 za 180 €/mes., 22 m2 za 220 €/mes., 27 m2 za 270 €/mes., 36 m2 za 360 €/mes., ceny sú bez DPH. Pri prenájme viacerých kancelárii cena dohodou.
Ďalšie informácie Vám poskytneme v našej realitnej kancelárii na tel. čísle v pracovné dni od 9-18. hod.

Ponúkame na prenájom kancelárske priestory o rozlohe 233 m2 a 248 m2 v dvojpodlažnej budove priamo v centre mesta Žilina, ul. Sad SNP. Dispozične pozostávajú zo vstupnej veľkej chodby, z ktorej je vstup do jednotlivých kancelárií.
Na spodnom podlaží o rozlohe 233 m2 sa nachádza 7 kancelárií rôznej veľkosti plus spoloč. kuchynka a social. zar. Z tejto chodby je taktiež vstup na vrchné podlažie. Možnosť aj samostatných vstupov.
Vrchné poschodie o rozlohe 248 m2, je rozdelené na dve časti. Nachádza sa tu viacero kancelárií, spoločná kuchynka a spoloč. social. zariadenie.
Kancelárie sú taktiež rôznej veľkosti od veľkej zasadačky až po menšie kancelárie. Každé poschodie má vlastné elektrické hodiny. Kúrenie je zabezpečené plynovým kotlom. Objekt je zabezpečený alarmom a parkovisko kamerovým systémom. Obidve podlažia majú k dispozícií 17 parkovacích miest. Orientácia kancelárií je V-Z. Vyúčtovanie energií sa robí raz ročne.
Cena: 8€/m2/mesiac + energie + DPH. Nájdete na stránke pod ID ZA013275. Call centrum tel: 0910 86 11 86.

Ponúkame na prenájom kancelárske priestory v polyfunkčnej budove v Trenčíne. Kancelárie sa nachádzajú v poschodovej administratívnej budove s výťahom, v budove s bezbariérovým prístupom. Výmery kancelárií od 18 m2, ďalšie 27 m2, 36 m2, 54 m2. Niektoré susedné kancelárie sú navzájom prepojené dverami. Celkovo je v budove k dispozícii cca 360 m2 kancelárii. Kancelárie sú rekonštruované – nové priečky, koberce, resp. plávajúca podlaha, stropné podhľady so svietidlami, nové plastové okná so žalúziami, vymaľované steny. Budova je strážená, prístup možný 24 hod. Parkovisko vedľa budovy, možnosť prenájmu parkovacích miest, cena park. miesta 50 €/mesiac. + DPH. V budove sa nachádza množstvo ďalších prevádzok a úradov (obchody, reštaurácia, kozmetika, notár a iné), v blízkosti banky, Soc. Poisťovňa, daňový a krajský úrad.
Záujemca o prenájom neplatí žiadnu províziu pre RK. Nájomné je 198 €/mesiac vrátane poplatkov za energie a služby spojené s prenájmom, cena v závislosti od celkovej veľkosti prenajatých priestorov. Celkové ceny kancelárii: veľkosť 18 m2 za 198 €/mes., 22 m2 za 242 €/mes., 27 m2 za 297 €/mes., 36 m2 za 396 €/mes., ceny sú bez DPH. Pri prenájme viacerých kancelárii cena dohodou.
Ďalšie informácie Vám poskytneme v našej realitnej kancelárii na tel. čísle v pracovné dni od 9-18. hod.

Hľadám do svojho tímu šikovného, komunikatívneho človeka. Ak sa rád učíš nové veci a pracuješ s ľuďmi tak ťa veľmi radi privítame v našom kolektíve v kancelárií.
Náplň práce:
-Poskytovanie poradenstva klientovi
-administratíva
-podpisovanie zmlúv s klientmi
-komunikácia s klientom
-starostlivosť o existujúcich klientov, servis klientom
- bežné administratívne práce
- hlásenie poistných udalostí
Ponúkame:
-výborné pracovné ohodnotenie, bez finančného stropu
-bezplatný systém vzdelávania a odborných školení
-flexibilný pracovný čas
-možnosť kariérneho rastu
- možnosť flexibilného pracovného času podľa vzájomnej dohody
- práca na agentúrnej kancelárii
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vodičský preukaz
B výhodou
Pozícia je vhodná pre absolventa
Mamičku na materskej dovolenke
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- komunikatívnosť
- príjemné vystupovanie
- pozitívny prístup k práci
- ochota učiť sa nové veci
Ak Vás moja pracovná ponuka zaujala, ochotne sa s Vami stretnem na pracovnom pohovore a poskytnem Vám všetky informácie týkajúce sa pracovnej ponuky .Životopis zasielať na

Hľadám do svojho tímu šikovného, komunikatívneho človeka. Ak sa rád učíš nové veci a pracuješ s ľuďmi tak ťa veľmi radi privítame v našom kolektíve v kancelárií.
Náplň práce:
-Poskytovanie poradenstva klientovi
-administratíva
-podpisovanie zmlúv s klientmi
-komunikácia s klientom
-starostlivosť o existujúcich klientov, servis klientom
- bežné administratívne práce
- hlásenie poistných udalostí
Ponúkame:
-výborné pracovné ohodnotenie, bez finančného stropu
-bezplatný systém vzdelávania a odborných školení
-flexibilný pracovný čas
-možnosť kariérneho rastu
- možnosť flexibilného pracovného času podľa vzájomnej dohody
- práca na agentúrnej kancelárii na adrese OC Šípok, Malinovského 1706
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vodičský preukaz
B výhodou
Pozícia je vhodná pre absolventa
Mamičku na materskej dovolenke
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- komunikatívnosť
- príjemné vystupovanie
- pozitívny prístup k práci
- ochota učiť sa nové veci
Ak Vás moja pracovná ponuka zaujala, ochotne sa s Vami stretnem na pracovnom pohovore a poskytnem Vám všetky informácie týkajúce sa pracovnej ponuky .Životopis zasielať na

Ponúkam prácu v kancelárii. Keďže otvárame nové pobočky na strednom Slovensku (DT, ZV, LC).
Príjem na HPP (600-1500€) v čistom, VPP (100-500€), práca je vhodná aj pre osoby na materskej dovolenke alebo popri štúdiu.
Náplňou práce sú administratívne činnosti, práca s databázou, vypisovanie tlačív pre inštitúcie, telefonáty klientom a inštitúciám.
Časovo flexibilná pracovná doba v zaujímavej sfére. Samozrejmosťou je možnosť kariérneho rastu a využite benefitov firmy a osobného rozvoja.
V prípade záujmu posielajte životopis: katkapurdekova@ .
Vybraní uchádzači budú telefonicky kontaktovaní.

- náplň práce: komunikácia s klientom, plnenie úloh zadaných manažérom
- práca vhodná aj pre absolventa
- pracovná doba: 08:00 - 17:00 (flexibilná)
- platové ohodnotenie: fixná zložka 800€-1400€ v čistom
- požiadavky na zamestnanca: komunikatívnosť, bezúhonnosť, zodpovednosť, chuť učiť sa novým veciam, prax nieje nutná
- výhody: práca v kancelárii, firemný telefón, flexibilný pracovný čas, nadštandardné platové ohodnotenie, možnosť kariérneho rastu
V prípade záujmu ma kontaktujte na mail: robinpekarovic@, alebo volajte na:

Ponúkam administratívnu prácu v advokátskej kancelárii 2 dni v týždni od
pondelka do štvrtka od 17:00 do 21:00 hod.
Nie je možný home office.
Práca spočíva v písaní diktovaného textu, odosielaní e-mailov, skenovaní,
kopírovaní a iných podobných administratívnych činnostiach.
Práca je mimoriadne vhodná pre študentov právnickej fakulty, ale aj iných
študentov, nie je však podmienkou.
Nevyhnutnou podmienkou je ovládanie písania na počítači, znalosť slovenskej
gramatiky na vysokej úrovni a základné počítačové zručnosti.
Mzda: 4,50 € za hodinu v čistom
Nástup ihneď.

Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Staňte sa realitným maklérom v spoločnosti, ktorá má dlhoročné skúseností a všetko potrebné k tomu, aby ste začali. Realitným maklérom práca u nás nekončí. Máte možnosť viesť vlastnú kanceláriu so svojim tímom.
Vašou náplňou práce bude:
aktívne vyhľadávanie nehnuteľností na predaj a prenájom s čím Vám pomôže aj naše vlastné call centrum,
návšteva nehnuteľností, získavanie podrobných informácií,
fotodokumentácia, 3D - vizualizácie nehnuteľností,
administratívna práca v kancelárií; spravovanie svojho portfólia a jeho rozširovanie,
návšteva nehnuteľností, prehliadky so záujemcami.
Zamestnanecké výhody, benefity
Výhody, ktoré poskytuje naša realitná kancelária BeMi pre maklérom a manažérom oproti konkurencii sú:
vyhotovujeme firemné vizitky,
callcentrum - ktoré pomáha maklérom v navolávaní nových zákaziek a rozširovaní ich portfólia,
maklérom sú k dispozícií reklamné plachty,
inzercia na všetkých dostupných inzertných portáloch,
sťahujeme súkromnú inzerciu do firemných mailov,
zabezpečujeme právny servis u našich právnikov,
provízia je netto – bez sťahovania poplatkov za kanceláriu,
školenia - máme vlastnú akadémiu vzdelávania, možnosť samostatného vzdelávania prostredníctvom nášho elearningu,
možnosť rozšíriť si svoje jazykové schopnosti, ...
Informácie o výberovom konaní
Vybraných uchádzačov budeme telefonicky kontaktovať a budú pozvaní na pohovor do kancelárie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Ak sa Vám nasledovné schopnosti nie cudzie, máte tie správne nástroje stať sa úspešným realitným maklérom našej spoločnosti:
samostatnosť, komunikatívnosť, flexibilita
príjemné vystupovanie,
serióznosť, presnosť,
dochvíľnosť, korektnosť,
obchodný duch,
a v neposlednom rade disponovať motorovým vozidlom!
Stručná charakteristika spoločnosti
Na trh sme vstúpili v roku 2003 ako rodinná firma a po dobu našej pôsobnosti sme zrealizovali množstvo predajov a prenájmov nehnuteľností. Vďaka našej dlhej histórií a pokrytiu trhu na celom Slovensku dnes patríme medzi najväčšie realitné kancelárie.
Dnes máme pobočky a obchodné zastúpenia takmer po celom Slovensku a stále rastieme. Dávame príležitosť kolegom, ktorí chcú doplniť náš tím, prípadne otvoriť pobočku v ich mieste bydliska, bez nutnosti zainvestovania Vašich peňazí.
Táto práca je jednou z mála na Slovensku, kde máte možnosť zarobiť podstatne viac, ako je priemerná mzda. Žiadne príjmové stropy, žiadne povinne odpracované hodiny.
Pôsobíte vo s

Staňte sa realitným maklérom v spoločnosti, ktorá má dlhoročné skúseností a všetko potrebné k tomu, aby ste začali. Realitným maklérom práca u nás nekončí. Máte možnosť viesť vlastnú kanceláriu so svojim tímom.
Vašou náplňou práce bude:
aktívne vyhľadávanie nehnuteľností na predaj a prenájom s čím Vám pomôže aj naše vlastné call centrum,
návšteva nehnuteľností, získavanie podrobných informácií,
fotodokumentácia, 3D - vizualizácie nehnuteľností,
administratívna práca v kancelárií; spravovanie svojho portfólia a jeho rozširovanie,
návšteva nehnuteľností, prehliadky so záujemcami.
Zamestnanecké výhody, benefity
Výhody, ktoré poskytuje naša realitná kancelária BeMi pre maklérom a manažérom oproti konkurencii sú:
vyhotovujeme firemné vizitky,
callcentrum - ktoré pomáha maklérom v navolávaní nových zákaziek a rozširovaní ich portfólia,
maklérom sú k dispozícií reklamné plachty,
inzercia na všetkých dostupných inzertných portáloch,
sťahujeme súkromnú inzerciu do firemných mailov,
zabezpečujeme právny servis u našich právnikov,
provízia je netto – bez sťahovania poplatkov za kanceláriu,
školenia - máme vlastnú akadémiu vzdelávania, možnosť samostatného vzdelávania prostredníctvom nášho elearningu,
možnosť rozšíriť si svoje jazykové schopnosti, ...
Informácie o výberovom konaní
Vybraných uchádzačov budeme telefonicky kontaktovať a budú pozvaní na pohovor do kancelárie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Ak sa Vám nasledovné schopnosti nie cudzie, máte tie správne nástroje stať sa úspešným realitným maklérom našej spoločnosti:
samostatnosť, komunikatívnosť, flexibilita
príjemné vystupovanie,
serióznosť, presnosť,
dochvíľnosť, korektnosť,
obchodný duch,
a v neposlednom rade disponovať motorovým vozidlom!
Stručná charakteristika spoločnosti
Na trh sme vstúpili v roku 2003 ako rodinná firma a po dobu našej pôsobnosti sme zrealizovali množstvo predajov a prenájmov nehnuteľností. Vďaka našej dlhej histórií a pokrytiu trhu na celom Slovensku dnes patríme medzi najväčšie realitné kancelárie.
Dnes máme pobočky a obchodné zastúpenia takmer po celom Slovensku a stále rastieme. Dávame príležitosť kolegom, ktorí chcú doplniť náš tím, prípadne otvoriť pobočku v ich mieste bydliska, bez nutnosti zainvestovania Vašich peňazí.
Táto práca je jednou z mála na Slovensku, kde máte možnosť zarobiť podstatne viac, ako je priemerná mzda. Žiadne príjmové stropy, žiadne povinne odpracované hodiny.
Pôsobíte vo svojej lokalite, bez stresov, s flexibilným pracovným časom, bez tlačenia k stále vyšším výkon

Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Staňte sa realitným maklérom v spoločnosti, ktorá má dlhoročné skúseností a všetko potrebné k tomu, aby ste začali. Realitným maklérom práca u nás nekončí. Máte možnosť viesť vlastnú kanceláriu so svojim tímom.
Vašou náplňou práce bude:
aktívne vyhľadávanie nehnuteľností na predaj a prenájom s čím Vám pomôže aj naše vlastné call centrum,
návšteva nehnuteľností, získavanie podrobných informácií,
fotodokumentácia, 3D - vizualizácie nehnuteľností,
administratívna práca v kancelárií; spravovanie svojho portfólia a jeho rozširovanie,
návšteva nehnuteľností, prehliadky so záujemcami.
Zamestnanecké výhody, benefity
Výhody, ktoré poskytuje naša realitná kancelária BeMi pre maklérom a manažérom oproti konkurencii sú:
vyhotovujeme firemné vizitky,
callcentrum - ktoré pomáha maklérom v navolávaní nových zákaziek a rozširovaní ich portfólia,
maklérom sú k dispozícií reklamné plachty,
inzercia na všetkých dostupných inzertných portáloch,
sťahujeme súkromnú inzerciu do firemných mailov,
zabezpečujeme právny servis u našich právnikov,
provízia je netto – bez sťahovania poplatkov za kanceláriu,
školenia - máme vlastnú akadémiu vzdelávania, možnosť samostatného vzdelávania prostredníctvom nášho elearningu,
možnosť rozšíriť si svoje jazykové schopnosti, ...
Informácie o výberovom konaní
Vybraných uchádzačov budeme telefonicky kontaktovať a budú pozvaní na pohovor do kancelárie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Ak sa Vám nasledovné schopnosti nie cudzie, máte tie správne nástroje stať sa úspešným realitným maklérom našej spoločnosti:
samostatnosť, komunikatívnosť, flexibilita
príjemné vystupovanie,
serióznosť, presnosť,
dochvíľnosť, korektnosť,
obchodný duch,
a v neposlednom rade disponovať motorovým vozidlom!
Stručná charakteristika spoločnosti
Na trh sme vstúpili v roku 2003 ako rodinná firma a po dobu našej pôsobnosti sme zrealizovali množstvo predajov a prenájmov nehnuteľností. Vďaka našej dlhej histórií a pokrytiu trhu na celom Slovensku dnes patríme medzi najväčšie realitné kancelárie.
Dnes máme pobočky a obchodné zastúpenia takmer po celom Slovensku a stále rastieme. Dávame príležitosť kolegom, ktorí chcú doplniť náš tím, prípadne otvoriť pobočku v ich mieste bydliska, bez nutnosti zainvestovania Vašich peňazí.
Táto práca je jednou z mála na Slovensku, kde máte možnosť zarobiť podstatne viac, ako je priemerná mzda. Žiadne príjmové stropy, žiadne povinne odpracované hodiny.
Pôsobíte vo s

Hľadáme administratívneho pracovníka / pracovníčku pre maďarský trh
Do tímu LEDVIANOCE hľadáme komunikatívnu osobu na administratívnu prácu v kancelárií pre maďarský trh.
1. nutná znalosť maďarského jazyka - rodná reč
Práca na dohodu. Po 3 mesiacoch možnosť TPP.
Miesto výkonu práce: práca v kancelárií v NR v kombinácií s homeoffice
Popis práce: Telefonická a mailová komunikácia s našimi klientmi, práca s databázou a tvorba cenových ponúk.