profesia recepcna - strana 3
Počet nájdených inzerátov PROFESIA RECEPCNA
: 195 - strana 3

Ahoj, hľadáme milého, pracovitého a slušného človeka na pozíciu recepčná/ný do peziónu Hviezda v Bratislave, ktorý sa k svojej práci bude stavať zodpovedne a s nasadením. Práca si vyžaduje samostatnosť a ochotu učiť sa novým veciam. Predchádzajúca prax v obore nie je nutná avšak znalosť angličtiny je nevyhnutná pre každodennú komunikáciu so zahraničnými zákazníkmi.
Medzi hlavné úlohy našej budúcej kolegyne/ kolegu patrí:
•Ubytovanie a vybavovanie požiadaviek hostí
•Príjem telefonických a emailových objednávok na ubytovanie
•Vystavovanie faktúr a účtov pre hostí
•Príjemné vystupovanie a komunikácia so zákazníkom
•Dôkladný prehľad o situácii v Penzióne
•Asertívny prístup k riešeniu problémov
•Rôzne iné úlohy priradené nadriadeným, ktoré napomáhajú chodu Penziónu (kontrola izieb, udržiavanie čistoty recepcie, príprava raňajkovej miestnosti, skladanie uterákov ...)
Mzdové podmienky (brutto)
1 350 EUR/mesiac
V prípade skráteného úväzku je hodinová mzda(brutto) 6,50 € / hodinu.

Hľadáme novú kolegyňu na pozíciu recepčná. Práca je formou krátky a dlhý týždeň. Nástup možný hneď po zaškolení. Mzda je cca 1100 netto.

Miesto výkonu práce: Taliansko (Bibione a Lignano)
Trvanie: 15.5.2023 – 31.10.2023 (práca je možná aj na kratšie obdobie v rámci uvedených dátumov, ale budeme uprednostňovať uchádzačov, ktorí majú záujem pracovať 3 a viac mesiacov)
Úväzok: Plný úväzok na taliansku pracovnú zmluvu na dobu určitú alebo stážistická zmluva
Mesačný plat: 1100 € – 1600 € netto podľa pozície + príplatky (po sezóne je vyplatená aj alikvótna časť 13. platu)
Pozície: Čašník, Pomocný kuchár, Recepčná, Barman, Animátor
Pracovná doba: 6 dní v týždni, 7 hodín denne (40 hodín týždenne) + možnosť nadčasov.
Náplň práce:
Čašník: Obsluha pri bufetových stoloch, objednávanie nápojov
Pomocný kuchár: Pomoc pri príprave jedál
Recepčná: Komunikácia s klientami, check-in, check-out
Barman: Príprava nápojov a obsluha zákazníkov pri bare
Animátor: Organizácia voľného času pre deti
Ďaľšie informácie / Benefity:
– Odmeny za nadčasy + príplatky za prácu cez víkend
– Zabezpečené ubytovanie a strava 3x denne aj v nepracovné dni
– Možnosť využívať hotelový bazén a pláž mimo pracovnej doby bezplatne
– Zabezpečená zdravotná starostlivosť u miestnych lekárov
– BOZP zabezpečené vopred online
– Zabezpečená cesta (potrebné uhradiť)
– Zabezpečené poistenie (potrebné uhradiť)
– Zabezpečené vybavenie potrebných dokumentov v spolupráci s talianskou ambasádou (Codice Fiscale – daňové číslo potrebné pre prácu v Taliansku)
– Vystavenie potvrdenia o absolvovaní stáže
Požiadavky:
– Prax v odbore je výhodou
– Znalosť cudzieho jazyka (angličtina, taliančina, nemčina) je výhodou
– Potravinársky preukaz v prípade čašníkov a kuchárov
– Flexibilita, komunikatívnosť, zodpovednosť, chuť pracovať
– Vek od 18 rokov
V prípade záujmu nás kontaktujte telefonicky, mailom, alebo vyplňte formulár priamo na našej web stránke.
Formulár pre záujemcov o zamestnanie:
Telefón:
Mail: info@

Ahoj, hľadáme novú kolegyňu/kolegu na pozíciu recepčná/ný do peziónu Hviezda v Bratislave.
Požadujeme samostatnosť, príjemné vystupovanie, zodpovednosť a ochotu učiť sa novým veciam.
Predchádzajúca prax v obore nie je nutná avšak znalosť angličtiny je nevyhnutná pre každodennú komunikáciu so zahraničnými zákazníkmi.
Medzi hlavné úlohy našej budúcej kolegyne/ kolegu patrí:
•Ubytovanie a vybavovanie požiadaviek hostí
•Príjem telefonických a emailových objednávok na ubytovanie
•Vystavovanie faktúr a účtov pre hostí
•Príjemné vystupovanie a komunikácia so zákazníkom
•Dôkladný prehľad o situácii v Penzióne
•Asertívny prístup k riešeniu problémov
•Rôzne iné úlohy priradené nadriadeným, ktoré napomáhajú chodu Penziónu (kontrola izieb, udržiavanie čistoty recepcie, príprava raňajkovej miestnosti, skladanie uterákov ...)
Pracovný čas:
Práca je možná na TPP alebo na skrátený úväzok, prípadne brigáda.
Pri skrátenom úväzku sa jedná o tri dni v týždni od 14:00 do 22:00 hod.
Brigáda cez víkendy od 14:00 do 22:00 hod.
Mzdové podmienky:
hodinová mzda 6,50 € / hodinu v čistom.

Hľadáme do golfového strediska v Dunakiliti ľudí na pozíciu recepčná a barman/ka. Bližšie informácie na t.č. . Maďarčina vítaná.

Pre nášho klienta v Irsku len 1 hod od Dublinu (Hotel + Lokal Reštaurácia) hľadáme pracovníkov.
Platové podmienky:
Recepčná :
od 27.500 p.a (rok)
F&B, KP, a Housekeeper.
od 11.30 - 12.00/ hod.
od 22.916 / rok.
od 1909 / mesiac
od 440 / týždeň
Pracuje sa (37.5 hod v týždni)
+ Možnosť dojednať nadčasy.
+ Možnosť navýšenia mzdy od 3 mesiaca v práci
"plat v záležitosti od skúsenosti a praxe v danom odbore"
Výplata na účet týždenne .
Ubytovanie a strava zabezpečene , stiahnuté z platu 62-100/týždeň osoba. (Zahrnutá full board strava daily + hotelové ubytko)
Pracovná činnosť:
Jedná sa o prácu pre Hotel a lokálna reštaurácia.
(sezona od Marca - Novembra)
Lokalita, Wicklow national park.- len 1 hod od Dublin.
Uplatnenie pre Food & Beverage - pracuje v Hotelovom bare a bistre, občasne v reštaurácii servirovanie menuu a A-LA carte. Kitchen porter :Umyvanie riadu, a iné nádoby pre kuchára. Zodpovedny za poriadok a čistotu v kuchyni, udržiavanie a kontrola tovaru v mrazaku a ladničke kuchyni. Kitchen assitant: Ranajkový kuchár: priprava šalatov, wrap, sedwiches, vedieť použivať fritezu :) Recepčná : admin praca so rezervačným systemom, a iné ....
Znalosť ANJ sa vyžaduje min B1 level komunikatívne. Lacné ubytovanie a strava zabezpečená denne počas Vášho pobytu. V danom hotely už pracuje aj Slovenský personal. V tomto prípade nie je potrebná doprava = šetrite čas a peniaze na dopravu ! Írska pracovná zmluva priamo s Hotelom.
V prípade záujmu zašlite životopisy v ANJ + foto s Vaším súhlasom, na info@

UBYTOVANIE A STRAVA ZDARMA
PRACUJ V RAKÚSKU ! 1.700€-3.000€ NETTO !
Nástup IHNEĎ! (alebo dohodou)
- PONUKY AJ PRE PÁRY
Kuchár – 1.700€ - 3.000€ NETTO
Čašník – 1.700€ - 2.300€ NETTO
Umývač riadov – 1.700 – 1.900€ NETTO
Chyžná – 1.700€ - 1.900€ NETTO
Masér – 1.700€ - 2.000€ NETTO
Recepčná – 1.700€ - 2.000€ NETTO
- práca na rakúsku pracovnú zmluvu
- 13. a 14. plat
- ubytovanie a strava 3x denne aj počas voľna ZDARMA
- ubytovanie v personálnom dome vedľa hotela
- samostatná izba s kúpeľnou a WC
- auto nie je podmienkou
- možnosť využívať zdarma fitness a wellness
- nadčasy a dovolenka budú riadne preplatené pri ukončení zmluvy (alebo formou náhradného voľna)
Ak ovládaš aspoň základy nemeckého jazyka, pošli nám svoj životopis s fotkou v nemeckom jazyku na: info@
Sleduj aktuálne pracovné ponuky na našom Instagrame: dabel.agency alebo Facebooku: dabel.agency – Práca v Rakúsku

Hľadáme študenta/študentku ,ktorý/á: - hovorí aktívne anglicky , je k dispozícii v piatky a víkendy na leto na poziciu recepčná(y) v Demanovej motel Tatraline a Ski and Sun apartmany.
5eur tyzden, 5,50 eur vikend na hodinu v čistom.
V prípade zaujmu volaj : , alebo .

Hľadáme baby s chuťou pracovať na pozícií recepčná v BA - EUROVEA
Pracovná doba od 9 - 21:00 hod
Mzda - po dohode
Nástup - ASAP
V prípade záujmu kontaktovať - Tamara

Do fitnesscentra v Petržalke hľadáme zodpovednú osobu na pozíciu recepčná/ný. Práca je na smeny formou krátky/dlhý týždeň. Mzda 5e/hod netto plus zamestnanecké benefity.
email: fitnessland@

Recepčná vo fitness centre - 12.12. - 15:49
Ponúkam dlhodobú brigádu na recepcii vo fitness centre v Petržalke. Pracuje sa na smeny ( ranná 7.00 - 14.00, poobedná 14.00 - 21.00 ) podľa dohovoru ( vždy na cca mesiac vopred ), približne na 12 smien v mesiaci.Plat 4,00 Eura v čistom na hodinu + benefity ..Človek by mal mať vzťah k športu a byť zodpovedný. možnosť záskokov za kolegov = vyššia mzda. Nenáročná práca v príjemnom prostredí,ideálne pre študentov, wifi, možnosť práce na svojich projektoch samozrejmosťou, cvičenie zadarmo, atď... V prípade otázok Vám rád odpoviem na tel. , alebo mailom na info@ Pekný deň.Janko

Hotel Lipa***,Bojnice hľadá do svojho pracovného kolektívu zamestnanca na pracovnú pozíciu hotelová recepčná/recepčný na denné zmeny, dohoda/TPP.
Náplň práce: Plynulý chod recepcie hotela - check-in, chceck-out, vybavenie rezervácií a požiadaviek hostí, e-mailová, telefonická komunikácia so zákazníkmi ...
Vyžadujeme: aktívnu znalosť AJ, práca s PC (word, excel, ...), zodpovednosť, pracovitosť, samostatnosť a diskrétnosť.
Prax na danej pracovnej pozícii vítaná.
Ponúkame adekvátne finančné ohodnotenie a možnú dlhodobú spoluprácu - bližšie informácie a mzdové podmienky poskytneme pri osobnom stretnutí - pohovore.
Životopis prosíme zaslať na e-mail: hotel@
Nástup možný ihneď.

Hotel Slamený Dom**** ponúka voľnú prac.pozíciu RECEPČNÁ/Ý.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
- privítanie a usmernenie hostí hotela
- 12 hod. smeny(denná, nočná)
- check-in, check-out hostí
- plynulé riadenie chodu recepcie
- prijímanie a potvrdzovanie rezervácii pre ubytovanie, reštauráciu
- telefonická a emailová komunikácia, podávanie informácií vedeniu, chyžným....
- práca s pokladňou, účtovanie hostí
- práca na PC a v rezervačných systémoch/portáloch (Horec, Booking)
- a iné práce súvisiace s touto pozíciou
Jazykové znalosti:
- anglický jazyk
-mzdové podmienky upresníme na pohovore
Svoj životopis zasielajte na: hotel@

Pracovná pozícia:
Asistentka predaja/vedúca predajne
Druh pracovného pomeru:
plný úväzok
Miesto práce:
Moldavská cesta, Košice, Slovensko
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:
1000 EUR/mesiac
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Predaj luxusného oblečenia a obuvi svetových značiek
Zabezpečenie chodu prevádzky
Aktívny predaj tovaru
Vybavovanie reklamácií
Práca s pokladňou
Zamestnanecké výhody, benefity:
Práca v stabilnej spoločnosti, mladý kolektív, príjemné pracovné prostredie
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
Kultivovaný slovný prejav, komunikácia,
Organizovanie a plánovanie práce
Tvorivosť (kreativita)
Tímová práca
Analyzovanie a riešenie problémov
Stručná charakteristika spoločnosti (údaj prevzatý z firemného konta na )
Spoločnosť BAP invest, s.r.o. sa zaoberá predajom luxusného oblečenia a obuvi.
Jazykové znalosti:
Anglický jazyk - Začiatočník (A2) alebo Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti:
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Základy
Hospodárska korešpondencia - Základy
Skladové hospodárstvo - Základy
Pokladňa - Základy
Kontaktné údaje:
simona.selecka@
admar@

Na dlhodobý projekt vo Fínsku hľadáme skúsených zváračov na predvýrobu nerezových tlakových nádob a nádrží.
Miesto projektu: Stredné Fínsko
Dĺžka projektu: Dlhodobo
Nástup: 44 KT
Profesia: Zvárači 141 FM1, 141 FM5, 136 FM5
Predmet vykonávanej práce: Predvýroba v hale. Príprava a zváranie prevažne nerezovej ocele, uhlíkovej ocele, od hrúbky 1,5 do hrúbky 10mm. Zvary tupé, kútovú a odbočky BW a FW.
Počet hodín týždenne: Minimálne 60 hodín
Ubytovanie: Hradené
Cesta: Hradí sa prvá a posledná cesta do lokality projektu
Lokálna doprava: Zabezpečená firemnými automobilmi
Rotácia: minimálne 6 týždňov projekt/ 10 dní doma
Splatnosť faktúry: 30 dní

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Práca špeditéra/dispečera:
• Práca je časovo náročná – štandardná pracovná doba je od 08:00 do 16:00, no bežne sa stáva, že kvôli dopytu po našich službách ostávajú zamestnanci aj po pracovnej dobe.
• Vyžadujeme od všetkých zamestnancov, aby boli dostupní na telefóne 24/7, v prípade, že by niečo súrne vyskočilo. (Z praxe to je skôr výnimka ako pravidlo.)
• Sme kolektív mladých ľudí a hľadáme ľudí, ktorí by k nám zapadli. V práci prirodzene trávime väčšinu nášho aktívneho času v priebehu dňa, preto je pre nás dôležité budovať tím ľudí, ktorí nám budú hodnotovo blízki, aby nám čas na pracovisku plynul rýchlejšie a hlavne príjemnejšie a práca šla viac od ruky.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
• Organizovanie a plánovanie vnútroštátnej a medzinárodnej prepravy tovarov nákladnou cestnou dopravou.
• Komunikácia s dopravcami.
o Vypracovanie on spot cenových ponúk na dopyty ohľadom prepráv tovaru od klientov,
o Komunikácia, vyjednávanie cien a podmienok prepravy s dopravcom v anglickom jazyku,
o Sledovanie dostupnosti vozidiel,
o Plánovanie trás vozidiel, priama komunikácia s vodičmi,
o Zodpovednosť za bezproblémový priebeh prepravy.
• Zadávanie údajov do interného informačného systému a overovanie správnosti informácií.
• Zabezpečenie plynulosti prepravných procesov a aktívne riešenie vzniknutých problémov.
• Aktívna spolupráca v rámci celého tímu.
Zamestnanecké výhody, benefity
• príležitosť na osobný aj kariérny rozvoj,
• služobný telefón aj na súkromné účely,
• odmena na základe výkonu
• do budúcna možnosť práce z domu a flexibilnej pracovnej doby.
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• proaktívny prístup k práci a riešeniu problémov,
• zmysel pre zodpovednosť,
• chuť učiť sa nové veci,
• organizačné a komunikačné schopnosti,
• zvládanie stresových situácií,
• flexibilita,
• dostupnosť 24/7,
• tímovosť a čestnosť,
Stručná charakteristika spoločnosti (údaj prevzatý z firemného konta na )
Sme mladý, dynamický tím, ktorý je Vám neustále k dispozícii.
Vkladáme všetko úsilie do spolupráce s Vami, aby ste boli vždy spokojní s našimi službami.
Skúsenosti v medzinárodnej preprave nám umožňujú využiť všetky dostupné prostriedky k realizácii klientovej požiadavky.
Náš tím každoročne rozširujeme o nových členov, čo nám neustále zvyšuje flexibilitu a aktuálny prehľad o dianí na trhu v celej Európe.
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1) alebo Nemecký jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
eCargo - Základy

Náplň práce:
- zabezpečenie bežnej údržby a kontroly technických zariadení, vedenie dokumentácie,
- príprava technických zariadení a materiálu na realizáciu prác na zákazke,
- práca v sklade, rozvoz materiálu a tovaru,
- zabezpečenie čistiacich a upratovacích prác,
- zabezpečenie letnej údržby zelene,
- zabezpečenie zimnej údržby starostlivosť o komunikácie,
- súčinnosť s firemnými strediskami a zabezpečenie prác podľa ich potrieb

Hľadáme viacerých šikovných dopravcov na živnosť. Ak chceš byť obľúbený dopravca v regióne Ružomberok a okolie a spokojný zákazník je pre teba na prvom mieste, neváhaj a pridaj sa k nám.
Čo budeš robiť?
Doručovanie zásielok vo zverenom regióne
Vyzdvihovanie zásielok vo zverenom regióne
Manipulácia so zásielkami, podieľanie sa na nakladaní a vykladaní zásielok
Komunikácia so zákazníkmi
Vedenie sprievodnej dokumentácie k zásielkam
Práca s dobierkami – prijímanie a vydávanie hotovosti za zásielky; zákazník môže platiť kartou aj v hotovosti
Vkladanie hotovosti na bankový účet spoločnosti
Odmeňovanie je na základe stopov - cca 80-90 / deň
Práca pondelok-piatok, výnimočne v sobotu po vzájomnej dohode
Čo očakávame?
Potrebné je vlastniť dodávkové alebo osobné vozidlo v dobrom technickom stave. Vozidlo obrandujeme značkou PACKETA
Prozákaznícky prístup, ochotu, zodpovednosť. Naša definácia zodpovednosti – správaj sa k zásielke tak, ako by bola doručovaná tebe
Ponúkaný plat je 100-130 EUR/ denne v závislosti od výkonu
V prípade záujmu nás neváhajte kontaktovať zaslaním životopisu na alebo

Informácie o ponuke
Hľadáš prácu so zaujímavou mzdou na TPP?
My pre nášho klienta hľadáme nových šikovných zamestnancov. Ak máš záujem vedieť viac, čítaj ďalej!
Výhody, ktoré môžete očakávať:
- práca na TPP
- mzda 750 €/mes.
- možnosť získať nástupný bonus vo výške 500 €
- práca v stabilnej spoločnosti
- skvelý tím kolegov
- práca v príjemnom a čistom prostredí
- ďalšie výhodné benefity Vám budú predstavené na osobnom pohovore
Od zamestnanca vyžadujeme nasledovné:
- výhodou je manuálna aj technická zdatnosť
- skúsenosti vo výrobe sú viac ako vítané
- dobrý zdravotný stav
- zodpovednosť a spoľahlivosť pri výkone svojej práce
- ochota pracovať na zmenu
Čo bude Vašou hlavnou úlohou?
- vykonávanie pracovných operácii vo výrobnom procese podľa predpísanej výrobnej dokumentácie a podľa zaradenia na pracovisko a pracovnú zmenu
- manipulovanie s výrobkami počas výrobného procesu
- vykonávanie kontroly výrobkov vo výrobnom procese podľa príslušného predpisu
- dodržiavanie ISMS v rámci svojich pracovných povinnosti, pravidlá Q-stop a poriadku na pracovisku
- informovanie svojho nadriadeného o chybách
- vyplňovanie výrobných a kontrolných záznamov v predpísanej forme
- plní ďalšie úlohy podľa pokynov svojho nadriadeného
- zúčastňovanie sa rôznych školení pre lepší výkon v práci
- práca na 2 alebo 3 zmeny