project 4 student - strana 44
Počet nájdených inzerátov PROJECT 4 STUDENT: 1000 - strana 44

Hľadám učiteľa violoncella pre dospelého začiatočníka (učiteľ v ZUŠ, študent konzervatória) na pravidelnú výučbu.

Miesto práce:
PREŠOV – ĽUBOTICE – BARDEJOVSKÁ 3
Pracovná pozícia je vhodná pre študenta/študentku vysokej školy, ktorý hľadá prácu na leto, resp. dlhodobejšie počas celého štúdia.
Druh pracovného pomeru:
Dohoda o vykonávaní práce študenta
Termín nástupu:
1.5.2023 alebo po dohode
Mzdové podmienky (brutto)
Hodinová mzda (5 Eur) + príplatky za nočné, víkendy a sviatky
INFORMÁCIE O PRACOVNOM MIESTE:
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
- obsluha zákazníkov čerpacej stanice a predajne
- práca s registračnou pokladňou
- príjem hotovostných aj bezhotovostných transakcií
- dokladanie tovaru
- výroba rýchleho občerstvenia: hot-dogy, bagety
- obsluha kávovaru
- práca v režime denných a nočných služieb
- udržiavanie čistoty na prevádzke
POŽIADAVKY NA ZAMESTNANCA
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
- bezúhonnosť
- pozitívny prístup k práci
- dobré komunikačné schopnosti
- zodpovednosť
- vyrovnanosť
- prax v obchode alebo službách je výhodou
Ďalšie informácie o pracovnom mieste telefonicky v čase od 9:00 – 12:00 / PO-PIA
e-mail: praca.tancoresro@

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Komunikácia s klientmi a obchodnými partnermi
Príprava a prezentácia navrhovaných riešení pre klienta
Zodpovednosť za plnenie cieľov a finančných plánov
Administratívna práca
Obchodný vedúci:
Koordinácia obchodného tímu
Školenie a vedenie spolupracovníkov
Vyparcovanie finančných plánov
Personalistiku
Zamestnanecké výhody, benefity:
Bezplatné a profesionálne zaškolenie (aj ONLINE)
Flexibilný pracovný čas
Možnosť využitia kancelárie, alebo HOME OFFICE
KNOW HOW v medzinárodnej spoločnosti
Garantovaný karierny rast
Možnosť aktívne ovplyvniť výšku svojho príjmu
Motivačné odmeny
Možnosť zúčastniť sa firemných dovoleniek a firemných akcii
Práca v mladom a dynamickom kolektíve
Možnosť využiť CRM systém - starostlivosť už o existujúcu databázu klientov
Našim klientom poskytujeme služby elitného finančného plánovania na najvyššej úrovni podľa prestížnej európskej certifikácie EFA.
Informácie o výberovom konaní
Ak hľadáte nové povolanie, brigádu alebo prípadne chcete zmenu, zašlite nám svoj životopis na mailovú adresu: monikamadarcikova@
Prijímacie pohovory sú rozdelené na 2 kolá:
1.Kolo- osobný pohovor
2.Kolo- vstupný online webinár
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:
Stredoškolské s maturitou
Nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
Študent vysokej školy
Vysokoškolské I. stupňa
Vysokoškolské II. stupňa
Vysokoškolské III. Stupňa
Pozícia je vhodná pre absolventa - Áno
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy
Internet ( e-mail) - Základy
Mzdové podmienky (brutto) od 300-2500 EUR/mesiac
Hodnotenie výkonu prebieha na základe povízneho systému, ktorý umožňuje získať výrazne vyšší zárobok.
Monika Maďarčíková
Reprezentant pre
OVB Allfinanz Slovensko, a.s.

Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
April 2023
Mzdové podmienky (brutto)
2 000 EUR/mesiac
Po 12 mesiacoch nováčikovský bonus 1.200 - 5.000 €
Pozícia: Finančný agent, Klientský pracovník, Konzultant, Obchodný zástupca, Privátny bankár
Pracovná oblasť: Bankovníctvo
Ekonomika, financie, účtovníctvo
Obchod
Miesto práce
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
Február 2023
Mzdové podmienky (brutto)
2 000 EUR/mesiac
Po 12 mesiacoch nováčikovský bonus 1.200 - 5.000 €
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Obsadzujem 3 voľné miesta.
JE POTREBNÉ PREČÍTAŤ PONUKU CELÚ A DOKONCA
Čo by si vlastne robila?
Najprv ťa naučíme, čo budeš potrebovať - ako komunikovať s klientom, ako nájsť klienta, ako spracovať jeho požiadavky, ako vypracovať pre neho ponuku.
To znamená :
- ako zrealizovať prvé stretnutie s klientom
- ako správne urobiť klientovi analýzu jeho požiadaviek
- ako nájsť vhodné riešenia klientových cieľov
Pomôžeme ti, sa zorientovať v práci s klientami.
Akvizícia nových klientov, budovanie svojho kmeňa.
Vždy ti bude po ruke kouč, ktorý ti pomôže na každom tvojom kroku.
Tvojou pracovnou náplňou, bude tvoriť finančné riešenia na mieru a pomáhať vytvárať lepšiu finančnú budúcnosť pre seba a svojich klientov, v priateľskej a rodinnej atmosfére nášho kolektívu.
Po skončení materskej/rodičáku už budeš mať istotu, že máš dobre rozbehnutý a fungujúci biznis.
Prečo táto ponuka?
Šťastná matka - šťastné deti.
Šťastná matka je vtedy, ak dokáže zabezpečiť lepšiu budúcnosť svojim deťom.
Zamestnanecké výhody, benefity
Práca z domu
Kariérny rast
Flexibilný pracovný čas
FIX 400€ na 5 mesiacov pre tie najlepšie/najšikovnejšie
Príspevok na auto
Doživotná renta
Vzdelávanie
Firemné dovolenky 4x ročne podľa výkonu
Informácie o výberovom konaní
Motivačný list výhodou.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Komunikatívnosť
Cieľavedomosť
Vytrvalosť
Pracovitosť
Ochota učiť sa nové veci
Lojálnosť
Drive
Úprimnosť

Obchodný pracovník/Obchodný manažér
Miesto práce
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
Ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Administratívna práca
- Komunikácia s klientmi a obchodnými partnermi
- Zodpovednosť za plnenie cieľov a finančných plánov
- Príprava a prezentácia navrhovaných riešení pre klienta
- Tvorba finančných analýz a auditov
- Práca s firemnou databázou
- Zodpovednosť za plnenie obchodnej stratégie
Zamestnanecké výhody, benefity
- Zmluvne zapracovaný garantovaný kariérny rast
- Bezplatné a profesionálne zaškolenie do fungovania obchodného modelu
- Počas zaškolovacieho procesu pridelený osobný coach
- Motivačné odmeny a bonusy podľa dosiahnutých výsledkov
- Možnosť zúčastniť sa firemných dovoleniek a firemných akcii
- Práca v mladom a dynamickom kolektíve
- Flexibilný pracovný čas
- Možnosť práce home-office (inak miesto výkonu práce: BA, TT, NR, SA, NZ,KN,ZA, ZV)
- Pracovné prostredie orientované na osobnostný rozvoj a vybudovanie si úspešnej kariéry
Informácie o výberovom konaní
Výberové konania sa uskutočnia v 2. kolách. Uchádzač bude na 1. kole informovaný či bude vybraný do 2. kola.
Obe kolá pohovorov sa uskutočnia online.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft PowerPoint - Základy
Internet - Základy
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Podmienkou je bezúhonnosť
- Spôsobilosť na právne úkony
- Komunikačné schopnosti
- Príjemné vystupovanie
- Korektnosť a čestnosť
- Dochvíľnosť
- Cieľavedomosť
- Vytrvalosť
- Vodičský preukaz B.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Materská spoločnosť OVB Holding AG, vznikla v roku 1970 v nemeckom Kolíne. Odvtedy sa vypracovala na jednu z popredných spoločností v oblasti finančného sprostredkovania v Európe.
Slovenská centrála OVB pôsobí na Slovensku od roku 1993. Jej úsilie sa sústreďuje na elitné, dlhodobé, komplexné finančné sprostredkovanie so zameraním na klientov o čom svedčí aj množstvo spokojných klientov. Hlavnou našou náplňou je realizácia auditu a finančných analýz, tvorba elitných finančných plánov pre fyzické a právnické osoby.
Ponákame možnosť pracovať v dynamickej mladej skupine zameranej na dobré a priateľské vzťahy v teame. Snažíme sa, aby sa každému nášmu kolegovi podarilo zapadnúť do kolektívu a naplnil si svoje pracovné ambície. Veľký dôraz kladieme na prostredie kde sa má možnosť spolupracovník osobnostne posúvať

Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Úlohou obchodnej zástupkyne / zástupcu bude získavanie nových zákazníkov v oblasti zásobovania gastroprevádzok (reštaurácie, kantíny, bary, kaviarne a pod...), starostlivosť o nich a udržiavanie spolupráce s aktívnymi zákazníkmi. Vyhotovovanie reportov, spracovávanie cenových ponúk a ďalšia potrebná administratíva
Zamestnanecké výhody, benefity:
- Služobné vozidlo
- Služobný mobil
- Stabilná práca a možný rast v rozvíjajúcej sa spoločnosti
- Práca v teréne
- Výhodné zamestnanecké nákupy
Platové podmienky:
- Ponúkaný nástupný plat je 1000€ brutto
- Po zaškolení budú obchodnému zástupcovi vyplácané provízie z akvizícií.
Informácie o výberovom konaní:
V prípade záujmu, prosím zašlite svoj životopis na email:
Na pohovor budeme kontaktovať iba vybraných uchádzačov
Požiadavky na zamestnanca:
Vzdelanie:
- stredoškolské s maturitou
- nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
- študent vysokej školy
- vysokoškolské
Jazykové znalosti:
Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti:
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft Outlook - Základy
Vodičský preukaz - B
Prax v oblasti predaja výhodou
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
- Komunikatívnosť
- Príjemné vystupovanie a vzhľad
- Časová flexibilita
- Schopnosť pracovať pod stresom
- Schopnosť rýchlo sa učiť a prispôsobovať novým podmienkam

Pracovná ponuka:
Mestská krytá plaváreň hľadá zamestnanca na trvalý pracovný pomer/brigáda na pozíciu: Plavčík
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
-------------------------------------------------------------------
Dohľad nad bezpečnosťou návštevníkov bazénov
Dohľad a kontrola nad dodržiavaním prevádzkového poriadku
Poskytovanie prvej pomoci
Starostlivosť o čistotu v okolí bazénov
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:
-------------------------------------------------------------------
Ukončené SŠ vzdelanie alebo študent nad 18 rokov + certifikát plavčík/záchranár na bazény
--------------------------
Práca na zmeny
--------------------------
Plat :
-------------------------------
Brigádnik: 4,20€ h.
700€brutto + víkendové príplatky+ osobné hodnotenie, stravné lístky + benefity platné podľa kolektívnej zmluvy.Viac informácií pri osobnom pohovore.
Žiadosti so životopisom a certifikátom plavčíka zasielajte na email: babilonska@

súrne hľadám na doučovanie učiteľa/študenta na doučenie technickej mechaniky I. (Strojnícka fakulta). Môže byť aj študent po úspešnom absolvovaní skúšky z tohto predmetu.

Som študent nemeckého gymnázia v zahraničí (18 rokov).
Ponúkam doučovanie a konverzácie v NEJ, a rád pomôžem aj s úlohami.
Doučovanie prebieha online cez Skype, alebo inú aplikáciu.
Cena 8 eur/45 min, alebo 9 eur/60 min 1.hodina zdarma.

Dobrý deň,
ponúkam na predaj svoju e46. Je to radový 6-válec 2,5 benzín 141kw 4x4, s 5 stupňovým manuálom. Rv. 2002. 286 xxx km
Auto má krásny atmosférický prejav, 4x4 výborne funguje v zime a takisto v lete pomáha stabilite auta.
Auto je dovezené z Belgicka, ja som prvý majiteľ na SK.
Na aute bolo robené:
pretesnené veko ventilov
nové sviečky
nové predné brzdy + zrepasované strmene, nová brzdová kvapalina
nová hardy spojka, ložisko na kardani
nové predné tlmiče
menené všetky filtre a olej 2x odkedy je na SK, naposledy pred 4000km
nové zadné tyče geometrie
nový silentblok prevodovky
nová baterka
Výbava:
Klimatizácia
Navi BMW Business
Tempomat
Tónované sklá
Strešné okno
Sportsize elektricky nastaviteľné kožené sedačky s výhrevom
Multifunkčný trojramenný volant
DTC (zjazd z kopca)
Sklopiteľné spätné zrkadlá
Demontovateľné ťažné
Keďže som študent, rozhodol som sa, že potrebujem niečo ekonomickejšie. Auto sa predáva na R17, k autu sú aj R16 na nových zimných pneu.
Rozumnej dohode sa pri serióznom záujme nebránim.
Pre viac info prosím kontaktovať e-mailom.

Videl si tých kuriérov, čo chodia s tými zelenými krabicami na chrbte?
Staň sa jedným z nich! Poď si slušne zarobiť aj počas krízy.
Čo potrebuješ?
- vek nad 15 rokov
- občianský preukaz (alebo kartičku pobytu ak nie si občan SR)
- aj ako brigáda (študent, popri práci), full time
bolt food, wolt, food panda, kurier, brigada, vlastne auto, taxi, uber
VIAC INFO volaj

Prijmeme do pracovného pomeru mzdovú účtovníčku a fakturantku do Michaloviec. Informácie o pracovnom mieste:
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- mzdové účtovníctvo, fakturácia,
- administratívne práce
- práca s MRP atď.,
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v malom zohratom kolektíve
- keď sa pre niekoho rozhodneme, tak nám na ňom naozaj záleží
- otvorená obojstranná komunikácia
- finančné benefity na základe dosiahnutých výsledkov (mimoriadne, koncoročné)
- možnosť vzdelávať sa
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania 30.6.2023
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Ostatné znalosti
Mzdové účtovníctvo - Expert
Fakturácia - Expert
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- zodpovednosť, spoľahlivosť, dôslednosť, samostatnosť, komunikatívnosť
- záujem o prácu a vzdelávanie sa v danej oblasti
- aktívny prístup
- MRP výhodou
- príjemné vystupovanie
Mzdové podmienky
850€ (brutto)
V prípade záujmu prosíme zasielajte svoje životopisy na avalbeta@
Budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov. Ďakujeme za pochopenie.

Miesto práce
Košice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiac
1000€ fix + bonusy a odmeny
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Práca v kancelárii
Pracovná doba od 8:00 - 16:00
Sviatky a víkendy VOĽNO
Administratívna činnosť
Starostlivosť a obsluha klientov
Poradenstvo pre klientov
Predaj produktov a služieb, osobne aj online
Plnenie predajných plánov
Práca s databázou a marketingom
Realizácia stretnutia s klientmi na základe pridelenej databázy
Aktívna komunikácia s našimi klientmi, telefonická aj digitálna
Spracovanie požiadaviek a príprava podkladov, archivácia
Denný report výkonu a aktivít
Zamestnanecké výhody, benefity
Odmeny mesačné, kvartálne a ročné
Bezplatné vzdelanie a osobnostný rozvoj
Možnosť kariérneho rastu
V kancelárii: oddychová zóna, pitný režim, obedňajšia prestávka
Práca vo veľmi dobrom kolektíve
Bonifikácie
Zamestnanecké zľavy
Reklamné predmety
Firemné akcie, tímový teambuilding každý kvartál
Home office a flexibilná pracovná doba
Pozícia je vhodná aj pre ľudí bez skúseností
Výnimočné platové ohodnotenie v rámci najsilnejšej spoločnosti
Informácie o výberovom konaní
Výberové kola sú 3, v prípade záujmu je nutné poslať životopis v SJ ( popripade motivačny list )
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Microsoft Word, - Základy
Microsoft Excel - Základy
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Využívanie výpočtovej techniky pri bežných kancelárskych prácach
Presnosť a precíznosť
Kultivovaný slovný a písomný prejav
Efektívne rozhodovacie a organizačné schopnosti
Vysoká miera sebakontroly a dôslednosti, schopnosť doťahovať veci do úspešných cieľov
Flexibilita, schopnosť prispôsobiť sa rôznym požiadavkám a potrebám trhu
Precíznosť, presnosť
Ochota učiť sa nové veci
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Allianz – Slovenská poisťovňa, a.s. je univerzálna poisťovňa na Slovensku. Patrí do poisťovacej skupiny Allianz Societas Europaea. Pôsobí v segmentoch životného a neživotného poistenia. Allianz pôsobí vo viac ako 70 krajinách sveta a má vyše 100 miliónov klientov. Značka Allianz, s hodnotou takmer 13 miliárd eur, patrí medzi najhodnotnejšie značky sveta. Allianz nám v prieskumoch dlhodobo a výrazne vychádza ako top dôvod, pre ktorý sa klienti rozhodnú u nás poistiť, pretože sme garanciou moderných, férových a kvalitných produktov a služieb.
V prípade záujmu posielať CV na e-mail

Ak máš záujem o celoročnú brigádu v administratíve a si študent VŠ v Prešove ( ideálne 1.-2. ročník )
Druh pracovného pomeru: na dohodu (študentská brigáda)
Termín nástupu: Jún 2023
Mzdové podmienky: 6 EUR/hod. (s odvodovou odpočítateľnou položkou )
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti: akvizícia nových klientov, telefonovanie, komunikácia s existujúcimi klientmi, písanie emailov, práca v MS Office (Word, Excel), administratívne úkony, vybavovanie pošty.
Kontaktná osoba: Anton Longauer
Životopis zasielať na: longauer@

Predám poznámky z biológie (PDF forma), spracované z učebnice: Biológia pre gymnáziá 4 - Vývoj, systém a ekológia rastlín. Samozrejme čerpané bolo aj z iných učebníc a zdrojov, no primárne to bola Biológia 4.
V poznámkach je všetko čo tam má byť. Od taxonómie až po zástupcov a význam. Sú robené tak aby ich pochopil každý študent. 90 stranová učebnica je zosumerizovaná do 20 strán, no nič tam nechýba. Poznámky sú prehľadné, s obrázkami a každým pojmom vyznačeným farbe či vysvetlením.
Pripájam aj náhľad ako cca vyzerajú, neváhajte sa pýtať a kontaktovať ma na e-mail.
*som ochotná k poznámkam prihodiť aj akékoľvek iné poznámky či projekty, z iného predmetu, z rôznej témy z gymnaziálneho štúdia, ktoré vám treba (teda ak ich mám - skúste :D)

Chcete mať modernú a profesionálnu webstránku, ktorá presne zodpovedá vašim potrebám a predstavám? Hľadáte riešenie, ktoré vám umožní meniť obsah stránky jednoducho a rýchlo, bez nutnosti zložitého ovládania kódu? Rád vám navrhnem modernú webstránku na mieru cez redakčný systém WordPress za pár šupov! Hosting aj doménu vyriešim za vás a do 7 pracovných dní vám bude web bežať!
WordPress je skvelým riešením pre tých, ktorí chcú mať plnú kontrolu nad svojou webstránkou. Redakčný systém WordPress je jednoduchý na používanie a umožňuje klientovi spravovať obsah stránky bez nutnosti ovládania zložitého kódu. To znamená, že si môžete sami meniť texty, obrázky a videá na svojej stránke, bez nutnosti platiť za každú malú zmenu. Webstránka cez redakčný systém WordPress je pre vás to správne riešenie. Vďaka mojim skúsenostiam vám pomôžem s návrhom a vytvorením webstránky, ktorá presne zodpovedá vašim potrebám a predstavám. Navrhujem stránky, ktoré sú zaujímavé, estetické a jednoduché na používanie pre návštevníkov.
Sústreďujem sa prevažne na menšie firmy a podnikateľov, som študent a snažím sa si týmto spôsobom privyrobiť, no nenechajte sa odradiť! Mám viac, než bohaté skúsenosti a váš web bude u mňa v dobrých rukách. Spolupodieľal som sa na rôznych projektoch a získal som cenu študentského blogu roka 2022.
Medzi moje predošlé projekty patrí:
Neváhajte a kontaktujte ma, kým som ešte voľný! ????

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
prijímanie objednávok od zákazníkov, servis, zúčtovanie, udržiavanie poriadku na pracovisku, dodržiavanie hygienických štandardov,
Zamestnanecké výhody, benefity:
stravné lístky za každý odpracovaný deň
20% zľava v našom bistre počas voľna
50% zľava v pracovnom čase
teambuildingy
pitný režim
káva
Odmeny
Informácie o výberovom konaní
Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov
Požiadavky na zamestnanca:
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
Vzdelanie v odbore
gastro, cestovný ruch
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2) alebo Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Prax na pozícii/v oblasti
1
Počet rokov praxe
1
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
dochvíľnosť
pracovitosť
zmysel pre humor
príjemné vystupovanie
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti:
Koncept Bearded Brothers vznikol v roku 2016, kedy sme sa s bratom dohodli, že zhmotníme svoj sen a rozbehneme streetfood. Vďaka tomu, že si nás ľudia zamilovali po foodtrucku sme s hrdosťou otvorili svoje prvé bistro v Nitre. Momentálne máme rozbiehame novú Potravinársku výrobu Food Factory.
Životopis posielajte na prevadzkar@
Alebo

Dobrý deň som 17 ročný študent. Hľadám si brigádu na výkend, najlepšie na stavbe alebo práca na záhrade, v sklade, vynášanie...

Mariánske námestie, Žilina
Druh pracovného pomeru:
Na dohodu (brigáda)
Termín nástupu
Ihneď
Mzdové podmienky (netto)
5e/hod.pecenie, obsluha 4e,vikendy 20% priplatok
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Pozicia: pekar/ka
-práca pri príprave a výrobe donutov , ich glazúrovanie a zdobenie, všetko vas zaučíme
- príprava glazúr a ich obmieňanie,
hľadanie a vymýšľanie inovácii a noviniek v produktovej ponuke,
obsluhovanie strojno-technologických zariadení a pravidelná výmena oleja
- predaj donutov, nápojov a zmrzliny, príprava kávy
preberanie telefonických a on-line objednávok
predaj produktov na rôznych street-food a kultúrnych akciách
inventarizácia skladových zásob a hlásenie chýbajúcich
- práca za pokladňou, práca s kávovarom
Zamestnanecké výhody, benefity:
Tringelty ostávajú vám v plnej výške
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
Vzdelanie v odbore
Pekár/Cukrár je vyhodou
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
naozaj príjemné správanie k zákazníkom a veľa úsmevov
dodržiavanie všetkých pravidiel a postupov
udržiavať prevádzku čistú a peknú počas
a aktívny predaj a snahu o zvyšovanie tržieb.
Stručná charakteristika spoločnosti:
La Donuteria prináša do vášho mesta lahodné, exkluzívne a ručne robené donuty! Vždy čerstvé, vždy sladké a vždy neodolateľne chutné. Naše gurmánske šišky sú každé ráno ručne vyrobené s láskou. Dávame si na čas a robíme ich v malých várkach.
V pripade zaujmu, zašlite
životopis na:
ladonuteriazilina@