inzercia, predaj, predám, bazár
Domov > Administratíva

Administratíva - inzercia, predaj, predám, bazár - strana 6

Sales Manager
Miesto práce Crowne Plaza, Hodžovo námestie, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu) Druh pracovného pomeru plný úväzok, na dohodu (brigády) Termín nástupu 1.5.2023 Mzdové podmienky (brutto) Od 1 322,2 EUR/mesiac Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednosti Pozícia je vhodná aj pre čerstvých absolventov bez praxe, poskytneme vám kvalitné zaškolenie aj ďalší odborný rozvoj. Čo ťa na tejto pozícii čaká? • Budeš stále v pohybe a aktívne oslovovať našich potenciálnych ale aj existujúcich zákazníkov s pestrou ponukou služieb. • Vykonávať telefonickú, písomnú komunikáciu a pomoc potencionálnym klientom • Tvojou hlavnou úlohou bude poskytnúť im radu pri výbere služby z nášho portfólia investicii. •telefonicky oslovovať zákazníkov z internej databázy • Súčasťou tvojej práce bude dať bodku za každým obchodom uzatvorením obchodnej zmluvy. • zabezpečovanie nadštandardnej starostlivosti o klientov angažovaním sa v projektoch na neustále zlepšovanie klientskej spokojnosti • Aby sme ťa vedeli podporiť v tvojej práci, budeš nám pravidelne reportovať svoju predajnú činnosť. Zamestnanecké výhody, benefity Čo ti ponúkame? •finančné ohodnotenie je individuálne podľa skúsenosti v priemere 1250€ až 3000€ fix •provizie od 5% • Benefity • Poskytneme ti individuálne a komplexné zaškolenie (hradené firmou). • Pri predaji ti pomôže naša kvalitne vybudovaná infraštruktúra a vysoký potenciál klientov v jednotlivých regionoch • Ak využiješ svoj potenciál, môžeš spolu s nami kariérne rásť až na pozíciu tím lídra. O ďalších benefitoch ti radi povieme viac na osobnom stretnutí. Informácie o výberovom konaní Daj nám o sebe vedieť a pošli nám svoj životopis. Záujemcom, ktorí spĺňajú naše požiadavky podľa profilu sa ozveme a dohodneme si termín osobného pohovoru. Kontaktná osoba: Erik Ondrus Tel.: E-mail: office.manager@
Hľadám prácu
Hľadám prácu na doma v oblasti administratíva, účtovníctvo, mzdy.
Administrativna praca
Hľadám pre administratívnu prácu zamestnankyňu. Firemny telefon Iphone 13, Firemny notebook, Pracovná doba 8:00-16:30 každý pracovný deň. Hrubá mzda 1000 eur + mesačné odmeny 200 eur, to je približne 1000 EUR v čistom. NÁPLŇ PRÁCE: - Spracovanie evidencie dochádzky - Kontakt so subdodávateľmi - Príprava podkladov pre interné porady, spracovanie zápisov - Vybavovanie osobnej, telefonickej, mailovej a poštovej komunikácie ČO POŽADUJEME: - Ukončené SŠ vzdelanie - MS Office, POKROČILÝ (MS Word a Excel) - Vodičský preukaz a prax viesť osobný automobil výhodou - Predchádzajúca prax na obdobnej pozícii výhodou - Znalosť anglického jazyka na komunikatívnej úrovni - Komunikatívnosť, silný organizačný typ a schopnosť flexibilne reagovať na meniace sa požiadavky - Asertívnosť, priateľské a nekonfliktné vystupovanie
Asistentka/sekretárka
Hľadáme asistentku/sekretárku do kancelárie v Trebaticiach. Váš životopis prosíme poslať na: bresttrade@ Ďakujeme.
Vaša nová virtuálna asistentka
Ak hľadáte spoľahlivú virtuálnu asistentku viem vám ponúknuť služby v oblasti administratívy a marketingu. Mám 25 rokov, vyštudovala som Obchodnú akadémiu a 2r som študovala marketingovú komunikáciu. Doteraz som pracovala v oblasti administratívy a marketingu. Rada Vás odbremením od týchto povinností. Moje služby: e-mailová komunikácia upráva a dizajn fotiek v programe Canva správa sociálnych sietí ( FB, Instagram) tvorba tabuliek vypracovanie podkladov v programoch Excel, Word reporty práce pohotová komunikácia Prosím kontaktujte ma v prípade záujmu a môžme sa dohodnúť na presnej cenovej ponuke. Je možné sa dohodnúť na mesačnom alebo jednorázovom balíku. Teším sa na našu spoluprácu.
Administratíva aj z domu
Zaujímavá práca na 3 hod. denne. Súkromná firma Katex príjme šikovných ľudí do administratívneho smeru - asistenta/ku / aj brigádnicky/, obchodno technického poradcu. Možnosť okamžitého nástupu, popri zamestnaní, podnikaní, MD ale aj dôchodku. Osobný pohovor podmienkou /Košice, Bratislava/ Každé info osobne - nie písomne.
Ponuka práce
Ponúkame brigádu na pozíciu v administratíve, plus chystanie a balenie tovaru. Znalosť práce s pc nutná. Mzda 4,02€ na hodinu. Životopis zasielať na praca@ Nevolať, vybraný uchádzači budú kontaktovaný.
Rozšírenie tímu kolegov pobočky v Šali
Do svojho tímu v Šali, nových priestorov kancelárie hľadám špecialistov na rôzne pracovné pozície podľa vhodnosti kandidáta so skúsenosťami ale zároveň aj bez skúseností so zabezpečením kvalitného bezplatného zaškolenia, mentoringu po dobu minimálne pol roka s možnosťou následného kariérneho rastu. Požiadavka ukončené minimálne stredoškolské vzdelanie s maturitou. Stretnutie si je nutné vopred dohodnúť, prísť s CV (životopisom). Výška zárobku v priemere 1350eur, výška však nie je obmedzená.
Asistentka riaditeľa agentúry
Hľadáme asistentku riaditeľa s vysokou mierou dôslednosti a citom pre detail, ktorá bude schopná efektívne viesť agendu spoločnosti. Tvoje úlohy budú zahŕňať administratívnu podporu, správu dokumentácie a plánovanie a organizovanie podujatí. Táto pozícia prináša zaujímavú a rozmanitú pracovnú náplň, ktorá Ti neponúkne žiadnu monotónnosť. Je nevyhnutné mať ochotu cestovať po Slovensku a prispôsobovať sa rôznym pracovným situáciám. Práca asistentky riaditeľa hostesingovej agentúry zahŕňa: • Koordináciu a organizáciu eventov • Vedenie kalendára riaditeľa • Komunikáciu s klientami a koordináciu tímu hostesiek • Prípravu marketingových materiálov Práca v našej agentúre Ti prináša široké spektrum benefitov, vrátane preplácania cestovných príkazov, mobilného telefónu, zaujímavého platu, flexibilného pracovného času a pracovného prostredia, ktoré umožňuje prácu z domu. Okrem toho, ak prejavíš záujem a budeš pracovať efektívne a spoľahlivo, ponúkame ti príležitosť na rýchlejší kariérny postup a zvýšenie platovej úrovne. Pokiaľ máš záujem o túto pozíciu a si pripravená na výzvy, pošli nám svoj životopis. Ak máš akékoľvek otázky alebo si chcela získať viac informácií, neváhaj nás kontaktovať. Môžeš nám zaslať tvoju požiadavku na emailovú adresu Pridaj sa k nášmu tímu Zefir Agency!
Ponuka administratívnej práce
Hľadáme nového kolegu do nášho ekonomického tímu. Náplň práce: zakladanie a triedenie účtovných dokumentov. Práca je vhodná aj pre absolventa alebo dôchodcu. Práca v ekomickej sfére vítaná. Flexibilný pracovný čas, práca na dohodu/TPP/živnosť. Platové podmienky, budú upresnené na pracovnom pohovore. Lokalita: Bratislava - Nové Mesto
Správa sociálnych sieti a jednoduchá práca s PC
Mladý a rýchlo rastúci e-shop hľadá do svojho týmu viacero zamestnancov. Ak máš chuť budovať s nami perspektívny e-shop na viacerých európskych trhoch a baví ťa tvoriť kontent na sociálnych sieťach neváhaj sa nám ozvať. Aktuálne obsadzujeme túto pozíciu: -správa sociálnych sieti(instagram, facebook, tiktok) -vytváranie obsahu, tvorenie obsahu, vylepšovanie kontentu…) Stačí nám spisovné ovládanie Slovenský jazyk, zodpovedný prístup k práci, preukázať znalosť na sociálnych sieťach, logické myslienie a samozrejme byť zdatný v ovládaní socialných sieti a PC. Nehľadáme experta ale ani začiatočnika. Na oplátku ti za tvoju prácu ponúkneme od 700eur netto. Práca sa vykonáva v Košiciach-Barca. Nástup možný ihneď Pracovná doba 7:30-16:00 Práca len interne. Kontaktovať prosím LEN emailom. Životopis posielať na email:(do predmetu uviesť “siete”) andreas.martinel21@
Ponúkam 1000-2000eur za vybavenie nenáročnej práce
Hľadám nenáročnu prácu pre 1-2 osoby. Hľadám prácu nie ponúkam! Pracovná doba cez deň a voľné víkendy výhodou. Práca v Košiciach alebo blízkom okolí. Žiadny katalógový predaj, balenie balíčkov a podobne. Za vybavenie dlhodobej nenáročnej práce ponúkam vysokú finančnú odmenu.
Telefonista, oddlžovací špecialista
Telefonista, oddlžovací špecialista Hľadáme novú kolegyňu do kancelárie v Košiciach – telefonistka, oddlžovacia špecialistka – práca na živnosť, s. r. o., dohoda Máte skúsenosti v oblasti predaja služieb (úvery, poistenie) a hľadáte zmenu? Pridajte sa k nám. Vraciame ľuďom úsmev na tvár a dávame im šancu začať žiť odznova bez opakovania starých chýb. Náplň práce: – práca s klientmi, ktorí prejavili záujem o pomoc s oddlžením – Osobný bankrot – telefonovanie, osobné stretnutia- poradenstvo – práca v kancelárií s firemným systémom Pracuje sa s databázou klientov, každý deň sú prideľované nové kontakty klientov. Vzdelanie: – stredoškolské s maturitou – nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie – vysokoškolské I. stupňa – vysokoškolské II. stupňa Požiadavky: – prax v oblasti sprostredkovania finančného poradenstva – úvery, poistenie – skúsenosti s prácou s klientmi – Microsoft Word, Microsoft Excel – komunikatívnosť, flexibilita, zodpovedný prístup – ochota napredovať a vzdelávať sa Jazykové znalosti: – slovenský jazyk – úroveň C2 – maďarský jazyk – vítaný Miesto výkonu práce: Office Košice Ponúkame: – motivačné odmeňovanie formou provízneho systému, výšku príjmu závisí od vašej šikovnosti bez horného stropu, na živnosť alebo s.r.o. v priemere cca 1300 €, na dohodu 800 € brutto – priateľská tímová spolupráca – pravidelné a bezplatné školenia Životopis môžete poslať na e-mailovú adresu: info@ Vybraných uchádzačov budeme kontaktovať.
Rodinný,firemný asistent
Hľadám prácu na dlhodobý prac.pomer ako asistent vo vašej firme a u Vás doma.Vo firme komplexná starostlivosť o kanceláriu,nakupovanie kancelárskych potrieb,pošta,drobné administratívne práce,starostlivosť o zamestnancov,nakupovanie a príprava občerstvenia,starostlivosť o vozový park,možnosť sprevádzania na služobných cestách atď.U Vás doma,starostlivosť o exteriér,interiér,nakupovanie atď.Som 54.r ženatý muž,ponúkam absolútnu spoľahlivosť,diskrétnosť,lojalitu,slušnosť,flexibilitu.Prácu hľadám celá SR.Kontaktovať po 14.30.hod.Ďakujem
Prijmeme asistentku
Hľadáme asistentku: Náplň práce: administratíva firmy, vybavovanie telefonátov a osobných termínov. Podmienky: vodičský preukaz sk. B, pozitívne myslenie .Výhody: nástupný plat 800,-€ v čistom na prvý mesiac ,firemný mobil na súkromné účely firemné auto na súkromné účely, notebook na súkromné účely. Prosíme poslať životopis iba mailom na Práca po celom SK. Cudzí jazyk vítaný , nie je však podmienkou.
Administratívny asistent/asistentka
Firma DELENA s.r.o so sídlom v Prievidzi, hľadá šikovného uchádzača alebo uchádzačku na pracovnú pozíciu : ASISTENT/KA, ADMINISTRATÍVNY PRACOVNÍK (pre komunikáciu so zahraničnými klientami) Náplň práce: - aktívna komunikácia s klientami v anglickom a nemeckom jazyku - zodpovednosť za pridelený projekt Druh pracovného pomeru : - TPP Platové podmienky : TPP : 850€/mesačne v čistom Iné výhody : - pohyblivá pracovná doba - zaučenie a komplexná podpora - auto - mobil - PC Miesto práce : Kancelária - Prievidza (po dohode možný aj striedavý home office) Požadované vzdelanie : minimálne úplné SŠ s maturitou Základná podmienka: - nemeckého jazyka úroveň A1/A2 - anglický jazyk úroveň B1/B2 - ovládanie internetu, mobilu a PC - vodičský preukaz sk. B, - Microsoft Word, Exel úroveň pokročilý. Ďalšie požiadavky : - príjemné vystupovanie, komunikácia - lojálnosť voči firme - komunikatívnosť - kreatívne myslenie - zodpovednosť - maximálne nasadenie - samostatnosť - flexibilita - dochvíľnosť Informácie pre uchádzačov : Ak spĺňate nami uvedené kritéria a naša ponuka Vás oslovila, prosíme Vás, aby ste svoje písomné žiadosti spolu so životopisom posielali mailom na e-mail denelapd@
Obchodný manažér
Ponúkame prácu pre obchodného manažéra. Naša firma sa zaoberá sprostredkováním práce do zahraničia. Požiadavky: -príjemné vystupovanie -výborné komunikačné schopnosti a obchodný prístup -precíznosť,zodpovednosť,samostatnosť -znalosť nemeckého jazyka -platové ohodnotenie nadštandardné, po dohode. Bližšie info cez telefon!
Asistentka
Hľadám asistentku ktorá je spoľahlivá a komunikatívna.Vhodná práca aj popri zamestnaní alebo VŠ. Flexibilný pracovný čas. Oblasť: Egypt. Podmienka: aglický jazyk Pre viac informáii zavolajte.
Založ si svoj biznis - POZOR teraz s 0 investíciou
Nepremeškajte túto šancu !!! - Práca online pre Rakúsku rodinnú firmu - 30% okamžitý zárobok z objednávky - Možný zárobok až do výšky 60% - Svoj vlastný e-shop zdarma, o nič sa nestaráš, všetko zariadi firma - tu, aj v prípade záujmu o parfémy, objednáte: - Bonusové zárobky bez vlastného obratu - Pravidelné akcie, súťaže, bonusy - Viac info poskytnem mailom
Asistentka riaditeľa
Firma JV Intersad spol. s.r.o.,Svätý Jur ponúka pracovnú pozíciu asistentka riaditeľa. Mzda : 800 eur + odmeny podľa výkonov Pracovná doba od 7:00 do 15:30 hod. Náplň práce : - zaistenie bežného chodu kancelárie - vybavovanie e-mailov, telefonátov, stretnutí - práca v exceli - kopírovanie, tlač, spracovanie dokladov podľa potrieb riaditeľa Podmienky prijatia : - komunikatívnosť - kolektívnosť - ochota vzdelávať sa - čestnosť - zodpovednosť a spoľahlivosť - vodičský preukaz výhodou Informácie pre uchádzačov : Ak spĺňate nami uvedené kritéria a naša ponuka Vás zaujala, prosíme, aby ste svoj životopis posielali na e-mail : ekonomika@
inzercia, predaj, predám, bazár, Administratíva