hladam zamestnancov - strana 9
Počet nájdených inzerátov HLADAM ZAMESTNANCOV
: 1000 - strana 9

Personálna agentúra, so sídlom v Bardejove, zaoberajúca sa vysielaním pracovníkov do Nemecka, hľadá do svojho tímu výkonného riaditeľa spoločnosti, s predošlými skúsenosťami v danej oblasti, ktorého hlavnou náplňou bude analýza doterajšieho fungovania firmy, nastavenie vnútorných procesov spoločnosti a dohľad nad ich dodržiavaním, priame podieľanie sa na ďalšom rozvoji firmy a vytvorenie novej divízie spoločnosti, zaoberajúcej sa poskytovaním personálnych služieb na území Slovenska (doposiaľ na tomto trhu spoločnosť nepôsobila).
Hlavná náplň práce:
* rozvoj aktuálnych projektov v Nemecku, zabezpečenie rastu spoločnosti
* vytvorenie novej štruktúry spoločnosti, nastavenie vnútorných procesov a dohľad nad ich dodržiavaním
* koordinácia a motivácia interného tímu spoločnosti
* neustále zlepšovanie poskytovaných služieb a zabezpečenie nízkej fluktuácie vyslaných pracovníkov
* tvorba cenových ponúk a kalkulácií, realizácia obchodných stretnutí a vyjednávanie podmienok spolupráce
* zavedenie pravidelného reportingu spoločnosti, naprieč všetkými oddeleniami a ich následne vyhodnocovanie, počas firemných porád interného tímu spoločnosti
Zamestnanecké výhody, benefity:
* variabilná zložka, počítaná ako podiel z celkovej mesačnej fakturácie spoločnosti
* štedré bonusy, za dosiahnutie stanovených ročných cieľov
* firemný automobil
* firemný notebook a telefón
* pre uchádzačov, ktorí budú musieť za prácou dochádzať z iného mesta, poskytujeme ubytovanie zdarma
Informácie o výberovom konaní:
Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem. Vašim životopisom sa budeme dôkladne zaoberať, avšak dovolíme si kontaktovať len uchádzačov, ktorí spĺňajú nami stanovené kritéria.
Jazykové znalosti:
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti:
Microsoft Excel - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
* preukázateľné skúsenosti na obdobnej pozícií
* príjemný a profesionálny prejav a vystupovanie
* zameranie na dosahovanie výsledkov
* time management
* odolnosť voči stresu
* flexibilita
* skúsenosť s vedením a riadením tímu
* samostatnosť
Miesto práce:
Bardejov, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru:
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu:
ihneď
Mzdové podmienky:
Výška mzdy bude upresnená po vzájomnej dohode, na osobnom stretnutí
Inzerujúca spoločnosť: Royce Agency s.r.o.
Stručná charakteristika spoločnosti:
Personálna agentúra, s pôsobením prevažne v Nemecku
Počet zamestnancov:
100-149 zamestnancov
E-mail: royceagency@

Prijmeme do TPP prevádzkara s možným nástupom ihneď. Hľadáme do nášho kolektívu samostatného, zodpovedného človeka so zmyslom pre detail a silnými komunikačnými schopnosťami. Do prevádzky bar -herňa hľadáme prevádzkara, ktorý sa bude podieľať na rozvoji prevádzky na jej zlepšovaní a napredovaní.
Náplňou práce bude:
-riadiť a organizovať chod prevádzky,
-riadiť, koordinovať, motivovať a hodnotiť podriadených zamestnancov,
-kvalitne vyberať, školiť zamestnancov,
- spolupracovať s prevádzkarmi a kanceláriou,
- iné bližšie uvedené na pohovore,
Zamestnanecké výhody, benefity:
- práca na TPP v stabilnej firme,
- 1200€ - 2000€ ( brutto)
- dynamická a zaujímavá práca v príjemnom prostredí a v mladom kolektíve ,
- výplata vždy do 15 dňa v mesiaci na účet,
- spravodlivé a zodpovedajúce mzdové ohodnotenie s možnosťou nárastu,
- káva, čaj, post mix, každý deň počas pracovnej smeny zadarmo,
- možnosť naplánovať si svoju dovolenku, preplácanie dovoleniek,
- stravovacia karta Doxx (stravné lístky v hodnote 5,10 €),
- každý rok darček k narodeninám a meninám,
- bližšie informácie na osobnom pohovore
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
-predchádzajúce skúsenosti na podobnej pozícii minimálne 1 rok !!
- aktívny a flexibilný prístup k práci,
-prijemne a sympatické vystupovanie a komunikačné zručnosti,
- spoľahlivosť, precíznosť, samostatnosť, lojálnosť,
- požadujeme platný zdravotný preukaz,
- hygienické minimum, alebo ukončená škola v požadovanom odbore,
- vodičky preukaz PODMIENKA!!
- vlastné auto výhodou, nie však podmienkou,
- bezúhonnosť - čistý výpis z registra trestov,
Informácie o výberovom konaní:
Podrobný profesijný životopis spolu s fotografiou a motivačným listom zasielajte na
Ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem pracovať v našej spoločnosti, upozorňujeme však, že kontaktovať budeme len vybraných záujemcov.

Prijmeme zodpovedných zamestnancov na pozíciu FEEDER (Zásobovač výrobnej linky) s miestom výkonu práce Kysucké Nové Mesto s nástupom ihneď.
Náplň práce:
- Navážanie paliet na dané pozície,
- stohovanie a vyvážanie plných paliet,
- nakladanie paliet do kontajnerov,
- presun materiálu a zásobovanie výrobnej linky,
- manipulácia s materiálom,
- preprava a rozvoz materiálu k výrobnej linke.
Platové podmienky:
Základná zložka mzdy: 5,82€/h brutto + odmeny
- dochádzkový bonus 70€
- motivačný bonus 30€
- stravné lístky v hodnote 5,10€
- príspevok na dopravu podľa miesta bydliska
Požiadavky na zamestnancov:
- spoľahlivosť
- zodpovednosť
- samostatnosť
- ochota pracovať v trojzmennej prevádzke
V prípade záujmu prosím svoje životopisy zasielajte na mail k.pusztaiova@ prípadne nás kontaktujte na čísle

Švajčiarska riečna lodná spoločnosť so štyrmi vlastnými loďami a jednou loďou
v manažmente hľadá nových zamestnancov na sezónu 2023. Ich lode cestujú pre rôzne európske cestovné kancelárie po riekach Rýn, Mosela, Neckar, Main a Dunaj.
Termín nástupu: Marec 2023
Komunikačný jazyk na lodi: nemecký
Plat:
- Od €1100 Netto (po odrátaní všetkých zrážok)
- Mesačné tipy €300-400 mesačne
- Ubytovanie, strava nie je odrátaná z čistej mzdy
- Rôzne platové ohodnotenie závislé od skúsenosti/praxe, dohodnuté priamo s HR lode
- 6.4 dní platenej dovolenky za mesiac
Požiadavky na zamestnanca:
- Pracovné skúsenosti na danej pozícii
- Znalosť nemeckého jazyka na úrovni A2- B1
Obsadzované pozície:
- Junior Cook/ kuchár, pomocný kuchár
- Barman/Barmanka
- Čašník/Čašníčka
- Chyžná/chyžný
- Umývač riadu
- Recepčná
Benefity:
- Ubytovanie a strava poskytnuté (z netto platu sa nestrhávajú)
- Cestovné náklady preplatené spoločnosťou
- Švajčiarska zmluva (vrátane sociálneho poistenia a daní)
- Švajčiarska zdravotná poisťovňa
- Prídavok na dieťa pre občanov EÚ
Prosím kontaktujte Nás, ak hľadáte prácu v zahraničí. Naša spoločnosť hľadá zamestnancov do skladov, hotelierstvo ale aj kvalifikované práce v rôznych štátoch.
Monika 0
info@

Plánujete poskytovať Vaše služby v Nemecku a v Rakúsku, ako prácnická či fyzická osova a nie je Vám jasné čo všetko musíte vybaviť a zariadiť?
Veľmi radi Vám pomôžeme vyriešiť nasledovné.
Naše služby pre Vás:
Nemecko:
Fyzické a právnické osoby (SZČO - S.R.O.)
Oslobodenie od zrážkovej dane v stavebníctve ( Freistellung )
Prihlásenie zamestnancov na colný úrad - Zollamt
Ohlásenie činnosti na remeselnej komore
Registrácia a hlásenia na SOKA BAU
Vyžiadanie dovolenkového fondu
Rakúsko:
HLÁSENIA vyslania zamestnancov
OHLÁSENIE ČINNOSTI na spolkovom ministerstve
Vrátenie zrážkovej dane - S.R.O. - SZČO (dožiadanie zadržaných €)
Spracovanie žiadosti o registráciu firmy na dovolenkovom fonde BUAK
Spracovanie žiadosti o prihlásenie zamestnanca na dovolenkovom fonde BUAK – za zamestnanca
VRÁTENIE PRÍSPEVKOV, OSLOBODENIE OD PRÍSPEVKOV od Gebietkrankenkasse
A ďalšie povolenia, ktoré sú potrebne aby ste mohli vykonávať činnosť v zahraničí
Tel :
+49 1759120985
+42

Poľnohospodárska firma príjme zamestnancov
-traktorista na traktory JCB Fastrac
-traktorista na tahače Tatra traktor
-kombajnista na kombajn New Holland CR
-rezačkár na rezačku New Holland FR
-pracovník s lisom Krone Big Pack
-mechanik

Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Náplň práce:
Obsluha zákazníkov a komunikácia s nimi, predaj našich výrobkov a tovarov, udržiavanie poriadku a čistoty, objednávky a vyúčtovanie, kontrola správneho chodu prevádzky.
Zamestnanecké výhody, benefity
- nadštandardné platové podmienky a možnosť posunu na vyššie pozície v krátkej dobe
- Zľavy na chutné produkty v našich prevádzkach
- Práca v mladom tíme ľudí , ktorý sú do svojej práce zamilovaní.
- možnosť karierneho rastu bez obmedzenia
Pridajte sa k nám a môžete aj vy prispieť k zveľadeniu úžasnej myšlienky priniesť do modernej doby kus tradície a tiež pomôcť s rozvojom úžasných miest s nezameniteľnou atmosférou.
Informácie o výberovom konaní
Aktuána ponuka práce je pre prevádzky ZMRZLINKA KRASŇANY, ZMRZLINKA RAČA, DOMČEK MEDICKÁ
Prijmeme sympatickú a pracovitú posilu do niektorých z naších malých, útulných Kaviarní - Zmrzlinárníul na pozíciu - čašník / barman / obsluha. Naše prevádzky sú trvalo otvorené a preto je práca v našej spoločnosti stabilná a s veľkými výziami pre korektných, pracovitých a spolahlivých pracovníkov.
Skúsenosti v obore nie sú podmienkou ( nášho nového kolegu radi zaučíme ), avšak sú vítané a môžu byť nápomocné pri zaúčaní, či pri možnosti karierneho rastu na ďalšie pozície ako vedúci zmeny, či vedúci prevádzky a daľšie.
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania
15.3.2023 (ostáva ešte 36 dní)
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
základné vzdelanie
študent strednej školy
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
Gastronómia
Prax na pozícii/v oblasti
prax v gastronómii / kaviarni / zmrzlinárni je vítaná
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sieť Kaviarní / Zmrzlinární s myšlienkou priniesť kus tradície a pohody do modernej doby s nezameniteľnou atmosférou.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
Kontakt
Kontaktná osoba: Ras Ujlaky
Tel.:
E-mail: poslať životopis

Obchodný zástupca - 15:00-21:00hod (2 600€)
ZAREN s.r.o.
Miesto práce
Prešovský kraj (Práca vyžaduje cestovanie)
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
po zaškolení
Mzdové podmienky (brutto)
2 600 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- starostlivosť o stálych alebo nových klientov
- priama komunikácia s klientom
- prezentácia a distribúcia produktov
- zodpovednosť za objednávky
- pracovná doba od 15:00 - 21:00
Zamestnanecké výhody, benefity
- služobný automobil po zaškolení
-flexibilná pracovná doba
- stabilná a dlhodobá spolupráca
- práca vo vlastnom regióne
- nadštandardný príjem
- bezplatné školenia a firemné akcie
- kariérny rast
- fungujeme bez problémov aj počas pandémie
Informácie o výberovom konaní
Kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Word - Základy
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- komunikačné a prezentačné schopnosti
- flexibilita, zodpovednosť, empatia
- príjemné vystupovanie
- vysoké pracovné nasadenie
- skúsenosti v oblasti obchodu výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2009 ešte ako súčasť ZAREN a ECOHOME Group. V roku 2018 sme sa pretransformovali na samostatnú organizáciu poskytujúcu služby nielen materskej firme, ale aj externému prostrediu. Firma stojí na ľuďoch s 20-ročnými skúsenosťami v tomto biznise. Dokážeme dohodnúť viac ako 4000 obchodných stretnutí za mesiac. Doposiaľ sme spolupracovali na 115 individuálnych projektoch. Víziou spoločnosti je poskytovať služby v súlade s ekológiou a udržateľným rozvojom pre domácnosti a firmy na území Slovenskej republiky.
Počet zamestnancov
100-149 zamestnancov
Kontakt
Kontaktná osoba: Matúš Kovalčík
E-mail : matus.kovalcik@

Kompletný izerát je spracovaný na Profesii:
VYNIKAJÚCA LOKÁCIA AJ PRE UCHÁDZAČOV Z BA KRAJA.
AVION - PETOMAR cca 30min.
Mzdové podmienky (brutto)
1 600 - 2 300 EUR/mesiac
+ odmeny zo zisku sekcie + dochádzkový bonus + príspevok na stravovanie • mzdové podmienky sa odvíjajú od typu pracovného pomeru, skúseností v danej problematike a rýchlosti začlenenia do pracovného procesu.
Prosíme ťa o kontakt výlučne zaslaním CV cez Profesiu, nie telefonicky.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Čo bude tvojou náplňou práce?
• Zodpovednosť za zverené portfólio produktov
• Rozširovanie sortimentu v produktových kategóriách
• Vyhľadávanie a analýza potenciálu nových produktov
• Komunikácia a vyjednávanie tých najlepších podmienok s dodávateľmi
• Analýza trhu, marže a nastavenie cenotvorby, riadenie zásob
• Komunikácia a vyhľadávanie veľkoobchodných partnerov
• Príprava podkladov pre marketingové oddelenie
• Spolupráca s ostatnými oddeleniami vo firme
Na tvojej novej pozícii budeš mat zodpovednosť za obchodné výsledky z maloobchodného a veľkoobchodného predaja. Predajnú stratégiu máme nastavenú, ale nové nápady na jej optimalizáciu sú viac než vítané.
Zamestnanecké výhody, benefity
Čo ti ponúkame?
• Prácu v rozvíjajúcej sa spoločnosti
• Možnosť rozšírenia pôsobenia kategórie do ČR
• Možnosť výberu kurzov osobného rozvoja a školení v oblastí e-commerce a obchodu, uvítame všetky tvoje návrhy na sebavzdelávanie v danej problematike
• Zamestnanecké zľavy na sortiment z našej ponuky
• Káva a čaj zdarma v kuchynke je u nás samozrejmosťou
• Spoločné firemné akcie v menších skupinkách podľa záľub, ale aj celofiremné
teambuildingy
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
viac na Profesii.

Nástupy Ihneď!
Team leader, sklad s potravinami- Holandsko, Nijmegen - od €15.94 n/h Brutto
Operátor v práčovni - Holandsko,Schiphol, Nederhorst den Berg - od €12.40 p/h Brutto
Práca v second hand - Holandsko , Deventer - od €11.60 p/h brutto
Sklad s potravinami plus výroba - Holandsko, Nijmegen - od €12.08 p/h Brutto
Sklad s mäsom - Holandsko, Veenendaal - od €12.40 p/h Brutto
Sklad s Detskými Produktmi - Holandsko, Cuijk- od €11.16 n/h
Práca s kvetmi - Holandsko, Huissen - Od €11.75 n/h Brutto
Sklad s jedlom - Holandsko, Wijchen - od €11.75 n/h Brutto
Príplatky:
Nedeľa 200%
Nočná zmena 120%
Bonus za produktivitu
Výplata:
Týždenne
Garantované hod.:
40 h/ týždenne, možné nadčasy
Pracovné zmeny:
*podľa pracoviska
06.00-14.00 14.00-22.00 22.00-06.00
Ubytovanie:
- zdieľané izby v cene €98 týždenne vrátane všetkých energii (alebo podľa dostupného ubytovania)
- v dome sa zdieľajú obývacia izba, kuchyňa a kúpeľňa
- býva sa v priemere na dom vo štvoriciach, paticiach
- dom je plne vybavený na bývanie
Doprava do práce:
- autom, bicyklom, mestská doprava
- € 0.19/km príspevok na vlastný transport, max €130 mesačne
-zamestnávateľ Vám môže poskytnúť zapožičanie bicykla, elekt. bicykla, auta na cestovanie do práce
Požiadavky na zamestnancov:
- základy anglického jazyka
- pracovné pozície je vhodná pre mužov aj ženy
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
- podľa vybraných a aktuálnych pozícií
- Práca s kvetmi, výroba šišiek, pri výrobe potravín, sklady s oblečením
Benefity:
- práca na holandskú zmluvu, u certifikovaného zamestnávateľa s možnosťou prechodu na prácu TPP
- zabezpečené ubytovanie, ktoré netreba platiť dopredu
- zamestnávateľ za vás odvádza dane a prídavky podľa platnej legislatívy
- asistencia s vybavením BSN čísla, bankovým účtom a zdravotným poistením
- mzda každý týždeň
- pomoc pri hľadaní dostupných možností pri vycestovaní zo Slovenska a ČR
- nástupy sú možné každý týždeň
Doplňujúce informácie:
Prosím kontaktujte Nás, ak hľadáte prácu v zahraničí. Naša spoločnosť hľadá zamestnancov do skladov, hotelierstvo ale aj kvalifikované práce v rôznych štátoch.
Barbora Ziaťková 0589
info@
Nájdete Nás-

Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Náplň práce:
- Výkon všetkých pomocných prác potrebných k príprave stravy na výdaj, t. j. najmä čistenie ovocia a zeleniny,
- Výdaj stravy (servírovanie, dekorovanie)
- Umývanie riadu a umývanie všetkých kuchynských zariadení,
- Dodržiavanie pokynov udelených kuchárom a pomocným kuchárom,
- Udržiavanie čistoty v kuchyni,
- Dodržiavanie všetkých hygienických a bezpečnostných predpisov.
Práca na 3 zmeny (týždenná zmennosť), víkendy voľné
Zamestnanecké výhody, benefity
- stabilné miesto
- celoročná prevádzka ( v čase pandémie nebol ani jeden náš zamestnanec prepustený)
- doprava
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
základné vzdelanie
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Zdravotný preukaz
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Prevádzka, ktorá sa zameriava na sortovanie a balenie spojovacieho materiálu.
Počet zamestnancov
20-24 zamestnancov
E-mail: poslať životopis

Hľadáme zodpovedného a dobre zorganizovaného človeka pracovníka/pracovníčku pre prevádzku apartmánového domu v blízkosti Liptovského Mikuláša. Apartmánový dom pozostáva z 12 apartmánov.
V prípade potreby je v apartmánovom dome dostupná ubytovacia miestnosť pre zamestnancov zdarma.
Náplň práce je rôznorodá, hlavne sa jedná o zabezpečenie upratania izieb, prácu s hosťami a iné práce podľa potreby.
V rámci práce s hosťami sa jedná najmä o:
- odovzdávanie/preberanie izieb po hosťoch
- základná komunikácia s hosťami (zodpovedanie otázok hostí cez rezervačný systém, telefonicky a email)
- práca s pokladňou (výber miestnych daní a depozitov)
V rámci upratovania sú to najmä práce:
- upratanie izieb (vysávanie, výmena prádla, riady, umývanie okien atď.)
- pranie a mangľovanie (žehlenie) posteľnej bielizne
- upratovanie spoločných častí apartmánového domu
- údržba okolitého pozemku (sezónne podľa potreby)
- výber a dohľad nad výkonom sezónnych brigádnikov, alebo pomocnej chyžnej
V rámci ostatných prác sa jedná napríklad o:
- administratívne práce, denne vybavovanie evidencie a mailovej komunikácie
- výpomoc s obhliadkovaním nájomných bytov ktoré spoločnosť na Liptove vlastní
- výpomoc s prevádzkou penziónu, dohľad nad každodenným chodom zariadenia
- drobné nákupy rôzneho druhu, kontrola skladových zásob, príjem a evidencia tovaru, kontrola kotolne,
a akékoľvek iné práce ktoré sú potrebné pre bežný chod prevádzky
Pracovná doba:
- práca je počas pracovných dní alebo víkendov, pracovná doba nie je fixná, v závislosti od príchodu/odchodu hostí
- dvíhanie telefónu do 21:00
Požadované znalosti:
- MS Office (MS Word a Excel)
- Práca s PC, stredne pokročilý
- Minimálne ukončené stredoškolské vzdelanie
- Vodičský preukaz a prax viesť osobný automobil
Vyžadujeme tieto osobnostné predpoklady:
- absolútna dochvíľnosť a zodpovednosť
- dôslednosť pri vedení evidencií
- schopnosť riešiť problémy a vzniknuté situácie aj samostatne
- časová flexibilita
Miesto výkonu prác
Liptovský Mikuláš
Minimálne 1 x týždenne výjazd do prevádzky spoločnosti v Banskej Bystrici
Ponúkame
Zdarma ubytovanie v apartmánovom dome v miestnosti pre zamestnancov
V prípade potreby poskytneme aj vlastný samostatný firemný byt za zvýhodnených podmienok
Pracovník bude mať k dispozícii telefón, notebook, kanceláriu a v prípade potreby firemné auto.
Dlhodobý, stabilný pracovný pomer, pravidelnú mzdu na čas
Mzda
Na živnosť (faktúru) cca. 1100 - 1350 Eur / mesačne.
Preferujeme spoluprácou formou živnosti, v určitých prípadoch je možné mať pracovný pomer na dohodou. Je možné uzavrieť zmluvu o službách aj s s.r.o.
Životopis a popis predošlých pracovných skúseností poslať na: alex.kreze@, Predmet emailu: UBYTOVANIE LM
tel. kontakt:

Staň sa súčasťou nášho kolektívu :)
V rámci naších prevádzok: Chata pod Soliskom, Horský hotel na Popradskom Plese, Majláthova chata, Slalom Reštaurácia a Apreski bar hľadáme nových zamestnancov na pozície: kuchár, časník a výpomoc do kuchyne.
Taktiež príjmame do našej partie nových brigádnikov. Pre viac info nám pošlite email! :))

Mechanik elektronických zariadení na živnosť
DRAFTCOM s.r.o.
Miesto práce
Detva
Druh pracovného pomeru
živnosť
Termín nástupu
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
10 - 12 EUR/hod.
základná mzda 10€/hodina + 2€/hodina bonus za dochádzku a kvalitu
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- vykonávanie opráv a údržby vyhradených technických zariadení
- vykonávanie preventívnych prehliadok a skúšok technických zariadení
- diagnostika porúch a chýb
- spracovanie a zabezpečenie kompletnej dokumentácie pre zariadenia
- iné práce a činnosti potrebné pre plynulý chod prevádzky
- pracuje sa na 12 hodinové zmeny v nepretržitej prevádzke
Zamestnanecké výhody, benefity
- bezplatné stravovanie
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Automobilový priemysel, výroba dopravných prostriedkov
Výroba komponentov pre automobilový priemysel
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
elektromechanik
Prax na pozícii/v oblasti
elektromechanik, elektrikár, elektroúdržbár
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
-vzdelanie elektrotechnického zamerania
-odborná spôsobilosť - minimálne §21, výhodou §22
-aktívna práca s PC
-tímová spolupráca, zodpovednosť, spoľahlivosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme mladá dynamická spoločnosť s otvorenou firemnou kultúrou, ktorá ponúka služby v oblasti personálneho poradenstva spoločnostiam pôsobiacich v industriálnom odvetví.
Našim klientom navrhujeme zlepšenia v oblasti optimalizácii personálnych nákladov, ktoré im majú napomôcť čo najefektívnejšie využívať ľudské zdroje.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
500-999 zamestnancov
Kontakt
Tel.:

Ponúkame na prenájom výrobný, skladový a administratívny priestor na Rozvojovej 2 v Košiciach, v susedstve s OC CASSOVIA s výborným napojením na obchvat Košíc.
Plocha pre výrobu a sklad má 9 186 m2 a jej súčasťou sú 4 doky pre kamióny. Priestory majú denné svetlo, priemyselné liate podlahy so svetlou výškou 4m, 8m a 12m. Priestory je možné členiť a prenajať po častiach. Výrobné priestory sú vybavené žeriavmi, vzduchotechnikou, vlastnou trafostanicou so záložným diesel agregátom a kompresorovou stanicou.
Administratívne priestory majú 1 686 m2 a sú v dvoch podlažiach. Priestory sú ako samostatné kancelárie ale aj ako „open space offices“ ktoré je možné prispôsobiť podľa potreby nájomcu.
Objekt má priestor pre výdaj stravy a šatne pre zamestnancov.
V areáli a jeho bezprostrednej blízkosti je dostatok parkovacích miest pre zamestnancov aj návštevy. MHD je hneď pri OC Cassovia (3min)
Budovy majú napojenie na všetky inžinierske siete a centrálne vykurovanie.
Objekt je ihneď k dispozícií na prenájom.
Pre viac informnácií prosím kontaktujte nás telefonicky.

Miesto práce
The Face Club- Boženy Nemcovej 28, 04001 Košice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
EUR/hod.+tringelt
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Reštaurácia The Face Club rozširuje svoj team a hľadá práve TEBA.
Zaujímaš sa o gastronómiu, máš príjemné vystupovanie, máš rád kvalitný servis, a je pre Teba samozrejmosťou profesionálne správanie?
Podmienka: prax
Tak si to práve Ty koho hľadáme.
V prípade, že ťa naša ponuka oslovila zašli svoj životopis na e-mail
Zamestnanecké výhody, benefity
• práca v podniku s dobrým menom a dlhoročnou tradíciou
• dodržiavanie výplatného termínu
• fixný plat
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
Jazykové znalosti
Anglický jazyk – základy
Ostatné znalosti
Pokladňa -
Vzdelanie v odbore
čašník/servírka,
Počet rokov praxe
Prax v obore vítaná
Osobnostné predpoklady a zručnosti
-flexibilita
-zodpovednosť
-komunikatívnosť
- USMIEVAŤ SA
- silná orientácia na zákazníka
- prívetivé a ochotné správanie
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
spoločnosť podnikajuca v oblasti gastronómie a iných služieb
Počet zamestnancov
12 zamestnancov
Kontakt
Kontaktná osoba:JALC s.r.o.
Tel.:
E-mail:thefaceclubke@

Hľadáme šikovného prevádzkara Hostinca u Klačkov v Bielych Karpatoch. Na tejto pozícii budeš zodpovedať za celkový chod hostinca. Môžeš sa veľa naučiť pri práci na rôznych pozíciách, s cieľom priniesť hosťom autentický zážitok. Ochota komunikovať s hosťami i kolegami je zárukou spokojnosti.
- zabezpečenie a starostlivosť o bezproblémový chod prevádzky s dôrazom na úroveň a kvalitu poskytovaných služieb
- dodržiavanie hygienických a bezpečnostných predpisov
- pravidelné hodnotenie výkonnosti zamestnancov a ich rozvoj a podpora
- kontrola kvality poskytovaných služieb hosťom
- vytváranie objednávok a ich spracovanie v systéme
- spolupráca pri tvorbe jedálneho a nápojového lístka
- dohľad nad skladovými zásobami a spracovávanie mesačných inventúr
Zamestnanecké výhody, benefity
- unikátne prostredie hostinca
- možnosť ďalšieho profesionálneho rozvoja a rastu
- motivačné a férové finančné ohodnotenie
- výborné jedlo v rámci hostinca
- tímbuildingové aktivity pre zamestnancov
- zľavy na produkty a služby hostinca
Ak ťa oslovila naša ponuka, neváhaj nám poslať svoj životopis, motivačný list tiež poteší. Vážime si všetky reakcie na naše pracovné ponuky, ktoré si starostlivo pozrieme a s výsledkom výberového konania budeme kontaktovať vhodných uchádzačov.
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- máš aspoň rok skúsenosti s prácou čašníka
- plynule rozprávaš po slovensky a anglicky
- máš skúsenosti s pokladňou alebo terminálom
- dôležité je príjemné vystupovanie, zodpovednosť, vždy úsmev na tvári a proaktívny prístup
- skúsenosť s vedením ľudí je výhoda
- si silná osobnosť a vieš zvládať stresové situácie
Výška nástupnej mesačnej mzdy závisí od tvojich individuálnych skúseností a zručností, je predmetom partnerskej dohody.

Realitná kancelária RE/MAX vo výhradnom zastúpení majiteľa ponúka na predaj nehnuteľnosť - VINÁREŇ POD KOSTOLOM s prislúchajúcimi pozemkami, na ulici Benková v Novom Meste nad Váhom.
Budova Vinárne pod kostolom je prízemnou jednopodlažnou budovou s čiastočným podpivničením, ktorá od kompletnej prestavby a modernizácie v rokoch 1999 - 2003 bola využívaná ako stravovacie zariadenie (reštaurácia) a vďaka svojej rozlohe vnútorných priestorov aj s možnosťami väčších osláv, svadieb a iných spoločenských akcií. Hlavný vstup do priestorov Vinárne je cez spoločný pozemok s prevádzkou Pivárne pod kostolom, ktorá je toho času taktiež predávanou nehnuteľnosťou (kontaktuj makléra tejto ponuky).
Budova Vinárne dispozične pozostáva:
Prízemie (1NP):
► hlavný vstup pre hostí, banketová hala, banketová miestnosť, sociálne zariadenia pre hostí osobitne pre mužov a ženy, priestor jedálne, vstup pre prísun potravín s chodbou, WC pre zamestnancov, sklady, kancelária, schody do suterénu, kuchyňa, sociálne zariadenie pre zamestnancov kuchyne, miestnosť pre hrubú prípravu jedál a mraziace boxy.
Suterén:
► schody, chodby, kotolňa pre vináreň a skladové priestory.
Konštrukčné riešenie budovy:
Prízemie (1NP so zastavanou plochou 440m2):
Obvodové a vnútorné nosné a nenosné steny sú murované z plných pálených tehál. Stropná nosná konštrukcia je železobetónová. Vstupné dvere sú drevené s ochrannou otváracou mrežou. Okná v budove sú drevené zdvojené, v prístavbe a v jedálni sú nové plastové okná. Vnútorné omietky stien sú vápenné, štukové. Na stenách kuchyne, sociálnych zariadeniach s WC a mraziarenských boxov sú keramické obklady. Vonkajšie fasádne omietky sú brizolitové. Podlahy vo všetkých miestnostiach sú z keramickej dlažby.
(výška stropu v 1NP je 3m)
Strecha budovy je plochá s pozinkovaného plechu.
Suterén (zastavaná plocha 47m2):
Základy budovy sú betónové, pásové. Betónové sú aj obvodové a vnútorné nosné a nenosné priečky v suteréne. Priečky sú murované z plných pálených tehál. Vnútorné omietky sú štukové, vápenné. Všetky podlahy v suteréne sú betónové, s povrchovou úpravou s cementového poteru.
VINÁREŇ POD KOSTOLOM je napojená na všetky inžinierske siete (voda, plyn, kanalizácia, elektrika, telefón). Priestory sú vykurované vlastným kotlom ústredného kúrenia (plynový kotol). Teplá úžitková voda je ohrievaná plynovým kotlom do zásobníka vody.
V prípade pokračovania prevádzkovania vinárne sa priestor ponúka s vybavením a zariadením (podľa dohody).
K priestorom prislúchajú aj vonkajšie priestory s terasou a posedením. Priestor je kompletne oplotený s vonkajšou bránou.
Vzhľadom na možnosť kúpi nehnuteľnosti VINÁRNE spolu so susediacou nehnuteľnosťou (hľadaj: "PREDAJ - PIVÁREŇ POD KOSTOLOM", alebo sa kontaktuj u makléra tejto ponuky), stavby spolu vonkajším priestorom ponúkajú aj ďalšie príležitosti s potenciálom dobudovania do stavu s možnosťami ubytovania (Penzión), alebo vybudova

Miesto práce: Snina (Práca občas vyžaduje aj cestovanie v rámci dňa)
Druh pracovného pomeru: plný úväzok/ skrátený úväzok – podľa dohody
Termín nástupu: ihneď / podľa dohody
Mzdové podmienky (brutto): 849/mesiac, výkonnostné príplatky až do 1400 / mesiac
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Vyťažovanie vlastných kamiónov, nákladných vozidiel a dodávok, administratívna činnosť, komunikácia so zamestnancami a odberateľmi, práca v kancelárii s počítačovým software a telefónom.
okrem toho:
- Realizuje obchodnú stratégiu
- Vyhľadáva a získava nových odberateľov,
- Pripravuje cenové ponuky,
- Zabezpečuje evidenciu objednávok a požiadaviek,
- Zabezpečuje kooperáciu s cudzími dopravcami a špedíciami, vrátane zahraničných klientov podľa pokynov vedúceho,
- Neustále sleduje priebeh dopravy,
- Po zistení nezhôd a reklamácii okamžite zabezpečuje potrebné administratívne úkony na ich riešenie,
- Denne uzatvára objednávky a eviduje ich do príslušného software,
- Denne sleduje výkony pridelených klientov a navrhuje možné zlepšenia
- Zabezpečí okamžite prerušenie, skončenie spolupráce s klientom v prípade neplnenia si dohodnutých podmienok
- na dennej báze podáva správu vedúcemu pobočky
Zamestnanecké výhody, benefity
- firemné auto škoda fabia
- mobil
- notebook
- spravodlivá odmena z efektívnych výnosov a kreatívnej práce
- perspektíva dlhodobej práce
Informácie o výberovom konaní
Ak Vás ponuka oslovila, zašlite nám prosím životopis, životopis poslať na e-mail: dunajtransporte@
Vybraní uchádzači budú pozvaní na pohovor.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I stupňa
vysokoškolské II stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - alebo Nemecký jazyk - Začiatočník
Ostatné znalosti
Fakturácia - Začiatočník
Microsoft Office - Začiatočník
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
Prax výhodou
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- slušné vystupovanie
- zodpovenosť, pracovitosť
- flexibilita
- komunikačné zručnosti (soft skills)
- odolnosť stresu
Zaslaním životopisu, uchádzač súhlasí s tým, aby spoločnosť DUNAJ tranSERVICE s.r.o. spracovala osobné údaje uvedené v týchto dokumentoch. Poskytnuté osobné údaje budú spracúvané v našej spoločnosti výlučne pre potreby evidencie uchádzačov o zamestnanie po dobu 6 mesiacov a následne budú zlikvidované. Nevyžiadané dokumenty skartujeme. V prípade žiadosti o ukončenie spracúvania pred termínom, nám to prosím písomne oznámte.
Inzerujúca spoločnosť DUNAJ tranSERVICE s.r.o.
Stručná charakteristika spoločnosti
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
Adresa spoločnosti
DUNAJ tranSERVICE s.r.o., Snina
Slovenská dopravno – logistická, rozrastajúca sa spoločnosť, s inovatívnym prístupom, so sídlom, vozovým parkom a skladovými priestormi v Snine. Vďaka skúsenému a flexibilnému dispečing

Miesto práce
celé Slovensko, zahraničie
Druh pracovného pomeru
plný úväzok/ živnosť
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky /brutto/
1800 EUR/mesiac + príplatky za víkendy, sviatky
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme kolegu do realizačného tímu , ktorého náplňou práce bude riadenie a koordinácia záhradných prác na zverenom objekte. Koordinácia a riadenie činností zverených zamestnancov. Zabezpečovanie cenových ponúk na materiál s prieskumom cien na trhu, zabezpečenie dodania na miesto realizácie, komunikácia so subdodávateľmi, komunikácia so zákazníkmi, obchodnými partnermi, realizácia v zmysle schválenej projektovej a rozpočtovej dokumentácie.
Vhodná motivácia zamestnancov, analýza potrieb klientov a hľadanie a navrhovanie vhodných a efektívnych riešení. Efektívne využívanie zverených pracovných strojov a zariadení, zabezpečovanie pravidelného servisu a údržby
Zamestnanecké výhody, benefity
. Zľavy na všetok tovar zakúpený v našej predajni
. polročný bonus vyplácaný 2x ročne na základe plnenia cieľov
. flexibilný pracovný čas
. 5 dní dovolenky nad rámec zákona
. poskytnutie služobného motorového vozidla
. firemný notebook
. firemný mobilný telefón
. pravidelné školenia
. výborný pracovný kolektív, ľudský a ústretový prístup
POŽIADAVKY NA ZAMESTNANCA:
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I., II. stupeň
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk – Expert /C2/
Nemecký jazyk – stredne pokročilý / B2 /
Anglický - /B2/
Vodičský preukaz
Skupina „ B“
Osobné predpoklady a zručnosti
. prax v oblasti záhradníckych prác vítaná
. skúsenosti s riadením teamu
. príjemné, profesionálne vystupovanie a výborné komunikačné zručnosti
. nástroja balíka excel, word, power point na užívateľskej úrovni
. trestná a priestupková bezúhonnosť
. spoľahlivosť a zodpovedný prístup