manazer - strana 3
Počet nájdených inzerátov MANAZER
: 230 - strana 3

Stavebná spoločnosť AVA-stav, s.r.o. so sídlom v Galante obsadzuje pracovnú pozíciu
PROJEKTOVÝ MANAŽÉR V STAVEBNÍCTVE
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Plánovanie, riadenie a koordinovanie stavebných projektov.
Zodpovedanie za dodržiavanie schválených termínov a rozpočtu.
Kontrolovanie kvality vykonaných prác.
Spolupráca so stavebnými projektantmi a dozorom stavby.
Vedenie rokovaní s dodávateľmi a ich výber v spolupráci s investormi.
Vypracovávanie týždenných a mesačných reportov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Stavebný priemysel
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
5
Osobnostné predpoklady a zručnosti
vedenie ľudí
organizovanie a plánovanie práce
komunikácia (jednanie s ľuďmi)
tímová práca
pružnosť v myslení (adaptabilita, flexibilita, improvizačné spôsobilosti)
samostatnosť
analytické myslenie
precíznosť (presnosť)
komunikatívnosť
Mzda
od 2000€
2000-3000€ (finálna výška mzdy bude upravená v závislosti od znalostí a odborných skúseností)
Kontakt:
personalistka@

Pre firmu s dlhoročnou podnikateľskou históriou v oblasti zdravotníctva obsadzujeme pozíciu Manager. Firma má záujem naštartovať spoluprácu s človekom, ktorý bude pravou rukou pre majiteľov spoločnosti a bude postupom času preberať do svojej kompetencie rôzne oblasti a zodpovednosti vo firme.
Náplň práce a očakávania od uchádzača:
Vzhľadom na oblasť, v ktorej firma pôsobí – zdravotníctvo – je hlavným očakávaním od uchádzača empatický prístup k pacientovi – klientovi.
Personálna a mzdová agenda – skúsenosti z práce s ľuďmi, manažment a riadenie ľudí a organizácia práce sú výhodou.
Ekonomická a finančná oblasť – ak máte skúsenosti s podnikaním a venovali ste sa riadeniu firmy, resp. ste pracovali v tejto oblasti, bude to pre vás taktiež výhoda pri štarte na pozícii.
Marketing a PR – znalosť online prostredia, sociálne siete a iné komunikačné kanály a s tým súvisiaca komunikácia, budovanie značky a získavanie nových klientov – aj táto oblasť bude postupne patriť do kompetencií Managera.
Podmienky spolupráce a finančné ohodnotenie:
- firma má prioritne záujem o spoluprácu na živnosť. V prípade, že máte záujem o TPP, ohláste sa a podľa vašich zručností a skúseností bude hľadať spoločnosť možnosť dohody.
- fin. ohodnotenie 1000 eur/mesiac + % zo zisku – mesačné vyhodnocovanie a vyplácanie! Výšku % budeme komunikovať telefonicky/osobne.
Firma ponúka:
- prácu v elegantnom a príjemnom prac. prostredí
- je stabilný zamestnávateľ dlhodobo etablovaný v oblasti starostlivosti o zdravie pacientov
Kontaktujte nás na tel. čísle alebo na email Radi si s vami prejdeme podmienky spolupráce podrobnejšie. Ďakujeme vopred serióznym uchádzačom za záujem.

Pracuješ? Študuješ? Hladáš zmenu či možnosť privyrobiť si? Si na správnom mieste.
Čaká ťa zaujímavá a podnetná príležitosť pre slovenskú spoločnosť, ktorá prináša možnosť na osobnostný a kariérny rast, nadštandardné platové ohodnotenie a benefity vo forme áut či dovoleniek.
Prax a špeciálne vzdelanie nie sú potrebné stačí spraviť prvý krok.
Kontaktuj nás a dozvieš sa, ako môžeš zarábať 1000€ a viac.
Svoj životopis pošli na klaudia.ladanyiova@

Národný projekt Podpora rozvoja kreatívneho priemyslu, ktorý je realizovaný pod gesciou MH SR, si Vás dovoľuje pozvať v stredu 30. novembra 2022 /od 13,00 – 16,00 hod./na 3- hodinový bezplatný online seminár venovaný téme "Ako si dobre nastaviť obchodný model v kombinácii s kreatívnou činnosťou podnikania s využitím tzv. pamäťových máp“.
Podujatie je určené subjektom - SZČO, firmám, umelcom v slobodnom povolaní/, ktoré/í majú v zápise v ORSR alebo v ŽL uvedenú niektorú z nasledovných podnikateľských činností: reklama a marketing, IKT – programovanie, architektúra alebo dizajn. Postačí mať jednu z týchto činností v portfóliu.
Seminára sa môže zúčastniť aj zástupca neziskovej organizácie alebo OZ, pokiaľ subjekt vykazuje znaky podnikania /predáva za úhradu nejaké tovary alebo služby/. Našich vzdelávacích podujatí sa môže zúčastniť aj nepodnikateľ, akurát v takomto prípade je potrebné, aby ho delegoval na podujatie podnikateľský subjekt, ktorý má registrované IČO a v registri /ŽR alebo ORSR napr. reklamu a marketing/ alebo podnikateľ, ktorý má štatút slobodného umelca s DIČ.
Na jedno IČO/firmu/živnosť/NO/štatút slobodného umelca sa môžu zúčastniť podujatia dve osoby. Kapacitne ide o malofomátové podujatia pre max. 10 - 15 osôb, aby mali účastníci a lektor na seba dostatok priestoru.
Pozor: Jeden subjekt s IČO alebo DIČ sa má možnosť prihlásiť iba na jedno podujatie.
Obsah podujatia Vám odpovie na otázky:
- ako možno skĺbiť kreativitu s ekonomickým pragmatizmom pri tvorbe dobrého obchodného modelu;
- čo robiť pri hľadaní efektívnych riešení v rámci podnikateľských aktivít a rozvojových projektov inak - ako robiť veci lepšie, aby prinášali zisk;
- ako maximalizovať pridanú hodnotu predávanej služby, tovaru alebo nového projektu;
- ako si upratať firemné financie aj vďaka možnostiam - kde a ako získavať ďalšie).
Uvedenými témami Vás prevedie skúsená lektorka s praxou v oblasti podnikateľského mentoringu a optimalizácie biznisu podnikateľských subjektov. Zoznámite sa nielen s teóriou ale najmä s príkladmi dobrej praxe. Účastníci podujatia budú mať možnosť získať dôležité vstupy k vytvoreniu si efektívneho vlastného obchodného modelu, z ktorého môžu vychádzať pri podnikaní.
Registráciu na podujatia Vám odporúčame neodkladať, aby sa Vám „ušlo“ miesto a mohli ste pred seminárom podpísať záväznú žiadosť o účasť, ktorú Vám po zaregistrovaní zašle manažér pre podujatia na podpis e-mailom.
Zaregistrovať sa máte možnosť do 29. 11. 2022 na adrese: . Ak sa kapacity podujatia nenaplní, bude registrácia možná až do 30. 11. 2022.
V prípade, že sa budete chcieť na niečo ohľadom seminára spýtať, kontaktujte manažérku pre podujatia pani Soňu Juríkovú / +421 , e-mail: .
Tešíme sa na Vašu účasť!

Do novootvorenej personálnej agentúry hľadáme človeka na pozíciu projektový manažér s predchádzajúcimi skúsenosťami pre vyhľadávanie nových kontaktov a spolupráce v nemecky hovoriacich krajinách v oblasti personalistiky, stavebníctva, strojárstva a iných projektoch
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- výborné komunikačné, organizačné a vyjednávacie schopnosti
- samostatnosť, flexibilita, zodpovednosť, asertivita, priebojnosť
- zručnosť s PC
- prax v tejto oblasti veľmi vítaná
- nemecký jazyk C1 slovom aj písmom
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- komunikácia s už existujúcimi klientami
- vyhľadávanie nových obchodných partnerov
Benefity
- kvalitné a patričné ohodnotenie
- priateľský kolektív
-dlhodobá spolupráca, podpora, zázemie
Druh pracovného pomeru
TPP / živnosť
Kancelária sídli v Prešove.
Všetky ostatné informácie ako aj mzda Vám budú predstavené pri osobnom pohovore.
Životopisy prosím zasielajte na nižšie uvedený email.
Tešíme sa na spoluprácu !
infoeuroper@

Ponúkam tieto nepoužité audioknihy z oblasti sebarozvoj a motivácia: Jak řídit svůj čas "TIME MANAGEMENT", Profesní růst aneb Jak budovat kariéru, Dejte svému času jiný rozměr, Minutový manažér. 1€ za audioknihu.

Do prevádzky fast foodu v OC, hľadáme spoľahlivého, komunikatívneho človeka na pozíciu vedúceho. Lukratívne finančne ohodnotenie, za ktoré požadujeme seriózny prístup a adekvátne pracovné nasadenie. Vhodné aj pre absolventov, kompletné zaškolenie samozrejmosťou. Budeme radi ak pošlete Vaše CV na mail caufoodnitra@
Vybraných kandidátov budeme kontaktovať telefonicky.

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Zodpovednosť za riadenie a optimalizáciu procesov plánovania a logistiky
Organizácia činností a vedenie tímu plánovania a logistiky
Aktívna komunikácia so zahraničnými zákazníkmi, s výrobou a inými oddeleniami s cieľom splniť požiadavky zákazníka na včasné dodanie výrobkov
Sledovanie objemu objednávok a plánov s cieľom pokrytia interných kapacít
Sledovanie rozpracovanosti, pokrytia materiálom a zabezpečovanie plynulosti toku výrobkov
Tvorba kapacitných prepočtov, analýz a výhľadov na nadchádzajúce obdobia
Spolupráca s nákupom pri vyhodnocovaní materiálového pokrytia
Vyhodnocovanie stanovených cieľov, ukazovateľov, reporting vrátane trendov
Vyhodnocovanie spokojnosti zákazníka
Využívanie a implementácia moderných nástrojov plánovania a logistických metód, projekty zlepšovania
Zamestnanecké výhody, benefity
Nástupný bonus 600 €
13. plat
Prítomnostný bonus
Príspevok na cestovné
Kvartálne odmeny
Príplatky nad rámec Zákonníka prace
Vernostný bonus už po 1. odpracovanom roku
Každoročná valorizácia miezd
Pracovná zmluva do kmeňového stavu
Perspektívny vývoj a rast spoločnosti
Stravovanie vo vlastnej jedálni
Príjemné pracovné prostredie a mnohé ďalšie
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
logistika, elektrotechnika, strojárstvo, ekonómia
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Office - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Power BI - Základy
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
4
Počet rokov praxe
5
Osobnostné predpoklady a zručnosti
-dobré komunikačné a prezentačné zručnosti
-analytické a logické myslenie
-skúsenosti so spracovaním, analýzou a vyhodnocovaním veľkých dátových súborov
-skúsenosti v oblasti plánovania a logistiky
-samostatnosť
-komunikatívnosť
-zodpovednosť
Plat bude závisieť od skúsenosti kandidáta, min.nástupný je však 2 000€

Hľadáme obchodných zástupcov na spoluprácu s nadnárodnou technologickou spoločnosťou.
Jedná sa o spoluprácu/podnikanie. Nie TPP.
Práca spočíva v marketingu a propagácie služieb spoločnosti a taktiež zaučenie nových zákazníkov. Nepotrebujete žiadne predošlé skúsenosti. Všetko Vás naučíme.
Výhody sú: nadpriemerne platové ohodnotenie, možnosť naučiť sa zručnosti ako zhodnocovať svoje peniaze, možnosť cestovať po svete, vzdelanie od najlepších v danom obore a mnoho ďalšieho.
Ak si myslite že je to niečo pre Vás neváhajte ma kontaktovať.

Pracovná náplň:
- vedenie tímu
- starostlivosť o zverený objekt
Pracovná doba:
- 8 hod zmeny /podľa potreby
Požiadavky:
- aktívny anglický jazyk ( podmienka )
- preukaz odbornej spôsobilosti typu S ( podmienka )
- výborné komunikačné, prezentačné a organizačné schopnosti
- zodpovednosť, samostatnosť a analytické myslenie
- schopnosť pracovať s nasadením
Mzda:
- 1 050 € /mesiac
Nástup:
- Ihneď
Výhody a benefity:
- príspevok na dopravu 50€
- práca v stabilnej medzinárodnej spoločnosti pôsobiacej na slovenskom trhu už viac ako 25 rokov
- možnosť kariérneho rastu v dynamicky rozvíjajúcej sa spoločnosti
- možnosť prispôsobiť služby
- možnosť nadčasov
- korektný prístup k zamestnancom
- priateľský kolektív a príjemné pracovné prostredie

Pracovná náplň :
- starostlivosť o zverené objekty ( prioritne recepcie, ženský kolektív )
- komunikácia s dennými manažérmi
- školenia zamestnancov
- kontrolná činnosť
- obhliadky nových objektov
- otváranie nových zákaziek
- tvorba štatistík- pravidelné reporty
- BOZP
- komunikácia s klientmi
- spracovanie podkladov k faktúram, mzdám- zároveň kontrola
- vedenie objektovej dokumentácie
Počítačové znalosti :
- microsoft Outlook- pokročilý
- microsoft Excel- pokročilý
- microsoft Word- pokročilý
Výhody a benefity :
- služobné auto
- NTB a telefón aj na súkromné účely
- teambuildingy
Požiadavky :
- vodičský preukaz B
- preukaz odbornej spôsobilosti typu S ( podmienka )
- výborné komunikačné, prezentačné a organizačné schopnosti
- zodpovednosť, samostatnosť a analytické myslenie
- schopnosť pracovať s nasadením
Mzda :
1150€
Nástup :
Ihneď
Miesto výkonu práce :
Západné Slovensko

Láka vás práca obchodného zástupcu či manažéra rozvíjajúceho svoj vlastný obchodný tím?
Časovo obmedzená ponuka grantovaného prijmu.
Na obchodníckych pozíciách určených mandátnou zmluvou ponúkame okrem zázemia silnej a stabilnej medzinárodnej spoločnosti aj možnosť profesionálneho rozvoja a sebarealizácie, prepracovaný systém školení obchodných a manažérskych zručností, ako aj nadpriemerné finančné ohodnotenie podľa dosiahnutých výsledkov.
Aktuálne obsadzujeme tieto pozície:
• manažér obchodnej skupiny
• klientsky poradca/obchodný zástupca
Čo Vám ponúkame:
- portfólio zmlúv našich klientov, ktoré aktualizujete do moderného riešenia
- nadštandardný zárobok s možnosťou garancie predchádzajúceho príjmu obchodníkov až do výšky 2500 eur po dobu 18 mesiacov
- fixný bonus pre manažéra až do výšky 4000 eur
- jednorázový príspevok na agentúrnu kanceláriu vo výške od 2500 eur do 5000 eur
garancia prijmu do 1000€/ mesiac
Podmienky na uchádzača:
- ukončené min.SŠ vzdelanie
- čistý výpis z registra trestov
- komunikatívnosť
Životopis prosím poslať na: vybraní uchádzači budú pozvaní na pohovor.

Láka vás práca obchodného zástupcu či manažéra rozvíjajúceho svoj vlastný obchodný tím?
Časovo obmedzená ponuka grantovaného prijmu.
Na obchodníckych pozíciách určených mandátnou zmluvou ponúkame okrem zázemia silnej a stabilnej medzinárodnej spoločnosti aj možnosť profesionálneho rozvoja a sebarealizácie, prepracovaný systém školení obchodných a manažérskych zručností, ako aj nadpriemerné finančné ohodnotenie podľa dosiahnutých výsledkov.
Aktuálne obsadzujeme tieto pozície:
• manažér obchodnej skupiny
• klientsky poradca/obchodný zástupca
Čo Vám ponúkame:
- portfólio zmlúv našich klientov, ktoré aktualizujete do moderného riešenia
- nadštandardný zárobok s možnosťou garancie predchádzajúceho príjmu obchodníkov až do výšky 2500 eur po dobu 18 mesiacov
- jednorázový príspevok na agentúrnu kanceláriu vo výške od 2500 eur do 5000 eur
garancia prijmu do 1000€/ mesiac
Podmienky na uchádzača:
- ukončené min.SŠ vzdelanie
- čistý výpis z registra trestov
- komunikatívnosť

Dobrý deň, ponúkam prácu pre človeka, ktorý sa chce vzdelávať v oblasti finančného trhu, chce poskytovať profesionálne finančné služby a chce sa osobnostne ako i komunikačne rozvíjať. Pracovné pozície sú obsadzované v BNB, TN.
Náplň práce finančného sprostredkovateľa:
Kontrola existujúcich zmlúv na finančnom trhu
Práca s PC a firemných systémom
Komunikácia s klientom a obchodnými partnermi
Jednoduchá administratíva
Náplň práce na pozícii manažéra pobočky:
Vedenie a riadenie ľudí
Personalistika ( pracovné pohovory, školenia a rozvoj ľudí na pobočke)
Benefity:
Práca v mladom a dynamickom kolektíve
Garantovaný plán kariery
Firemné benefity
Nadštandardné finančné ohodnotenie
Flexibilný pracovný čas
Požiadavky: komunikatívnosť, cieľavedomosť, učenlivosť
V prípade záujmu ma kontaktuje telefonicky prípadne zašlite váš životopis na email: mdauda70@

Si fanúšik Applu? Alebo ťa zaujímajú iné akciové tituly, ktoré lámu pravidelne rekordy?
Ak ťa zaujíma svet financií a investovanie neváhaj a pridaj sa k nám!
Sme slovenská firma zložená z profesionálneho tímu ľudí s dlhoročnými skúsenosťami, ktorá sa špecializuje na známe akciové tituly ako napr. APPLE, GOOGLE, AMAZON, MICROSOFT a ďalšie, ktoré hýbu svetom.
Preto ponúkame prácu pre skúsených maklérov ale aj začiatočníkov s nadštandardnými benefitmi ako sú napríklad:
Nástupný fixný plat 1000€ + Provízie až do výšky 5000€
(Priemerný plat Konzultanta 2200€)
(Priemerný plat Manažéra 3500€)
Pracovný čas od Pon - Pia 8:30 - 17:00
Práca na TPP aj SZČO
Medzinárodné školenia
Certifikát OFV, AML,
Odborné skúšky v NBS
Rýchly kariérny rast
Balíček súťažných odmien, výkonnostný bonus
Pravidelné teambuildingy
Mladý kolektív a pozitívna atmosféra
Zabezpečený pitný režim - káva, čaj
Atraktívne kancelárske priestory s veľkou terasou
Náplň práce:
- Telefonická a emailová komunikácia s klientmi
- Organizovanie a vedenie osobných stretnutí v rámci našej kancelárie
- Budovanie vzťahu s klientmi
- Práca s PC a mobilom
- Plnenie pokynov nadriadeného
Každého pracovníka zaškolíme v rámci pracovných hodín
Konzultant so skúsenosťami (Lepšie platové podmienky)
Požiadavky na pozíciu:
- Ambiciózny a flexibilný prístup k práci
- Výborné komunikatívne zručnosti
- Minimálne Stredoškolské vzdelanie ukončené maturitnou skúškou
- Vzdelanie v obore výhodou (nie však podmienkou)
- Čistý register trestov
Termín nástupu IHNEĎ !!!
V prípade záujmu nám posielajte váš životopis aj s fotkou na email: info@
Alebo kontaktujte telefonicky na:

Do kancelárie v Nitre hľadáme šikovných ľudí na rôzne pozície.
Klientsky pracovník, Manažér
Oblasť práce financie, reality, investície
- riadenie tímu a marketing,
- administratíva,
- kontrolná a štatistická činnosť,
Príjem podľa zvolenej pozície od 800€ -4000€
Požadované vzdelanie
- min. ukončené stredoškolské s maturitou.
Nástup ihneď.
Pôsobnosť Západoslovenský kraj.
V prípade záujmu o niektorú z pozícií zašlite váš životopis na adresu: peter.matasovsky@
Pri osobnom pohovore budú podané podrobnejšie informácie.

voľné pracovné pozície na pobočke Banská Bystrica, Zvolen, Žiar nad Hronom:
Finančný konzultant junior
Finančný špecialista senior
Manažér obchodnej skupiny so skúsenosťami
Ponúkame:
-stabilitu, zázemie, značku
-zaujímavé provízne odmeňovanie + fix, bonusy
-výška príjmu neobmedzená, kto robí, zarobí
-bezplatné vzdelávanie, zaškolenie
-databázovú podporu
-provízie + fix, bonusy
-špeciálne odmeňovanie pre skúsených
Podmienky:
-komunikatívnosť
-empatia, ľudskosť
-profesionálne vystupovanie
-minimálne stredoškolské vzdelanie
-akákoľvek práca s klientom vítaná
Vieme si vážiť a oceniť kvalitných, šikovných ľudí bez ohľadu na vek, pôvodné povolanie, dĺžku praxe
Ak Vás obchod a práca s ľuďmi baví, chcete zarábať viac a zastupovať najstabilnejšiu finančnú inštitúciu,
pošlite životopis na mail: poradenstvo.pomoc@
prípadne zavolajte:
poisťovňa Allianz - najlepšia likvidácia poistných udalostí, najviac spokojných klientov

prijímeme predavačku do predajne DAZA v Dolnom Kubíne taktiež zamestnanca do kancelárie.
Viac info v predajni, alebo mailom cizmarikova@

Práca obchodného zástupcu či manažéra rozvíjajúceho svoj vlastný obchodný tím?
Časovo obmedzená ponuka grantovaného prijmu.
Na obchodníckych pozíciách určených mandátnou zmluvou ponúkame okrem zázemia silnej a stabilnej medzinárodnej spoločnosti aj možnosť profesionálneho rozvoja a sebarealizácie, prepracovaný systém školení obchodných a manažérskych zručností, ako aj nadpriemerné finančné ohodnotenie podľa dosiahnutých výsledkov.
Aktuálne obsadzujeme tieto pozície:
• manažér obchodnej skupiny
• klientsky poradca/obchodný zástupca
Čo Vám ponúkame:
- portfólio zmlúv našich klientov, ktoré aktualizujete do moderného riešenia
- nadštandardný zárobok s možnosťou garancie predchádzajúceho príjmu obchodníkov až do výšky 2500 eur po dobu 18 mesiacov
- fixný bonus pre manažéra až do výšky 4000 eur
- jednorázový príspevok na agentúrnu kanceláriu vo výške od 2500 eur do 5000 eur
garancia prijmu do 1000€/ mesiac
Podmienky na uchádzača:
- ukončené min.SŠ vzdelanie
- čistý výpis z registra trestov
- komunikatívnosť
Životopis posielať na
Topoľčany , Partizanske, Nitra

Zvýšili sa Vám výdavky, ale príjem nie?
Zvažujete možnosť privýrobku? Rekvalifikáciu? Zmenu profesie?
Ponúkam riešenie a možnosť si zvýšiť príjem/ niečo nové sa naučiť.
Si žena, muž, zamestnanec, mamička na MD, …?
Koho hľadám?
- vek nad 18 rokov
- minimálne vzdelanie s výučným listom
- vodičák
- kolegu, ktorý je cieľavedomý, šikovný, flexibilný
- v lokalite Partizánske, Bánovce nad Bebravou, Prievidza, Trenčín, Nové Mesto nad Váhom, Piešťany
Obsadzujem pozície:
• obchodný zástupca (3x)
• manažér (3x)
Zameranie
Klientsky konzultant s finančným trhom
Chcete mať?
• flexibilný pracovný čas
• získať nové skúsenosti/ zručnosti
• vedieť si ovplyvniť príjem
• vybudovať si pasívny príjem
• ďalší zdroj príjmu
“ Nebojte sa rizika. Keď to vyjde, budete šťastnejší, keď to nevyjde, budete múdrejší.”