praca v cestovnej kancelarii - strana 48
Počet nájdených inzerátov PRACA V CESTOVNEJ KANCELARII
: 1000 - strana 48

Hľadáme realitných maklérov - profesionálov pre okresy: Pezinok, Senec a Bratislava.
Výhody:
-Menší "rodinný" kolektív
-Školenia pre maklérov (),
-individuálny prístup
-Flexibilný pracovný čas
-Motivačné ohodnotenie (čím vyššia provízia pre kanceláriu, tým vyššia provízia pre makléra)
-Neplatíte žiadne poplatky za licenciu
-Práca v etablovanej realitnej kancelárii
-Používame realitný program pre maklérov Back office, ktorý výrazne uľahčuje prácu maklérov.
-Mame novú modernú web - stránku, ako jedna z mála kancelárii na Slovensku, aj v anglickom jazyku.
-Máme spoluprácu s hypotekárnymi špecialistami, s fotografmi, ktorí realizujú video- obhliadky a zábery z dronu.
Požiadavky: min. stredoškolské vzdelanie, 3 roky praxe v obchode, živnosť
Prosím, pošlite nám Váš štruktúrovaný životopis a fotku na mail

Prijmeme ihneď šikovnú a pedantnú pani na upratovanie kancelárií.
Práca je cca od 14:30 na 3-4 hod.
Plat na živnosť je 600€. Kontakt:

Náplň práce:
- porady
- vedenie a zaškolenie nováčikov
- garantovaný kariérový rast
- osobné pohovory
- kontrola ľudí
- práca s PC
- vytváranie projektov
- komunikácia ( s obchodnými partnermi a zákazníkmi
Benefity:
- bezplatné školenie
- firemné dovolenky
- práca v kancelárii , ale aj možný home office
- hlavná/ vedľajšia pracovná činnosť
- vhodné aj pre študentov a ľudí na MD

Firma zaoberajúca sa montovaním filtračneho zariadenia so sídlom v Košiciach hľadá na TPP administratívneho pracovníka, zaujímavé ohodnotená práca, možnosť kariérneho postupu. Môžete si privyrobiť aj popri zamestnaní. Plat 200€ - 600€
Pre viac informácií vás poprosím píšte e-mail

Pre vlastnú potrebu a pre potreby našich nájomcov hľadáme šikovné a zodpovedné upratovačky pre dlhodobé upratovanie v administratívnych budovách a/alebo vo firemných bytoch v centre Bratislavy.
Vašou náplňou práce upratovačky bude:
- upratovanie spoločných priestorov (schodíšť, vestibulov, vstupných priestorov),
- upratovanie firemných bytov a kancelárií - pravidelné priebežné upratovanie podľa potrieb a dohody (vysávanie, umývanie podláh, utieranie prachu, ručné dočistenie priestorov, práca čistiacimi prostriedkami, čistenie toaliet kompletne + dopĺňanie hygienických prípravkov, umývanie riadu/naloženie/vyloženie umývačky, leštenie sklenených plôch a iné).
Pracovný čas a časový rozsah práce preferujeme nasledovne:
1) Upratovanie administratívnych budov:
jedna pracovníčka pravidelne: každý utorok = 4 hod. práce (so začiatkom práce po 17 hodine), každý štvrtok = 4 hod. práce (so začiatkom práce po 17 hodine), každú sobotu = 7 až 8 hod. práce (so začiatkom práce od 8 hod, alebo od 9 hod ráno podľa dohody).
2) Upratovanie firemných bytov:
jedna pracovníčka pravidelne vo štvrtky (príp. v iný deň podľa dohody) = 8 hod. práce (so začiatkom práce od 9 hod. ráno).
Je možné si vybrať prácu pre iba jednu alebo na obe z ponúkaných alternatív.
Zamestnanecké výhody, benefity
Práca v stabilnej spoločnosti s dlhodobou perspektívou,
- možnosť zvýšenia zárobku upratovaním ďalších priestorov,
- vhodné ako si prilepšiť k hlavnému zárobku,
- motivujúce finančné ohodnotenie.
Informácie o výberovom konaní
Žiadame záujemkyne s vážnym a dlhodobým záujmom o prácu upratovačky, aby ponuky zasielali e-mailom na: K ponuke treba priložiť svoj životopis a uviesť číslo telefónu na dohodnutie termínu pohovoru! Záujemkyne budú na pohovor pozývané iba na vopred dohodnuté termíny! Prosíme neposielajte ponuky poštou ani sa neuchádzajte o prácu osobne, pokiaľ nemáte vopred potvrdený termín pohovoru! Ubytovanie nezabezpečujeme. Vážne záujemkyne pre viac informácií volajte: alebo .

Hľadáme do nášho tímu šikovných a ambicióznych ľudí, ktorý chcú skúsiť niečo nové a perspektívne vo svojej profesionálnej kariére.
Ponúkame Vám šancu bez investicií vložených do novej kariéry/podnikania získať možnosť nadštandartného ohodnotenia a príjmu vo forme provízií.
NEVÁHAJ A BUĎ PÁNOM SVOJHO ,,ČASU”
Stačí málo a môžeš zmeniť svoju budúcnosť !
Práca je vhodná aj ako vedľajší pracovný pomer
Náplňou práce realitného makléra je :
- vyhľadávanie nehnuteľnosti na predaj a prenájom, predaj pozemkov , realizácia výstavba menšich developérskych projektov
- obhliadky nehnuteľností , stretnutia s klientmi a zisťovanie ich potrieb
- administratívna práca v kancelárií alebo z domu HOME OFFICE.
Naša firma Vám zabezpečí:
- firemné vizitky
- inzerciu na všetkých dostupných portáloch Nehnuteľnosti,TOPREALITY a pod…
zabezpečujeme právny servis a poradenstvo
bezplatné zaškolenie a aktívna pomoc v skúšobnej dobe a rozbehu Vašej novej kariéry realitného makléra.
POŽADUJEME:
- serióznosť a lojalitu voči klientom a príjemné vystupovanie .
- komunikatívnosť, flexibilita, dochvíľnosť, a presnosť
vodičský preukaz ,,B” (vlastné vozidlo) / na začiatku nie je podmienkou !
stredoškolské vzdelanie s maturitou a prípadne vyššie vzdelanie.
Znalosť práce s PC a programy Microsoft Word - Základy, Microsoft Excel - Základy
V prípade záujmu pošlite Váš životopis:
jan.gajdos@

Hľadám prácu v kancelárii a pod. Spracovávanie a kontrola inventúr, reklamácií, kamerových záznamov, príjem a evidencia tovaru a pod.
Excel, Word – pokročilí, logické myslenie, loajálnosť, dochvilnosť
Pracovná doba 6,00 – 14,30 nie je podmienkou
Práca v lokalite Trnava + - 25km
Nástupný plat min. 1000€ v čistom
Ponuky poprosím len e-PIUOmailom alebo SMS. Ďakujem
Práca len na TPP
Nástup možný dohodou

Hľadám si prácu ktorú môžem vykonávať z domu na pc ako administratívny pracovník, fakturantka Prosím nepisat ohladom predaja kozmetiky, ani vypĺňanie dotazníkov, ,financovanie.Preferujem administratívu, prácu s Pc , word ,excell,práca v e- shope formou Home office aj ihneď. Poprosím o ponuky iba ohľadom administratívy.Nie je problém kombinovať prácu z domu aj s prácou v kancelárii

Firma ZET Group ponúka prácu pre jednotlivcov alebo aj partie tesárov na TPP (Nórska zmluva) s nástupom ihneď.
Miesto výkonu prace: Nórsko - Oslo a okolie
Nástup : ihneď, počas celého roka, práca dlhodoba (turnusy podľa dohody)
Podmienky pre uchádzača:
-Prax 1-2 roky
-Znalosť v obore (stavbárčina)
-Aspoň jeden z partie (anglický jazyk - základy)
Informácie o práci:
-Stavby apartmánov, bytov alebo kancelárií
-Tesárske práce - fasády, priečky, izolácia, obklady, podlahy, ...
Odmena: 22-25€/hod. v záležitosti od kvalifikácie a znalosti jazyka a praxe
-Zabezpečené ubytovanie
-Dlhodobá práca
-Možnosť nadčasov
-Na mieste už sú kolegovia, ktorí vedia Slovensky, Nórsky, Poľsky, Anglicky
Kontaktná osoba: Ing. Filip Znamenak
Tel.:
E-mail: f.znamenak@

Príjmem 4 asistentky/ov - brigádnikov na administratívne práce v kancelárii na 4 hod. denne. Práca na pozícii - administratívny pracovník na náborovom oddelení, ktorá sa vykonáva z domu. Náplň práce: telefonická, e-mailová komunikácia, práca na internete. Osobný pohovor je nutný pre viac informácie, nie písomne. Ponuka hlavne pre lokalitu Košice, Košice - okolie. Odmena od 100€ až 1000,-€ + /, podľa šikovnosti aj viac. Príď medzi nás!

Hľadáme 2 šikovné ženy so vzťahom k čistote na upratovacie práce v priemyselnom podniku v Kolárove.
práca na 2 zmeny (6:00-14:00, 14:00-22:00),
čistenie šatní, kancelárií, soc. zariadení, výrobných priestorov
V prípade záujmu tel. č. v čase od 9:00-17:00, alebo sms nonstop
alebo mail na praca@

Potrebujete previezť stavebný materiál na vašu novostavbu? Nemá vám kto presťahovať objemné kusy nábytku do vášho nového bydliska? Nechce sa vám čakať a dohadovať sa s neochotnými prepravcami a potrebujete súrne niečo prepraviť z bodu A do bodu B? Nechcete si poškodzovať vlastný automobil alebo je na prepravu nedostačujúci? Sme tu práve pre vás s čo najväčšou ochotou vám pomôcť a vyhovieť vám za každých okolností!
Ponúkame prevoz všetkých produktov, objemných predmetov, materiálov. Prevážame stavebný materiál, nábytok, odpad, stavebný odpad, odpad na zberný dvor. Pomôžeme s vypratávaním bytov a domov, sťahovaním kancelárií a firiem. Naložíme, odvezieme a vyložíme tovar z obchodných domov až k vám domov, prepravíme paletový tovar a pod.
K tejto preprave ponúkame rôzne ďalšie doplnkové služby ako skladanie nábytku, manuálna práca pri prevoze, nakladaní, vykladaní a vynáške tovaru, materiálu, nábytku, predmetov a pod.
V prípade záujmu alebo akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať na tel.č. : . Sme dostupní Non-Stop.
Tešíme sa na spoluprácu s vami!
Cena od 27€.
Najlacnejšie sťahovanie, doprava, balenie, likvidácia, autodoprava, prevoz, odvoz, vypratávanie, preprava, trezor, piano, prenájom, predaj, kúpa, nábytok, kuchynská linka, posteľ, byt, dom, garáž, pračka, chladnička, sušička, rúra, elektrospotrebič, gauč, nákladná doprava, mechanická ruka, upratovanie, ubytovanie, realitné služby,stavebné práce, služby, zahraničie, práca, lešenie , motorka, štvorkolky, drevo, polystyrén, železo, profily, skriňa, porez, dlažba, plávajúca podlaha, nákladné taxi, Ikea, Hornbach, Obi, Sconto, Prešov.

Spoločnosť ZET Group AB ponúka prácu pre jednotlivcov alebo aj partie vodárov / inštalatérov na TPP (Nórska zmluva) s nástupom ihneď. Zamestnanecký pomer je priamo pod našou Nórskou spoločnosťou.
Miesto výkonu prace: Nórsko - Oslo a okolie
Nástup : ihneď, počas celého roka, práca dlhodoba (turnusy podľa dohody)
Podmienky pre uchádzača:
-Prax 1-2 roky
-Znalosť v obore (voda - kúrenie)
-Aspoň jeden z partie (anglický jazyk - základy)
Informácie o práci:
- Inštalatérske a kúrenárske práce pri výstavbe bytových domov a kancelárií
- Pokládka kanalizácie, vodovodu pri budovaní inžinierských sietí
Odmena: 26-29€/hod.(260 - 290 NOK) v záležitosti od kvalifikácie a znalosti jazyka a praxe
-Zabezpečené ubytovanie
-Dlhodobá práca
-Možnosť nadčasov
-Na mieste už sú kolegovia, ktorí vedia Slovensky, Nórsky, Poľsky, Anglicky
Kontakt
Ing. Filip Znamenak
Tel.:
E-mail: filip@

Dreveny Retro Box Ručna Praca Vintage
34 x 22,5 cm - výška cca 21 cm
Bol osobne vyrobený mnou v januári 2022. Je v borovicovom dreve.
Toto je pripravené na predaj, ale ak chcete, môžem vám niečo vyrobiť.
Sledujte moju stránku na Facebooku:
Pochádzam z Talianska, ale pracujem a žijem v Bratislave. Mám normálnu prácu v kancelárii, ale rád pracujem aj s drevom.
Osobny Odber Bratislava, Lamac. Dobierku nerobim.
Whatsapp +39 3356521098
Danilo

Do stavebnej spoločnosti hľadá sa Sales manažér/ka so znalosťou Nemeckého jazyka
Pracovná náplň:
- práca v kancelárii v Bratislave (prvý mesiac home office)
- administratívna činnosť
- kontakt s klientmi
- práca s databázou
- príprava podkladov pre manažéra
Nástup ihneď
Mzdové podmienky- od 1000 eur( prvý mesiac-pokiaľ bude home office, ďalej 1200 a možnosť rastu
( ostatné dohodnime na osobnom stretnutí)
Pre akékoľvek otázky neváhajte sa kontaktovať na číslo,radi odpovedáme

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme milú a šikovnú asistentku, ktorej úlohou bude:
- starostlivosť o chod kancelárie a podpora zamestnancov,
- práca s PC (Office 365),
- Nahrávanie dokumentov do interného systému,
- dôraz na kvalitu spracovania dokumentov,
- evidencia zamestnancov,
- kontaktovanie nových uchádzačov o zamestnanie,
- bežná administratíva a korešpondencia, vybavovanie telefonátov, e-mailov
- iné administratívne práce podľa pokynov nadriadeného
Zamestnanecké výhody, benefity
- priateľský kolektív
- flexibilná pracovná doba (v kancelárii 4hod. denne)
- práca v mladom a dynamickom kolektíve
- firemné akcie
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Microsoft Office 365 – Mierne pokročilý
Informácie o výberovom konaní
• Termín nástupu: ASAP, ihneď
• Lokalita: Nitra
• Druh pracovného pomeru: na dohodu (brigády), živnosť
• Mzdové podmienky (brutto): dohoda (4,02€/hodina) alebo živnosť (6,53€/hodina)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Flexibilita
• zodpovedný prístup k práci
• dôraz na kontrolu
• schopnosť pracovať v tíme
• bezkonfliktný typ, ochotná pomôcť
• komunikatívnosť
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Kontakt
Kontaktná osoba: Patrik Šindler
Tel. č. :
E-mail:

- náplň práce: komunikácia s klientom, plnenie úloh zadaných manažérom
- práca vhodná aj pre absolventa
- pracovná doba: 08:00 - 17:00 (flexibilná)
- platové ohodnotenie: fixná zložka 800€-1600€ v čistom
- požiadavky na zamestnanca: komunikatívnosť, bezúhonnosť, zodpovednosť, chuť učiť sa novým veciam, prax nieje nutná
- výhody: práca v kancelárii, firemný telefón, flexibilný pracovný čas, nadštandardné platové ohodnotenie, možnosť kariérneho rastu
- nástup možný ihneď
V prípade záujmu ma kontaktujte na mail: robinpekarovic@, alebo volajte na:

Hľadám slušnú živnostníčku s praxou na upratovanie kancelárskych priestorov v bratislave Ružinove na ulici Miletičova 21. Pracuje sa od 17-tej až 18-tej hod. Práca na 2 až 2,5 hodiny denne od pondelka do piatku. Požadujem slušné a diskrétne vystupovanie, spoľahlivosť, bezúhonnosť , flexibilita, vysoké pracovné nasadenie a predošlé skúsenosti s upratovaním kancelárií. pedantnosť a zodpovedný prístup k práci. Kladné referencie uvítam. Odmena 6,00 EUR/hodina.

Zdravim som 28 ročný chlapec z Košíc a hľadám si prácu aministrátor, recepčný, čašník v kaviarni alebo práca v kancelárii. Môže byť práca aj z domu.
Viac info po tel.

Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:
Pracovník agentúrneho centra u nás:
- práca v kancelárii
- vykonáva administratívnu činnosť
- kontakt s klientmi
- práca s databázou
- príprava podkladov pre manažéra
Bližšie informácie a detaily odmeňovacieho systému na osobnom pohovore.
Benefity a ďalšie výhody:
- pozícia je vhodná aj pre ľudí bez skúseností
- možnosť kariérneho rastu
- zázemie jednej z najväčších spoločností
- možnosť prispôsobenia pracovnej doby – flexibilita
- všetky školenia úplne bezplatné
- bližšie informácie a detaily odmeňovacieho systému na osobnom pohovore