praca v cestovnej kancelarii - strana 49
Počet nájdených inzerátov PRACA V CESTOVNEJ KANCELARII
: 1000 - strana 49

Ponuka práce na rôzne pracovné pozície pre rast firmy - od bežnej administratívy - práca so zmluvami, vytváranie návrhov pre klientov, práca s PC a firemným portálom až po pozície, kde hľadáme človeka, ktorý sa bude starať o chod kancelárie a vedenie ľudí + rozbiehame aj realitnú činnosť a hľadáme človeka, ktorý by sa venoval nehnuteľnostiam a hľadal vhodné ponuky pre našich klientov.
Pracovná doba je flexibilná (po dohode) a dá sa prispôsobiť aj druhému zamestnaniu alebo MD/RD.
Bližšie informácie poskytujeme pri osobnom stretnutí na pohovore v našej hlavnej kancelárii v Trnave na Františkánskej ulici.
V prípade Vášho záujmu zašlite svoj životopis na mail: simonanovanska@ a následne Vás budeme telefonicky kontaktovať.

Miesto práce: Snina (Práca občas vyžaduje aj cestovanie v rámci dňa)
Druh pracovného pomeru: plný úväzok/ skrátený úväzok – podľa dohody
Termín nástupu: ihneď / podľa dohody
Mzdové podmienky (brutto): 849/mesiac, výkonnostné príplatky až do 1400 / mesiac
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Vyťažovanie vlastných kamiónov, nákladných vozidiel a dodávok, administratívna činnosť, komunikácia so zamestnancami a odberateľmi, práca v kancelárii s počítačovým software a telefónom.
okrem toho:
- Realizuje obchodnú stratégiu
- Vyhľadáva a získava nových odberateľov,
- Pripravuje cenové ponuky,
- Zabezpečuje evidenciu objednávok a požiadaviek,
- Zabezpečuje kooperáciu s cudzími dopravcami a špedíciami, vrátane zahraničných klientov podľa pokynov vedúceho,
- Neustále sleduje priebeh dopravy,
- Po zistení nezhôd a reklamácii okamžite zabezpečuje potrebné administratívne úkony na ich riešenie,
- Denne uzatvára objednávky a eviduje ich do príslušného software,
- Denne sleduje výkony pridelených klientov a navrhuje možné zlepšenia
- Zabezpečí okamžite prerušenie, skončenie spolupráce s klientom v prípade neplnenia si dohodnutých podmienok
- na dennej báze podáva správu vedúcemu pobočky
Zamestnanecké výhody, benefity
- firemné auto škoda fabia
- mobil
- notebook
- spravodlivá odmena z efektívnych výnosov a kreatívnej práce
- perspektíva dlhodobej práce
Informácie o výberovom konaní
Ak Vás ponuka oslovila, zašlite nám prosím životopis, životopis poslať na e-mail: dunajtransporte@
Vybraní uchádzači budú pozvaní na pohovor.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I stupňa
vysokoškolské II stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - alebo Nemecký jazyk - Začiatočník
Ostatné znalosti
Fakturácia - Začiatočník
Microsoft Office - Začiatočník
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
Prax výhodou
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- slušné vystupovanie
- zodpovenosť, pracovitosť
- flexibilita
- komunikačné zručnosti (soft skills)
- odolnosť stresu
Zaslaním životopisu, uchádzač súhlasí s tým, aby spoločnosť DUNAJ tranSERVICE s.r.o. spracovala osobné údaje uvedené v týchto dokumentoch. Poskytnuté osobné údaje budú spracúvané v našej spoločnosti výlučne pre potreby evidencie uchádzačov o zamestnanie po dobu 6 mesiacov a následne budú zlikvidované. Nevyžiadané dokumenty skartujeme. V prípade žiadosti o ukončenie spracúvania pred termínom, nám to prosím písomne oznámte.
Inzerujúca spoločnosť DUNAJ tranSERVICE s.r.o.
Stručná charakteristika spoločnosti
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
Adresa spoločnosti
DUNAJ tranSERVICE s.r.o., Snina
Slovenská dopravno – logistická, rozrastajúca sa spoločnosť, s inovatívnym prístupom, so sídlom, vozovým parkom a skladovými priestormi v Snine. Vďaka skúsenému a flexibilnému dispečing

Pre vlastnú potrebu hľadáme šikovnú a zodpovednú upratovačku pre dlhodobé upratovanie v dvoch vedľa seba stojacich administratívnych budovách v centre Bratislavy.
Vašou náplňou práce upratovačky bude:
- upratovanie spoločných priestorov (schodíšť, vestibulov, vstupných priestorov),
- upratovanie firemných bytov a kancelárií - pravidelné priebežné upratovanie podľa potrieb a dohody (vysávanie, umývanie podláh, utieranie prachu, ručné dočistenie priestorov, práca čistiacimi prostriedkami, čistenie toaliet kompletne + dopĺňanie hygienických prípravkov, umývanie riadu/naloženie/vyloženie umývačky, leštenie sklenených plôch a iné).
Pracovný čas a časový rozsah práce bude nasledovný:
každý utorok = štyri hodiny práce (so začiatkom práce po 17 hodine),
každý štvrtok = štyri hodiny práce (so začiatkom práce po 17 hodine),
každú sobotu = sedem - osem hodín práce (so začiatkom práce od 8 hod, alebo od 9 hod alebo od 10 hod ráno podľa dohody).
Všetky práce bude vykonávať jedna pracovníčka, prácu nerozdeľujeme medzi viacero osôb. Máme záujem o spoluprácu priamo s konkrétnou osobou, ktoré bude práce vykonávať. Upratovacie firmy nevolajte, nemáme záujem o sprostredkovateľov práce!
Mzda je 6€/ hodinu. Práca je vhodná najmä na živnosť.
Máme záujem iba o upratovačky z Bratislavy, ktoré nie sú viazané na medzimestskú dopravu.
Tel: alebo (ak nikto nezdvihne) .

Od 01.04.2023 hľadám slušnú živnostníčku s praxou na upratovanie kancelárskych priestorov v Bratislave budova Tower 115. Pracuje sa od 17-tej až 18-tej hod. Práca na 1 až 1,5 hodiny denne od pondelka do piatku. Požadujem slušné a diskrétne vystupovanie, spoľahlivosť, bezúhonnosť , flexibilita, vysoké pracovné nasadenie a predošlé skúsenosti s upratovaním kancelárií. pedantnosť a zodpovedný prístup k práci. Kladné referencie uvítam. Odmena 6,60 EUR/hodina.

Dobrý deň
Do Našej firmy MAROUTGROUP, s.r.o. hľadáme Nemecky hovoriacu. Naša firma sa zaoberá pracou v zahraničí.
Naplň prace:
- vybavovanie ubytovania pre Našich pracovníkov
- telefonická a emailová komunikácia
- hľadanie nových projektov
- administratívna práca v kancelárii
Vyžadujeme:
- nemecký jazyk (slovom aj písmom)
- anglický jazyk výhoda nie však podmienka
- práca s PC
Ďalšie info na tel.číslo

Ste vyučený elektrotechnik s platným osvedčením o odbornej spôsobilosti podľa §22 alebo §23 vyhlášky č. 508/2009 Z.z., s chuťou ďalšej špecializácie na montáž sekcionálnych garážových brán, žalúzií, resp. klimatizácií?
Čítanie technických výkresov je pre Vás samozrejmosťou?
Dokážete samostatne pracovať, alebo aj viesť kolektív spolupracovníkov?
Ak áno, tak teraz máte príležitosť stať sa členom nášho tímu a spoločne tak prispieť k rozvoju a úspechu našej spoločnosti, ako aj Vašej profesionálnej kariéry.
KOHO HĽADÁME?
Spoločnosť MS Electrical Services s.r.o. ponúka voľné pracovné miesta pre elektrikárov.
NÁPLŇ PRÁCE:
Pozícia spočíva v samostatnom realizovaní kompletných elektroinštalačných prác v závislosti od konkrétneho projektu.
Predovšetkým ide o:
- čítanie a porozumenie technickej dokumentácie,
- hrubé elektroinštalačné práce a kompletáž,
- inštaláciu dátových rozvodov, kamerových systémov, EPS, HSP či opravy spomínaných inštalácií vrátane bleskozvodov,
- možná aj montáž sekcionálnych garážových brán, žalúzií alebo klimatizácií
Práca sa vykonáva prevažne v Košiciach a okolí, v Prešove a okolí, a taktiež aj v okolí Humenného. Za prácou sa vyráža z Humenného služobnými automobilmi.
Ak Vás ponuka zaujala, neváhajte nás kontaktovať.
Ponuka práce je určená pre SZČO, ale môžu nás kontaktovať aj záujemcovia o TPP.
Výška odmeny:od 6€/ h (živnosť)
Uvedená výška odmeny predstavuje minimálnu garantovanú sumu. Odmena bude upravená v súlade s Vašimi odbornými znalosťami, schopnosťami a skúsenosťami.
Informácie o výberovom konaní
Ako nás môžete kontaktovať?
Ak Vás naša ponuka zaujala, radi sa s Vami stretneme. Stačí len zaslať svoj životopis na uvedenú mailovú adresu Na základe doručených životopisov vyberieme najvhodnejších kandidátov a budeme ich informovať o postupe do užšieho výberu.
Výhody:
- možnosť zvyšovania kvalifikácie prostredníctvom školení, rekvalifikačných kurzov,
- priateľský kolektív, ako na stavbe, tak aj v kancelárií. Tešiť sa môžete na spoločné teambuildingy, ktoré organizujeme 2 x do roka.
- Plus za prácou, ako už bolo vyššie uvedené, cestujete našimi služobnými vozidlami, a pri výkone prác používate nami priradené pracovné náradie.
-Zároveň Vaša mzda/odmena bude úmerná Vášmu výkonu.

Ste vyučený elektrotechnik s platným osvedčením o odbornej spôsobilosti podľa §22 alebo §23 vyhlášky č. 508/2009 Z.z., s chuťou ďalšej špecializácie na montáž sekcionálnych garážových brán, žalúzií, resp. klimatizácií?
Čítanie technických výkresov je pre Vás samozrejmosťou?
Dokážete samostatne pracovať, alebo aj viesť kolektív spolupracovníkov?
Ak áno, tak teraz máte príležitosť stať sa členom nášho tímu a spoločne tak prispieť k rozvoju a úspechu našej spoločnosti, ako aj Vašej profesionálnej kariéry.
KOHO HĽADÁME?
Spoločnosť MS Electrical Services s.r.o. ponúka voľné pracovné miesta pre elektrikárov.
NÁPLŇ PRÁCE:
Pozícia spočíva v samostatnom realizovaní kompletných elektroinštalačných prác v závislosti od konkrétneho projektu.
Predovšetkým ide o:
- čítanie a porozumenie technickej dokumentácie,
- hrubé elektroinštalačné práce a kompletáž,
- inštaláciu dátových rozvodov, kamerových systémov, EPS, HSP či opravy spomínaných inštalácií vrátane bleskozvodov,
- možná aj montáž sekcionálnych garážových brán, žalúzií alebo klimatizácií
Práca sa vykonáva prevažne v Košiciach a okolí, v Prešove a okolí, a taktiež aj v okolí Humenného. Za prácou sa vyráža z Humenného služobnými automobilmi.
Ak Vás ponuka zaujala, neváhajte nás kontaktovať.
Ponuka práce je určená pre SZČO, ale môžu nás kontaktovať aj záujemcovia o TPP.
Výška odmeny:od 6€/ h (živnosť)
Uvedená výška odmeny predstavuje minimálnu garantovanú sumu. Odmena bude upravená v súlade s Vašimi odbornými znalosťami, schopnosťami a skúsenosťami.
Informácie o výberovom konaní
Ako nás môžete kontaktovať?
Ak Vás naša ponuka zaujala, radi sa s Vami stretneme. Stačí len zaslať svoj životopis na uvedenú mailovú adresu Na základe doručených životopisov vyberieme najvhodnejších kandidátov a budeme ich informovať o postupe do užšieho výberu.
Výhody:
- možnosť zvyšovania kvalifikácie prostredníctvom školení, rekvalifikačných kurzov,
- priateľský kolektív, ako na stavbe, tak aj v kancelárií. Tešiť sa môžete na spoločné teambuildingy, ktoré organizujeme 2 x do roka.
- Plus za prácou, ako už bolo vyššie uvedené, cestujete našimi služobnými vozidlami, a pri výkone prác používate nami priradené pracovné náradie.
-Zároveň Vaša mzda/odmena bude úmerná Vášmu výkonu.

Stavebná spoločnosť MS Construction Services, s.r.o. pôsobiaca na východnom Slovensku, hľadá skúsených stavebných pracovníkov na výstavbu rodinných domov, ale aj na komplexné rekonštrukcie domov, bytov, objektov.
Ak dokážete samostatne vykonávať nižšie uvedené stavebné práce, viete čítať výkresy, máte čo to odžité na stavbách (prax nutná), dodržiavanie termínov Vám nerobí problém, na stavbe sa viete postaviť za svoju prácu, tak táto ponuka je práve pre Vás.
NÁPLŇ PRÁCE:
Pozícia spočíva v samostatnom realizovaní stavebných prác v závislosti od konkrétneho projektu.
Predovšetkým ide o:
- murárske práce
- práce so sadrokartónom
- obkladačské práce
- pokládka dlažby
- maliarske práce a iné.
Práca sa vykonáva prevažne v Košiciach a okolí, v Prešove a okolí, a taktiež aj v okolí Humenného. Za prácou sa vyráža z Humenného služobnými automobilmi.
Ponuka práce je určená pre SZČO, ale môžu nás kontaktovať aj záujemcovia o TPP. Všetko je o dohode.
Výška odmeny: od 6€/ h (živnosť)
Uvedená výška odmeny predstavuje minimálnu garantovanú sumu. Odmena bude upravená v súlade s Vašimi odbornými znalosťami, schopnosťami a skúsenosťami.
Nástup: možný ihneď
Ponúkané výhody:
- Ponúkame stabilnú, dlhodobú prácu, seriózne jednanie a ľudský prístup.
- Možnosť zvyšovania kvalifikácie prostredníctvom školení, rekvalifikačných kurzov.
- Priateľský kolektív, ako na stavbe, tak aj v kancelárií. Tešiť sa môžete na spoločné teambuildingy, ktoré organizujeme 2 x do roka.
- Plus za prácou, ako už bolo vyššie uvedené, cestujete našimi služobnými vozidlami, a pri výkone prác používate nami priradené pracovné náradie.
-Zároveň Vaša mzda/odmena bude úmerná Vášmu výkonu.
Ako nás môžete kontaktovať?
Ak Vás naša ponuka zaujala, radi sa s Vami stretneme. Stačí len zaslať svoj životopis na uvedenú mailovú adresu Na základe doručených životopisov vyberieme najvhodnejších kandidátov a budeme ich informovať o postupe do užšieho výberu.
Životopis je nutnosťou.
Už teraz sa tešíme na stretnutie s Vami. V prípade doplňujúcich otázok nás môžete kontaktovať na tel. č. .

Dobrý deň do našej firmy Rontech s.r.o. hľadáme šikovného chlapa alebo ženu na pozíciu pre Projektový manažér pre nových klientov v oblasti stavebníctva pre Nemecko.
Vašou úlohou bude vyhľadávanie a kontaktovanie Externých firiem na spoluprácu v oblasti stavebníctva (primárne elektroinštalácie),
Ponúkame našich pracovníkov pre spoluprácu s Nemeckými firmami.
Čo Vás čaká?
- Vyhľadávanie a kontaktovanie Nemeckých firiem (existujúce databázy)
- Komunikácia s klientom: dohodnutie podmienok pre spoluprácu (cena, počet ľudí, dĺžka trvania spolupráce atď.)
- Udržiavanie kontaktu s už partnerskými firmami
- Vedenie databázy firiem a komunikácie.
Čo Vám ponukáme?
- Firemný mobil
- Firemný počítač (notebook)
- práca 8:00 - 16:00
- Zaujímavé finančné ohodnotenie
nástupný plat fix 1000 € (v čistom) + pohyblivá zložka od výkonu, dohodnutia projektov (percento zo zisku stavby)
Koho hľadáme?
- Priebojného a nebojácneho človeka komunikovať
- Cieľavedomý a komunikatívny
- Maximálne flexibilný - potrebné riešiť problémy na stavbe, ubytovanie v nezvičajnom časovom období
- Ochota pracovať a vzdelávať sa
- Milá a ústretová komuníkácia
- Nemecky hovoriaci slovom aj písmom (podmienka)
- Anglický jazyk výhodou
- Skúsenosti s obdobnou prácou podmienkou!
(vedieť vyjednať a dohodnúť podmienky v Nemeckom Jazyku)
Vašou úlohou je hlavne komunikácia s Nemeckými partnermi.
Pre viac informácií ma kontaktujte na tel. čísle alebo na môj mail pavel.roncak@
Nástup možný ihneď, práca sa vykonáva v Lučenci v našej kancelárii.

Firma PHX Bau s.r.o. hľadá Koordinátora /Projektleitera/ pre montážne práce v zahraničí /Nemecko, Rakúsko/.
Požiadavky:
1. Serióznosť, flexibilita a chuť pracovať.
2. Nemecký jazyk na pokročilej úrovni /min. B2/.
3. Znalosť čítania technických výkresov a manipulácie s nimi aj v DWG formáte.
4. Ovládanie montáži regálov, stien a stropov výhodou.
5. Vodičský preukaz typu B.
Výhody:
1. Stabilná a celoročná práca na veľkých ako aj menších projektoch.
2. Plne hradené ubytovanie.
3. K dispozícií firemné auto, PC a mobil.
4. Práca v teréne s možnosťou homeoffice.
5. Možnosť práce na živnosť aj formou TPP.
Finančné ohodnotenie závisí od druhu pracovného pomeru - /TPP alebo živnosť/. Fixné hodnotenie + pohyblivá čiastka vo forme odmien od zvládnutých zákaziek - /percentá zo zákazky/.
Projekty sa vykonávajú prevažne v Nemecku. Možnosť pracovať aj v iných členských štátoch EÚ ako Rakúsko, Poľsko, Švédsko a pod.
V prípade záujmu alebo akýchkoľvek otázok nás prosím kontaktujte v pracovných dňoch od 8:00 do 17:00 na tel. čísle , alebo zaslaním životopisu na e-mailovú adresu: phxpraca@
Po obdŕžaní Vášho životopisu a splnení požiadaviek Vás radi uvítame na osobnom pohovore.
Uprednostňujeme uchádzačov z východného Slovenska kvôli možnosti prístupu do našich kancelárií a dochádzanie na naše Meetingy.

Hľadám slušnú živnostníčku s praxou na upratovanie priestorov ambulancie v pocte dve a prislusenstva v bratislave Ružinove na ulici Kvačalova. Pracuje sa po pracovnej dobe ambulancie. Práca na 1 hodinu denne od pondelka do piatku. Požadujem slušné a diskrétne vystupovanie, spoľahlivosť, bezúhonnosť , flexibilita, vysoké pracovné nasadenie a predošlé skúsenosti s upratovaním zdravotníckych zariadení a kancelárií. pedantnosť a zodpovedný prístup k práci. Kladné referencie uvítam. Odmena 100,00 EUR.

Hľadáme kolegov do novootvorenej agentúrnej kancelárie. Práca je vhodná pre ľudí, ktorí majú ukončené min. stredoškolské vzdelanie a chcú pracovať na sebe a rozvíjať sa.

Hľadáme do nášho tímu šikovných a ambicióznych ľudí, ktorý chcú skúsiť niečo nové a perspektívne vo svojej profesionálnej kariére.
Ponúkame Vám šancu bez investicií vložených do novej kariéry/podnikania získať možnosť nadštandartného ohodnotenia a príjmu vo forme provízií.
NEVÁHAJ A BUĎ PÁNOM SVOJHO ,,ČASU”
Stačí málo a môžeš zmeniť svoju budúcnosť !
Práca je vhodná aj ako vedľajší pracovný pomer
Náplňou práce realitného makléra je :
- vyhľadávanie nehnuteľnosti na predaj a prenájom, predaj pozemkov , realizácia výstavba menšich developérskych projektov
- obhliadky nehnuteľností , stretnutia s klientmi a zisťovanie ich potrieb
- administratívna práca v kancelárií alebo z domu HOME OFFICE.
Naša firma Vám zabezpečí:
- firemné vizitky
- inzerciu na všetkých dostupných portáloch Nehnuteľnosti,TOPREALITY a pod…
zabezpečujeme právny servis a poradenstvo
bezplatné zaškolenie a aktívna pomoc v skúšobnej dobe a rozbehu Vašej novej kariéry realitného makléra.
POŽADUJEME:
- serióznosť a lojalitu voči klientom a príjemné vystupovanie .
- komunikatívnosť, flexibilita, dochvíľnosť, a presnosť
vodičský preukaz ,,B” (vlastné vozidlo) / na začiatku nie je podmienkou !
stredoškolské vzdelanie s maturitou a prípadne vyššie vzdelanie.
Znalosť práce s PC a programy Microsoft Word - Základy, Microsoft Excel - Základy
V prípade záujmu pošlite Váš životopis:
jan.gajdos@

Ponúkame prácu v kancelárii v Bardejove.
Po vzájomnej dohode a adekvátnom zaškolení je možný home-office.
Ide o prácu najmä pre ženy.
Náplň práce:
- administratívna činnosť v interných systémoch,
- snaha o zabezpečenie spokojnosti klienta,
- vytváranie profilov,
- denno-denná telefonická komunikácia s uchádzačmi,
- proaktívne riešenie vzniknutých problémov.
Vyžadujeme:
- flexibilitu,
- schopnosť práce pod tlakom,
- tímový hráč,
- príjemný prejav,
- znalosť POĽSKÉHO jazyka PODMIENKOU!
- ovládanie základného balíka MS Office a práca s PC podmienkou,
- nie je nevyhnutné pochádzať z Bardejova, prácu môžete vykonávať z domu,
- vlastné auto je výhodou.
Ponúkame:
- prácu cez týždeň (08:00 - 16:00),
- príjemné pracovné prostredie (po vzájomnej dohode možný home-office),
- mladý a dynamický kolektív,
- práca v rýchlo rastúcej firme.
Vaše životopisy s fotografiou zasielajte na e-mail: info@
V prípade vášho záujmu nás kontaktujte telefonicky na čísle:
Viac informácií na osobnom pohovore - po dohode s vybranými uchádzačmi.

Hľadám slušnú živnostníčku s praxou na upratovanie priestorov ambulancie v pocte dve a prislusenstva v bratislave Ružinove na ulici Kvačalova. Pracuje sa po pracovnej dobe ambulancie. Práca na 1 hodinu denne od pondelka do piatku. Požadujem slušné a diskrétne vystupovanie, spoľahlivosť, bezúhonnosť , flexibilita, vysoké pracovné nasadenie a predošlé skúsenosti s upratovaním zdravotníckych zariadení a kancelárií. pedantnosť a zodpovedný prístup k práci. Kladné referencie uvítam. Odmena 150,00 EUR.

Hľadáme dvojicu elektrikárov SZČO s platnou vyhláškou a praxou s nástupom od 22.5.2023. Jeden z dvojice musí ovládať stavebnú nemčinu. Práca bude pre firmu sídliacu v Salzburgu. Jedna sa o rekonštrukciu skladovej haly a kancelárii. Práca Pondelok až Sobota 50 až 60 hodín týždenne. Turnusy podľa dohody. Fakturácia každých 7 dní so splatnosťou 21 dní. Hodinová sadzba 22€. Je potrebné vlastné auto a základné elektro náradie + Aku náradie. Ubytovanie bude zabezpečené a hradené. Projekt bude trvať do polovice Augusta. Následne bude možnosť pracovať pre rakúsku firmu aj dlhodobo ďalej. Viac informácii telefonicky alebo WhatsApp .
elektrikár, elektrikári, Salzburg, Rakúsko, Nemecko

Hľadám si prácu ktorú môžem vykonávať z domu na pc ako administratívny pracovník, fakturantka Prosím nepisat ohladom predaja kozmetiky, ani vypĺňanie dotazníkov, ,financovanie.Preferujem administratívu, prácu s Pc , word ,excell,práca v e- shope formou Home office . Poprosím o ponuky iba ohľadom administratívy.Nie je problém kombinovať prácu z domu aj s prácou v kancelárii .Nástup kedykoľvek

Baví ťa práca s počítačom? Rád by si pracoval aj z domu?
Hľadáme kandidáta na trvalý pracovný pomer, ktorého baví práca s počítačom. Pracuje sa v mladom, príjemnom tíme.
Pracovná doba je 9 hodín, 8+ 1 hodina na obed. Spoločnosť sídli v centre Bratislavy. Nie je to obchod, predaj ani oslovovanie zákazníkov. Nevyžadujeme znalosť cudzieho jazyka.
Po zaškolení sa pracuje pol mesiaca z domu a pol mesiaca v kancelárii.
Pracovná náplň:
- Administratívne spracovávanie zákazníckych údajov do informačného systému
- Kontrola a oprava údajov v informačnom systéme
- Administratívne práce s počítačom
Plat:
900 brutto po skúšobnej dobe + odmeny /spolu 1.000-1.200 brutto/
Nástup: dohodou
Požiadavky:
- SŠ s maturitou
- pracovné skúsenosti výhodou, ale pozícia je vhodná aj pre absolventa
- spoľahlivosť, zodpovednosť, samostatnosť
Ponúkame: príjemné pracovné prostredie, sociálny program, systém školení
V prípade záujmu, prosím môžete zaslať Váš životopis na email: info@

Hľadáme pracovnú silu na upratovanie kancelárií v Banskej Bystrici.
Pracovná doba: 3 hod. denne od 14.00 - 17.00 hod.
Mzda v čistom: 270,- eur mesačne
Práca je vhodná aj pre invalidných a zdravotne znevýhodnených.
Kontaktujte nás telefonicky: alebo emailom: marketing@

Práca pre ľudí, ktorí majú radi zmenu
Ponúkame prácu pre ľudí, ktorí radi získavajú skúsenosti.
Naša spoločnosť spúšťa nový servisný projekt pre spoločnosti, ktoré máme s nami zazmluvnené.
Ak ste človek, ktorý nemá jasno v tom, čo chce v živote robiť, no chce pracovať a učiť sa nové veci a zároveň mať stálu prácu, pozývame vás do spolupráce s nami.
Ponúkame prácu na všetky pracovné zmluvy, ktoré Vám vyhovujú. Naše pracovné pozície vás navyše naučia novým zručnostiam z oblasti reklamy, marketingu, predaja, manuálnej práce, administratívnych činností, b2b, b2c, asistentskej práce, kuriéra, vodiča a mnohých ďalších.
Ďalším benefitom je, že ak nie ste spokojný s pozíciou, na ktorej sa nachádzate, môžete po splnení úlohy a ukončení pracovného dňa vyhlásiť, že sa pre vás nehodí a budete zaradení na inú činnosť. To znamená, že ak ste človek, ktorý má rád výzvy a zmeny, na jednej pozícii sa nudiť nemusíte.
Platba závisí od zvoleného pracovného pomeru a bude dohodnutá na osobnom stretnutí v našej kancelárii.
Nie sme agentúra dočasného zamestnávania ani iná krátkodobá práca. Do našej spoločnosti hľadáme ľudí na trvalý pracovný pomer, ktorí sa nechcú báť o prácu, no dávame minimálne 3 mesiace skúšobnej práce, počas ktorej sa môžete rozhodnúť, či s nami chcete pracovať.
Plat: Závisí od projektu. Začínate s národným min. Každé 3 mesiace sa zvyšuje. Čím dlhšie s nami pracujete, tým viac zarábate. Plus bonusy za dobrú prácu.
Pošlite prosím e-mail so životopisom alebo záujmom o prácu a telefónnym číslom na e-mail: oakroadsrocontact@
Tešíme sa na spoluprácu